Oldalak

2012. december 6., csütörtök

38. fejezet

Hohohohooooo, itt a Télapóóó!! ♥ Remélem mind nagyon jók voltatok, mert most itt is a fejezet, melyet jutalmul kaptok. /Amúgy is hoznom kell na mindegy/ Rémlem sokak csizmájába "beleszart" a télapó, mert az enyémbe már tegnap, meg ma is, de hát ez vegyes volt. Kaptam fehér csokit szüleimtől  a sulis télapótól szaloncukrot, a fellépésnél a mikulástól egy nagy csokimukilást. A fellépés jól met bár azt hittem mikor az én "szólóm" jött elájulok de túléltem és a picikért megérte de nagyon! :D Na de ennyit az én élménybeszámolóm ról - jah és a jézuskám is előre hozta nekem az ajándékomat, ami nem más volt mint egy gitááár és bele is szerettem, imádom a szüleimet! ♥ - Kellemes olvasást mindenkinek! ♥♥♥
U.I.: BOLDOG TÉLAPÓÓÓÓÓÓÓÓT! ♥♥

Dorinaa: Jaj semmibaj, örülök, hogy írtál! ♥
Trixi: Köszönöm, és tudom, hogy szerencsétlen vagyok, ezt nem kell mondani, vagyis írni! :P ♥
Stefii: Az nagyon szar! :/ De nyomás tanulni, mert kellesz te még nekem! ♥ Én is szeretleeeek.
Izii: Egy az ízlésünk, vagyis valameddig biztosan! :) És örülök, hogy tetszett! ♥ 



Miért utál ennyire?????


/Augusztus, a fesztivál előtti nap/ 
A nyaram isteni volt. Voltam Spanyolországba Niallel és a családja többi tagjával, akkor voltam Liammel és a családommal állatkertben is, meg minden felé. Anyu folyamatosan arról beszél, hogy mennyire fel New Yorktól, de én örömmel ugrom fejest az egészbe. A nyár alatt elköltöztem otthonról, Liam lakásába. Hamarosan tizennyolc leszek, és már annyira várom. A fellépés miatt már igen csak aggódom, de már sokkal jobban vagyok mint amennyire voltam.
Niallel a kapcsolatunk maga a mennyország. Rengeteget vagyunk együtt, és élvezünk minden egyes percet. A hétvégéket együtt töltjük, mint egy normális pár, akik csak elmennek sétálni, vagy moziba. Szóval minden tökéletes. Az utóbbi időben pedig felvetette  az ötletet, hogy esetleg nem-e laknék nála. Persze erre egyenlőre mg nemet mondtam, mert 17 vagyok és hamarosan New Yorkba megyek, és egyenlőre még ez a helyes. Ezzel egyetértett, de bennem nagyon is rossz érzés volt, hogy nemet mondtam neki, de ő azonnal megnyugtatott, hogy semmi baj nincs evvel.
Eleanorral semmi áron sem tudunk kibékülni, de Danielle rajta van ezen, de én inkább Perrievel töltöm a csajos időimet meg Mayaval. Ami pedig a legmegdöbbentőbb volt az egészben, hogy kész Valery Payne rajongótábor alakult ki. Nem mehettem úgy ki, hogy ne jöttem volna oda hozzám, képet csinálni vagy autogramér.
Reggel mosolyogva ébredtem fel, a derekamon szunnyadó kézre helyeztem az enyémet. Elmosolyodtam, és közelebb csúsztam a mellettem lévő személyhez.
- Jó reggelt. - mormolta szerelmem a fülembe. És csókolgatni kezdett.
Elmosolyodtam, és engedtem neki.  Egyik kezével lejjebb tolta a takarót a kezemen, és végig csókolta a vonalát. Felsóhajtottam. Nagyon finom csókokat lehelt a kezemre. Majd magával szembe fordított. A szemeivel jó alaposan végig mérte fedetlen testemet, amitől el kellett pirulnom.
- Gyönyörű vagy! - simogatta a hajamat.
Elmosolyodtam, majd a tarkóját simogattam és közelebb húztam magamhoz, hogy megcsókolhassam őt. Szenvedélyesen csókolt meg s maga alá gyűrt, és könnyeden rám nehezedett.
- Este nem volt elég? - kuncogtam amikor megéreztem a kezét a combomon felfelé haladni. 
- Belőled soha sem elég! - mosolygott rám.
Kapott egy csókot, majd kimásztam mellőle, és gyorsan elmentem letusolni. majd csak Niall cuccait találtam meg, ezért felkaptam a fehérneműmet, majd az egyik pólóját, ami elég nagyis rám. Amikor kijöttem Niall ment be.
Lent neki láttam reggelit csinálni, ami rántottából és szalonnából tevődött ki. Épp, hogy nekiláttam csengettek.
- Megyek! - kiabáltam.
Gyorsan odasiettem az ajtóhoz, majd már nyitottam is az ajtót. Az ajtóban nem várt nagy meglepetés. Louis és Eleanor voltak.
- Sziasztok.
- Szia! - köszönt vissza Louis.
Arrébb álltam, hogy bejöjjenek, majd betettem az ajtót, megkérdeztem éhesek-e de egy nemmel feleltek. csináltam a reggelit mikor Niall is lejött, és köszönt a haverjainak.
- Szóval ezért nem találtam a felsőmet... - nevetett.
- Amikor kijöttem nem szóltál. - nevettem én is.
- Tudod nem azzal törődtem. - kacsintott rám, és adott egy puszit.
Én csak a szemem forgattam ezen, majd csendesen megreggeliztünk. Louis és Eleanor kivonultak  a konyhába, majd meghallottuk ahogy beszélgetnek.
- Muszáj velük mennünk? Niall oké, de Valery már nem... - mondta nyafogva Eleanor.
- Eleanor, ne legyél ennyire undok... Velük kell mennünk. - erősködött Louis.
- Valery a te haverod nem az enyém. Jobban örülnék ha csak ketten mennénk. Nincs rá szükségünk, csak elrontja a kedvünket.
Letettem a villámat, majd egy szó nélkül felfutottam a szobába, és utat engedtem a könnyeimnek. Mit árthattam én neki, hogy ezt érdemlem? Mégis mit? Mert én nem tudom. A könnyeim folytak arcomon, közben pedig inkább eltettem a ruhákat a táskámba. Tegnap Liammel megbeszéltük, hogy a sátruknál találkozunk, de most valószínűleg én leszek ott korábban és nem ő. Eltettem egy hátizsákba a cuccaimat, majd pedig átöltöztem, felvettem a cipőmet és lesiettem.
- Elmentem... - futottam ki a házból.
Könnyeim még mindig folytak de nem érdekelt. A nyakamba tettem a belépőmet, majd már mentem is.
Ahogy odaértem beengedtek, és egyenesen a sátorhoz mentem, ahol Paul őrködött és be is engedett. Ahogy bemenetem ledobtam a cuccomat, és az egyik ott lévő kis babzsák fotelba ültem és zokogtam. hamarosan valaki bejött, de nem néztem fel, csak ott ültem és pityeregtem.
- Húgi... - ölelt át magához Liam.
Átöleltem a nyakát, és csak öleltem őt.
- Mi történt? - kérdezte, és az arcomat törölgette.
- Én azt hiszem tudom... - guggolt le Danielle, és a kezét a vállamra tette. - Ne foglalkozz vele, csak hülyeségeket beszél.
- Azt mondta, hogy - szipogtam. - Nincs rám szükségük, meg hogy csak kedvromboló lennék nekik.
- Ezt meg ki mondta? - idegeskedett Liam.
- Eleanor... - sóhajtotta Dani, én pedig bólintottam egyet.
Bátyám szorosan megölelt, majd Dani rendbe szedte az arcomat. Semmi bulis kedvem nem volt. Miközben Dani sminket, egy ideges srác lépett be, de amikor meglátott megnyugodott.
- Annyira jó, hogy jól vagy! - ölelt át Niall.
- Niall majd később, most éppen sminkelünk!
Lökte félre Dani amin csak mosolyogni tudtam, majd folytatta amit eddig csinált, közben Naill végig a kezemet fogta.
- Jól leosztottam Eleanor fejét.
- Nem kellett volna... - mondtam elég halkan.
- Erről nem nyitunk vitát... - fejezte be a sminkemet Dani. - Te mindennél fontosabb vagy számomra, és ha valaki téged bánt, azt nem fogok eltűrni.
Mosolyogtam csak ezen. Kapott egy puszit, de semmi kedvem nem volt kimenni bulizni, mert tudtam, hogy Louis és Eleanor is itt lesznek valahol. A fellépésem csak délután lesz, addig pedig még nem kevés idő van vissza.
- Gyere! - húzott fel Niall.
- Nem akarok... - nyafogtam.
Erre ő a kezébe kapott, amire én csak felsikítottam, majd kiment velem de csak nevettem ezen.
- Niall csak okosan! - mondta Paul.
Letett, majd csak kézen fogva indultunk körbenézni. Elég sok minden volt. időközben vettünk két kólát, majd egymást ölelve nézegettük a fellépőket. Nagyon jól elszórakoztunk, és külön örültem, hogy nem futottunk össze Eleanorrékkal.
A bandával is összefutottunk, és azt beszéltünk hamarosan a helyszínen találkozni fogunk. visszafelé vettünk kaját, majd visszamentünk a sátorba, ahol már Harry és Zayn és Perrie is megjöttek. megöleltem őket, majd hátra vonultunk el. Leültünk a kis matracra, majd kiszedtük a kaját és enni kezdtünk. enni kezdtünk, majd csak nevettünk, mert olyan bénán ettem a kaját, hogy szinte szétesett a szendvicsem.
- Ne nevess! - dugtam ki rá a nyelvemet.
Ő csak megcsókolt, s csak próbáltunk újra normálisan enni. 

3 megjegyzés:

  1. Hallod, nem értem az az Eleanoros dolgot, lemaradtam valamiről? Az előző részben még semmi se volt a vitájukról..most mi van? Amúgy elhiszem, hogy ez szarul esett Valerynek, de szerintem megoldhatta volna felnőtessebb módon is mintsem elrohanni :S Bocsi, remélem nem veszed sértésnek, de ezt nem bántásképp mondom csak Valery jellemformálása miatt.

    VálaszTörlés
  2. Egyébként, én is lemagyok maradva valamiről. Mi történt Valery meg Eleonor között?! :O
    amúgy, tisztaaaa cukiiiik^-^ Eleonor meg egy ribanc^-^ Nagyon, de nagyon jó, és a Mikulás sok csokit szart a csizmámba. Oké... ezt lehet nem így kellett volna írno, mert félre érthető...o__O
    De azért, utólag is Boldoooooog Mikuláááááást.!♥

    VálaszTörlés
  3. Engem le se szart a miki ugyhogy nyugii van :‘D Kaptam egy pizsit osztcső‘ (most ilyen kedvemben vagyok,máskor nem igy beszélek meg nem ilyen vagyok csak ez a sok minden féle dolog ezt hozza ki belőlem,majd ha szabad gépezzeek szükségem van rád) Én sem emlékszek vitára de ha van akkor biztos jókor fogjuk megtudni miről van szó. Köviit! Nagyon imáádoooom! <3

    VálaszTörlés