Oldalak

2013. március 17., vasárnap

55. fejezet

Sziasztok! :D Olyan nagyon boldog vagyok. Írtam két dalt, és az egyik a Fiúkhoz készült, vagyis inkább nekik! És teljesen a mi magyarok helyzetét írtam le, hogy nem láthatjuk őket meg ilyenek, és szerintem nagyon jó lett! Na de inkább a fejezet! :D Kellemes olvasást mindenkinek!! ♥♥ 
U.I.: Boldog Szent Patrik Napot!!!! ♥♥

Dorinaa: Nyáháháááá, Mindjárt kiderül! :D A suli pedig egy kicsit később! :) 
Stefii: Köszönöm! :D 
Lena: Nyugi nekem is káosz minden! :D Semmi baj! ♥ Köszönöm  :)  
Izii: Az időjárás erről nem nyitok vitát! xDD Amúgy köszönöm! :D 



Kis muszlim öltözet, meg egy felkérés!

Nagy szerencsémre Ed végig kedves volt velem, és egy csomót beszélgettünk. Jó hangulatban telt el az egész. Hamar készen lett a két tetoválásom is, ami nagyon de nagyon tetszett. Egy love felirat a lábamon és egy kicsikét díszes Z betű a csuklómon. nagyon de nagyon tetszett.  Tudom, hogy sokan ki fognak ettől borulni, hogy Zayn nevének kezdőbetűjét csináltam meg, de én nem akarok mást magamnak csak őt. Semmi sem zavar. Elmosolyodtam a két műn, és megköszöntem Ednek. Az öcsémmel fizettünk, majd már mentünk is. Ő egy kis halálfejet csináltatott a lapockájára Jól nézett ki. Hazafelé végig beszélgettünk. Időközben Zayn is üzent, ha kész vagyok hozzá menjek át.
Zayn lakása előtt egy kicsit megtorpantam, majd egy nagy levegővétel után, már mentem is be. Ledobtam a fölösleges cuccaimat, aztán elindultam befelé. 
- Szia. - köszöntem a kanapén ülő Zaynnek.
- Végre... Na mutasd miről is van szó!
Mosolyogva odamentem hozzá. Leültem mellé, majd levettem a bal lábamról a zoknimat.
- Hát erről... - mutattam meg neki.
Végighúzta rajt az ujját mosolyogva.
- És erről. - mondtam
A csuklómat odanyújtottam hozzá. megfogta, és arcán döbbenet ült ki, majd egy mosoly.
- Lizzy... - rám nézett.
- Szeretlek! - mondtam teljesen elfojtott hangon.
- Én is!
Fölém hajolt és finoman ledöntött a kanapéra, majd ajkaimra tapadt.
- Mindennél jobban! - motyogta.
Nem mondtam semmit sem, csak átkarolta a derekamat és magamhoz húztam, majd kezeimmel átkaroltam a nyakát. Finoman rám nehezedett, és mind a ketten csak mosolyogtunk egymásra. Újra ajkaimat falta, és én csak engedtem neki. Keze finoman felsőm alá csúszott be, és egyre feljebb kezdte elhúzni.
 - Haver jö... - hallottuk meg Niall hangját.
Mi azonnal szétváltunk.
- Bocsi... - láttuk rajta, hogy kicsit elvörösödik, de időközben a többiek is felértek.
- Semmi baj. - mondtam.
Felvettem a zoknimat.
- Nekem amúgy is mennem kell.
Egy hosszas csókot váltottunk Zaynnel, majd elindultam kifelé. Felvettem a cuccaimat, majd mosolyogva hazasétáltam.
Hazaérve anyu már kíváncsi volt az alkotásra. Mind a kettőt megmutattam a szüleimnek, és megnyugodva hallottam, hogy tetszik is nekik. Anyuék el akartak menni vásárolni,. és anyu már felöltözve volt, s a konyhában írogatta mit is kell venni. Annyira tetszett anyu ruhája. Teljes mértékig indiai stílusban volt, és olyan jól állt neki. Haja kiengedve volt, és nem takarta el, ami talán még így jobb is. Hirtelen ötlettől vezérelve én is el akartam menni, de úgy ahogy anyu is kinéz. Ő ennek nagyon örült, amitől pedig nekem is csak jobb kedvem lett. Felmentünk, ahol megengedte, hogy válasszak magamnak nyugodtan ruhát. Egy sötétes színűre esett a választásom, ami gyöngyökkel és keleti mintákkal volt tele, és azonnal elragadta a tetszésemet. Felöltöztem, az ő segítségével, majd adott még pár kiegészítőt is. A hajamat kifésültem, ami teljesen egyenesen omlott a hátamra. Nagyon is jól éreztem magamat a bőrömben.
Leérve apu is megdicsérte a kinézetem, felhúztam egy topánkát és már útra készen voltam. Egyáltalán nem éreztem magam kellemetlenül, inkább nagyon is jól éreztem magam. Beültünk a kocsiba, és már mentünk is bevásárolni.
A hipermarket elé érve apu hozta a kocsit, mi pedig anyuval már mentünk is előre. Anyu kezében ott volt a kis cetlit, és hol ő, hol én mentünk hozni amit kell. Volt pár ember akik megnéztek minket, de nem foglalkoztam velük. Anyuék mellett haladtam, mikor hirtelen páran megállítottak minket.
- Lizzy esetleg csinálhatunk egy képet? - kérdezte az egyik lány.
- Persze! - mondtam mosolyogva.
Odaálltam hozzájuk, és már kattogott a telefon fényképezője. Jól esett, hogy azért van valaki akik szeretnek, és nem elítélnek azért mert Zaynnel vagyok. Amint végeztünk, mentünk is tovább, majd hamarosan már a pénztárnál pakolásztunk. Kicsit sokat kellett várni, de azt hiszem ez nem volt baj. Időközben arra is felfigyeltem, hogy nem egy ember fényképez, és tudtam is, hogy ez hamarosan már neten lesz fent.
Amint bepakoltunk a kocsiba, már mentünk is haza. Alig vártam, hogy otthon legyünk. El akartam mesélni Zaynnek, hogy milyen is volt ez a nap. Mosolyogva parkoltunk le otthon. Fogtuk a szatyrokat és már mentünk is befelé. Anyu ment elől, és beérve hallottuk, hogy mások is érkeztek hozzánk.
- Várjatok segítek! - pattant oda hozzánk Yassar.
Én annyira megijedtem ettől, hogy a szatyrok majdnem a földön landoltak. Erre csak nevetni tudtak, és én is. Bepakoltunk, és a többieket is megláttam a nappaliban. Anyu és apu már mentek is nekik köszönni én addig nekiláttam kipakolni. hamarosan valaki átkarolta a derekamat, és a kellemes mentolos cigi illata is megcsapott, amin csak mosolyogtam.
- Jól áll neked ez a ruha. - mondta.
- Anyué. - mondtam.
Adtam neki egy puszit, majd csak segített nekem pakolni. Miközben pakoltunk elmondtam neki, hogy mi is volt a hipermarketben, és ő is csak mosolygott ezen, meg elmondta, hogy ez természetes, mert engem csak szeretni lehet. Ezen persze jót nevettem. Egy idő után Safaa is kijött, és egyből megölelt, és én is őt.
- Kérsz valamit? - néztem rá.
- Van inni? - kérdezte.
- Persze!
Elővettem egy poharat én öntöttem neki teát, majd pedig tovább rendezgettük a cuccainkat. Nem kellett sok idő mikor valaki csengetett, és már mentem is. Amint kinyitottam az ajtót Dani mosolyogva nézett rám.
- Gyere ki egy kicsit.
- Egy pillanat és jövök! - kiabáltam be.
Kiléptem és betettem magam után az ajtót. Kijjebb léptünk, és Danielle már mondta is.
- Szeretném a srácokat meglepni. Arra gondoltam, hogy a számaikból csinálhatnánk egy kis táncos fellépést. - mondta. - De ha nincs rá időd...
- Szerintem bele fog férni, és nagyon jó ötlet. Hányan lennénk?
Tényleg nagyon de nagyon jó ötletnek tartottam ezt, és remélem össze is fog jönni.
- Hát mi ketten meg még pár emberke. nem az egész csapat, de leszünk páran az biztos! - mosolygott.
- Rendben! - mosolyogtam.
- Amúgy szeretném ha te is agyalnál a mozdulatokon, mert tudom, hogy nagyon is meg tudod csinálni, és szeretném is.
Belementem, majd egy kicsit még beszéltünk, aztán mentünk a magunk dolgára. Amikor beléptem, már nagyban agyaltam, hogy mit is kéne csinálni, és hogyan. 

4 megjegyzés:

  1. Csúcs szuper rész lett :)
    És neked is Boldog Szent Patrik napot te Ír Manóka <3 :P
    Ja és én kívi vagyok a számokra *-*
    Hamar a kövit!
    Puszi,Lenush

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi lennék a számokra ;) Amúgy tetszett ez a rész is! A meglepetés tánc pedig nagyon jó ötlet Danitől, biztos szuperül megcsinálják!

    VálaszTörlés
  3. A dalok.szövegeit vagy magukata dalokat, majd mi is láthatjuk? Kiváncsi vagyok rájuk,biztos nagyon jók!
    A fejezet nagyon édes meg aranyos lett,nagyon tetszett!
    Köviiit!

    VálaszTörlés
  4. Szégyellem magam hogy megint nem írtam minden fejezetedhez bocsi :( egyszerűen imádom és kíváncsi vagyok a számokra én is és mindenre kíváncsi vagyok hogy hogyan alakul tovább :) már alig várom a folytatást :)

    VálaszTörlés