Oldalak

2012. december 15., szombat

43. fejezet

Sziasztok, ebben már ki fog derülni Valery döntése, és remélem nem fogtok ez miatt kicsinálni! Hihihi! Mint tudjátok hamarosan vége van a blognak ami nekem nagyon de nagyon fáj mert nem akarom. Még összesen 7 fejezet van vissza. Szeretném a történetet a jövő héten befejezni, mert a karácsonyi különkiadásban elég sok minden jó lesz, s oda pontosan az kellene, hogy készen legyen a blog, mert úgy érteni fogtok mindent. De erről majd később! :) Kellemes olvasást! ♥

Dorinaa: Köszönöm! :) ♥
Stefii: Remélem tetszeni fog a döntése! Hát még nem ért ide, de remélem hamarosan ide ér! Már nagyon kíváncsi vagyok rá, és szólok ha megjött! :) 
Trixi: Mert akkor túl egyszerű lenne minden, és nem lenne semmi érdekes a történetben, hát azért! :P Kölköl, majd lesznek. xDD Szét választani? Hülye vagy? *költői kérdés, tudom az vagy* Nem akarom amúgy! xDD 
Izii: Hát pontosan... Hát szerintem Valery is egyetértene veled! :P 


Fellépés!

/November vége/
Diákévek. Semmi szabadidőm nincsen. Hamarosan fellépés, és még a sulis tanulmányokra is oda kellene figyelnem. Esténkén sírok, mert már lassan gyűlölök itt lenni. Minden hétvégén hatalmas mosollyal megyek haza, és szinte sírva jövök vissza. Niallel mindent megteszünk, hogy sehogy se romoljon meg a kapcsolatunk, de ez inkább csak erősebb lesz mintsem gyengébb. Az előadásra ő is eljön, Liam is s a családom is. Már izgatott vagy ez miatt, de egyben kicsit félek is. Már majdnem megvagyunk, s igazán jó dalokat sikerült kiválasztani. A fellépésre ő maga Beyonce is eljön, ami miatt még inkább félek, de egyben örülök is. Ma lesz az utolsó ruhapróba ami azt jelenti, hogy a Best Thing I Never Had számhoz végre megkapom a gyönyörű ruhámat. ezt kifejezetten én akartam, mert az egyik kedvencem.
Az osztályból senki sem tudja, hogy talán ez az utolsó közös percünk. Úgy döntöttem ,hogy visszamegyek haza. Hiányzik a bátyám, hiányzik a reggeli nevetések, hogy Niall csókjára aludjak el, hogy mellette ébredjek. Viszont ezt senki sem tudja, majd ha megjöttek a szüleim akkor elmondom nekik is és remélem Niall tényleg mellettem fog állni...
***
Reggel nagyon korán keltem fel. Lisa még aludt amikor elhagytam a házat, és egyenesen a suli felé igyekeztem. Ahogy mentem az utcán hamar kisebb csoport gyűlt körém, akik inkább fotósokból ált. Ehhez már hozzászoktam, de elég fáradt voltam most hozzájuk.
Amikor beértem egyből az öltözőbe mentem. Bent már vártak, majd a lepel is lekerült a ruhámról.
- Had vegyem fel... - kérleltem őket.
- Csak nyugodtan.
Amikor sikerült belebújom, segítettek felhúzni a cipzárt, majd pedig csak megnéztem magamat. Egyszerűen csak tetszett nagyon is. Habos babos és gyönyörű. Az egyik lány csinált is rólam képet amit azonnal fel is tettem twitterre.
"Olyan gyönyörű, én ebbe beleszerettem. Azt hiszem én most ezt egy darabig nem fogom levenni...!"
Annyira szépen nézett kid, de végül is meg kellett tőle válnom, majd a többiek is bejöttek, és nekiláttunk a főpróbának.  Kint már mindenki üdvözölt, és én is őket. megkaptam a mikrofont amit éneklés közben hangolnak majd rendesre.
A próba közben szóltak, hogy ideje lenne lejönni mert lassan mindenki megérkezik. Hátramentünk, majd én csak táncoltam és az egyik számra gyakoroltam.
- Gyere nekiesek a hajadnak. - szóltak.
Csendben mentem oda, és ültem le a helyemre. A telefonomat nyomkodtam, miközben a hajamat göndörítették.
- Nem baj, ha telefonálok egyet? - kérdeztem.
- Jaj dehogy! - kuncogott.
Anyut kezdtem el hívni, aki két csengés után fel is vette.
- Szia kicsim. - hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Ügye itt lesztek apuval? - kérdeztem.
- Már itt vagyunk bent. Nagyon várjuk az előadást. A bátyád és Niall is itt van.
- Jaj de jó! - mosolyogtam.
- Amúgy Maura is eljött.
Én csak mosolyogtam, mert szerintem nagyon jó, hogy Niall anyukája olyan aranyos, hogy eljött.
- Anyu majd szeretnék veled és a többiekkel is majd beszélni...
- Hát úgy beszéltünk meg a fellépés után a srácok szállodájához megyünk. - mondta.
- Rendben van, de most leteszem mert készülődök. - mondtam.
- Csak ügyese. Mind drukkolunk és Niall csókol. - kuncogott anyu.
- Köszönöm... - hallottam halkan a telefonba, ami gondolom Niall lehetett.
- Én is őt, a többieket pedig puszilom. Szia.
- Szia.
Letettük, majd a hajam lassan kezdett összeállni.
A hajam egy idő után göndör fürtökbe omlott a vállamon, és a sminkem is készült már. A többieket is sminkelték már. Bár ezt nem értem, mert én magamnak is teljesen jól meg tudtam volna csinálni. Amint ezzel megvoltam az első számhoz illően egy pánt nélküli csipkés fűzős felsőt húztam fel, ami eléggé hasonlított Beyonce darabjához, amit a klipben viselt. majd hozzá egy szűk farmer és magas sarkú. A szám pedig Irreplaceable.
- Dögös. - nevetett Lisa.
- Ulálááá. - kacsintottam neki. 
A mikrofonomat a kezembe vettem, majd kezdődhetett a show. Kimentem, és leültem a nekem kikészített székre szemben a közönséggel. Tele volt minden és hamar Beyoncet láttam meg akire csak mosolyogtam majd ő is rám, és majd anyukámat és a többieket is megpillantottam. Kényelmesen hátradőltem, majd pedig jött a szerepbeli barátom is, aki nem más volt mint Cody, a suli egyik szeretetteli nőcsábásza. Mondjuk jó fej, szóval semmi bajom vele. Elindult a zene. Énekeltem egy kicsit majd a begyakorolt koreográfia kezdődött, és a táncosok is feljöttek, majd ment minden a rendje szerint.
A következő számnál már a balett dress volt rajtam, és egy mini szoknya majd egy magas sarkú. Ez a szám a Single Ladys amitől egy kicsit nagyon féltem. Ahogy táncoltam kicsit lepillantottam Beyoncera aki csak mosolygott ránk, és ezt jó pontnak vettem. A tánc után lélegezni sem volt időm mert jött a Halo szám amit nagyon is szerettem.
Legutolsónak jött az, amire egész végig vártam. Végre felvehettem azt a ruhát amit egész idő alatt akartam. Felsegítették a ruhámat, majd már mentem is. A szám elindult, Best Thing I Never Had. nagyon is jól éreztem magamat a bőrömben, és nem is tudtam volna ennyire másképp érezni magamat. A számot végig jó kedvel énekeltem el, és mindenkin láttam, hogy jó kedve van.
A szám végén mindenki állva tapsolt, mi megfogtuk egymás kezét és csak meghajoltunk. Majd hirtelen Byonce jött fel a színpadra. Átvette a mikrofont.
- Először is köszöntök mindenkit, másodszor pedig  nektek köszönöm amiért ezt az előadást megcsináltátok. Tudom nem egyszerű egyszerre iskolában teljesíteni és egy külön feladaton hozni a formát, de ti hoztátok. Hihetetlenek vagytok. Valery... Tudod kellemesen csalódtam benned. Felnőtt nő vagy... Mind felnőttetek. Gratulálok!
Megtapsolt minket majd csak mindenki ide- oda özönlött. A táncosok egyből a családtagjaikhoz mentek, én pedig ott maradtam egyedül, de nem sokáig, mert utána lesiettem a szüleimhez, akiket nagyon szorosan öleltem magamhoz. Nem egy tvs volt ott, de nem igazán foglalkoztam velük. Nem csodálom mert egyszerre One Direction és Beyonce és itt van.
A szüleim szeretgetése után Liamat pusziltam agyon aztán pedig Niall karjaiba bújtam. Cska egy csókot kaptam tőle, majd csak mosolyogtunk egymásra.
- Gyönyörűek voltatok, és elképesztően nézel ki...
- Köszönöm.
Majd csak Maura is megölelt, és egy csapat jött oda.
- Esetleg csinálhatunk egy interjút? - kérdezték.
- Az osztály nélkül nem éppen. - mondtam.
Ők csak felsóhajtottak és mentek tovább. Én csak felsóhajtottam és a szememet forgattam.
- Kint megvárunk..-  mondták majd elindultak kifelé.
- Én addig átöltözöm. - mondtam.
Niall nem engedett el, csak visszahúzott maghoz és megcsókolt. Belemosolyogtam a csókba, majd nagy nehezen elengedtük egymást, és visszasiettem, hogy átöltözzek. 

3 megjegyzés:

  1. Szóval kiderült...jó döntés volt, és biztos vagyok benne, hogy a többiek is örülni fognak neki!! Remélem Valery nem fogja megbánni ezt a döntést:)

    VálaszTörlés
  2. Hát..... Remélem, azért minden oki lesz velük, bár én azért örültem volna, egy-két sulis nap leírásának..:/
    De az már más tészta, hogy én mit akarok.
    Mindenképpen, valóban hepí rész lett, csak én vagyok a hülye... és igen, gondoltam, hogy költői kérdésnek tetted fel;D
    Szóval, ismét érzelmi csapdába estem, mert nem tudom, hogy várjam-e vagy sem, mert nem akarom, hogy vége legyen.
    Amúgy, hogy áll az új blog?!:D♥

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jol döntött. Ha neki igy jo akkor nekem is. Mondjuk ha nem lenne jó sem változtatnál rajta de megint csak tul logikázom a dolgokat. Nagyon jo fejezet lett mint mindig! Jön a végeee! :‘((( Köviiit!

    VálaszTörlés