Oldalak

2012. december 4., kedd

37. fejezet


Sziasztok. Itt is a fejezet, bár egy kicsit fáj, hogy csak három kommentet, de azért hoztam, mert tudtam, aki olvas az már nagyon is várja! Kellemes olvasást mindenkinek! ♥ :D 

Trixi: Azrét őt ne, szeretem Kevint! ♥ Köszönöööm! ♥
Stefii: Engem nem van mi a földhöz tapasszon! :D ♥
Izii: Köszi! És köszi az angolt is! ♥


Mullingari fellépés! 

Másnap reggel olyan homályos volt minden a tegnapról. Annyi maradt meg bennem ,hogy a reptérre mentünk, de más semmi. A fejem iszonyatosan sajgott, de nem tudom miért. Szemem résznyire nyitva volt, és nagy nehezen kibotorkáltam, de olyan furcsa volt minden, ez valamit nagyon más volt. Amikor elindultam a lépcsőn, vagyis csak azt hittem, mert egy hatalmasat botlottam, és csak sikoltoztam, majd a lépcső alján álltam meg.
- Úristen. - hallottam egy női hangot.
- Kicsim jól vagy? - futott oda Niall hozzám.
- Áucs... - mondtam és ő csak mosolygott.
- Biztos minden oké, nem fáj semmid? - aggódott.
- Nem de merre vagyok... - dörzsöltem a szememet.
- Mullingar... Nem emlékszel semmire sem? - kérdezte.
Elvörösödtem és csak megráztam a fejemet. Felkapott a kezébe, majd csak valamerre elindult velem.
- jött oda Maura is.
Bólogattam, majd a nappaliban találtam magamat és leültetett a kanapéra, ő pedig  mellém ült le.
- Nem kell orvos? - aggódott az anyukája.
- Biztos nem kell.  - mosolyogtam rá kedvesen.
Kellett egy kis idő mire megnyugszik, majd visszament valahová, mi pedig ketten maradtunk.
- Azaz utolsó képkocka, hogy a reptérre megyünk, de semmi más... - mondtam halkan.
- Nagyon fáradt voltál, nem is csodálom, hogy minden kiesett.
Ölelt magához. Nyomott egy puszit a fejemre én pedig elmosolyodtam ettől. Közel bújtam hozzá.
- És a többiek? - kérdeztem.
- Hamarosan ők is itt lesznek, lementek bevásárolni. - kuncogott.
- Csak tudnám minek, van itthon nektek minden... - csatlakozott Maura is.
Kicsit furcsán néztem Niallre.
- A szüleim még kicsi koromban elválltak. - mondta.
- Ohh.. nagyon sajnálom. - hajtottam le a fejemet.
- Jaj ne sajnálj semmit sem. - mosolygott Maura.
Ettől én is elmosolyodtam. Nem kellett sok idő, és Bobby és Greg is megjöttek. Üdvözöltem őket, de a belesettről nem beszéltünk semmit sem. Niallel a kanapén ültünk, tv néztünk és csak nevettünk. Én ültem, ő pedig csak kifeküdt, a feje az ölemben pihent. A tvt figyeltem, de éreztem, hogy Niall folyamatosan engem figyel.
- Mi olyan érdekes? - kérdeztem tőle, és a haját simogattam.
- Nem tudom, olyan jó nézni. - mosolygott.
Egy kicsit elpirultam ettől, majd ő csak a kezével a tarkómhoz nyúlt és közelebb húzott magához. Megcsókoltuk egymást, és ez valami hihetetlen jó érzés volt.
***
Az este csodálatos volt, és tényleg kicsit jobban felengedtem, de viszont a délelőttöm eléggé furcsán telt el. Nagyon izgultam a fellépés miatt, hiszen ez már kicsit pörgősebb, és táncosabb lesz mint az előző.  Reggelinél alig ettem pár falatot. Amit szóvá is tettek, de próbáltam minél többet enni. Ebéd után elpakoltam az összes cuccot ami kellett, majd átöltöztem és már mentem is lefelé. Lent Niall már várt engemet, és el is kísért a fellépés helyszínére. Amikor odaértünk, megkértem, hogy most menjen el, és majd akkor jöjjön amikor kezdődik ez az egész. Beléptem, és alaposan körbenéztem. Elég nagy volt az egész, elől egy színpad, asztalok, és székek minden fel, bárpult ami tele volt mindennel. A táskámat letettem a színpad elejére, és felültem rá. Elkezdtem gondolkodni, és egyre több mindenre jutottam.
Kicsi koromban mindig arról álmodtam, hogy énekes legyek, s fellépjek a szalagavató bálon. ennek egy része már teljesült, a fellépések. De a bál soha sem... Hiszen szeptembertől már főiskolás leszek, és egy évem teljesen ki fog maradni. Felsóhajtottam, és csak ábrándoztam magam elé. Hamarosan berontott a csapat, is én pedig csak egy kis mosollyal üdvözöltem őket. Most én is segítettem a pakolásba, de csak a gondolataimba meredtem el. Amikor felpakoltunk már jöttek páran, mi pedig csak elvonultunk hátra. Bevonultam a fürdőbe, és már öltöztem is. Egy farmer mini nadrág, és egy pántos felső, amit alul felkötöttem, és egy fekete cipő. Tettem fel egy kis sminket, majd késznek nyilvánítottam magamat. A hajamat kifésültem, összecuccoltam és mentem is kifelé. Kilépve tényleg ott voltak Niall haverjai, szülei és még Greg is eljött, aki egy lányt ölelt maghoz. Mosolyogva mentem oda hozzájuk.
- Csinos. - karolt át hátulról Niall és a nyakamat csókolgatta.
- Köszönöm! - mosolyogtam, és kezemet a kezére tettem.
Hozzá simultam, és a fejemet a mellkasára hajtottam.
- Ezt így el tudnám viselni sokáig! - mormolta a nyakamba.
Elmosolyodtam. Majd csak megfordultam és megcsókoltam őt, ő pedig ezer örömmel viszonozta nekem. Kezei a derekamon pihentek.
- Baba... Nem érünk most rá erre... - nyafogott Tyler.
Bocsánatkérőn néztem Niallre, aki csak nevetett. Tyler megragadta a kezemet és már húzott is fel a színpadra.
- Itt vannak a többiek is... - suttogta a fülembe.
Körbenéztem és tényleg megláttam az osztályomból a maradék nyolc főt. Elmosolyodtam, és a kezembe vettem a mikrofont.
- Jó estét mindenkinek! - szólaltam meg. - A csaptunk Londonból érkezett a Balett National középiskolából. Jó szórakozást.
Körbenéztem és láttam, hogy sokan megdöbbentek, de még mekkorát fog majd koppanni nekik ha meglátják, hogy nem balettozni fogunk nekik. Elkezdtük Jordin Sparks S.O.S számát, és énekeltem meg mozgolódtam. Amint lelépkedtem a színpadról beindultak a többiek is, és kezdődött a buli. Táncoltunk, buliztunk, és sok döbbent arccal találtam szembe magamat, de én nagyon is eleveztem. Amikor véget ért mindenki tapsolt majd jött a The Balck Eyed Peas - Pump it szám. Itt egy kicsit improvizáltunk is. Amíg Tyler énekelt és táncolt, addig elpakoltunk elől két asztalt, majd egy kisebb látszat verekedés alakult ki, s eszméletlenül élveztem.  Tyler, Adam és még egy srác énekelt, n meg énekeltem egyedül mint csaj. Szerencsére pont Niallhez közel tudtam állni, aminek örültem, is. A kis színpadon folytatódott, és az asztalt is visszahúztuk, majd én álltam fel az asztalra, táncoltam és énekeltem. próbáltam a mozdulataimat kicsit Fergiesre csinálni, aminek meg is lett a hatása mert Niall kicsit nagyon figyelt. Tyler szedett le az asztalról, és ment tovább mindent. Következett ugyan úgy tőlük a Shut Up! Ez megint elég rendesen ütött, de iszonyatosan jól éreztem magamat. Majd pár Rihanna szám, és mi végleg kifújtuk magunkat evvel.
Ahogy lejöttünk, megöleltük egymást a többiekkel, majd mindenkinek gratuláltunk, meg nekem is elég sok minden miatt. Elengedtem őket, és Niallék felé vettem az irányt. Eléggé féltem a kezem remegett de nem is kicsit.
- Isteni volt. - ölelt meg Niall. - Jesszusom te remegsz!
Aggódott egy csókot, majd odamentünk a többiekhez is. A szülei gratuláltak, és megdicsérték, hogy mennyire ügyes vagyok, amitől el is pirultam egy picit. Aztán Niall bemutatott a haverjainak, én pedig mosolyogva fogtam velük kezet. Eléggé furcsán éreztem magamat, de egyben jól is. Volt pár haverja akik eléggé kihívóan viselkedtek vele, amit Niall észre is vett, és csak szorosan húzott magához, és a kezét a derekamon pihentette. Két srác tűnt fel, és tisztára ugyan azok voltak. Hajuk szőke, az egyiken egy fekete ing volt, a másikon pedig egy farmering.
- Valery ők is John és Edward. - mutatott be nekik Niall.
Hát persze a Jedwardosok. Mosolyogva kezet fogtam velük, de Edward nem hagyta ennyiben hanem megölelt, és csak röhögött.
 Nem voltunk olyan sokáig velük, majd amikor Maura és Bobby bejelentették, hogy ők indulnak, én is inkább velük mentem. Niall pedig csatlakozott hozzám.
Hazaérve bezárkóztunk a szobába, és azt hiszem nem kell részletezni a továbbiakat. 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon izgalmas rész lett, bocsi, hogy nem írtam az előzőhöz csak ma tudtam a géphez jutni... :(

    VálaszTörlés
  2. Wááááá Mullingar és Jedward*-*♥
    Mondanom sem kell, hogy nagyon elnyerte a tetszésemet ez a rész, mivel még is csak Jedward.!! Meg persze Valery és Niall is nagyon cukik, Maura nagyon aranyos, és Valery meg szerencsétlen, csak úgy mint Te drágám;9♥
    Nagyooon jóóó lett*-* övit-mövit gyorsba goyrsba.!!

    VálaszTörlés
  3. Wauu! Nagyoon pörgős klasz feji lett! Nagyon tetszett! Jóhogy nem kell, szerintem mindenki rájön mire gondolsz... Am karácsonyig nem fogunk tudni beszélni mert elvagyok tiltva a laptopomtól...kaptam egy szar jegyet és elvileg karácsonyig nem gépezhetek... de attól még kommentelek és várom az uj fejid! Köviit!! *-* <3 Nagyoon szeretleeek!! <3

    VálaszTörlés