Oldalak

2013. április 25., csütörtök

9. fejezet

Sziasztok. Először is a blogot bezárás fenyeget. Elég régóta tart ez a helyzet nálam. akit érdekel a blog további sorsa... facebook mindig nyitva áll számára.... Kellemes olvasást mindenkinek.

Stefii: Nagyon örülök, hogy tetszik! :D 
Dorka B.: Jól érzed, de hamarosan minden meg fog változni! :D 
Izii: Ohh... Köszönöm! :$ Igen jól sejted! :P 


Buli.

Reggel korán keltem fel, pedig még tudtam volna aludni, de hát menni kell dolgozni. Este elég későn értünk haza, de nagyon is jól szórakoztam, és sokat is tudtam segíteni. Elég jó volt minden. Ma már nem kell mennem, mert elméletileg videót vesznek majd fel.
Ahogy kikászálódtam az ágyból, gyorsan felöltöztem, majd a kis táskámba tettem mindent, és indultam is dolgozni. Magam után betettem az ajtót, és sietősen hagytam el a helyszínt. Útközben láttam pár embert akik megnéztem, majd nyugodtan beléptem a kávézóba. Amleia már mosolygott rám. Megölelt, én pedig visszaöltem őt. Bementem az öltözőbe, hogy átöltözzek.
- Honnan ismered Niallt? - kérdezte félénken Amelia.
Elmosolyodtam amikor rá néztem, s megláttam a kis pírt arcán. Egyből tudtam miért is kérdezi.
- Az öcsémmel jó haverok voltak, és most meghívott jöjjek ki. - mondtam.
A pulcsimat felakasztottam majd már néztem is őt.
- Jó neked... - motyogta.
- Nálunk kint, aki fan általában mindig ilyen felsőket hord. Rajtad nem látok.
- Egyedül nem jó. Barátaim meg nincsenek, és ki is néznek az utcán.
- Suli után megyünk pólót venni. - kacsintottam rá.
Az arcán hatalmas mosoly jelent meg. Nagyon aranyos csak, és ha ma délután sikerül megismernek, akkor lehet Niallnek is be fogom mutatni. A munka elég gyorsan véget ért, és eléggé mozgalmas is volt. A főnök végig röhögtetett minket, és nagyon jó volt, hogy ilyen jó állást fogtam ki.
Út közben betévedtünk egy One Direction boltba is, és elképedtem mennyi mindent árulnak a srácokról. A leg többön nevettem, de nagyon jól elvoltunk. Én vettem két felsőt, és ugyan olyant Amelia is, amikor fizettünk, elindultunk valamit enni. Eldöntöttük, hogy mivel holnap nincs munka a városba megyünk majd valamerre, az új felsőnkbe. Az egyik felsőm egy pántos darab volt, aminek elég mély kivágása volt oldalt, de ez nekem nagyon bejött, meg egy 1D felirat volt rajta, ami virágos. Rengeteget beszélgettünk, és a csaj rohadt jó fej. Sok minden rosszat megélt pont mint én, és ez nekem benne nagyon tetszett.
Késő délután búcsúztunk el egymástól, majd hazasiettem. Niall és a srácok a nappaliba döglöttek, én pedig csak felsóhajtottam, mert eszméletlen kupit hagytak maguk után a konyhában. Letettem a cuccaimat, és nekiláttam rendet rakni. Ahogy mosogattam egy idő után olyan érzésem volt mintha figyeltek volna, de nem nagyon próbáltam erre odafigyelni.
- Amúgy ez komoly? - hallottam a beszívott hangot.
Harry a One Directionos szatyrot mutatta fel.
- Nem tetszik valami? - kérdeztem, és megtöröltem a kezemet.
- Tetszik mint állat. Csak nem néztem volna ki belőled.
- Sok mindent nem tudsz még. - mondtam.
Niall is kijött, majd berángatta Harryt és megköszönte a takarításomat. Bólintottam, majd felmentem a szobámba. Elpakoltam és felnyitottam a gépet, majd pedig felmentem netre. Egy ideig anyuval beszélgettem, de neki mennie kellett, így egyedül maradtam a net furcsa világában. Twitteren elég sok minden telefont velem és Niallel pont mint facebook. Twitterre írtam pár szót.
"Alig két napja vagyok itt, de már most én folyok a csapból. Húha... Ez durva!"
Elküldtem, majd a telefonomban nézegettem a képeket, amiket az elmúlt napokban csináltam, és elég sokat nevettem is rajtuk. Hirtelen villogni kezdett a twitterem, és gyorsan meg is néztem, hogy ki üzent nekem. Meglepődtem mikor Harry nevét láttam.
"Szia csajszi. Mizu?"
Csak összeráncoltam a szemöldökömet és írtam is vissza.
"Ha akarsz valamit feljössz."
Pár percen belül írt is vissza.
"Mennék én, de Niall túlságosan félti a kis angyalt."
Ezen csak nevettem. Nem írtam neki vissza, inkább hagytam a fenébe.
- Nem megyünk bulizni? - nyitott be Niall.
- De mehetünk. - mosolyogtam.
- Zsír. Akkor két óra múlva a nappaliban gyülekező. - nevetett.
Megkérdeztem gyorsan, hogy hová megyünk, majd gyorsan írtam Amelianak, aki kicsit hezitálva de belement, hogy eljön. Én nekiláttam készülődni. Letusoltam majd pedig felvettem egy barna nadrágot, és egy fekete hosszú ujjút. Hajamat kivasaltam és a bal oldalamra tűrtem el, egy kis sminket is raktam fel. Egy magas sarkút húztam fel. A telefonomat zsebre tettem, majd a pontos időben lementem ahol a srácok is lent voltak. Harry végigmért, amin csak a szememet forgattam. Niall vezette a kocsit és Liam volt aki még velünk jött, a többiek másik kocsival. Vártam ,hogy ott legyünk. Nagyon rég buliztam már utoljára, és van egy érzésem ,hogy ez most különlegesen jó lesz.
Odaérve egyenesen Ameliehez mentem akivel karöltve mentünk vissza a srácokhoz. Niall csak mosolygott mikor meglátta a barátnőmet. Bementünk, és volt egy külön VIP részleg. Nem mondtam semmit. Hoztak nekünk inni, de én nem akartam. A zene döngette a dobhártyámat, táncolni akartam. Harry észrevehette, hiszen megragadott, és a parkettre mentünk. Rám kacsintott, majd átkarolta a derekamat, én pedig a nyakát karoltam át. Pár másodperc után már együtt ringtunk az ütemre, és elég jól éreztem magamat. Harry hirtelen a nyakamat csókolgatta, amitől tiszta libabőrős lettem. Nem tagadom, nagyon is tetszett. engedtem neki, had csinálja.
- Remélem tudod, hogy már az elejétől fogva, érdekelsz. - morogta a fülembe.
- El tudom képzelni. - nevettem.
- De tényleg. Tetszik a viselkedésed, és nagyon is dögös vagy.
Arca közelíteni kezdett az enyém felé. Tudtam mit akar, de inkább nem engedtem meg neki. A mutató ujjamat az arcára tettem.
- Kicsit be vagy már rúgva, csak a pia beszél belőle. - mondtam mosolyogva.
- Tudod, hogy ha az ember részeg akkor igazat mond? - kacsintott rám majd puszit nyomott az ujjamra.
Elmosolyodtam, pont ahogy ő. Rengeteget táncoltunk, majd egy idő után már hevesebben cselekedett, és azonnal megcsókolt. Ajkai falták az enyémet, de egyáltalán nem volt olyan mint amilyennek akartam. Tiltakoztam ellene, de ő nem engedett el, aztán pedig feladtam és visszacsókoltam. Érződött belőle a pia szaga, én pedig ellöktem magamtól. Elmosolyodott.
- Iszom egy kicsit. - kiabáltam túl a zenét.
Ő bólintott, majd nyomott egy puszit a fejemre, én pedig odamentem a többiekhez. Elmosolyodtam, de Niall arcán láttam egy kis haragot, amit tudtam miért volt, de Amelievel jobban el volt foglalva. Beszélgettek, nevettek, és örültem, hogy sikerült legalább ezt elérnem. Az asztalon lévő vízhez nyúltam és inni kezdtem belőle. A parkettre figyeltem. Kicsit lesokkoltam, de nem reagáltam. Harry éppen egy csajjal táncolt. Ami viszont végleg sokkolt, azaz volt, hogy éppen egymás szájában matattak. Elfordultam, és láttam amint Liam dühösen pislog Harryre. Én letettem a vizet, majd az egyik pohárra néztem.
- Ez kié? - kérdeztem.
Mindenki megrántotta a vállát. Én fogtam és megittam. Valami kibaszott tömény volt benne, amitől egy pillanatra megszédültem, de talpon sikerült maradnom.

- Most pedig bulizzunk. - mondtam. 

6 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó volt hamar kövi részt :)!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ajaj ez egyre izgalmasabb....de itt abba hagyni? óóó várom a kvöetkezőt, és remélem az csak vicc hogy bezárod a blogot!

    VálaszTörlés
  3. Ne merd bezárni! Kíváncsi vagyok a folytatásra! Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Nem hittem volna hogy én valaha ilyet fogok mondani de hogy lehet ennyire szemét Harry?! Nagyon sajnáltam szegény Aileen-t! Remélem nem akarod bezárni a blogod mert már nem tudnék nélküle létezni! Siess a kövivel! <3 :D

    VálaszTörlés
  5. Szya! Óriási bocsánat kéréssel tartozom amiért megint nem írtam egy darabig :( Bocsika a történeted imádom mint mindig :) megunhatatlan és remélem nem zárod be azt nem szeretném és nagyon de nagyon várom a folytatást
    Csajsszeee

    VálaszTörlés
  6. Ne zárd be, könyörgöm!
    A fejezet: fantasztikus mint mindig! Kicsit gyorsan történtek a dolgok de tényleg fantasztikus volt!
    Köviiiiiit! Na zárd be, kérleek!

    VálaszTörlés