Oldalak

2012. december 31., hétfő

4. fejezet


WOW! I Love Ya! Szeretlek titeket de nagyon, újabb 7 komment! ♥♥♥♥ Nem is tudjátok mekkora örömöt szeretetek most mára nekem! ♥♥ 
Amúgy meg szeretném nektek mutatni amin majdnem két órát ültem, s közben Ed Sheeran mérgezést kaptam megint. xDD Nagyon de nagyon megérte a bele fektetett idő, és munka *fáj a hátam* Lehet képről nem tűnik annyira jónak, de élőbe nagyon de nagyon beleszerettem! :3
De még vannak terveim a szünetben mit kéne csinálnom, s az nem más mint egy felső amit szerintem hamarosan el is kezdek. *remélem* Ha arra is kíváncsiak vagytok akkor írjatok és amint kész hozok képet róla! :D 
U.I.: BOLDOG ÚJÉVEEET!!!!!!!! ♥♥♥♥♥


Trixi: Te egy hülye Pista vagy én nem retardált fóka! ♥ xDD Hidd el én is, és köszönöm! 
Lena: Hihih köszönöm Baba! ♥ 
Szimonszii: Köszönöm! igen az, de mit nevettem mikor először láttam a videót! jaj... xDD ♥
Henikee: Nagyon ksözönöööm! ♥ 
Dorinaa: Tudom, de elég rég olvasol, hogy tudd, ilyen vagyok :P Amúgy mindig elkezdem írni, hogy Dodó mire rájövök, hogy Dorinaa! xDD 
Lana: Hihihi. Csak nem Zayn fan vagy? :P Köszönöm, és itt már lesz, hidd innentől nem kevés 1D! :D ű
Izii: Öhhm... Mikor derül ki? Hát... pontosan a 7-9 fejezet felé, de az 5-ben aki figyel rájön! :D 



Akkor kik is ők? De kedvesek....
A vásárlás elég jól ment. Liam vitt minket a plázához, majd ment is. Amúgy a kocsiban közölte velem, hogy mi is a neve, de örültem, hogy megtudtam. Viszont nem egy meglepetéssel találtam szembe magamat a vásárlás alatt. Egy könyvesbolt előtt mentünk el mikor hirtelen Niall és Liam arca is feltűnt nekem három másik fiúval együtt egy plakáton. Furcsálltam, de mikor rákérdeztem Daninál erről, egy kávézóban elmesélte, hogy ők és a három másik srác egy banda tagjai a One Directioné. Meg hogy mennyire híresek, meg turné meg minden félt mesélt nekem és én csak pislogtam rá mint egy hülye. Ez annyira hihetetlennek tűnt nekem. Így már lassan kezdtem megérteni miért is figyelnek annyira minket, de ezek után kellett még idő mire teljességgel felfogtam mit is mondott, és hogy mennyi csak irigyelne meg ha megtudná, hogy mennyi akcióm volt már Niallel, és hogy Liam mennyire édes. Amikor tényleg sikerült feldolgoznom, mentünk tovább vásárolni, és próbáltam mindenben Dani ötleteire hagyatkozni. Nyolckor értem vissza az Anubisz házba, elég nagy pakkokkal. A szobámba pakoltam, le ahol Amber és Patricia voltak bent.
- Te aztán bevásároltál.
- Nem én voltam. - mondtam mosolyogva.
Az egyik dobozt vettem ki amit Dani nyomott a kezembe, hogy csak a szobámba nyissam ki.
- Júj ajándék, mit kaptál? - topogott oda Amber.
Elmosolyogtam majd elkezdtem kibontani. Amikor megláttam a tartalmát a szám tátva maradt. A dobozban egy iphone 5 pihent. Rajta meg egy levél amit egyből ki is bontottam.
"Szia... Dani vagyok és először is nem várom, hogy visszaadd mert megérdemled. Ezt csak a fellépés után akartam neked odaadni, de úgy gondoltam, hogy jobb ha most kapod meg, mert szükséged lesz rá.
Hy itt Niall... A szöszi akibe belerohantál. Daninak javasoltam, hogy előbb kapd meg. A telefonodat én már meg Dani is kezelésbe vettük, hogy legyen rajta pár dolog, amiért remélem nem is haragszol.
Csók Niall és Dani!"
Amber hangosan olvasta fel a levelet, és én csak mosolyogtam. Nem kérdezősködtek, én pedig egyből kinyitottam a dobozt, majd bekapcsoltam a telefont, és kezelésbe vettem. De nem ügyködtem vele sokáig mert, el kellett pakolnom a szatyrokat az ágyamról.
Amikor már a felével szépen megvoltam. Patricia is besegített nekem, aminek nagyon de nagyon örültem. Végig beszélgettünk, és nagyon sok mindent megtudtam róla, és ő is rólam. Amikor végeztünk, megköszöntem neki, aztán pedig az ágyamba dőltem és a telefonom felfedezésével foglalkoztam.
"Eszméletlenül köszönöm, és imádlak és Niallnek is köszönöm... Örültek vagytok, de nagyon imádlak titeket!!!" Elküldtem Daninak, és pá perc múlva már jött is a válasz.
"Örülök, hogy tetszik. Használd csak. Amúgy Niall itt pattog, hogy kéne neki a twitter címed."
Gyorsan írtam is neki.
"Nekem nincs olyanom...."
Elküldtem majd nem éppen jött válasz. Majd hirtelen Niall neve villogott.
- Te aztán forgalma emberke vagy. - nevetett Patricia majd kiment.
Egyből meg is nyitottam.
"Holnap megtámadlak, csinálunk neked egyet, mert KELL!"
Elnevettem magamat, de már nem írtam neki vissza. Eltettem a telefont a zsebembe, majd mentem is le vacsorázni. Lent leültem a helyemre, majd hamarosan Jerome is befutott, és mindenki leült. Közben a nappaliból a tvt hallgattuk, de szerencsére nekem pont úgy volt a helyem, hogy ráláttam rá.
- Úgy tűnik Danielle Peazer a barátja nélkül vágott neki vásárlásának. - egyből a tvre kaptam a fejemet. - A mai napot egyik táncos társnőjével láttak, amint bevásárolnak, és úgy tűnt minden holmit Dani vett a lánynak.
- Basszus az te vagy... - mondta Jerome.
Mindenki oda nézett.
- Akik látták őket elmondták, hogy Danielle barátnője eléggé szakadt, rongyos ruhákban volt, amit a képek is igazolnak. Vajon a puszta jóindulat vezérelte a fiatal táncosnőt, hogy kisegítse a barátnőjét?
Trudy fogta s kinyomta a tvt. Én próbáltam oda sem figyelni, és egy picit haraptam a muffinomba.
- Ez mégis mi volt? - kérdezte Fabien.
- Ismered akkor a One Directiont is? Hiszen a levélben Niall állt. - örült meg Amber.
- Ez cseppet sem ilyen egyszerű.
Hajtottam le a fejemet.
- Akkor magyarázd el. - Mondta Mara.
- Mi lenne ha megírnám a bloghoz. Aztán azt csináltok vele amit akartok, de nem szóban akarom elmondani.
Mara csak bólogatott, majd felálltam, és felmentem a szobámba. Átöltöztem, és egyből az ágyamba bújta be, s próbáltam elfeledkezni mindenről. Nem sokára valaki bejött, de én csak úgy tettem mintha aludtam volna. Kis zörgés után pedig már mentek is.
Reggel nyúzottan keltem fel, de örültem, hogy legalább más bajon nincsen. Kikászálódtam, és neki is álltam felöltözni. Felvettem az egyenruhát. A hajamat kifésültem és most kivételesen befontam, majd eltettem a cuccaimat. De a cuccokhoz még beletette a balett cipőmet, és a ruhámat is,majd felhúztam a  cipőmet, és már mentem is lefelé. Nem volt kedvem a többiekkel reggelizni, így felkaptam egy narancsot s almát, majd mentem is az iskolába.
Amikor beértem leültem, kinyitottam a füzetet és már írtam is ami belőlem jött. Ha azt akarják tudni, hogy ki vagyok, meg is kapják. Bár remélem a titkom kicsit tovább fog majd tartani, de hát egy titok sem marad titokban örökké! 

4 megjegyzés:

  1. Isteneeeeeeem Niall de cunciiiiii^-^ Egyem a pöppi kis szívét, de édes.!
    Hát akkor most megkapják az Anubisosok, szegénykénk életét, eléggé sok(k) lesz nekik, ahogy én azt előre gondolom. De, ki tudja, hogy mit rejteget az a Te picike agyacskád. Jah és visszatérve a válaszdra: I Luw Pista;D♥
    És mint mindig, nagyon fantasztikus rész lett, és már nagyooon várom, hogy jöjjenek a vándísek..D♥

    VálaszTörlés
  2. Igen, régóta olvasom az írásodat ;) Nagyon kedves volt Dani, de amit a tévében mondtak az elég paraszt volt. Niall...ó elolvasdok rajta, és igaza van, twitter mindenkinek kell :P Kiváncsi lennék a pólóra amit csinélsz -> hozhatsz képet ;) gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon jóó lett :))
    aranyos volt Danitól és Niall-től :)<3
    hát elég bunkók voltak amit a tévében mondtak ...:/ szegény csajszi :( biztos rosszul eset neki :) amugy nagyonjó ,ügyes :) nagyon tetszik :) <3 gyorsan kövit!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon imádom ezt a blogot egyre jobbak lesznek a részek *--* <3 soha ne hagyd abba !! :) <3 nagyon jóó nagyon ügyes vagy nagyon tetszik alig várom a folytatást*--* <3 :)) siess vele :) <3

    VálaszTörlés