Oldalak

2013. április 27., szombat

10. fejezet

Sziasztok. Erre a reakcióra számítottam! :D Nah de a lényeg annyi, hogy akkor max nem kétnaponta hanem háromnaponta lesznek fejezetek, és ha még így sem jönnek majd kommentek akkor véglegesítem amit mondtam. Kellemes olvasást mindenkinek! ♥

Szemi Sz.: Köszönöm! :D 
Dorinaa: Hihih köszi, és nem vicc! 
Szandra O.: Hihih, köszönöm! :) 
Dorka B.: Már nem sokáig lesz ilyen szemét! :P Köszönöm! :) 
Csajszeee: Köszönöm szépen! :D 
Stefii: Köszönöm! :) 
Izii: Egyenlőre még nem! Köszönöm! :D 



Séta és segítség!

Késő este toltuk haza a képünket röhögve. Egész este nem beszéltem Harryvel, de ez őt nem nagyon zavarta, én meg elhittem, hogy tényleg komolyan beszél. Nah ennyit rólam. Ami abban a pohárban volt... Hát azóta sem tudom mi is volt, de a jókedvemet kihozta, és többet már nem is ittam az este folyamán. Viszont volt okom a vidámságra is. A srácok folyamatosan viccelődtek, és mikor hazaértünk. Niall hívott taxit Amelienek, és ahogy elköszöntek, egy kis csók is elcsattant aminek én nagyon is örültem.
Reggel vagyis inkább dél felé ébredt fel a ház. Én már fent voltam, és az ebédlőben laptopoztam mikor Niall is felébredt. Twittert böngésztem mikor megtaláltam Zayn posztját, amin csak nevettem.
"Tegnap jó kis buli volt. Csak kicsit voltunk becsiccsentve. @NiallOffical: Lehet hívni kéne egy taxit! @AileenElizabeth: Hallóóó egy taxit kérnénk."
A kép pedig csak magáért beszélt. Niall is megnézte, de ő is csak nevetett. Gyorsan válaszoltam is.
"Kikérem magamnak, hogy berészegedtem, én csak jókedvig ittam. A hülyeség meg már ír alapvető tulajdonság!"
Nem kellett pár perc mire írt is vissza Zayn.
"Bocsáss meg. Akkor már értem miért vagytok ennyire el.. Írek, soha nem fogom megérteni őket!"
Olyan idióta egy srác. Vele biztos jóban leszek majd. Én is írtam ki pár sort.
"Köszi a tegnap estét srácok!! @NiallOffical @AmelieAmelie @zaynmalik @Louis_Tomlinson @Real_Liam_Payne Valamikor meg fell ismételni!!"
Elküldtem, és csatlakoztam Niallhöz a konyhába. Éppen a kávét várta, hogy lefőjön.
- Sajnálom ami tegnap történt... Mármint Harry miatt. - morogta rekedtesen.
- Nem kell. Én voltam a hülye, hogy elhittem neki amit mondott. De engem jobban érdekel mi is van Amelievel? - kuncogtam.
- nagyon jó fej csak. - mondta lehajtott fejjel.
Az arcán láttam, hogy elpirul.
- És én tegnap egy pohár sörön kívül nem ittam mást, úgyhogy én mindenre emlékszem. - mosolygott.
- Legalább megbeszéltetek találkát? - érdeklődtem.
- Igen, ma estére. - mosolygott.
- Aztán csak okosan. - nevettem.
Ő csak a szemét forgatta, én pedig írtam neki, hogy találkozzunk a megbeszélt öltözetben, a megbeszélt helyen, egy óra múlva. Ő visszaírt egy okét, én pedig felsiettem, és nekiálltam készülődni. Egy alapos tusolással kezdtem, mivel este eléggé fáradt voltam a zuhany alá állni. Hamar végeztem, majd felvettem a
piros mini nadrágot, hozzá a 1D felsőt, és egy cipőt. A hajamat megfésültem, és kiengedve hagytam. Egy kis sminket tettem fel. Gyorsan beledobáltam a cuccaimat egy válltáskába, majd pedig már indultam is. Ahogy kiléptem Harry arcával találtam szembe magamat. Szemei alatt karikák voltak, de engem nem érdekelt. Kikerültem, és éppen menni akartam mikor ő nagyon szorosan megragadta a csuklómat.
- Eressz már el. - morogtam.
- Nem. Mi a szar bajod van? Tegnap óta kerülsz. - mondta a szemeimbe nézve.
- Beszéld ezt meg a kurváddal. Én erre nem vagyok vevő. - morogtam. - Niall... - kiabáltam.
Halk csörömpölés hallottam majd ő is kijött.
- Haver engedd el. - mondta.
Elengedett.
- Köszönöm. - mondtam Niallnek.
Szúrósan Harryre néztem, majd pedig leindultam ahová eddig is akartam. Az utcán néztek páran, de nem érdekelt. Sietősen mentem ahová kellett, és láttam, hogy Amelie már vár rám. Megöleltük egymást, majd a parkban leültünk egy padra.
- Mitől ilyen vörös a csuklód? - kérdezte.
- Nem úgy indult a reggel mint vártam. - nevettem. - Harry fogadott, én pedig nem akartam vele beszélni, és ez lett a vége.
- Harry mindig is nőcsábász volt. - mondta.
- Mesélhetsz ám, te mégiscsak többet tudsz mint én. - nevettem.
És igazam is volt. Hiszen ő Directioner én pedig... Én is bírom őket, de nem nagyon foglalkozom velük.
- Elég sok csaja volt már, vagyis elég nehéz követni ezt nála. De azt is hallottam, hogy mostanság, inkább csak egy éjszakákra megy.
- Igen, Niall is ilyesmit mondott nekem. De mindegy. Most már tudja, hogy nem dőlök be neki. Amúgy tudod mit tervez estére Niall? - kérdeztem.
- Azt mondta vacsorázni megyünk. - mosolygott. - És köszönöm!
Hirtelen megölelt, amin mind a ketten csak nevettünk. Elég sokáig barangoltunk a városban, és egy csomó helyen voltunk. Nagyon jól kijöttünk együtt, és szinte elfeledkeztem a reggeli történteken. Négy felé mentem haza, és Niall már teljesen lázban volt. Zayn és egy másik csaj voltak még ott, de csak nevettek Niallön.
- Alieen kérlek segíts. - ölelte át a derekamat.
- Ha életben maradok akkor segítek. - kuncogtam.
- Ő igaz barát! - dugta ki a nyelvét Zaynre.
Ezen csak nevettem. Megfogta a kezem és felráncigált. A szobája olyan volt mint egy tornádó. Ruhák hevertek mindenhol, ő pedig nem tudta, hová is nyúljon le.
- A fekete inget, és a kicsit kopott farmeredre szavazok. - mutattam a ruhákra.
Ő azonnal felkapta őket, majd egy nagy puszit nyomott az arcomra, és pillanatok alatt eltűnt a fürdőben. Én nevetve visszasétáltam a konyhába.
- Amúgy merre voltál? - kérdezte Zayn miközben a csajjal felültek a párszékre.
- Városban Niall csajával. - mosolyogtam.
- Azért ez még túlzás kijelenteni. - mondta a csaj.
- Látod te hogy viselkedik a kis manó? - nevetett Zayn.
- Amelie pedig belehabarodott a manóba. - mosolyogtam. - Amúgy meg Aileen.
Nyújtottam kedvesen a kezemet a lány felé.
- Perrie.
Ismerősen csengett a neve.
- Abból a csajbandából igaz? - húztam a szememet. - Little Mix.
- Igen. - nevetett.
- Bocsi, de nem nagyon vagyok képben néha.
Ezen mind nevettünk, majd hamarosan Niall is lejött. Teljesen felöltözve.
- Gyere ide, mert komolyan mondom ez így szégyen. - mondtam fintorogva.
Ő értetlenül jött oda. Elnevettem magam ahogy, a teljesen felgombolt ingével jött felém. Elkezdtem kigombolni.
- Először is nem temetésre mész hanem randira. - jó pár gombot kigomboltam rajta, és kényelmesen eligazítottam rajta a felsőt. - És ha lehet ne nagyon idegeskedj, mert szegény csaj így is eléggé ideges lesz.
- De... - nyafogott.
- Nincs de! - morogtam. - Add önmagad. Kiskorunkban is ezért voltak annyira oda érted, mert önmagad voltál. Tedd most is ezt, és a csaj a tiéd lesz egy pillanat alatt.
Ő hirtelen megölelt, én pedig csak nagyokat pislogtam.
- Itt maradhatnál velem mindig. - mondta.
- Szerintem eleged lesz belőlem ebben a pár hónapban.

Még eligazítottam rajta pár dolgot, majd elengedtem őt, és Zaynék is elmentek. Egyedül maradtam a hatalmas házban. Felsóhajtottam, és gondoltam csinálok valami vacsit, aminek azonnal neki is láttam. 

3 megjegyzés:

  1. Siess a következővel!!! Nagyon jó! :)) Puszi! :*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik mint mindig várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  3. jó rész lett, Harry elég bunkó volt :I várom a folytatást, ja és Niallt majd megzabáltam!! :D

    VálaszTörlés