Oldalak

2012. november 17., szombat

28. fejezet

Halihóóó... Nem rég estem haza és olyan vagyok mint a mosott sza** de tényleg, na mindegy. Csak annyit, hogy remélem tetszeni fog ez a fejezet is, és több komment jön majd... A rendszereseknek pedig nagyon de nagyon köszönöm szépeen! ♥ Jó olvasást! :D 

Dorinaa: Mit tartogatok? Sok-sok meglepetést- mert én vagyok a mikulás, de sssst! xDDD
Stefii: Nem lesz olyan nagyon durva... csak egy sztárvilági napi szisztéma! xDD
Trixi: Gyóóóvan na.... amúgy most olyan vagyok, vagyis amikor jöttem haza mint egy angliai túrista, nagyon durva volt. xDD
Izii: Hááháháháh Őrölük, hogy tetszett! Nem kell félni! :D ♥♥3



Utálok suliba járni, de a pasimat imádom! ♥

A srácok pár napja utaztak vissza Amerikába, én pedig hát... itt maradtam egyedül. A menedzserük nem engedte, hogy én is menjek, mert szerinte a rajongók nem örülnének ennek. Hát Niall és Liam is kiakadtak, én pedig csak belül tomboltam. Eleanor megy a koncertjükre, hívott engem is de én itt jobbnak láttam ha nem megyek. Viszont egyre több időt töltök együtt Zayn barátnőjével Perrie Edwardsal. Az indulásuk előtt mutatott be neki, és azóta nagyon jóban vagyunk. A csaj hihetetlen, olyan mint én vagy Louis. Pörög, mindenbe beleszól, és jár a szája mindig. A csapata a Little Mix is iszonyatosan jó fej, de Perrie az akivel a legjobban elvagyok.
Amikor a koncert volt, másnap velünk volt tele a tv és az újságok. Mi nem nyilatkozunk semmit sem de nem is akarunk. ezek után, tegnap voltam először suliba, a próba miatt. Hát elég vegyesen ítélek meg a dolgokat, de talán többen eléggé rosszul, viszont az osztályom nagyon is jól.
Korán reggel értem be a próbaterembe, felöltöztem és nekiláttam bemelegíteni. Ma ha minden oké, akkor mehetünk felmérni a terepet ahol a fellépés lesz. Szép lassan mindenki beért.
- Elhoztam a zenét! - jött oda Tyler az mp4-ével.
- Köszi! - mosolyogtam rá.
- Jöjjenek... - jött be a tanárnő.
Mi mind fogtuk a cuccunkat, és elindultunk utána. A fejemben a szöveg ment, és haladtunk a suli folyosóján.
- Ott van... Én mondtam ide jár Niall barátnője... Nagyon szép...
Ettől egy kicsit elmosolyodtam.
- Szerintem is... - helyeselte a másik csaj.
Amikor elértünk az úti célunkat a végzős osztály éppen akkor végzett a próbával. Láttam rajtuk, hogy egy kicsit lenézőn kezelnek minket.
- Na megjöttek a hülyék. Csak ugrálnak a művészetet nem figyelembe véve.
- Ti így művészkedtek, mi így! - mondtam.
- Megszólalt a főkolompos. - nevetett az egyik csaj. - Attól mert elismert vagy ne ugassál nekem. Nem is vagy ismert, csak mert felkuratod magad a bátyád haverjával még nem leszel nagymenő.
Kezeimet ökölbe szorítottam.
- Még az előtt ismertek mielőtt még bármivel is kitűntem volna, vagyis szerinted. - mondtam. - Veled ellentétben én 16 évesen saját koreográfiával álltam elő, adtam elő fellépést, és most az osztály programján ügyködünk együtt! - mondtam neki.
- Jaj oda ne rohanjak. Semmi sem vagy. A mi műsorunk sokkal jobb lesz...
Lejött a színpadról, majd nekem jött, és egyenesen a kis bagázsával elhagyták a helyiséget. Ledobtam a cuccomat, és felmentem a színpadra. Nem szóltam senkihez sem, csak kitettük amire szükségünk van. Danielle a zenével ügyködött mi pedig addig a Love on top számra gyakoroltunk. Akik majd a háttérhangok lesznek, azok is beálltak, a többiek pedig a cipőjüket húzták fel. Még egyenlőre ruha nélküli próba, meg amúgy sem tudjuk még, hogy milyen ruháink lesznek. A zene elindult mi pedig neki is kezdtünk a táncnak. Úgy döntöttünk, hogy ami a klipp elején van kis lábas táncmutatvány azt megtartjuk, meg még néhány mozzanatot, a többivel pedig mi mind beledolgoztunk.
A többi számot is elpróbáltuk, és mindenki szerint nagyon is jó lett.



/Niall Szemszöge/

Legszívesebben most otthon lennék, nem Mullingarban hanem Londonban. Hiányzik Valery, nem is kicsit. hamarosan vége a turnénak, már az utolsó állomásokon vagyunk, és én ennek örülök. Bár... Semmi rosszat nem mondhatok rajongókra, csak szimplán Valery miatt. biztos vannak akik piszkálják azért mert velem van, és én vele akarok lenni, de nem lehetek, ami engem nagyon de nagyon idegesít. A telefonom háttérképét nézegettem, és a turnébuszban feküdtem.
- Niall gyere... - szólt Louis.
- Megyek... - sóhajtottam fel.
Kiszálltam, a kezemet zsebre tettem, majd kijöttünk a buszból. A rajongók visítása tényleg elég borzalmas volt, de hát nem tehettünk semmit sem. Készült 1-2 kép, pár aláírás de Paul szó szerint bezavart minket. bent Liam vette fel a telefonját.
- Nyugi, mond el szépen lassan mi van... - újra csak csend volt. - Jesszusom.. Oké. Amint tudom felhívom őt, meg mondom neki is. Mond neki, hogy szeretem, és hogy tartson ki...  - letette.
Rá néztem.
- Ha itt végzünk hívd fel Valeryt. - mondta. - Egy csak nagyon durvát mondott neki, és csak sír.
Liam arcáról szikrázott a fájdalom, és legszívesebben most azonnal felhívnám, de be kellett menünk. Vajon mit mondhattak neki? És Sír? Utálom, ha egy lány sír, főleg ha az a lány tudatosan a barátnőm. beültünk a füleseket is megkaptuk, de nekem valamiért nem itt járt az agyam. A kérdések jöttek de nem éppen figyeltem.
- Niall... - böködött Louis.
- Tessék? - kérdeztem.
- Mit gondolsz, lehet még ennél is feljebb érnie a csapatnak? - tette fel a pasas a kérdést, gondolom másodszor.
- Persze, hiszen ez még csak a turné vége lesz, a nyárra csomó meglepetésünk van! - mosolyogtam.
Még volt pár kérdés, de próbáltam oda figyelni mindenre.
- Niall, te ma nagyon nem vagy itt. Minden oké? - tette fel a kérdést a nő.
- Azt még nem tudnám pontosan elmondani....
Mondtak valamit, majd újra rátértek rám.
- És melykőtök az aki még szingli.
- Azt hiszem csak én! - nevetett Harry.
- Nyugi öcskös, itt vagyok neked! - mondta Louis.
Ettől mindenki nevetni kezdett. Zayn kezdték el faggatni Perriről, majd Liamet és Louist, és utolsónak én jöttem.
- Ezek szerint igazak a hírek, hogy te és Valery Payne együtt vagyok.
- Tejes mértékig. - mosolyogtam.
- Mégis mióta tart a kapcsolatotok?
- Március vége óta, szóval hamarosan három hónapja. - mondtam.
- Hűha. Elég régóta. Jól tudtátok titkolni. És mi volt az oka, hogy felvállaltátok egymást?
- Nem akartam úgy tenni, hogy igen ő Liam húga és haverok vagyunk, mert ezt nem akartam. Eszméletlen csaj és imádom őt! - mosolyogtam. - Nem tudok úgy lenni, hogy ne legyek mellette, ne érjek hozzá.
- Mindig azt mondja, hogy soha sem randizik... - kezdett bele Zayn. - Mert, hogy a hercegnőjét várja, s most megtalálta! - mosolygott.
- Ez de cuki. - mosolygott a nő.
Még nekünk vágtak pár kérdést, majd mehettünk. Amint kiléptünk onnan, egyből a telefonomat vettem elő, és Valeryt hívtam. Egy ideig csend volt, majd kisípolt.
- Ki van kapcsolva... - fordultam idegesen Liam felé.
Beszálltunk a buszba, majd Leültünk hátra Liammel, és a srácok csak figyeltek.
- Szia édesem... - szólt Liam. - Húgi? - kihangosította.
- Bent kuksol a szobájában s sír. Liam ott voltam maikor beszóltak neki... - hallottam Dani hangján a bántalmat.
- Ki vagy hangosítva. meséld el mi volt. - kérleltem azonnal.
- Hát... Azt mondják, hogy egy nagy senki, meg felkuratja magát veled...
Kezeim ökölbe szorultak.
- A francba már, haza akarok menni. - morogtam.
Hirtelen rezegni kezdett a telefonom, amint megláttam édesem nevét egyből fel is vettem.
- Jesszusom édesem, minden oké?
Liam a füléhez emelete a saját telefonját.
- Azt hiszem... - suttogta.
- Mesélj már mi van.... - idegeskedtem.
- Majd személyesen.....

3 megjegyzés:

  1. Felkuratja magát? Hát bazz ő nem te hanem egy csaj aki szerelmes és meég le se feküdt a pasijával pedig szerelmesek és ő kuratja fel magát? Hát ugy pofánvágnálak h Abu-Dhaabiban sem álnál meg! (A csajhoz beszélek nyugi) Am nagyon jó lett és az a k***a meg fogja be a száját mert mindenki magábol indul ki amikor ilyent mond mint ő -.-‘ Irigy p***a! Bocs de nagyon felidegesített... Á ÉN mondtam ilyent? Ne haragudj én nem vagyok ilyyn de most tényleg felidegesitett de már lenyugodtam és én megvedtem volna Valeryt <3 Köviit! ...

    VálaszTörlés
  2. *leköpi azt a csajt, felrugdoss, megöli, majd kibelezi, és aztán megeteti mind ezt a kutyákkal*
    Hogy mert az a ribanc ilyeneket mondani Valerynek,! :O Főleg azért fáj ez a rész, mert kurvára ismerős ez a lenéző szitu.! És ez egyszerűen felháborító.! És az is, hogy nem hozod a frisset, és hozzad, most azonnal, abban a sznet minutumban, amint olvastad.!

    VálaszTörlés
  3. Jujj elg durva volt vele ez a csaj...de azt hiszem ezt meg kell szoknia Valerynak mert még lesz egy két ilyen....remélem elég erős ehhez Valery! Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés