Oldalak

2013. április 1., hétfő

62. fejezet


Sziasztok. Ez a rész most kicsit rövidke lett! A következőben kicsit ugrani fogunk majd, és valószínűleg 64. fejezet várható, ami annyit tesz, hogy még két rész. De az utolsó dupla fejezet, mint azt már megszokhattátok tőlem! :D Kellemes olvasást!  ♥
U.I.:Ha holnapra meglesz a 4 komment akkor már aznap lesz friss!!!!!!!!!!

Csajszeee: Köszönöm, és igen van, és úgy nézem fel is fog kerülni! :) 
Dorinaa: Köszönöm! ♥ 
Stefii: Nem tudom...Én sem tudom mi lenne velem ha nem írhatnék. :P Kedden neked mikor lenne jó? Mert akkor úgy időzítem a tanulást. 
Izii: Hidd el ez még lesz családiasabb is! :P *Remélem* xDD



Dolgok, melyek megtörténnek! 

Hazaérve, egyenesen hozzánk mentünk át, ahol meglepett, hogy Zayn szülei is ott vannak. Persze Zayn tudta, csak elfelejtett nekem erről szólni. Mindenkit a nappaliba küldtünk. Kezeink Zaynnel össze voltak kulcsolva, és egy kicsit megszorítottam. Ő elengedte a kezemet, és a derekamat ölelte át. El mosolyodtam ettől. A kanapén ott ült anyu, apu,az öcsém, és még Zayn szülei.
- Valamit el kell mondanunk nektek. - kezdett bele mosolyogva Zayn.
Vettem egy mély levegőt.
- Négy hetes terhes vagyok. - mondtam.
- Uram isten. - anyu ledöbbent, de arcán egy hatalmas mosoly húzódott.
A többiek is ledöbbentek, de végül is mindenki csak mosolygott ezen.
- Nagymama leszek... mondta végül Trisha.
Ezen csak mosolyogtam, de Zayn mögém lépett és mindkét kezével szorosan ölelt magához. Én csak kicsit felengedtem, és kellemesen a karjaiba helyezkedtem el.
- Ez zsír. Nagybácsi leszek. - röhögött az öcsém.
Ezen csak a szemeimet forgattam. Csak Yassar volt aki még mereven ült. Ettől megrémültem.
- Apu mondj már valamit... - kérte meg Zayn.
- Nagyon örülök ennek, de tényleg. - mosolygott rám.
Lehet észrevettem, hogy eléggé feszült vagyok.
- Viszont... - Zaynre nézett.
Én is ránéztem, de csak bólintott apja felé. Yassar elmosolyodott. Én inkább nem mondtam semmit sem, mert ha akarja majd elmondja miről is van szó. Úgy fél órát voltunk még itthon, addig mindenki gratulált, és Trisha meg anyut szinte le sem lehetett lőni, annyira felpörögtek.
Hazaérve eléggé lestrapáltak. Mentem volna be a nappaliba, mikor Zayn visszahúzott. Kérdően néztem rá.
- Már egy ideje tervezem ezt, de azt hiszem ennél tökéletesebb időpontot nem találhatnék.
Hirtelen letérdelt elém és zsebéből egy bordó dobozt vett elő. Én csak döbbenten álltam ott.
- Elizabeth Jade Morgen, hozzám jössz feleségül?
A dobozban két gyönyörű gyűrű pihent.
- Igen! - vágtam rá azonnal. - Igen!
Egyből hatalmas mosoly kúszott fel az arcomra. Ő is elmosolyodott, felállt majd kivette a gyönyörű kővel ékesített darabot, és finoman felhúzta az ujjamra. Végig hatalmas mosoly volt az arcomon, és neki is. A másik ujjamon azóta is ott volt a másik piros színű gyűrű amit úgyszintén tőle kaptam még évekkel ezelőtt. A dobozból kivettem a másik darabot, és az ő ujjára húztam fel. Amint ezzel megvoltam átkaroltam a nyakát, és azonnal megcsókoltam őt. Ő  is átkarolta a derekamat, és szorosan tartott.
- Mióta, mióta tervezet ezt? - kérdeztem.
- Úgy egy hónapja, mikor Danielle mutatta a picit. Eldöntöttem, hogy megkérem a kezedet...
Elmosolyodtam és meg egy csókot nyomtam a szájára. Fejemet a vállára hajtottam, és csak percekig öleltük egymást. Hirtelen megszólalt Zayn telefonja, amit azonnal elővett és már vettei s fel.
- Hali haver! - mondta.
Arcáról egy pillanat alatt lefagyott a mosoly.
- Azonnal megyünk.
Erre csak lecsapta a telefont. Rám nézett aggódva.
- Daniellenél beindult a szülés!
Mind a ketten egyszerre indultunk kifelé. Zayn beült a volán mögé, majd én is gyorsan beültem és már mentünk is. Remélem minden rendben van vele, mert hiszen nem a kijelölt időpontban indult meg a szülése. Szegény Liam most biztos tiszta ideg, és remélem Dani jól bírja. Zaynnel hamar beértünk a kórházba. Gyorsan leparkolt, majd már siettünk is befelé. Nem kellett odamennünk a pulthoz, mert Niall már várt minket, és már mentünk is fel. Arcán hatalmas mosoly volt. Gondolom már várja,  hogy keresztapa lehessen.  Az egyik kórterembe belépve, a srácok már ott voltak. Liam szülei és Danielle szülei is ott voltak.
- Szia. - odamentem hozzá és egy puszit nyomtam a homlokára.
- Köszönöm, hogy bejöttetek. - mondta nehezen.
- Ez csak természetes! - mosolygott Zayn.
- Kaptál már valamit? - kérdeztem.
- Fogok majd később.
Liam fogta a kezét, és bátorítón mosolygott rá. Olyan aranyosak együtt. Én elmosolyodtam majd hátrébb akartam állni, mikor Liam megragadta a kezemet.
- Zayn végre! - röhögött fel Danielle.
Ezen csak mosolyogtam. Hátrébb léptem.
- Gratula matulaaa! - ölelt meg azonnal Louis.
Bejött egy orvos majd mindnek csendben maradt, és egy injekciót adott Daniellenek. Váltott vele néhány szót, majd ment is. Pár perc múlva már Danielel is sokkal jobban érezte magát.
- Mond el mindenkinek a jó hírt. - mosolygott rám Danielle.
- Most nem ez a fontos. - mondtam.
- Útban a második Direction baba. - mosolygott Zayn.
- Danielle szülni fog, lén keresztapa leszek, Lizzyt eljegyzik, és még egy baba... Emberke nem lehetne egy kicsit lassítani. - mondta Niall.
Ezen persze mindenki csak nevetni tudott. Azt hiszem most mindenkinek rá lesz szüksége, hiszen ő aztán tudja oldani a hangulatot. 

3 megjegyzés:

  1. Szuper rész lett ;) Jujj de izgalmas awww, alig várom már a directioner babákat!

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, de én nem birtam ki sírás nélkül...Nem tudom az örömtöle vagy a beleéléstől és annak fájdalmátol, de sirok.
    Nagyon örülök, hogy végre eljegyezte!
    A mi óránk szerint 12:30-tól 16:00-ig ami nálad 11:30-tól 15:00-ig, vagyis ez két óra között.
    Köviiiit! Biztos az is ilyen fantasztikus lesz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Imádom remélem nem akarod abba hagyni a blogírást mert megnyúzlak. <3 :D Már kb 3 olvasom el ujra és újra remélem h nem akarod abbahagyni az írást mert nagyon tehetséges vagy. Ha mondjuk ezt a blogot befejezed akkor majd egy másikat is elkezthetsz ha akarsz persze remélem hogy Zayn-es lesz. Már alig várom a következő részt. Remélem minden rendben fog menni Zayn és Lizzy között+ még hogy egésséges lesz a Liamék kicsikéjük. :D <3

    VálaszTörlés