Oldalak

2012. november 7., szerda

23. fejezet


Köszi mindenkinek a komit. :D Ehhez csak annyit, hogy most annyira nem lesz élménydús, de azért lesz benne 1-2 történés. Amúgy éppen animációs házit csinálok, de már kész  vagyok tőle, fáj a kezem... xDD Ezért inkább itt vagyok, és titeket boldogítalak! :D És még rajznak is neki kellene állnom... Jaj... xDD Na jól van.  Jó olvasást mindenkinek! :D 

Lena: Semmi baj, neked elnézem! :P Köszönöm szépen. 
Stefii: Mert Niall és a csapat éppen Amerikában vannak turnén. Hamarosan! ;) :D ♥ 
Trixi: Tessék most megkapod. Amúgy nagyon ügyes vagy. Tanulj mert soha nem kapod vissza a gépedet! xDD 
Dorinaa: Köszönöm! ♥
Panna: Nem haragszom meg, nagyon köszönöm inkább. Amúgy csak azért mert személyiségre meg ilyenekre magamat írtam le *többé kevésbé* Én is eléggé rockos vagyok, de teljesen nem úgy öltözködöm. Szóval... Ezért is van, hogy általában mikor mondom milyen zenéket hallgatok mindenki nagyot néz mert nem gondolják rólam! :D Jaj nagyon köszönöm, aranyos ez tőled! ♥
Izii: Tudom :) de innentől már jobb lesz! :D Vagyis csak remélem! :P 



Vajon átmentem? Egy mozdulat... Adam csoda, hogy nem törted ki a lábamat! 
/Másnap, már Londonban/

Alig egy órája értem haza, máris mennem kell próbálni. Most már másik cipőt is viszek, mert ki tudja mi lesz. Eléggé siettem a próbára, ami egy elég nyüzsis kis próbatermemben lesz. Amint beértem siettem is a megadott címre. Amikor beértem, elnézést kértem a késésért, majd gyorsan felhúztam a balett cipőmet.
- Mennyire volt időd átgondolni a táncot? - kérdezte Ed.
- Hát eléggé. Már majdnem megvan miden. - mosolyogva válaszoltam.
Én bemelegítettem, majd pedig neki is láttunk. Ed nagyon de nagyon ügyes. Ahhoz képest, hogy direkt figyelmeztetett, hogy nagyon béna, szintem mindent pontosan csinált.
Gyorsan befűtöttem, majd egy szendvicset csináltam magamnak. leültem a tv elé, és csak punnyadtam. Fáradt voltam mindenhez. Amikor megvacsoráztam, felmentem, letusoltam és egyből az ágyba dőltem ki.
Reggel mikro felkeltem, eléggé késésben voltam. Azonnal kipattantam az ágyból, egy fekete csőfarmert, felsőt, és Liam egyik pulcsiját kaptam magamra. Hajamat kifésültem lés lófarokba összefogtam, a táskámat elpakoltam, majd pedig fogtam a deszkámat és már siettem is. Lent eltettem innivalót, bezártam magam után az ajtót, és már gurultam is a suliba. Nem nagyon érdekelt, hogy eléggé nem úgy közlekedtem ahogy kellene, késésben vagyok, és ez nagyon rossz. Ahogy Beértem, a deszkát  a kezembe vettem és már mentem is órára. Ahogy beléptem a terembe éppen akkor csöngettek be. Én egyből leültem Maya mellé.
- Miért értél be ilyenkor? - kérdezte.
- Késő estig próbáltunk. - mondtam.
***
A napom elég gyorsan elment, már az utolsó három órám van vissza ami tánc. Izgatott, vagyok, hogy mi is lesz, ma elméletileg megtudjuk, hogy milyenek lettek a vizsgák. Hamarosan fel is sorakozott mindenki az órára. Rajtam egy mini nadrág és sportmelltartó volt. Szerintem így sokkal könnyebb a mozgás, bár ez csak az én véleményem. Amint a tanárunk is bejött, egyből elküldött minket bemelegíteni. Hozta  a kicsi lányát is, aki mg éppen csak ment. És egyszerűen beleszerelmesedtem a kicsibe, annyira édesen mosolygott, és beszélt, meg ahogy járkált. Miközben a földön nyújtottam, ő leült elém.
- Te is csinálod? - kérdeztem tőle mosolyogva.
Ő csak bólogatott, majd olyan édesen el kezdett kapálózni meg minden.
Amint megvolt a bemelegítés a tanárnő nekilátott közölni a dolgokat.
- Remélem mindenki tisztában van avval, hogy jövőre nagyon de nagyon kevesen lesztek. Több mint a fél osztály megbukott csak táncból.
Én szívem egy nagyon hatalmasat dobbant. nagyon is megijedtem. Elég sokat hiányoztam, az is lehet én buktam ki. Kezeimet összekulcsoltam, és csak reménykedni tudtam benne, hogy nem rólam van szó. A tanárnő közölte, hogy akinek a nevét mondja az hagyja el a próbatermet. elkezdte mondani a neveket, és amikor elkerülte a S betűsöket teljesen fellélegeztem.
- Így utószóként, hogy az osztály legjobban teljesített tanulói pedig Adam Morgan és Sarah Valery Payne. Gratulálok nektek!
Amint kimondta a nevemet én azt hittem sikító görcsöt kapok örömömben. Akik velünk maradtak megtapsoltak minket, mi pedig csak nevettünk egymásra. Hamar kezdetét vette a tánc. A tanárnő nekem és Adamnek mutatott egy videót, amit ő úgy gondolt, nagyon jó lenne ha meg tudnánk csinálni. Én tágra nyílt szemekkel figyeltem, hogy "Ezt? Neeem" De nem tudtam mit mondani, tennem kellett amit mondott. mayának odaadtam a telefonomat, hogy fényképezze le mert ez nagyon nagy amit mi fogunk csinálni.
Pár perc múlva már sikeresen  magasba emelt Adam, és valami hihetetlen érzés volt ez az egész. Ahogy ott fogott az egyik lábamnál, attól kellene félnek, hogy kitörik a lábam, de semmi sem történt. letett, majd pedig megöltük egymást.
- Nagyon jó volt. Esetleg az év végi műsorra nem akarok ez az osztály egy kis produkciót kitalálni? Szerintem nagyon jó lenne! Úgy hallottam Valery, te már igazi koreográfiai élre törsz.
- Azért arra nem. - nevettem.
- Hát pedig gratulálnom kell. Valery 16 éves és már megkapta első munkáját, Ed Sheeran mellett!
Kaptam elég gratulációt, majd amikor kicsengettek, átvettem a telefont majd siettem az öltözőbe. A képet egyből fel is tettem.
"Nini... ilyet is tudunk... @Adamadam Köszönöm, hogy nem ejtettél le!"
Felkaptam a ruháimat, majd kifelé menet Liamet hívtam.
- Szia húgi! - köszönt bele. - Visszahívlak.
- Nem most beszljüünk! - nevettem.
- Mesélj mi ez a nagy öröm!
- Átmentem táncból, és én meg Adam voltunk  a legjobban, és ma egy teljesen új mozdulatot tanultunk meg, s ez annyira jó! - mondtam neki hadarva.
- gratulálok, ezért a jó eredményért... mi lenne ha velünk jönnél Új-Zélandra egy kicsit? - kérdezte.
Én halkan sikongattam csak.
- igen, örömmel, annyira akarok menni!
Még egy nagyon rövidet beszélgettünk, majd letettük, és én hatalmas mosollyal mentem a próbára. a próba iszonyatosan jó hangulatban ment le. Végig nevettünk, majd Ed közölte, hogy a hétvégén lesz a koncert. Én majd lehidaltam tőle. Azt hittem több idő lesz rá. Holnap nem biztos, hogy nem egyek, bár kéne, főleg ha Ausztráliba megyek hamarosan a srácokhoz. 
Otthon kint a kertben álltam neki táncolni, vagyis inkább csak gyakorolni. A mozdulatok jól mentek, evvel baj sincsen, csak hát kicsit szerintem még korai lesz ez az egész. De hát ebbe már nem szólhatok bele.
Reggel mosolyogva keltem fel. Mivel az első két órám nincsen, úgy döntöttem azért én még bemegyek egy kicsit próbálni.  Nem sok minden cuccot kellett eltennem. Amint megvoltam lementem, és benyomtam a tvt.
- Úgy tűnik Liam Payne kishúgának igazán jól megy a sorsa, bár a bátya sem panaszkodhat hiszen a One Direction igazán sikeres úton van. Sarah Valery Payne hamarosan Ed Sheeran oldalán lép fel a fiú koncertjén, a srác azt is elárulta, hogy Valery lesz az egyetlen táncosa. Ed hamar tagadta, hogy bármi köze is lenne a lányhoz, aki még tavaly Harry Styls oldalán volt megtalálható. Úgy hírlik mostanság Zayn és Niallel tölti az ideét a lány. Vajon újabb One Direction esik szerelembe a 16 éves szépségbe, és ezt Liam hogy tűri?
- Akadjatok már le rólam... - motyogtam a tvnek, majd inkább jobbnak láttam ha lelépek.
Egyenesen a próbaterembe mentem, ahol egy kemény próbának nézek elébe. 

3 megjegyzés:

  1. Sziaa :o3...olvasom a blogod és eszméetlen jó..és nagyon szeretem.. írnál váleményt az enyémhez is ? :o3 http://kitalalt-uj-eletem.blogspot.ro..köszi :*

    VálaszTörlés
  2. Szia! Hallod ez abszolut nem volt unalmas rész, sőt nekem ez tetszett az egyik legjobban ;) nem tudom miért, de nagyon élveztem olvasni, ügyi vagy! Hány fejezetesre tervezed ezt a történetet?

    VálaszTörlés
  3. Mindig örömöt okoz nekem a blogod és ezt megint nagyon köszönöm! Am elejétől a végéig ujraolvastam Lizzy és Zayn történetét,le van az összes fejezet mentve a laptopomra és ha szomoru vagyok mindig beleolvasok és olyan jó érzés és melegség fog el ilyenkor. Köszönöm hogy színt viszel az életembe. Ha már az én életem nem lehet olyan amilyent szeretnék,jó tudni hogy ők boldogok...
    Köviiit!! *-* Imááádoom!! <3

    VálaszTörlés