Oldalak

2013. április 30., kedd

11. fejezet

Sziasztok. Továbbra is marad a három naponta rész. maradjunk ennyiben. Kellemes olvasást! 

Szandra O.: Köszönöm! ♥ 
Csajszeee: Köszönöm! :D 
Dorinaa: Hidd el már csak kedvesség lesz! :P Köszönöm! :D 
Izii: Most már tetszeni fog, kedves lesz, és örülnél ha veled is ilyen lenne! :D Köszönöm! :D 



Megbocsátás

Idegesen ébredtem fel. A telefonom percenként csörög, és nem akarja befejezni. Odanyúltam, majd álmosan felvettem a kis hülye ketyerét.
- Mi van? - morogtam.
- Kérlek Aileen... - mondta egy rekedtes hang benne.
- Harry? - döbbentem le. - Mi a szart akarsz? 
Felültem az ágyon.
- Beszélni, veled! - mondta.
- Jó oké.
- Kérlek ami a bulin...
- Engem nem érdekel. Elfelejtettem már az egészet. Túl lehetnénk már ezen. - morogtam idegesen.
- Nem lehetünk. - mondta most már ő is idegesen.
- Figyi részeg voltál, én meg egy hülye. Ennyi.
Nem vártam választ csak rácsaptam a telefont. Kimásztam az ágyból, a hajamat összefogtam, majd lesiettem a nappaliba. Lefelé menet, lementettem a számot, hogy legközelebb már felvegyem ha ő hív. Leérve Niall hatalmas vigyorral ült a kanapén. Én lehuppantam a fotelba, a telefont pedig az asztalra tettem le.
- Jól sikerült? - kérdeztem.
- Igazad volt, és a végén megkérdeztem akar-e velem járni.
- És? - kérdeztem izgatottan.
- Igent mondott! - ujjongott.
Elnevettem magam, de nagyon is örültem neki. Amint mondhattam volna valamit csengettek, és Niall már pattant is, hogy ajtót nyisson. Hamarosan három srác sétált be az ajtón három másik lánnyal. Én a lányokra pislogtam nagyokat, kivéve Perriere mert őt már ismertem. Felálltam.
- Aileen. mosolyogtam rájuk.
- Eleanor és Danielle.  - mosolygott Eleanor.
Ekkor hirtelen Manson nyöszörgött a telefonból. Felsóhajtottam és rá néztem. Harry neve villogott.
- Hogy nem tudsz elmaradni. - morogtam. - Jó kis szám.
Egyszerűen csak kinyomtam.
- Ez nem Byran kedvence.
Kacsintottam rá és bólogattam. Ők leültem ahol volt hely, majd láttam, hogy Danielle Liam párja, míg Eleanor Louis választottja. Elmosolyodtam, mert nagyon is összeillettek.
- Harry? - kérdezte Niall.
- Nem tudom. Reggel idegsokkot kapott mikor hívtam. - mondta Louis. - Nem tudom mi ütött beléje.
Én nem mondtam semmit, csak ügyködtem a telefonommal. Láttam a lányok arcán a döbbenet mikor Manson szólt, úgyhogy addig kicsit lecserélem a csengőhangomat, egy barátságosabbra. One Direction számot tettem be csengőhangnak. Letettem az asztalra és azonnal visított is.
- Ez nem hiszem el. - sóhajtottam.
Megint csak Harry neve villogott. Elmosolyodtam.
- Ha anyád az vedd fel. - mondta Niall.
- Sokkal jobban örülnék ha anyám lenne... - nevettem.
- Bazd Harry az. - mondta Zayn.
- Szóval az előbb is ő keresett... - állapította meg Eleanor.
- És reggel még vagy százszor.
Felsóhajtottam, és mivel nem nagyon akarta befejezni a sipákolást fel si vettem.
- Mondta, hogy hagyjál. - szóltam erőszakosan.
- De nem megy. - mondta. - Nyisd ki az ajtót.
- A szart. Inkább maradj kint. - mondtam.
- Nem vagyok ott megnyugodhatsz. Viszont hagytam ott valamit.
Most ő tette le. Letettem a telefont, majd felsóhajtottam és elindultam az ajtó felé. Kicsit féltem, hogy tényleg ő lesz ott, de talán tényleg elég bunkón reagálok, viszont ha tényleg akar, rájön, hogy mit kell változtatnia. Óvatosan nyitottam ki az ajtót. Nem láttam senkit, viszont amikor lenéztem, egy csokor rózsa hevert rajta, egy cetlivel a tetején. Nevettem, és felvettem, majd bementem.
- Niall merre van egy váza? - kérdeztem mikor bementem a nappaliba.
- Aszta... - mondta Louis.
- Én is ezt mondom. - mosolyogtam rá.
Hamarosan kaptam is, és elintéztem, majd a cetlimmel visszaültem a fotelba, felnyitottam. A kesze-kusza írása eléggé tetszett, de már olvastam is.
"Bocsáss meg nekem... Én nem így akartam. Csak egy esélyt kérek. Minden helyre fogok hozni!"
- Louis te értesz Harryhez nem? - néztem rá.
Ő csak bólintott. Kezébe nyomtam a lapot, ő csak mosolygott.
- Szerintem adj neki.
Visszaadta a lapot. Kicsit még gondolkodtam, majd a telefonomat a kezembe vettem és megkerestem a számát. Két csengetés után már fel is vette.
- Szia. - szólt bele.
Hangjából kis izgalmat fedeztem fel amitől elmosolyodtam.
- Köszi a virágot.
- Szívesen, és mi a válaszod? - kérdezte.
Na ezt nem úszod most meg...
- Milyen válaszom? - kérdeztem.
Louis arcán hatalmas mosoly volt. És a többiekén is.
- Hát izé...
- Elmondod? - kérdeztem.
- Hát én csak... - idegeskedett. - Írtam egy kis lapot is hozzá. Szeretném ha megbocsátanál nekem, mert én kedvellek de nagyon. És esetleg kapok egy esélyt, hogy rendbe tegyek mindent?
Elmosolyodtam.
- Megkaptam a levelet, de... Ez sokkal szebb volt mint a levél. És igen kap egy esélyt.
- Bazd meg Alieen. - röhögött fel.
 - Kihagyom. - nevettem én is.
- Köszönöm.
Még sikerült pár percet duncsizni, majd rávett, hogy menjek el vele ma este valahová, de azt meglepinek akarja. Én belementem.
- Amúgy honnan ismeritek egymást Niallel? - kérdezte Danielle.
- Kicsi korunk óta haverok voltak a bátyámmal. - mondtam. - És is én is a haverok közé kerültem.
- Voltak? - kérdezte Eleanor.
- A bátyám meghalt. - mondtam.
- Sajnálom... - motyogta Liam.
- Nem kell...
- Fejezzük be, mert ez nekem szar, mert én is benne voltam. Oké? Téma lezárva. - mondta idegesen Niall.

Én felkaptam a vázát, és felvonszoltam magam az emeletre. Teljesen elment a kedvem mindentől. Felmentem mtwitterre ahol már elég sok minden talált rám. Tele volt minden a tegnapi képekkel, amikor Harry erőszakos volt velem.  

4 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok mi fog kisülni ebből a találkából! Imádom a blogod! Siess a kövivel! <3 :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon de nagyon érdekes lett, bírom Alieen sítlusát meg Harryt is aki sokat próbálkozik, kis cuki :) de én azt hittem hogy Alieen Niallal jön össze :I

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!

    Kezdetektől fogva olvasom a blogod de még egyszer sem kommenteltem amit sajnálok!!
    Nagyon bírom Alieen stílusát de azért egy picit néha bunkó, de attól függetlenül szeretem. Harry elégé nyomulós ebben a blogján de így is nagyon aranyos *-* Először én is azt hittem, hogy Niallel fog összejönni de mégse - vagyis még nem derült ki, de nagy valaószínűséggel Harry lesz a befutó :D Nagyon várom a következő részt, szóval sietni!!

    Ha nem nagy probléma elolvasnád a blogom és leirnád a véleményed?! Nagyon köszönöm a link: http://just-give-me.blogspot.hu

    Puszi, Bonnie P.

    VálaszTörlés
  4. Kicsit tényleg furcsa volt Hazza de ettől eltérően nagyon aranyos és kis cuki volt ^_^ Nagyon jó fejezet volt! Bocsi, hogy az előzőhöz nem írtam :/ Köviiit!

    VálaszTörlés