Oldalak

2013. március 30., szombat

61. fejezet

Sziasztok! Remélem mindenkinek jól telik a szünete, mert nekem igen. Jelenleg ezen a blogon kívül gépen még 6 külön-külön álló történetet írok... Húha, ez tényleg furán hangzik. Annyit mesélnék ezekről, de nem lehet, mert nem akarok untatni senkit sem! :D Lényeg, hogy én nekem nagyon kamatosan telik a szünet! :D 
Kellemes olvasást! Kellemes ünnepeket mindenkinek!!! ♥ 

Dorinaa: Hihih köszönöm! Kellemes nyuszikát! ♥ 
Stefii: Köszönöm! Kellemes nyuszikát! ♥ 
Izii: Lesz benne szó :P Kellemes nyuszikát! ♥ 





Pozitív vagy negatív? Az idő hatalma!



/Majdnem két évvel később/
Nagyon sok idő telt el. S rengeteg minden történt. Már 19 vagyok, és élem az életemet egyetemistaként. Zayn már 21 éves, és a srácokkal híresebbek mint eddig, amit képtelenség felfogni, pedig eddig sem egy kis csoport rajongott értük. Most lassan fél éve itthon vannak, aminek én nagyon is örülök. Egy hónapja úgy döntöttünk, hogy átköltözöm hozzá, persze ez elég nagy port kavart az újságoknál, de nem zavart. Egy hónapja, hogy egy gyönyörű félisten mellett ébredek, s kelek fel. Ami a többieket illeti, Danielle és Eleanor is összeházasodtak, és... Kicsit irigyelem is őket. Olyan boldogok együtt, és tökéletes párok mind a négyen. De nekem sem kellene panaszkodnom, hiszen soha nem voltam ennyire boldog Zayn mellett.
Az egyetem... Hát nagyon rossz volt az elején. Teljesen ki voltam rekesztve, elveszetnek éreztem magamat. De most, hogy már a többieknek sikerült megismerni, minden sokkal jobb. Mindig a teljeset nyújtom, ha táncról, vagy pedig a félévi vizsgákról van szó. Még egy félévem van vissza, és végre taníthatok is, bár ez az utolsó félévem már a gyakorlatról szól. persze ez sok tanulással jár, de amire kell, arra mindig tudok időt szakítani.
Reggel a finom rántotta szagra ébredtem fel, meg hogy valaki az arcomat simogatja. Elmosolyodtam.
- Gyönyörűm ébresztő. - mormolta angyali hangján Zayn.
Kinyitottam  a szemeimet, és már ültem is fel. Kezembe adott egy felsőt. Amióta itt vagyok, elég nehezen állja ki, hogy ne támadjon le. Felvettem. Egyik este - úgy két hete vagy három - annyira hirtelen jött minden, hogy mind a ketten megfeledkeztünk a védekezésről, és én most azon agyalok, hogy történt-e valami.
- Minden oké? Nem vagy rosszul? - aggódott értem.
- Minden oké! - mosolyogtam rá.
Elmosolyodott, majd a tálcát letette és leült elém. Megfogtam a villát, és enni kezdtem. Meg kell hagyni Zayn istenien tud főzni.
- Ezen a héten bemész suliba? - érdeklődött.
- Nem tudom. Szerintem nem. - mondtam.
- Akkor jó, mert szeretném ha  a jövő hetet együtt töltenénk! - mosolygott rám.
Bólintottam, és tovább ettem.
- Daniék átjönnek ma, valamit mondani szeretnének. - mondta Zayn.
Ekkor hirtelen csengettek. Ő elmosolyodott, majd az üres tálcát levitte, én pedig gyorsan felöltöztem. Felvettem egy melegítőnadrágot, és egy pólót, majd a hajam kifésültem, és siettem is le. Lent Danielle már mosolygott rám, és Liam is. Jah amit még nem mondtam. Útban az első Direction baba. Dani már lassan a kilencedig hónap végén jár, és elképesztően boldog.
- Sziasztok! - öleltem meg őket. - Szia picuri! - mondtam és egy puszit nyomtam Dani hasára.
Erre ő csak felnyögött.
- Jaj bocsánat! - léptem egyet hátra.
- Nem te hanem ő. Bizonyos emberektől úgy el kezd rugdosni. - nevetett.
Elmosolyodtam, majd bementünk a nappaliba, leültünk.
- Igazából hozzád jöttünk Lizzy. - mondta mosolyogva Dani. - Liammel úgy beszéltük meg, hogy nem szeretnék egy párt kiválasztani keresztszülőknek. Liam Niallt választotta keresztapának. Én viszont téged szeretnélek megkérni, hogy legyél a keresztanyja.
- Úristen! - kaptam a szám elé a kezemet. - Örömmel!
Mind a kettejüket megöleltem. Visszaültem, és csak mosolyogtam. Zayn aggódva pillantott rám.
- Minden oké? - kérdezte Liam. - Olyan furcsák vagytok.
Egymásra néztünk de csak mosolyogtunk.
- Esetleg van valami ennivaló? - kérdezte Dani.
Zayn már pattan is, hogy hozza. Mosolyogtam.
- Biztos minden oké? - suttogta Dani.
Erre csak bólintottam. Hamarosan Zayn hozta is be a kaját, de amilyen szagot húzott maga után szinte öklendeztem tőle.
- Mi a szar ez? Romlott hal? - fogtam be az orrom.
- nem a tegnapi vacsora, csirke... - a végére lefagyott Zayn.
A kezében lévő tál kiesett és a földön landolt. Én nekem is kikerekedtek a szemeim, mert tudtam hogy ez mit is jelent. Liam és Danielle megijedtek, de egyszerűen nem érdekelt. Éreztem, hogy a reggeli jön fel belőlem. Felálltam, és azonnal a fürdőbe rohantam. Felnyitottam a wc fedelét, és csak hánytam.
Amikor kicsit jobban lettem ,azonnal becsaptam az ajtót, és kulcsra zártam. Zayn egyből püfölni kezdte, de a háttérből hallottam Liam faggatózását is. Én lehúztam a wct, majd kivettem egy tesztet a szekrényből. Megcsináltam, és hallottam, ahogy Zayn halkan énekelni kezd.
- Mindig tudod mire van szükségem. - mondtam mosolyogva.
Kis csend lett, majd a testre néztem. sokkolt az eredmény de valahogy tudtam. A kezembe fogtam, majd kinyitottam az ajtót. Kikerültem őket és a nappaliba mentem, leültem Dani mellé, és a tesztet az asztalra tettem. Dani a kezébe fogta.
- Azt a kurva... - döbbent le.
- Pozitív... - suttogta Zayn.
A következő pillanatban már ott guggolt előttem. Szemei tele voltak bánattal, az én könnyeim pedig folytak.
- Annyira sajnálom, tudom hülye voltam, én csak...
Nem engedtem, hogy befejezze mert megcsókoltam őt.
- Nem érdekel. - mondtam.
Könnyeim szüntelen folytak. Kezeivel finoman letörölte őket.
- Látom... - sóhajtott.
- Csak gondolj bele... Kérlek! - suttogtam.
Homlokunk összeért. Percekig csend volt.
- Srácok... Én Lizzyt el akarom vinni orvoshoz. - mondta Dani. - Úgy is mára van időpontom.
- Apa leszek. - röhögött Zayn.
Elmosolyodtam.
- Még semmi sem biztos. - motyogta Liam.
- Szeretek álmodozni. - kacsintott rá Zayn. - De a jövőhát áll, bármi is lesz igaz? - nézett rám.
- Bármi is lesz! - mondtam.
Úgy döntöttünk mind a négyen menni fogunk, bár nem tudom mi is lesz. Amikor idő volt, mindenki Liam kocsijához ment, beültünk, és már mentünk is a kórház felé.
***
Idegesen vártam kint a váróban, Zayn már legalább három szál cigit elszívott idegességében. De most itt van velem ,a kezeink összekulcsolva, és várjuk mi is lesz. Ahogy nyílt az ajtó mind a ketten felkaptunk a fejünket.
- Fáradjak be!
Mind bementünk.
- Maga oda feküdjön fel.
Odamentem és Zayn követett. Liammékkel közben megbeszélték az időpontot, mikor már Daniellenek bent kell maradnia. Én ott feküdtem, Zayn pedig  a kezemet fogta. Alig vártam már, hogy mi is lesz ebből. Mindenki odajött, majd az orvos a műszereket babrálta.
- Most mutatok valamit maguknak.
Kicsit feltűrte a felsőmet, majd már kente is a hideg trutyit rám, majd a műszerek körözni kezdett a hasamon.
- Ott van. - mutatott egy kis pontra. - Gratulálok, maga négy hetes terhes!
Sokkolva voltam, de egyben nagyon is örültem. Letörölte azt a valamit, majd a könnyek végigfolytak az arcomon. Zayn megölelt, majd csak megcsókolt. Megbeszéltek velem egy időpontot, kaptam pár lapot, majd mehettünk is. Kint kellett egy kis idő.
- Gratula. - nevetett Liam.
Megölelt minket majd Danielle is.
- Apa leszek... - mondta Zayn!
Erre csak felkapott és megpörgetett a levegőben, majd csak nevetettünk és megcsókoltam őt. Szerintem én még életemben nem láttam őt ennyire boldognak. 

3 megjegyzés:

  1. Imádom még mindig és úgy örülök hogy így alakulnak a dolgok :) viszont ugye van másik történeted is amit majd olvashatok ha ez befejeződött???? légysziiii :)))

    VálaszTörlés
  2. Jujj micsoda fordulatok :D Szuper minden!

    VálaszTörlés
  3. Jjaaj Istenkém *-* Ha ennek vége, remélem lesz új. Nem tudom mi lenne velem a történeteid nélkül?!
    Köviit!
    Rég nem beszéltünk...ha akarsz, kedden skypolhatnánk.
    Boldog nyusziát! :* <3

    VálaszTörlés