Oldalak

2013. március 21., csütörtök

57. fejezet


Sziasztok. itt is vagyok. :D Remélem vártátok már ezt a részt! Közeleg már a vég, de szerintem lehet túllépjük a Hatvanas számot, bár ebben biztos még nem vagyok. Sok ötletem van, de félek, hogy azzal már csak húznám a dolgokat. Nem nem gond! Lesz ami lesz! kellemes olvasást! ♥ 

Dorinaa: Hihihih, köszönöm! :D 
Lena: Köszönöm! :D 
Stefii: Szerintem jó kis meglepi. Nem fáztam meg, nem vagyok beteg, csak énekléshez nincs tehetségem! 
Saciika: Én is! :D Köszönöm! 
Izzi: Igen itt már bent lesz! Köszönöm! :D 


Meglepetés! 
Pár perc s kezdődik minden. A srácok is megérkeztek már, de ők semmit sem sejtenek, csak értetlenül állnak az egész előtt. A színfalak mögött derült ki, hogy több számot kell majd elénekelem, és ettől még inkább megijedtem, de próbáltam nem kifelé mutatni a dolgokat. Kikukucskáltam, és a srácok ott ültek a második sor közepén. A mögöttük és az előttük lévő sor üres, de direkt így lett megbeszélve. A többiek ezek mögött helyezkedtek el, és elég sokan lettünk. Szinte mindenkit felismertem. Hátra pillantottam. Danielle bólogatott. Kezembe nyomtak egy mikrofont, aminek az állványa ott állt a színpad közepén, leges legelöl.
Ahogy kiléptem a fények is elaludtak, és a színpad lett megvilágítva. Kiléptem, és a mikrofont felhelyeztem az állványra.
- Köszöntök mindenkit. Tudom nagyjából senki sem tudja miért lett idehívva nagyjából a srácok családja. - mosolyogtam. - Srácok. - a fiúkra néztem. - Danielle felvetett nekem egy ötlete, aminek a kivitelezését most fogjátok meglátni. Ez az előadás most csak rólatok fog szólni.
Befejeztem, és egy kicsit tapsvihar keveredett ki. Zaynre néztem, aki csak hatalmas mosollyal az arcán figyelt rám. Pár lány kijött, majd már indult is a zene. Vettem egy mély levegőt, és már énekeltem is a Trudly Madly Deeply számot. Amikor lekezdtem tapsot kaptam, és egy kicsit elmosolyodtam. Kicsit remegtem, de ez tűrhető volt. A refrént végig Zayn szemébe nézve énekeltem, és rajta is láttam, hogy nagyon meghatja a dolog, de csak mosolygott rám. A szám végén tapsot kaptunk, majd lementünk. Én gyorsan ittam egy kortyot. Jöhetett a második szám, ami a fiúk legelső klipjéből lett megcsinálva. Öten voltunk, és mindenkinek megvolt a maga szerepe. Volt aki Liam, volt aki Harry, Niall, Louis, én pedig Zayn. Az én részemnél kicsit próbáltam tényleg olyan lenni mint Zayn a klipben, csak hát táncolva. Persze videók is készültek erre az alkalomra. Nagyon gyorsan ment minden, de ennek nagyon is örült mindenki. Harry szólójánál mindenki a nagy képet nézte amit a klipből vágtunk ki, és csak ámuldoztunk, majd ment minden tovább.
Már a vége felé jártunk. Egy csomó szám lement. A kedvencem jött a Live While We're Young. Rávettem Daniellet, és Eleanor is, hogy énekeljenek. Dani Liam, Eleanor pedig Louis részét. Iszonyat jól szól az egész. Szeretünk még két lányt akik Niall, és Harry részét éneklik. És tényleg brutál jól szól az egész. Mi hárman el tudtuk hozni azt a felsőt, amiben a srácok forgatták a klippet. Én Zayn kockás ingét, Danielle Liam szürke felsőjét, Eleanor pedig az inget. Szerencsére a másik csajok sem maradtak ilyen ereklye nélkül. Elloptunk Niall piros felsőjét, és Harry fehér felsőjét. Elég vicces volt ez az akció, de hát ez van. Először én léptem ki, megint nekem kellett beszélni.
- Az egész közül ez a kedvenc számom. Az egészért nagyon de nagyon nagy taps jár Eleanornak és Daniellenek, hogy belementek az én elképesztően merész ötletembe. - időközben ők is kijöttek, a többiekkel együtt. - Srácok, jobban kéne vigyázni a ruhákra, túl könnyű feladat volt.
Láttam rajtuk, hogy ledöbbennek, majd Niall elképesztő röhögése szakított meg a csendet. Elindult a szám, és Niall csak hangosan ujjongott. Elnevettem magam ettől, de Danielle már kezdte is. Hátul a többiek táncoltak, de elképesztő volt a hangulat. Szerintem én voltam az egyetlen aki élvezte ezt az egészet, és nyugtattam a többieket. Ugráltam, énekeltem, és elvoltam. A szám végére elképesztő tapsvihart kaptunk, majd lementünk, és jöhetett az utolsó szám. OneWay Or Another. Ezt végig én éneklem majd, és a videó is menni fog hozzá. Az egészet Londonban csináltunk, és mint az elmebetegek el voltunk. amikor a srácok körbe-körbe forognak kamerával  a kezükben akkor mi éppen egy hatalmas körhintán vagyunk, és onnan videózunk, vagy a London Eyeon tombolunk, az utca közepén táncolunk. Egyszóval rohadt jó az egész.
A szám végére meghajoltunk és mind lejöttünk. A színpad mögött ugráltunk örömünkben. Ivott mindenki, majd mind kijöttünk, és lementünk. Zayn éppen háttal volt nekem, a szüleinkkel beszélgetett. Odasiettem és felugrottam a hátára. Gyorsan elkapta a lábamat én pedig a nyakába kapaszkodtam.
- Meglepiii! - mondtam nevetve.
Majdnem egy hónapja nem is láttam őt. Elképesztően hiányzott már. Letett, majd egymással szembe fordultunk. Átölelt és megpörgetett, majd csak nevettünk mind a ketten. Szorosan ölelt magához, majd csak egy csókot adott nekem. Átkaroltam a nyakát, majd szorosan hozzá bújtam, és csak öleltük egymást. Túl hosszú volt ez az egy hónap nélküle. Percekig állhattunk úgy ott ketten, de semmi sem érdekelt.
- Hiányoztál. - mormolta a fülembe.
- Te is nekem.  - mosolyogva néztem a szemébe.
Elmosolyodtunk.
- Ugye eljössz hozzánk? - kérdeztem. - Az egész család itt van.
- Ki nem hagynám.
***
Otthon folytatódott minden tovább. halk zene, mindenki megdicsért, és gratulált. Én persze egy pillanatra sem tudtam elszakadni Zayn mellől. Kimentünk a kertbe mert cigizni akart. Rágyújtott. Leültünk a hintaágyra. Én az ölébe ültem le.
- Suli? - kérdezte.
- Minden oké. Eddig nagyon is esélyes vagyok az ösztöndíjra. - mosolyogtam.
- Úgy is megkapod! - mosolygott. - Eldöntötted, hogy hogyan tovább?
- Igen, a Royalra megyek.
- Hmm, a csajom a Royalra fog járni. - mondta, és egy csókot nyomott a számra.
- Az én pasim meg a világot járja... - mosolyogtam.
Hozzá bújtam.
- És a szüleid már megbékéltek a dolgokkal? - kérdezte és beleszívott a cigijébe.
- Nagyon is. Anyu szülei, alig akarták elhinni, hogy az unokájuk vagyok. - kuncogtam.
Ezen ő is csak nevetett. Elnyomta a cigijét.
- Bocsi, hogy zavarok. - jött ki az egyik unokabátyám.
- Semmi gond haver. - mondta Zayn.
Felkeltünk.
- Emir. - nyújtotta a kezét.
- Zayn.
Kezet ráztak.
- Vigyázz ám rá! - kacsintott.
- Az életemnél is jobban. - mosolygott Zayn.
Ezen csak nevettem. Megfogtuk egymás kezét majd bementünk a többiekhez. Nem nagyon beszélgettek senkivel sem. Zaynnel voltam végig, és nem nagyon akartam tőle elmozdulni. Mosolyogtunk végig, és egyszerűen tökéletes minden!  

2 megjegyzés:

  1. Úgy örülök,hogy végre minden jó!
    Nagyon jó lett! Olyan édesek *-* Szép meglepetés lehetett :D
    Köviiit!

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, de megnéztem volna ahogy Dani meg El is énekel :D

    VálaszTörlés