Oldalak

2013. május 9., csütörtök

14. fejezet

Sziasztok. Nem mondok sokat, nem volt jó napom, de inkább ezért csináltam egy kis új desinget. Remélem tetszik majd! Kellemes olvasást! ♥

Dorina: Köszönöm! :$ 
Stefii: Köszönöm! :D 
Dorka B.: Köszönöm! :D 
Izii: Remélem elég gyors voltam! :P Köszönöm! :D 



Munka és vélemény!

Reggel mosolyogva ébredtem fel. Egész este a tegnapi járt a fejemben. Harry végig olyan jó fej volt, és tényleg kezdem már elhinni, hogy tetszem neki, mert ha nem lenne így nem lett volna a tegnapi ilyen hihetetlenül jó. Mosolyogva szálltam ki az ágyból, s mentem be a fürdőbe, ahol egy gyors tusolás után magamra vettem egy fekete cicanadrágot, meg a pántos starbuckos felsőmet. A hajamat kifésültem, és az egyik oldalamon fogtam össze. Direkt arra az oldalra ahol Harry kiszívta. Eléggé nyomot hagyott maga után, de nagyon is tetszett, bár fájt ha hozzáérek, de most nem nagyon zavart. A kis táskámba dobáltam a cuccaimat, majd miközben lefelé igyekeztem a lépcsőn írtam egy SMSt anyunak, hogy minden oké, meg most megyek dolgozni, meg, hogy imádok itt lenni. Ahogy leértem meglepődtem, mert Ameleie már ott ült a bárszéken, Niall pedig a konyhapult mögött volt, és egy gőzölgő valamit tett le elé.
- Jó reggelt. - mosolyogtam.
- Neked is.
- Minden oké? - nézett Niall aggódva.
- Minden. - vigyorogtam.
- Nem történt semmi? - kérdezte Amelie.
- Vigyáztunk Luxra, ukuleztem, mulattam, röhögtem, lelkiztem, és imádtam a tegnapot. - mondtam végig egy szuszra.
- Láttam a képeket. - nevetett Niall. - Mi van a nyakadon?
- Ennyire látszik? Nem baj.
Legyintettem. és Niall megvizsgálta, de csak a szemét forgatta. Én ittam egy kávét, levettem a topánkámat, majd Amelievel karöltve elindultunk dolgozni, bár a menetel kicsit nehezen indult, mert Niall nem nagyon akarta őt leengedni, de ennek örültem, mert ezek szerint semmi baj nem volt tegnap. Amikor sikerült elindulni, pár perc alatt lent is voltunk. Gyorsan elpakoltunk, majd már nyitottunk is. Hamarosan már majdnem tele is volt a helyiség, mi pedig ide-oda forgolódtunk, Adammel és Marievel, akik szintén pincérekként voltak itt, de alig csak pár napja. Jó fejek, viszont nem nagyon beszélgetünk velük, csak néha egy-két szót. Ahogy dél felé kezdett elmenni a népek, már készültünk hogy egykor megint egy futam lesz, az ebédidők miatt, de akkor általában elviszik a sütiket. Délkor minekünk is volt pár percünk, én pedig kifújtam magam, majd csak leültem, mert alig voltak. Ahogy jöttek be felálltam rendelést vettem fel, majd hátra adtam, Amelie pedig a pénztárnál ücsörgött, és valami újságot olvasott. Ahogy megindultak újra az emberek, egy srác jött be. Arcomra hatalmas mosoly kúszott. Még így napszemüvegben és sapkában is képes voltam őt felismerni, főleg a kilógó fürtjei miatt.
- Amelie négy kávé lesz elvitelre, meg valami sütiket tegyél még el Niallnek.
Amelie csak bólintott majd pedig már tette is amit kell. ég sok lány hirtelen megugrott ettől, de én végig csak higgadt volt. Odalépett hozzám.
- Miben segíthetek? - kérdeztem nevetve.
Ő levette a napszemüveget.
- Mondjuk adsz egy csókot. - kacsintott rám.
Felhúztam magamat, ő pedig odahajolt, majd egy csókot nyomtam a szájára. Nagyon nem érdekelt ki mit szól ehhez.
- Milyen a nyakad? - pillantott oda rá, ahogy elfordítottam a nyakamat. - Hmm, tetszik
- Nekem meg fáj, na ezt kapd ki. - nevettem.
Ezen ő is csak nevetett, majd Amelie letette a kis kartont a négy dobozkával rajta meg a zacskóval. Harry kivette a tárcáját, majd kifizette.
- Jah amúgy szükség van majd rád is a stúdióban. Mikor végzel? - kérdezte.
- Egy óra múlva. - mondtam kicsit elhúzva a számat.
- Akkor egy óra múlva várunk. Csörgess meg mert nem biztos beengednek.
- Rendben! Ezt megtartom.
Nevetve kivettem a pólójára tűzött napszemüveget, és felvettem.
- Cuki. - kacsintott. - De most megyek mert szöszi megöl.
Odahajoltunk egymáshoz, és egy hosszas csókot váltottunk, majd ment is, a napszemüveget nálam hagyva. Ahogy kilépett sietve beült a kocsiba, és már ment is. Nem csodálom ,hogy kocsival jött, nem tudom hogy jutott volna el épségben a stúdióba ennyi lánnyal az oldalán.
- Olyan jól kezeled. Látnod kellett volna, hányan akartak megfojtani. - kuncogott Amelie.
- Nem nagyon zavar. Éltem mg ennél nagyobb traumákat is. - mosolyogtam.
Gyorsan még lehúztuk a műszakot, és igaza volt. A lányok olyan lenézőek voltak, de szartam le őket. Egyszer észről nem érdekelt, mert boldog vagyok és nem hagyom, hogy ők elrontsák, míg másrészről kicsit bántott, de próbáltam nem evvel törődni. Amint végeztünk Amelie sietett haza, én pedig a stúdió felé vettem az irányt. A stúdió elé érve már elég sok lány állt a kerítés előtt. Kicsit nézegettem hogy jutott itt át, majd csak azt láttam az egyik biztonságis int nekem, én pedig átvergődtem oda magamat.
- Gyere Aileen. - mondta.
- Köszönöm. - mondtam.
Ő besegített, majd csak elindult, én pedig mentem vele. A másodikra mentünk, ahol már hallottam is a zenét.
- Srácok. - nyitott be.
- Kösz Paul. - vigyorgott Harry.
Átölelt, majd Paul kiment, én pedig bejöttem hozzájuk. Leültem, Harry pedig mellém ült le. Csak mi voltunk bent, meg még valaki de őt nem ismertem.
- Amúgy Johs. - mosolygott. - A srácok dobosa.
- Aileen. - mondtam. - De minek is kellettem?
- Kellene a vélemény.
Elindítottak egy számot, ami nagyon is jól szólt. A szám végén csak ott ültem.
- Ez a szám... Gyönyörű. - mosolyogtam.
Láttam rajtuk, hogy tetszik a dicséretem. Tényleg iszonyatosan jól szól a szám, a lassúsága, és a mondanivaló fájdalmának ellenére is. Harry kezét a kezembe tett,e és ujjaink finoman összefonódtak.
- Te nem akarsz egyet énekelni? - kérdezte Liam.
- Isten mentsz. - kuncogtam.
- Kérlek. - motyogta Harry rám nézve.
- Nem. Ennyire szörnyű hangot még ti sem hallottatok. - mondtam.
- Nem hinném, hogy szörnyű. Szintem csodás. - nyomott egy puszit az arcomra Harry
Mosolyogtam csak ettől.
- Amelie? - húzta fel a szemöldökét Niall.
- Hazament. Valami dolga van.

Ő felállt, és láttam telefonját nyomogatja. 

3 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon édesek lehetnek! ^_^
    Nagyon jó lett! Remélem Aileen Harryvel marad a történet végéig!
    Köviiiit!

    VálaszTörlés
  2. wáá. :) nagyon aranyosak lehetnek :)
    nagyon király lett!!:) ügyes vagy!:)
    alig várom már a kövit!:)

    VálaszTörlés
  3. Annyira aranyos együtt Harry és Aileen! Olyan ügyesen írsz! Imádom a blogod! Siess a kövivel! <3 :D

    VálaszTörlés