Oldalak

2013. április 15., hétfő

5. fejezet

Sziasztok. Most nem is mondanék semmit, csak annyit, hogy mindenkinek kellemes olvasást kívánok! ♥

Stefii: Köszönöm, és nem árulom el, legyen meglepetés! :D 
Csajszeee: Köszönöm szépen! :D 
Dorinaa: Hidd el az oda út is bulis lesz! :P 
Dorka: Jaj semmi baj! Első a tanulás! :D Sajnos nem lesz több köztük barátságnál, de ezt majd a későbbiekben mert most inkább többet láttok majd! :P 
Izii: Húha sok minden lesz vele! :P 


Repülés!


Kettő felé anyu is hazaért, és egy levél volt a kezében, és eléggé dühös volt. Ezek szerint a suli ilyen gyorsan megküldte a levelet. Profi.
- Mi az, hogy verekedtél? - kiabált anyu.
- Csak egy kicsit meghúztam a haját.
- Ő nem ezt állítja.
- Neki hiszel mintsem a lányodnak? - kérdeztem.
- Az utóbbi időben megváltoztál.
- Bocsi, így dolgozom fel azt, hogy akit a legjobban szerettem itt hagyott. ha tudni akarod miattad volt, miatta és apu miatt. És én is ott lettem volna mert együtt terveztük el, de nem jött össze.
Nem érdekelt a reakciója. Felmentem és bezártam magam mögött az ajtót. Szemeimből folytak a könnyek. Kivettem a nagy bőröndömet, majd elkezdtem bele pakolni.
- Két hónap eltiltást kaptál. - hallottam anyu hangját.
Nem mondtam semmit sem. Elővettem a telefonomat. gyorsan írtam egy SMSt Niallnek.
"Két hónap tiltást kaptam suliban. Esetleg veled tölthetem ezt Londonbna?"
Alig pár perc múlva kaptam a választ.
"Mi a szart csináltál? És örülnék neki!!!"
Nem írtam neki, csak lekezdtem úgy pakolni, hogy két teljes hónapra megyek el. AH egy normális diák tép meg egy másikat, max egy hónap, de mivel én egy kis gazdagot téptem meg, aki a suli bálványa, naná, hogy két hónapot kapok. Mármint nem bánom, de ez azért eléggé igazságtalanság.
Háromkor csengettek, és anyu már nyitotta is majd lépteket hallottam, és a szobám kilincsét rángattál.
- Niall vagyok. - kopogott.
Azonnal ajtót nyitottam neki.
- Nem négyre jöttél volna?
- De, csak izgatott, hogy mi van. - mosolygott.
Visszazártam a szobám ajtaját.
- Mesélj mi is történt?
Mire visszafordultam ott ült a bőröndöm mellett.
- Egy csaj rám öntötte a kávéját, ráadásul a bátyám felsőjére, én meg bepöccentem. Kicsit meghúztam a haját, és két hónapra kizártak.
- Ügyes vagy! - mosolygott rám.
Én is elmosolyodtam, majd folytattam a pakolást. Egy nagy bőröndöt, és egy hátizsákot pakoltam tele, majd a laptopomat is eltettem. A csomagokat, megfogta Niall majd már mentünk is lefelé. Lent egy nagy fekete kocsiba pakoltunk bele. Én visszamentem az útlevelemért, majd anyuhoz mentem.
- Bocs amiért ordítottam.
- Semmi baj, de nagyon vigyázz magadra, és rendszeresen írj. - fogta az arcomat.
Mosolyogtam, majd adott egy puszit, és megölelt. Kisiettem ahol Niall már várt rám. Beültem mellé a kocsijába. Nem szólt hozzám, és én sem szóltam semmit sem. A reptéren már nagyon sokan várták őt.
- Pedig direkt előbbre tettem basszus. - morogta.
Láttam pár biztonságit. Ők már jöttek is. Mi kiszálltunk, majd a csomagjainkat is megfogtuk és mentünk is befelé. Szorosan Niall mellett mentem, mert annyi rajongó volt ott, hogy féltem, hogy szétszednek engem, és ő is félhetett, mert mindig megnézte, hogy ott vagyok-e.
A repülőn ülve kicsit megnyugodtam. Ablak mellett ültem, és nagyon jó volt a kilátás, de egy idő után a könyvembe merültem el. Elég hosszúnak ítéltem meg az utat, de nem zavart, legalább itt nyugi van. Niall mellettem pihen, zenét hallgat.
- Mennyire ismered a csapatot? - kérdezte hirtelen.
Én becsuktam a könyvet.
- Rajtad kívül senkit. - mondtam.
- Ha rám hallgatsz Harryt elkerülöd. - mondta. - Jó srác meg minden, de egy éjszakásak a kalandok nála. A többiekkel jó haverkodni. Lelkizni Zaynnel és Liammel lehet, ha örültködni akarsz csakis Louis. De majd megtapasztalod őket, mind nagyon jó fejek. Harryvel vigyázz.
- Köszi. - mondtam mosolyogva.
Pár percig csend volt közöttünk. Niall elaludt, hirtelen felém dőlt és a feje az ölemben landolt. Nem ébredt fel, de én csak mosolyogtam ezen. Tényleg egy nagy gyerek. Unalmamban  a hajába túrtam, és csak bámultam kifelé. Fél óra múlva már kicsit aggasztott, hogy ennyit alszik, mert kicsit kényelmetlenül éreztem magamat, meg éhes is lettem. Fölé hajoltam, és ébrezgetni kezdtem őt. Hirtelen nyitotta fel a szemeit, majd fel akart ülni, de hirtelen ajakit az enyémnek nyomta. Teljesen lefagytam, de ő nem húzódott el. Lehunyta a szemét, és ajkaimat ízlelgette. Kellett pár másodperc mire felfogtam mindnet. Lehunytam  a szememet, és visszacsókoltam. Nem tudom miért tettem., és azt sem, hogy minek. Nem vagyok szerelmes belé. Pár percig tarthatott a csók mikor Niall abba hagyta, és hirtelen felült.
- Húha... - nyögte ki.
- Húha... - sóhajtottam én is.
- Én nem tudom miért tettem de tényleg. - nézett rám aggódva.
- Semmi baj. Amit mondtál, a kifakadás csajok miatt, elkönyveltem ez miatt.
Ő bólintott, de még mindig engem nézett. Elfordultam tőle, és kifelé néztem az ablakon. Hirtelen már nem is voltam olyan éhes mint eddig. Csak bámultam kifelé és az előbbi csókon járt a fejem. Nem szeretném Niallt megbántani ha belém szeretett, azzal, hogy nem viszonzom neki. De én... Nem tudok most már semmit sem, ez a csók kicsit összezavart. Idegesen piszkáltam a kezemet, és alig vártam, hogy végre megérkezzünk Londonba. Párszor még éreztem, hogy Niall bámul engem, de hamar elfordította a tekintetét. Amikor én ránéztem kicsit mintha bánatos lett volna. Hirtelen ötlettől vezérelve, megfogtam az állát és magam felé fordítottam majd egy puszit nyomtam a szájára.
- Ezt miért? - kérdezte döbbenten.
- Mert láttam nem vagy jól. - mondtam.
- Aileen ezzel semmisem jobb. - sóhajtott. - Tudod... Nem akarok Harry lenni.
- Hiszen csak egy csók volt. - mondtam halkan.
Ő nem mondott semmit sem. Inkább én is elfordultam, és hamarosan a gép is megkezdte a elszállást. 

2 megjegyzés:

  1. Juj igazad volt, ez is érdekes volt mááár. Sajnáltam Niallt :I Fáj a szívem érte.

    VálaszTörlés
  2. Öm, először is bocsi, hogy csak ma és most de tegnap meg azelött nem volt időm ma meg maajdnem felgyújtottuk barátnőimmel a konyhát. Végülis csak a mikró egy része meg a benne lévő popcorn égett szénné.
    A fejezet meg engem is összezavart volna ha nem tudnám, hogy nem Niallel jön majd össze. Az a sejtésem, hogy Harryvel fog majd lenni, előszőr csak kaland lesz majd meg több és ezt abból, hogy más lesz mint a régiek és sem Niall, sem Zayn nem lesz majd a pasija és szerintem ezért akarja óvni Harrytől. És mivelegy ilyen lázadóbb tipusu Aileen ezért eltudom kébzelni, hogy nem hallgat Niallre.
    Nagyon jó lett! Hamar köviit!
    Ma ár kelett volna hozd, igaz? Csak nem volt komid...

    VálaszTörlés