Oldalak

2013. március 28., csütörtök

60.fejezet

Sziasztok. Meghoztam a frisst, és remélem tetszeni is fog majd. Nem nagyon mondnék már semmit sem. Köszönöm aki párszóval is, de kommentelt!Imádlak titeket!♥ Kellemes olvasást! ♥♥

Stefii: Hihihihi, rég volt az biztos! :P Köszönöm! :)
Dorinaa: Köszönöm! :D 
Izii: Igen, ebben már benne van, és még más is! :P :D 




Fellépés, és egy igazgató! 


Alig pár perc és nekem kell a színpadra lépnem. Én lettem az utolsó, mert a Royalosok elkéstek. De nem is bánom, csak az a bajom, hogy ettől még inkább izgultam. Levettem a harisnyámat, a ruhámat, és a balett cipőmet, amit még Danielle adott. Nem nagyon érdekelt, hogy virítani fog a piros cipő, inkább örültem neki.
Amint felkonferáltak, hallottam a tapsot. Kimentem, meghajoltam, és beálltam a helyemre. Luce elkezdett zongorázni, én pedig nekiálltam táncolni.



 Ez egyetlen mait meg akartam ezzel mutatni, vagyis inkább hangsúlyozni, azaz ember, vámpír kapcsolat. Remélem átjön ebből. Odafigyeltem Danielle tanácsaira. Mindenre odafigyeltem. A szám végére, tapsvihar kaptam, én pedig meghajoltam és lejöttem. Luce és a többiek nekiálltak kipakolni a cuccokat, nekem pedig segítettek ruhát váltani. A hajamat kiengedtem, és pár csattal az elejét eltűztem. Felhúzták a cipzárt, a cipőmbe léptem bele, egy kis kiegészítő, majd már nyomták is a kezembe a mikrofont. Zayn még nem tudja, hogy az általa adott ruhában fogok fellépni, de kíváncsian várom a véleményét erről. Remélem az előadás a Royal igazgatót is meg fogja majd győzni. Egy újabb felkonferálás, majd már mehettem is.



Kiérve már rákezdtek, én pedig énekeltem. Kényelmesen mozogtam, és táncoltam ahogy csak tudtam. Láttam közben elég sok kamerásokat is, de nem foglalkoztam vele, csak jól éreztem magamat a bőrömben.
A szám végén megvártam míg a többiek odajönnek hozzám, majd közösen meghajoltunk és mindenki lejött. leérve leültem egy székre, és próbáltam megnyugodni. Most jönni fog pár perc amíg  tantestület gondolkodik, majd pedig aki sikeresen letett minden az, már kapja is kézbe az érettségijét, és mehet amerre lát. Mindenki visszavette a ruháját. Én a fekete farmeromat, és a fehér felsőmet, majd összepakoltam, és kimentem a többiekhez. Az előtérben és az udvaron volt mindenki. Én az udvaron találtam meg a többieket. megöleltem őket, de nem voltam valami boldog.
- Ezt betehetném a kocsiba? - kérdeztem Zayntől.
Bólintott és a a kocsihoz mentünk. segített bepakolni, majd mielőtt elmehettem volna, megragadta a csuklómén, a kocsinak lökött, majd szorosan ott tartott testével.
- Mi a baj? - kérdezte.
- Aggódom az ösztöndíj miatt. - mondtam.
- Sikerült, megtetted, és eszméletlen voltál. Jobb mint a próbán, és a ruha...
Megpillantottam a huncut molyt az arcán. Elmosolyodtam, s ajkaink azonnal egymást tépték. Most csak erre volt szükségem. Alig pár percig voltunk ott, de már szóltak, hogy menjünk. Beérve ők leültek.  Bellával megfogtuk egymás kezét és oldalt vártunk, hogy mi is lesz. Fent volt a mi igazgatónk és a Royal igazgatója is, meg még pár emberke. Remegtem de nagyon is. Nem látszottak túl boldognak. Egyesével hívták az embereket, pont úgy ahogy felléptünk, és mindenkinek sikerült.
- Az utolsó emberről, mint eddig mindenkiről meséljünk egy-két szót. Nem az osztállyal kezdte az évet, de beleivódott a környezetünkbe, a rossz dolgok ellenére is. A második legjobb tanuló az iskolában, ami szerintem nagy tapsot érdemel. Elizabeth Jade Morgen!
Óvatosan felmentem a színpadra.
- Gratulálok! - kezet fogtak velem, majd kaptam is apapírjaimat, aminek rettentően örültem.
Mielőtt mehettem volna a mikrofont a Royal igazgatója vette át.
- Figyeljük ezt a tanítványt amióta először a nyilvánosság elé lépett. Azt hittük a többiekhez képest ő sem akar majd továbbtanulni, de meglepett minket a jelentkezési lapjával. - felém fordult. - A ma esti produkció nagyon színvonalas volt, és a tánc minden egyes lépése átjött felénk. Olyan lépéseket is beletettél, amit néha egy profi sem mer megtenni, mai külön érdem. Teljes mértékig kiérdemelted az Royal ösztöndíjat! - mosolygott.
Lefagytam, és azt hittem ott fogok elájulni.
- Köszönöm! - mondtam, majd mindenki tapsolni kezdett.
Hirtelen felindulásból, megöleltem az igazgatót aki csak felnevetett de megölelt engem. Átadták nekem a lapjaimat, majd lejöttem, de csak sírtam. Nem tudtam mit csináljak örömömben. Zayn már futott is oda, és szorosan megöleltem. Én is megöleltem őt, majd egy puszit nyomott a számra. A szüleim is csatlakoztak hozzánk. Anyu az örömkönnyektől átitatva ölelt magához. Apu is, és gratuláltak, majd a srácok is. Remegtem. A Royal igazgatója jött oda hozzánk, és elém lépett.
- Azt hiszem az iskolánk nagy értékkel fog bővülni. Nagyon örülök, hogy jelentkezett hozzánk.
- Köszönöm, hogy felvettek. - mondtam boldogan.
- Egy ilyen értékes embert nem szoktunk elhanyagolni.
Egy másik nő lépett oda hozzám, és egy vaskos borítékot adott oda, amin a tudnivalók meg mi egyéb szerepelt rajta. Megköszöntem újra, majd már mentek is. Kiérve a suliból, csak ugrálni tudtam örömömben. Zany kocsijába ültünk be. Nem sokan voltunk. Én, Zayn, anyu és apu. Én előre ültem be.
- Basszus felvettek. - ujjongtam.
- Ügyes vagy nagyon! - fogta a kezemet Zayn.
Beindítottam a rádiót, Zayn pedig nyugodtan vezetett. Elővettem a telefonomat, és twitteltem is, meg egy képet tettem hozzá!
"Szeptemberben megyek a Royalra. Istenem el sem hiszem, pedig igaz, itt a boríték, az ösztöndíj ,az érettségim. Basszus....ÁÁÁÁÁÁÁ"
Elküldtem, és csak a zenére hülyéskedtem. Persze mindenki nevetett rajtam a kocsiban, de én rohadtul jól éreztem magamat.
hazaérve bepakoltunk, majd az ebédlőben ültünk le, és kiterítettem a lapokat. A többiek az érettségi eredményeimet nézték, én pedig már nyitottam is fel a borítékot. Kivettem a lapokat. Az álltam választott szak tudnivalói voltak rajta. Megnéztem az alap tantárgyakat, és meg kell mondjam elég kevésnek találtam, tök sok szabadidőm lesz. Megnéztem még a  felvehető tantárgyak, és alig egy- kettőnek tetszett a neve. Elég sokáig fent voltunk, de nem bántam. Anyuék korán lefeküdtek, mi pedig átmentünk Zaynnhez. Nem is kell mondanom, hogy jó kis este volt. 

2 megjegyzés:

  1. Jujj felvették basszus.de örülök neki :) Szuper rész lett!

    VálaszTörlés
  2. Tudtam én! :D Úgy örülök! Nagyoon fantasztikus fejezet lett! Hamar köviiit! *-*

    VálaszTörlés