Oldalak

2013. július 25., csütörtök

Sziasztok

Újra jelentkezem. Kicsit a nyár közepén, de itt lennék. Amit ígértem blogot, már úton van, és kérdezem, még mindig érdekelne valakit? Mert ha senkit akkor nem fogok vele vesződni! A másik dolog pedig, hogy kicsit azért is vagyok ennyire inaktív mert jövőre érettségizem, és egy csomó anyag itt hever előttem amit tanulni kéne, plusz napok óta iszonyatos fájdalmaim vannak a derekamban a térdemben, és a bokámban. Imádom... :/ Nah, de nem fogok többet nyafogni. Várom a válaszokat, hogy kit érdekelne a következő blog!

4 megjegyzés:

  1. Ne haragudj hogy az utolsó pár részhez nem írtam kommentet! Én szívesen olvasnám az új töridet!
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Sziia! :)
    Engem nagyon érdekelne, imádtam mindegyik történeted :D De nem szeretném, hogy amiatt ne tudj rendesen tanulni :D

    Szóval azért várom :D

    Pinkie

    VálaszTörlés
  3. Engem érdekelne, de nem tudom megígérni hogy mindegyikhez kommentelek...egyre kevesebb az időm. :I

    VálaszTörlés