Oldalak

2012. november 15., csütörtök

27. fejezet


Sziasztok. Olyan jó napom volt ebben a két napba. Pszichológia dogám 5-ös lett, Nyelvtanból agyondicsértek és ma egy kisasszony voltam, szép fejdísszel és meg is dicsértek, jah és igazgatói dicséretet is kaptam. Suliban teledekoráltam barátnőmmel a kis táblánkat, és kb. ennyi: zaynismyhero /ez a barátnőmé/ niallismyprince / nah ez meg az enyém/ meg angol zászlót csináltam meg tiszta örültségék.  Akkor ma nekiláttam az egy hónapos semmittevésem után rajzházit csinálni, aliász festeni! Meg pólót is csináltam mai így néz ki Free Hugs! Amúgy nem rabolom az időtöket. Jó olvasást! Sziasztoook! ♥ *A kép megnézése utáni rosszullétekért nem vállalok felelősséget* 

Dorinaa: Hát hamarosan, a következő már eléggé rossz lesz! de amúgy köszönöm! :)
Stefii: el, de a befejezés, mint mindig tökéletes lesz! :) És pontosan, levegő nélkül nincs élet! :D 
Trixi: Háháhá tudom! :D Köszönöm! :) ♥
Izii: Ajánlom! :P Szerintem is... Vagyis tudom, hiszen ez a történet egy való élet eseményein alapszik! *Nah jó nem de olyan jól esett ezt mondani!* xDD ♥



Randis mókus! ÁÁÁ de cukiiii! ♥♥♥
A parkban nem voltak olyan sokan. Niall és én egymás derekát karolva sétáltunk és beszélgettünk. Néha pár rajongó megállítottak minket, de alapjában eléggé jó nyugis volt minden. Nem olyan sokkal később mókusokat kezdtem el meglátni, és egyből mentem is. Leguggoltam, és nem is olyan sokkal később egy mókus teljesen közel jött hozzám. Kapott tőlem kaját, és én picit hozzá is tudtam érni, még Niall is. De amikor sikításokat hallottunk, a mókus ijedve elfutott, én pedig csak durciztam. Niall felnevetett, majd magához húzott és megcsókolt. Hamar egy kisebb csoport tűnt fel. Elengedtem Niallet és hagytam, hogy a rajongók körbeöleljék ők. De nem engedett el, ott tartott maga mellett.
- Lányok bocsássatok meg, de most mennem kell. - fogta meg a kezemet.
Elhagytuk a parkot és egyenesen  haza mentünk. Otthon Liam és Danielle már főztek, én és Niall pedig egyből letámadtuk őket.
- Ti készen vagytok... - röhögött Danielle.
- Én reggel óta egy falatot nem ettem! - védekeztem.
- Én meg két órája nem ettem semmit... - nyafogott Niall.
Rá néztem és kitört belőlem a nevetés. A hasamat fogtam annyira nevettem. Amint kicsit megnyugodtam felvonultunk. Niall az ágyamon telepedett meg a laptopjával, én pedig az asztalhoz ültem le. Twitterre mentem fel, ahol láttam, hogy Niall kitett valamit.
"Séta a parkban. Egy mókust simogattam.... @valery_payne pedig meg is etette. Jó kis délután!"
Megnéztem a képet és csak mosolyogtam rajta. Felmentem facebookra, majd csak nézegetődtem erre-arra. Hamar ráuntam, ezért kikapcsoltam a gépet, és Niall mellé telepedtem le. Ahogy odaültem mellé, ő egy puszit nyomott a fejemre. A twitterjén volt fent, és éppen Ollyval dumálgatott.
éppen csak bele tudtam olvasni egy kicsit.
"Én örülök, hogy együtt vagytok Valeryvel. Aranyos csaj!"
Mosolyogtam, majd csak figyeltem miket csinált. De egyből ki ia kapcsolta a gépét, és letette földre, majd szorosan magához húzott.
- Elég lett volna azt mondanod, hogy ne nézzem mit csinálsz... - bújtam oda hozzá.
- Semmi titkom nincs előtted, de inkább veled vagyok!
Felnéztem és egyből az enyémre nyomta ajkait.
- Nincs kedved eljönni velem holnap koncertre? - kérdezte.
- Milyen koncert.
- Kanye West... - mondta.
- Mehetünk. - mosolyogtam rá.
Nagyon megörült maiért igent mondtam neki, és én is nagyon örültem ennek. Bár nem nagyon ismerem, és nem is nagy kedvencem Niallel örömmel elmegyek. Finoman megcsókolt, majd lassan fölém nehezedett.  Átkaroltam a nyakát, ő pedig egyik kezét az oldalamon végig húzta,majd a combomra siklott. Akartam őt, nem is kicsit, de nem hiszem, hogy menne. Eléggé parázom...
- Niall... - nyögtem bele a csókba.
Aggódva rám pillantott.
- Én még... - nyöszörögtem.
Ő csak lemosolyodott.
- Semmi baj! - egy csókot adott majd mellém dőlt le.
- Srácok kaja! - kiabálta fel Dani.
- Végre! - pattant fel Niall.
Én úgy megijedtem, hogy felsikoltottam, és háttal leestem az ágyról, csak a lábam maradt fent.
- Jesszusom...- futott oda Niall.
Én röhögtem.
- Ne ijesztgess. ... - motyogta.
- Tényleg, nem én estem hagyat az ijedségtől... - röhögtem.
Felsegített majd lementünk. Lent már terített asztal várt. leültünk, Niall pedig egyből a mellettem lévő helyre telepedett le.
- Haver sipirc... - húzta ki alóla a széket Liam.
Niall a következő pillanatban a földön ült, én pedig megszakadtam a röhögéstől.
- Most miért? - kérdezte.
- Családi ügy... - adott rövid választ Liam.
Niall felkelt, majd velem szembe ült le. A háttérben a BBC rádió 1 szólt, és csak ennyi kezdtünk. hamarosan Huw hangja csendült fel.
- Azt hiszem most egy pillanatra One Direction témát boncolgatnék...
Hát ez már jól kezdődik.
- Napok óta azt olvasgatom mindenfelé, hogy Niall és Liam húga Valery járnak. Nem tudom, hogy ti ezzel hogy vagytok, nagyon édesek együtt szerintem, vagyis amennyi képet én láttam. De most ahogy jöttem a parkon keresztül... Hát igen, ők járnak!
- Mégis miből hiszed? - szólalt meg valaki még.
- Ölelkeztek, csókolóztak... - válaszolt. - Na de majd nem sokára...
Én csak ültem és a kajában turkáltam.
- Egyél már... - szólalt meg Liam.
- Kicsit szar, hogy itt eszünk, és a rádióban halál nyugodtan a magánéletünkkel foglalkoznak.
- Húgi, ezt el kell viselni, nem tehetünk ez ellen semmit sem... - sóhajtotta Liam.
***
Másnap este már nagyon izgatott voltam a koncert miatt. Persze a nap nagyjából henyéssel telt el, meg Liam felpakolta a hűtőt, hogy még véletlenül sem éhezzek. Én nevettem rajta,mert még egy ideig itthon sem leszek, ugyanis velük leszek majd, de hát nem szólhattam bele mit csinálnak. Éppen a hajamat göndörítettem mikro Niall jött be a fürdőbe.
- Gyönyörű vagy! - lépett oda hozzám és csókolt meg. 
- Te sem panaszkodhatsz! - mosolyogtam rá.
Rám kacsintott majd a haját kezdte el igazítani. A hajam amint kész volt még igazítottam rajta egy kicsit, bár úgy is tudtam, hogy teljesen ki fogja majd engedni a göndört. Egy fekete harisnya, és egy ruhát húztam magamra, meg tornacipőt. Kevés smink és már készen is voltam. Niall eltette az én telefonomat is, a jegyeket, majd mentünk is. Paul irányított el minket kocsival, majd pedig mi elindultunk befelé. Eléggé sokan vannak, de azért egész jó is. Niall a hátam mögé lépett, fogta a derekamat és csak haladtunk előre. Egy eléggé laza területre álltunk be, és pár ismerőse is odajött hozzánk. Nem nagyon foglalkoztam velük, inkább Niall volt az aki engem érdekelt. Lágyan ölelte át a derekamat, és csókolgatta a nyakam.
A koncert úgy egészben nagyon jó volt. Sokszor minket is fényképeztek, de nem érdekelt. Nagyon jól éreztem végig magamat és csak ez a fő.
Amikor hazaértünk, mind a ketten roppant fáradtan dőltünk le az ágyba. Egymás karjaiban nyomott el minket az álom. 

3 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon cukik együtt ;) Tetszett ez a rész is mindig ;) Jujj akkor már kiváncsi vagyok a következőre...hmm vajon mit tartogatsz :O

    VálaszTörlés
  2. Neee! Miért lesz rosz? :‘( mongyuk kell a fordulat dem olyan durva mnagy ugye? Köviit! *-* Olyan cuki rész lett! Nagyon tetszett! <3

    VálaszTörlés
  3. Hát Te nagyon hülye vagy.. még is ki lenne rosszul a képtől?! Te őrült..-.-"♥
    Amúgy a rész fanatsztikusan tökéletesen fenomenális lett, soakt nevettem rajta és egyszerűen csak wwwaaaaa*-*
    És azért, rmélem,anniyra nem lesz depis rész...szeretem a blodog embereket.:)♥

    VálaszTörlés