Oldalak

2013. június 9., vasárnap

Döntés

Sziasztok.

Eldöntöttem mi is lesz a blog sorsa. A bezárás! Egy hát alatt két ember döntött komment mellett, és most sem csalódtam bennük, mert ők mindig is írtak! Még pár napig elérhető lesz a blogom, de ha továbbra sem fog változni a helyzet végleg bezárom a blogot. Sajnálom de nem tudok mást tenni, ugyanis nincs már választásom. Másrészről pedig nem fogom azért írni a blogot, hogy két ember kommentel, és akik még olvassák lopják a történetemet. Erre végképpen nincs szükségem.

Elizabeth xx

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kérlek ne zárd be a blogot én mindig olvasom (tény nem tudok olyan jól hozzászólni ezért nem szoktam írni de ha kell akkor mindig írni fogok) Amúgy azért írd a blogot mert téged vidít mert ha nem vidít akkor egyet értek abba hogy bezárd de ha vidít akkor ne zárd be.
    Arra hogy lopják a történetedet azt tudom mondani hogy le lehet tiltani a lopást.
    Puszi: Bella

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ne töröld le mert nagyon jo blog.Szeretem ahogy irsz.

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Én sajnálom, hogy nem szólok hozzá gyakran, de szinte mindig teloról vagyok és itthon nekünk nincs wifink ezért elég kaki a net a telomon :D
    Imádom ahogy írsz és remélem lesz majd kövi , mert nagyon várom már :)
    xx
    P.S.:harry és Aileen olyan cukik <3

    VálaszTörlés
  4. Ne zárd be, kérlek! Ha abbahagyod is, de ne hagyd abba, akkoris hagyd a blogot neten. Csinálj egy összefoglaló fejlécet mármint a négy blogot összefoglalót és hagyd fent a történeteket mert újrafogom olvasni az egésszet ha ezt nem fogod folytatni de folytasd, kérlek! Ha nem miattunk, magad miatt. Én ezután sem figlak békén hagyni/elhagyni, nem szabaulsz töllem és kérni fogom a fejezeteket. Ne hagy abba! Ne zárd be! Ne töröld! Könyörgök, kérlek. <3

    VálaszTörlés
  5. Drága Lizzy!
    Nagyon szépen kérlek ne zárd be a blogod! Az év végi hajrá miatt sokszor nem tudtam komit írni, de mindig elolvastam a részeket és nagyon tetszettek! Ne foglalkozz azokkal az emberekkel akik lopják a töridet! Hanem azokkal foglalkozz akik szeretnek Téged, mint mi! Remélem meggondolod majd magad...
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés