Oldalak

2012. november 27., kedd

33. fejezet


Sziasztok. Itt is lenne a friss! Szóval mindenkinek kellemes olvasást, és várom a kommenteken! Amúgy pedig iszonyat egy napom volt de egyszerűen imádtam, kivéve a matekot, meg úgy nagyjából az egészet, de sztem mindegy is! :D Amúgy a Juilliard onnan jött, hogy én is oda szeretnék menni, dráma szakra *de persze ez csak egy álom mert soha nem fogok oda kijutni-!* Jó olvasááást! Pusszyyyy Lizzy! ♥

Dorinaa: Hihihiii, nem kapod meg! :P Hamarosan ez is ki fog derülni ígérem, hiszen még messze a vég! :P 
Stefii: Majd idővel mondani fogják, és örülök, hogy elmesélted, mert ez azt jelenti bízol bennem, pont int én benned! ♥
Trixi: Ősözi, ezt most sértésnek vettem.....Hamarosan ki is fog derülni a döntéseee! :D ♥
Izii: Profi, miért? :O Mindjárt kiderül, amint elkezded olvasni! :P 



Döntés, és próba! 
Otthon csak a szobámban ültem és gondolkodtam, meg a Juilliard honlapját nézegettem. Az ajánlatok igazán csábítóak s persze örömmel is mennék, ha nem lenne ennyi dolog ami ide kötne. A barátom, a családom, a haverjaim, és egyszerűen az egész élet. A Juilliard pedig egy álom, amelybe ha mennék valóra válna minden féltve őrzött gyermekkori álmom, és táncosnő lehetnék. De fogalmam sincs mi legyen. Felléptem facebookra ahol már szinte mindenki rólam csámcsogott, vagyis inkább az emberek többsége. Pár linket is láttam, amit megnyitva újságcikkek jöttek elő, és eléggé furcsa volt, de azt hiszem ez már csak ilyen, de bele is olvastam.
"Tegnap este Valery Payne az osztályával teljesen elsöprő sikert arattak az esti évzáró fellépésen. Az igazgató egy ügyben nyilatkozatot is tett ami kicsit megnyugtató és egyben igazmondó is volt: ,Eléggé féltem a fellépést illetően, hiszen ők az első nem végzés osztály akik nem balettel léptek fel. Azt hiszem jogosan féltem. De nem okoztak csalódást, és el kell ismerjem csodás produkció volt...' Úgy tűnik Valery még egy sikert elzsákolhat magának hiszen az estén a Juilliard igazgatja, és tánctanára is ott voltak, akik ha jól tudjuk ösztöndíjjal jutalmazták a lányt aki még nem jelzett vissza az iskola számára. Úgy tudjuk Valery nagyon is fél... Ami jogos hiszen itt a családja, és a barátja Niall Horan is, s azért New York nem öt perc. Reméljük hamar döntésre jut a fiatal lány...
Képnek pedig az egyik tegnap este készült kép virított. Csak mosolyogtam rajta. Jobb lesz ha erre még rákérdezek, vagyis legalábbis valamit teszek ennek érdekében. Megkerestem az igazgató telefonszámát. Pár csengés után fel is vette.
- Jó napot, Valery Payne vagyok. - mondtam elég bizonytalanul.
- Oh, jó hallani a hangját. Az ösztöndíj miatt keres ha jól gondolom.
- Igen, és még egy kéréssel is, vagyis lehet többel. - mondtam.
- Csak bátran, állok elébe!
- Elfogadnám az ösztöndíjat, és még azt szeretném megkérdezni, hogy esetleg ezzel együtt drámára nem jelentkezhetek?
- Azt hiszem ez megoldható. A tanári meséltek nekem a kimagasló tudásról amit maga produkál az órákon. A nyár folyamán bejötten írni egy tesztet, és már szeptembertől itt kezdhetne!
Sokkolva ültem az ágyamon.
- Ez most komoly? - döbbentem le.
- Teljesen. Maga rendkívüli tehetség. Viszont ha két szak, akkor két felvételit kell tennie, hogy lássuk mire is képes valójában, szóval táncos cuccokat, s a legjobb színpadi teljesítményét hozza elő.
- A tánccal semmi kérdésem nincs, viszont a drámával igen. Szituáció lesz, mármint én kapok valamit, vagy valakivel kell eljátszanom valamit.
- Valakivel kell eljátszania valamit, és amolyan úgy jön ahogy jön. Szóval csak adja önmagát! És számítson éneklésre is, bár ezt nem minden évbe kérjük! - mondta.
- És mikor kell menjek? - kérdeztem.
- A jövő héten már jöhet.
Megköszöntem, majd megbeszéltünk egy napot, viszont sok választásom nem volt, mert a felvételik a jövő hétre esedékesek. az időd is megadta, majd mondta, hogy küldeni fog nekem pár lapot amit kinyomtatva, kitöltve kell visszavinnem. Amint letettük, kicsit fellélegeztem. Egyből anyukat hívtam, és elújságoltam nekik a hírt, de még semmi biztosat nem tudtam neki mondani. De a táncra már biztos hogy felvettek. Liammel és Niallel is beszéltem akik nagyon örültek nekem, majd csak twitterre mentem fel, hogy valamivel oltsam a jókedvemet.
"Jövő héten felvételi. Felvételi vizsgadolgozat, dráma felvételi, a táncon automatikusan benne vagyok. Hát én sem vagyok teljesen normális, de ááá Juilliard...!"
Elküldtem, majd még fent maradtam egy kicsit, s pár embernek válaszoltam akik nekem írogattak, meg olvastam amit rólam írtak. Volt minden, jó rossz, s elviselhető is. Úgy határoztam, hogy inkább kipróbálom a fülesemet. Bedugtam a helyére, majd indítottam zenét, és a füles tökéletesen működik.
Délután első dolgom, bolt hogy elbattyogok az évzáróra, de ehhez túl sok kedvem azért nem volt. Maya, Tyler és Adam majd megörültek mikor megtudták ,hogy a Juilliardra kaptam ösztöndíjat, és az ő jókedvük engem is feldobott, főleg a színötös bizim, de nem meglepő. Olyan vagyok aki pár olvasás után mindnet megjegyez és ezt nagyon is szeretem, mert így sokkal könnyebben tanulok mint mások. Majd egyenesen táncolni mentem.
Amint beértem, átöltöztem, a cipőmet megkötöttem, majd indítottam egy zenét, ami az egyik nagy kedvencem, és nagy valószínűséggel ez lesz az amit majd a suliban is elő fogok adni, ha lehetőségem lesz rá. Amikor a zene elindult én is nekiláttam a táncnak. Nem szoktam el a nehéz mozzanatoktól, aminek most nagyon is örülök. Csak mozogtam a zenére, és élveztem amit csinálok. Gyorsan ügyködtem egy képet is magamról, amit fel is tettem.
"Vissza szoktatom magamat a dressre. Olyan jó egyedül lenni, és csak táncolni..."
Elküldtem és folytattam a mozdulatokat, ott ahol abbahagytam. 
Fogalmam sincs mikor hagytam abba, de csak mosolyogva ültem le a földre.
- Szia... - jött be mosolyogva Liam.
- Szia! - felpattantam és megöleltük egymást.
- Gyere, mert ma este egy átadóra vagyunk hivatalosak, és neked is el kell jönnöd velünk! - mosolygott.
Én csak bólogattam. Nem akartam ezt tovább firtatni inkább csak menyünk, és éljük túl az eseményeket.
****
Niallel kéz a kézben mentünk, be egyenesen, mit sem törődve a fotósokkal, csak be akartunk jutni. Amikor bementünk fellélegeztünk, és csak egymást ölelve beszélgettünk. Elmesélte, hogy mennyire jó napja volt, majd Louis is csatlakozott, hogy ő is elmesélje mit ökörködtek. Én csak nevettem rajtuk.
- Mikor kell menned New Yorkba? - tette fel a kérdést Niall.
- Hát a jövő héten, mert lesz egy pár vizsga amit le kell tennem. - sóhajtottam.
- Milyen vizsga? - kérdezte Liam.
- Hát egy elméleti amit ha jól megírok szeptemberben már kezdhetek is oda járni, meg a dráma felvételi.
- Ezek szerint felveheted mind a kettőt! - mondta Niall.
Én csak bólogattam, majd kezdődött a show ezért nekem s a csajoknak ki kellett mennünk, s elfoglaltuk a nekünk kijelölt helyeket. Mosolyogva beszélgettem Danival és néha Eleanor is beleszólt pár dolgot. Amint elkezdődött, mi csak figyeltünk, és én mosolyogva néztem Niallt, aki néha-néha felpillantott és csak kacsintott. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyoon jó lett :D Igazán tehetséges Valery :) Kiváncsi vagyok Niall mennyire lesz hűséges....hmm

    VálaszTörlés
  2. Tisztaaaa aranyosaaak..ĐĐ Fúúúúú teeee.! annyira szorítok Valerynek, hogy öszejöjjön neki mindkét szak.:ĐĐ angyon de nagyon hamar hozd Baba a következőt, különben megergettetleka szamárral;)♥

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy te is megbízol bennem! <3 Nagyonjó fejezet lett! Mikor következőbe beszélgetünk hosszasabban, készülj fel a kihalásra :‘D Köviiit! *-* Huh szegény Niall...előre érzem ,hogy nehéz nekik egymás nélkül.. :/

    VálaszTörlés
  4. Helló!
    Nagyon jól írsz!
    Olyan cukííík! :) <3
    Nagyon jó vagy! :) <3

    Szilvi

    VálaszTörlés