Oldalak

2012. november 9., péntek

24. fejezet


Bocsika, hogy ennyire későn teszem ki a frisst, csak kicsit elmerültem a dolgokban, és mire észbe kaptam már ennyi volt az idő. Remélem nem haragszotok rám! Bocsánat még egyszer, és kellemes olvasást mindenkinek. 

Hope: Nagyon szépen köszönöm! Amit a tiédhez fűzök, hogy amint lesz időm végigolvasom, és még ma, és írok is! :) 
Dorinaa: Köszönöm! Örülök, hogy élvezted. És fogalmam sincs.... olyan 45-50 fejezet szóval mint az előző történet! 
Stefii: jesszusom, te nem vagy normális. azért ennyire jó író nem vagyok, de eszméletlenül aranyos ez tőled! Remélem ezzel a törtnettel is hasonló érzéseket tudok kiváltani belőled! :) ♥
Izii: Naná, hogy kellenek! :D Júj nagyon köszönöm! :D 


Fellépés....Magányos farkas....

Hamar eljött  a koncert napja. Twitteren megoszlottak a vélemények avval kapcsolatban, hogy milyen lesz a tánc, de én csakis a legjobbakban bíztam, csak úgy mint akik velem voltak. Ideges voltam, nem is kicsit, de azt hiszem ezt túl fogom élni. Jó lenne ha Niall és Liam is itt lennének meg a többiek is, de sajnos nekik koncert lesz... De megígértették velem, hogy amint megvagyok, meg amint van időm hívjam fel őket.
Összepakoltam a holmimat, aztán felöltöztem, és már mentem is. A csarnokhoz érve, már nem kevesen voltak ott. Előre verekedtem magamat, felmutattam belépőmet, aztán beengedtek. Megkerestem az öltözőt, aztán pedig bezárkóztam. Nem volt éppen nagy, de arra pont elég, hogy átöltözzek. Az asztalon ott hevert a dallista amin a ma előadott dalok szerepeltek.
Ezzel minden rendben van. Kivettem a táskából a ruháimat, amit az asztalra tettem le, és a sajátomat kezdtem el levenni. Egy fekete mini alsó, amire jött a térdig érő ruha. A ruha fekete, amire otthon festettem fehér mancsokat, hiszen ha Ed Sheeran akkor mancsok. A hajamhoz elővettem a göndörítőt, mait még nem dugtam be, csak elővettem.
Kijöttem az öltözőből, még cipőt sem vettem fel, egyenesen a színpadra mentem. Kint már voltak páran.
- Neked meg hol a cipőd? - nevetve jött oda Ed
Megöleltük egymást.
- Hát bent hagytam, egyenlőre még nem kell. - mosolyogtam.
Lent a csajok kicsit megörültek, de nem nagyon zavartak. Bejártam a színpadot, és elég furi volt innen lenézni, de nagyon tetszett. Pár gyakorlatot csináltam, csak hogy biztos legyek magamban.
- Valery, nagyon jó a ruhád! - kiabálta az egyik lány.
- Nagyon köszönöm! - mosolyogtam.
- Hol vetted? - kérdezte.
- Én csináltam! - mondtam.
Idő volt így lejöttem, majd visszamentem az öltözőbe. Bedugtam a hajgöndörítőmet, és nekiláttam a hajamnak.
Amint elkészültem felhúztam a balettcipőmet, majd pedig már mentem is. Ed már fent volt, majd én is csatlakoztam hozzá. Amint felléptem a kezembe adtam egy vizes üveget.
- És íme az én bájos táncosnőm, Valery! - mutatott be.
Én csak kecses úri hölgyhöz méltóan pukedliztem majd pedig mosolyogtam csak. Pár percig még beszélt, én addig ittam egy kortyot, majd már kezdődött is a műsor. Elég könnyen ment az első szám, tele volt elég durva mozdulatokkal, de én nagyon is élveztem. Kiss Me következik, ettől egy kicsit félek. Amint ő is megvolt, elkezdtük amit betanultunk, és úgy egészében semmi baj sem volt vele. Lépést lépés követett, és minden jó volt.
Hol éppen pörgös, hol pedig egy kicsivel lassabb tempót kellett felvennem. Minden egész könnyen ment. volt, hogy én is félre léptem, de senki ebből semmit nem vett észre, mert gyorsan tudtam reagálni mindenre. Lehet nem a legtökéletesebb elóadás amit tőlem látnak, de ez az első és ahhoz képest minden tökéletesen jó!
Amikor végre lement az utolsó szám is, lihegve kaptam fel az üveget és mentem is le. Lent kicsit leültem a földre és kifújtam magam. A vizet mind megittam mait hagytam.
- Nagyon jó voltál... - jött oda Ed.
Egyből felkeltem.
- Inkább te. Köszönöm még egyszer a felkérést! Ez sokat jelent nekem.
- Én kösz amiért elfogadtad. És remélem ez a jövőben segítséget fog adni.
Megöleltük egymást, és egyből az öltözőbe mentem. Ahogy megígértem, egyből elővettem a telefont és a bátyámat hívtam fel.
- Végeztetek is? - szólt bele.
- Igen, s minden jól ment! - mosolyogtam.
- Ennek örülök, remélem hamarosan láthatom is milyen ügyesen hoztál össze mindnet!
Pár mondatot beszéltünk, majd pedig letettük. A hajamat felkötöttem, és visszaöltöztem. A táskába beletettem az összes cuccomat, amikor kiléptem megkerestem Edet,akitől elköszöntem, s még pár embertől, majd mentem is hazafelé. 
Ahogy kiléptem egyből pár lány sikoltozott, de azt hittem csak azt hiszik Ed lép ki. Amint oda léptek hozzám és a füzetüket odatolták alám, egy pillanatra értetlenül néztem, majd tettem amire kértek. Gyorsan ráfirkantottam a Valery nevet, készült pár kép, majd már siettem is.
Amikor hazaértem mosolyogva dőltem le a kanapéra. Életem első autogramja, és életem egyik talán legszebb napja. Bár ebben még nem nagyon vagyok biztos.
Mosolyogva mentem fel a szobámba, bekapcsoltam a gépemet, aztán pedig egyesen a fürdő felé mentem. Gyorsan letusoltam majd pedig már ültem is vissza a gép elé. A hajamat mg csurom víz, de nem is nagyon van kedvem megszárítani. Felmentem skypra, s Niall azonnal hívott is. El is fogadtam őt.
- Olyan jó végre látni. - arcán hatalmas mosoly.
Azonnal elpirultam ettől, és egy picit lehajtottam a fejem.
- Egy kérdés, jól látom, hogy csurom víz a hajad?
Egyik szemöldökét felhúzta, és én pedig csak tök édesen kezdtem el vigyorogni. Olyan viccesen néz ki.
- Igen, túl fáradt vagyok én már ahhoz. Kitáncoltam a elemet is.
- Ügyes vagy. Láttam pár videót s had gratuláljak, isteni vagy!
- Köszönöm!
- Amúgy meg... Az a tánc... - mind a ketten eléggé zavarban voltunk.
- Táncos vagyok, néha ilyet is kell nekem. - adtam meg a választ.
Egy pici csend ütött be közénk.
- Hamarosan végre megint itt leszel, várod?
- Ausztrália még nem áll készen rám, de nanáá! - nevettem. - Amúgy is olyan sok látnivaló van ott meg jó lenne már téged, Liamet meg az egész bagázst látni, eléggé hiányoztok ám! - mosolyogtam.
- Te is nekünk. Zayn is mindig hiányzol. Furcsa, hogy most nem te készíted ki őt hanem mi! - nevetett.
Én is csak nevetni tudtam ezen. Szegény Zayn... nem tudom mi lesz vele ha én Ausztráliába kijutok, és ráadásul Louis is ott lesz, mi teljesen kikészítünk mindenkit.
Nagyon sokáig beszélgettünk, de én majdnem bealudtam a kamera előtt, így elmentem aludni, meg amúgy is jobbnak láttam, mert neki még sok más dolga is van. 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szuper lett ez a rlsz, örülok Valery sikerének :D

    VálaszTörlés
  2. Hát vagy olyan jó író,hidj nekem! Nem sok olyan történet van ami tetszik nekem,a magyar kötelezőkböl eddig csak eggyet szerettem. Nagyon jó rész lett! Tudtam hogy Valery ügyes lesz és remélem a végén hivatásos táncos. Köviit! :D És remélem nem harakszol meg de nem nagyon volt kedvem magyar fogalmazást irni igy nem volt ötletem és egy-két mondatot kiirtam a blogodból. Remélem nem baj..

    VálaszTörlés
  3. Wááááá most nagyon boldog pillanatomban vagyok, szóval kapsz egy kis hepííí komit♥ Nagyon jó rész lett, imádom, csak úgy, mint a többit.! Niall eszméletlen cukii, Ed szint úgy..:ĐĐ Remélem még sok részben bent lesz, és tiszta cukik voltak a visongó lányok a ki füzeteikkel.:ĐĐ♥
    Nagyon jóó egyik kedvenc Írónőm♥ Hamaaar köviiit♥

    VálaszTörlés