Oldalak

2013. április 22., hétfő

8. fejezet

Üdv mindenkinek. Ma elég furcsa napom volt. Reggel felkelni, suli helyet dokihoz mentem... Hmm ez így már nem jó. De haza érve eldöntöttem, hogy videót csinálok... Viszont nem lesz publikálva mert elég szar minőség, és ha ezt a világ meglátja.... Azt hiszem ekkora szégyen nem érhet! xDD De inkább a rész... Kellemes olvasást mindeninek! ♥ 

Dorka B.: A sejtéseid igen csak jók! :P Köszönöm! ♥ 
Stefii: Harry mindig próbálkozik az új húsra. :P 
Dorinaa: Hihih, sajnos Harry bekavar, de Niall számára mást tartogatok. :P 
Izii: Köszönöm! :$ Az én valóságomban ilyen is. Édes és WÁÁÁÁ ♥♥♥ xDD Niall. ♥ 



Stúdió!

Reggel mikor felébredtem, be voltam takarva és a szobámban találtam magamat. Pedig én határozottan emlékszem, hogy meg akartam várni Niallt, de a kanapén aludtam el. Kicsit csodálkozva másztam ki az ágyból, és indultam el lefelé. Lent már valakik beszélgettek, de valahogy nem tudtam eldönteni, hogy kik is lehetnek. Ahogy leértem a nappaliban Niall, Zayn és Liam beszélgettek.
- Sziasztok. - köszöntem.
- Szia. - pattant fel Niall. - Tegnap este felvittelek, remélem nem nagy baj. - mosolygott.
- Csak furcsálltam. De ettél igaz?
- Igen, és mennyeien főzöl.
Ránéztem az órára, és rájöttem, hogy még egy órám van a munka kezdéséig.
- Köszi, de most megyek készülődni. - mondtam.
- Hová mész?
- Dolgozni.
Inkább nem vártam meg a választ,csak felmentem és nekiálltam készülődni. Egy fekete nadrágot vettem fel topánkával, és hozzá a starbuckos fehér felsőt. A hajamat lófarokba fogtam. A kistáskámba elpakoltam néhány holmit és indulásra készen álltam. Leérve a srácok még mindig itt voltak. Oda mentem és elköszöntem tőlük. Ők kedvesen megöleltek, Niall megkérdezte meddig is vagyok és hol, amit én udvariasan elmondtam neki. Számítottam rá,hogy mi is a terve, de inkább nem kötöttem ebbe bele. Leérve a kávézóhoz lepakoltam,majd egy gyors üzenetet írtam anyunak. Inkább írok neki minthogy fölöslegesen aggódjon miattam. Elég nagy galibát okoztam már így is. Ahogy kiléptem előre egy lány lépett oda hozzám.
- Amelia vagyok. Ezen a héten velem vagy egy műszakban. Gyere most segítek neked egy kicsit.
- Elizabeth... - mosolyogtam rá kedvesen.
A pult mögé álltunk ő pedig már kezdett is nekem magyarázni. Elég könnyűnek tűnt ahogy magyarázta, és csak reméltem, hogy élesben is ennyire könnyű lesz. Kaptam egy tömböt amire a rendekéseket kell majd felírnom. Nyitásig még van párperc, én pedig az ajánlatokat néztem át gyorsan. Ahogy nyitás volt, a legtöbb ember csak a pultnál rendelt, mert sietős dolguk volt. Én csendben voltam és vártam, hogy ki lesz merész, hogy leüljön és itt fogyasszon el valamit. Ahogy ez végigfutott a fejemben egy fiatal pár ült le az asztalhoz, én pedig már pattantam is. Ahogy odaléptem eléjük, köszöntem nekik és ők is nekem, kezükbe adtam az étlapos kis listát, amit azonnal olvastak is.
- Két capuccino lesz, és négy epres muffin elvitelre.
- A capuccinot itt fogyasszátok?- kérdeztem mire ők bólogattak.
Visszamentem majd leadtam a rendelést hátra és csak vártam. Időközben egyre többen érkeztek, ami nekem csak jó volt, és tényleg elég könnyűnek bizonyult minden. Bírtam a strapát, és nem is nagyon fárasztott ki. Alig, hogy majdnem vége volt a műszakomnak, Niall is megjelent. Én csak mosolyogtam ezen.
- Mit innál? - jött oda hozzám.
- Egy epershaket. - mosolyogtam.
- Két epershaket elvitelre. - mosolygott Amieliara.
Én addig hátramentem, gyorsan elintéztem amit kellett, majd felvettem a vékony pulcsimat, a táskámat a vállamra tettem, és már mentem is kifelé. Kint Niall már várt rám mosolyogva. Odaadta a shaket amit megköszöntem, kinyitotta nekem az ajtót és kiléptünk az utcára. Ha azt mondom, hogy kevesen voltak akkor hazudok, mert elég sokan vártak rá. Amint meglátták Niall sikítani kezdtek, ő pedig próbált egy kicsit nem evvel foglalkozni. A kocsijához siettünk, és mind a ketten beültünk. Fogtam az italját amíg ő összerendezkedett, majd amikor indultunk, automataváltásba tette aztán már vissza is adtam neki. Nem mondott semmit, és én sem mondtam neki semmit sem.
- Most eljössz az egyik felvételünkre. - mosolygott Niall. - És örömmel várjuk az ötleteket is.
Én csak mosolyogtam, és már nagyon vártam, hogy ott legyünk. Kíváncsi voltam a stúdióra is, meg hogy miket fognak művelni. Kihajoltam az ablakon majd csak egy képet csináltam, és mosolyogtam. Nagyon is örültem, hogy Niall felvételre visz, és annak is, hogy itt vagyok. Gyorsan feltettem a képet twitterre.
"Útban a stúdióban. Atyám @NiallOffical ezt nem gondoltad végig.... Zenélgetős kedvem lett! :D"
Elküldtem és a telefont eltettem a zsebembe. Elég hamar odaértünk a stúdióhoz. Elég sokan voltak már előtte, és egy kicsit ijesztőnek találtam de nem szóltam erről Niallnek. Kiszállva kattogtak a gépek, és a lányok sikoltottak, de mi bementünk. Niall megitta a sheket és én is amit kidobtunk, és vett két vizet, az egyiket a kezembe nyomta. Ő elindult előre, én pedig követtem őt. Az elsőre mentünk, és az ajtóra ki is volt írva a One Direction felirat. Belépett rajta, én pedig követtem, majd betette az ajtót. Egy elég nagy stúdióban találtam magamat. A srácok mosolyogtak rám.
- Azt hiszem kicsit életveszély volt ide beengedni. - mosolyogtam.
- Miért is? - kérdezte Harry.
- Gitár, zongora, és még több hangszer. Ez mennyország. - mosolyogtam mint egy hülye.
- Gitár, zongora? Bryan nem mesélte... - motyogta Niall.
- Sok mindent nem tudsz még rólam. - kacsintottam és a zongora felé léptem.
Leültem és csak felnyitottam a zongorát. Már nagyon régen nem használtam. Kicsi voltam mikor megtanultam, de egy idő után már nem is nagyon foglalkoztam vele. Lehunytam a szemem és az jutott az eszembe mikor Bryannek mutattam mennyit tanultam, de ő mindig csak hülyéskedett evvel.
- Nem játszol? - kérdezte Niall.
- Bryan nem szereti ha játszom. - mosolyogtam s visszahajtottam.
- Ki az a Bryan? - kérdezte Harry.
- Egy olyan testvér akit a világ még nem pipált. - mosolygott Niall.
- Az biztos. - mosolyogtam. - Fel kell hívnom anyut....
Felálltam és kimentem majd már telefonáltam is. gyorsan lerendeztem vele, hogy vigyen virágot a sírra, mert tudnia kell, hogy még gondolok rá, annak ellenére, hogy most itt vagyok. Visszaérve ők már nekiláttak próbálni. Én leültem és hallgattam őket, majd felmentem twitterre is.
Már tele volt minden a képekkel, és azt találgatták, hogy Niall csaja vagyok-e mert Mullingatban is velem találkoztak.
- Niall tudtad, hogy mi járunk? - fintorogtam.
- Hmm... Ez felettébb jó tudni. - mondta nevetve és leült mellém.

Megmutattam neki, és csak mosolygott rajta. Még egy kicsit fent voltam, majd lejöttem és a srácokra összpontosítottam. 

2 megjegyzés:

  1. Hmm. Miért ilyen szomorkás? :// Nagyon jó lett! Ez a vége nagyon jó volt! ,,Tudtad, hogy járunk?“- ,,Jó tudni“ Az ilyenek olyan jók :)
    Köviiit! Már tényleg ha holnap jól leszel kéne beszéljünk...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett! Miért érzem azt hogy Niall többet érez Aileen iránt mint barátság? Nagyon siess a kövi résszel és jobbulást! <3 :D

    VálaszTörlés