Oldalak

2012. július 14., szombat

6. fejezet

Sziasztok....Na most alkut kötünk... Összejön 6 komment és jön a friss! Sok sikert és jó olvasást! :D


demon: Azt hiszem kapizsgálod már a történéseket! :D ♥
Dorinaa: Köszönöm szépen! ♥




Egy csodálatos ajándék...


Percekig csak egymás szemébe néztünk.
- Miért nem akarsz elköszönni tőlem? - kérdeztem.
Kicsit tényleg furcsa volt, hogy a srácoktól elköszön tőlem meg nem. Esetleg nem tetszem neki? Oké ez most hülye kérdés volt, mert én szeretem őt, de nem várhatom el azt, hogy ő is szeressen engem, ugyanis sok más csaj járkál még az utcán akik jobban megérdemlik őt mint sem én.
- Csak mert... - lehunyta a szemét egy pillanatra. - Szerettem volna ha a fiúk adják óta, mert nem kenyerem az ajándékozás... - mondta majd a zsebéből egy kis kék dobozt húzott elő.
- Mi az? - kérdeztem.
M a kezemet megfogta és a dobozt a kezembe tettem.
- Ezt amolyan: Sok sikert és kitartást ajándéknak szánom neked.
Láttam rajta, hogy nagyon is zavarban van. Elengedte a kezemet, én pedig azonnal a doboz tartalmát néztem meg. Ahogy a dobozt kinyitottam egy gyönyörű kottás nyaklánc tárult a szemem elé.
- Jesszus Niall! - mondtam.
Most viccel velem? Ilyeneket vesz nekem, de jobbra is költhetné a pénzét mint rám.
- Nem fogadhatom el... - mondtam és felé nyújtottam a dobozt.
- De igen, mert ezt neked vettem, megérdemled! - mondta mosolyogva.
Én visszahúztam a kezemet, közelebb mentem hozzá és egy puszit nyomtam az arcára. Elpirulva hajtottam le a fejemet, és ő csak mosolygott. Kintről dudálást lehetett hallani.
- Itt a taxi! - mondta Liam és kijött.
Niall és Liam fogta a cuccokat majd kimentek. Én és a többiek is kimentünk. Amikor bepakoltak, Niall megölelte a fiúkat majd engem is. Ahogy megölelt fejét a nyakamhoz hajtotta, annyira de annyira édes... Én csak mosolyogtam rajta. Elég sokáig csak öleltük egymást, majd elengedett, intett és már ment is. Mi bementünk és én alig akartam elhinni mindezt. Az a srác akit szeretek éppen az előbb adott egy ajándékot, és még meg is ölelt. Letelepedtem a kanapéra, és kivettem a doboztól a nyakláncot. Gyorsan lefényképeztem majd csak felvettem. Egy kicsit szorongattam, de csak mosolyogtam.
A fiúk is észrevették a nagy örömömet, és persze a nyakláncot is. Láttam, hogy Harry valamit súg Louisnak de nem foglalkoztam vele.
Elővettem a telefonomat. Dylant hívtam fel.
- Szia húgi! - szólt bele.
- Szia bátyus, csak azért hívlak, hogy esetleg te, Paul és Steven összeállnánk, a Londoni koncert miatt tudod. Mert akkor nem Andyt és Johst terhelném még ezzel is. És amúgy is ti tudjátok a dalokat!
- Én benne vagyok, felhívom a fiúkat, aztán majd visszahívlak! - mondta.
Megköszöntem és letettem. A fiúk csak mosolyogtak.
- Nagyon aranyos vagy, hogy inkább Andyéknek kéne megköszönni azt, hogy nem őket terheled, de
te vállalsz több erőfeszítést! - mosolygott Zayn.
- Ismersz... - kacsintottam rá.
Ő csak nevetett, én pedig csak mosolyogtam. Egy fél óra múlva vissza is hívott Dylan és vidáman mondta, hogy a srácok benne vannak. Ettől én is megörültem, és mondtam nekik, hogy olyan két óra múlva találkozzunk nálunk. A srácoktól gyorsan elköszöntem, fogtam a kis dobozomat majd már mentem is hazafelé. Nagyon gyorsan hazaértem, anyuval beszéltem, és megmutattam neki, hogy mit kaptam. Szerinte is nagyon édes Nialltól, ez a kis kedvesség. Majd gyorsan megkajáltam és már mentem is át. Ahogy átértem gyorsan átöltöztem. Egy melegítő rövidnadrágot vettem fel, egy pántos felsővel. Hajamat kifésültem majd csak lófarokba kötöttem fel. Ahogy lementem, gyorsan a CD-ket vettem elő. Elég sokat sikerült kiválasztanom, de inkább legyen több mint egy sem. Elég jó dalokat választottam, de már csak a fiúk válasza kell nekem. Egy másik füzetet is elővettem amiben ezeknek a daloknak a dalszövege van. Átnéztem őket, majd hamarosan a fiúk is megjöttek. Ajtót nyitottam nekik és megöleltem őket. Ahogy beljebb jöttek, mindenki az alaksorba vonult le. Steven a dobok mögé ült le, a két másik srác pedig a kezébe vette a gitárt. elmondtam nekik melyik számokat kéne eljátszani.
Velük annyival jobb, hogy Steven és még Paul is annak idején segítettek felvenni a dalokat, így tudják miről van szól, és Dylan, meg alapból tudja ezeket.
A saját két számommal együtt összesen van, legalább hat dal. Ezeket sikerült abból a sokból kiválasztanom. De szerintem mindegyik iszonyat jó, úgyhogy nem lesz semmi baj sem. Először azokat próbáltuk el amiket csak feldolgoztam, a végére hagytuk a saját dalokat.
***
Este nyolcfelé a srácok elmentek, én pedig fáradtan vetődtem le a gépem elé. Twitterre feltettem a képet, majd írtam is hozzá.
"Egy csodás sráctól kaptam, egy csodás délután. Köszönöm! Imádom!"
Elküldtem de mentem is. Eléggé hulla voltam, kicsit kicsinált a próba. Átöltöztem a pizsimbe majd lefeküdtem aludni. Reggel hatkor már keltett a telefonom. Mérgesen nyomtam ki az ébresztőt, majd feltápászkodtam az ágyból. Letusoltam és már öltöztem is fel. Egy fekete mini szoknyát vettem fel, alá pedig fekete harisnyát húztam, majd csak egy fekete topp és egy szürke pulcsi. Hajamat kifésültem és úgy hagytam ahogy van. Egy fekete oldaltáskába tettem a cuccaimat majd lementem, lent egy tornacipőt vettem fel. Ettem pár falatot, majd egy flakonba öntöttem vizet, majd a táskámba tettem és már mentem is. Út közben egy újságosnál megálltam, és vettem egy újságot majd mentem is a suliba.
Az óráim dög unalmasak voltak, ezért az újságot lapozgattam. Ekkor megakadt a szemem egy cikken. Ami rólam és Zaynról szólt.
"Lehet a páros mégsem váltak el teljesen? A minap együtt sétáltam Bradford utcáin, és elég boldogok voltak. Köztudott, hogy Elizabeth turnézni megy a srácokkal, és pár hét múlva Londonban lesz az első megjelenése, és sajtó nyilatkozata is. Mi azért sok szerencsét kívánunk neki!"
Nem olvastam tovább mert csak mosolyogtam ezen. Eltettem az újságot és próbáltam az órára figyelni. Amint a napomnak vége volt egyenesen a titkárságira mentem, hogy elintézzek pár dolgot. Hát mivel lassan még egy hónap visszavan a suliból, így ki kell valahogy vennem azokat a napokat...
***
Három órakor értem haza. Elég necces volt elintézni mindnet, de sikerült. Még ezt a hetet végigmegyem, a jövő héten viszont már nem kell majd mennem. Anyuval is megbeszéltem ezt a dolgot majd csak a szobám és a ház rendbetételével foglalkoztam. Olyan tíz felé dőltem le az ágyba és nyomott el az álom.
Reggel magamtól sikeredett, még az ébresztőm előtt felkelnem. Elvégeztem a dolgaimat, felöltöztem és már indulásra kész voltam. A suliban a fiúkkal beszéltük meg a fellépést és minden mást. Majd csak a sorrendet próbáltuk felállítani, de mondtam nekik, hogy bízzák rám majd én elintézek mindnet evvel kapcsolatban.
Első órám matek volt. De a tanárunk nem jött be. Így lényegében Jared jött be, de mindenki engem faggatott.
- Tegnap láttalak az újságban, és elég furcsa volt a hír! - mondta az egyik osztálytársam. - Azt mondták újra együtt vagytok...  - ezen én csak mosolyogni tudtam.
- Az a hír nem igaz. Zayn a legjobb haverom a mai napig, és szimpla barátok vagyunk!
- Meddig maradsz még itt velünk?
- Ezen a héten leszek itt utoljára! - mondtam.
- De utána azért majd bejössz néha?- kérdezte Ashely.
- Amikor csak tudok! - mosolyogtam. - Rossz lesz, hogy reggel nem jöhetek, és az is rossz lesz, hogy innen mindenki hiányozni fog.
- Te is nekünk!
- De nyugtassatok meg, hogy valaki el fog jönni Londonba...
- Én biztosan! - mondta Jared és a haverjaim.
Majd az egész osztályom igent mondott. Ezen csak mosolyogtam.
A nap végén Liam és Louis vártak a parkolóban. Elég sokan gyűltek köréjük, de amikor megláttak azonnal hozzám jöttek. Louis iszonyat hülye módjára jött oda és ölelt meg. Ezen csak nevettem, majd Liamet is megöleltem. A fiúk azt mondták azért jöttek mert Will beszélni akar velem és egyedül nem akart jönni Louis. Elköszöntem a barátaimtól, majd beültünk a kocsiba és mentünk is.
Willhez amikor elértünk, inkább csak a próbáról és a dalról érdeklődött. De megnyugtattam, hogy minden rendben van és menni fog minden. Ekkor hirtelen Paul hívott, azonnal fel is vettem.
- Szia. - mondtam.
- Szia, azt hiszem van egy kis baj.... 

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a sztorid! :) Következőt gyorsan. ^^ <3

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon tetszik a történeted és itt abba hagyni ez nem igazság kövi fejit kérek gyorsan :D
    Alexandra

    VálaszTörlés
  3. Sajt :)
    Nagyon jó lett a rész! Igen nem ér itt abbahagyni!! Várom a kövi részt!
    Puszi, Lena

    VálaszTörlés