Oldalak

2013. február 2., szombat

34. fejezet

Sziasztok. Most nem fogok sokat regélni, mert fáradt vagyok, és azt hiszem de lehet nem* le is fogok betegedni, szóval... Nem tudom mi van mostanság velem. Nah... szóval Kellemes olvasást kívánok mindenkinek!!!!!!!!

Trixi: Semmi baj. Ami pedig... Még mindig az a véleményem erről amit mondtam. Köszönöm! ♥
Stefii: Hihihih. Köszönöm! :) A logikádat imádom! ♥♥ 
Dorinaa: Köszönöm! ♥ 
Lena: Hihihi Köszönöm. :) ♥
Izii: Én is így vagyok evvel *LondonEye* Önbizalom...húha az lesz sok! xDD ♥



A bátorság hatalom!

"Félve kinyitottam, majd megfordított és egy hatalmas tükör előtt álltunk, amiben teljesen látszottam, és olyan furcsa volt ez az egész. Zayn mögöttem állt, és csak végig méregetett.
- Most őszintén mint látsz? - kérdezte.
- Egy lányt... Semmi önbizalommal... - suttogtam lehajtott fejjel.
- Megmondjam én mit látok?"
Egy picit felpillantottam, hogy lássam őt. Kezeit finoman a derekamra, helyezte és magához húzott.
- Egy gyönyörű lányt, akinek azaz álma, hogy elismert táncosnő legyen. Egy lányt aki elmondhatatlanul gyönyörű, s akibe mérhetetlenül belezúgta.
Az utolsó pár szót már suttogta a fülembe, és én teljesen elpirultam ettől, és pedig szorosan átölelt és magához húzott. Megfordultam, és megcsókoltam őt. Ő megfogta a derekamat, majd csak megpörgetett.
- Ne... - nevettünk mind a ketten.
Amint végre eltett, csak mind a ketten nevettünk.
- Bocsika... - hallottam megy egy hangot. Mind a ketten odanéztünk, és a srácok néztek vissza ránk meg Eleanor.
- Én most megyek... - mondtam elpirulva.
Felvettem a felsőmet, majd a pulcsimat. Zayn adott még egy puszit, majd felvettem a cipőmet és már mentem is. Mosolyogva mentem haza, ahol gyorsan ettem pár falatot, majd összepakoltam, és már indultam is táncra, ha anyu nem fogott volna vissza, és csomagolt volna el nekem kaját. Elmosolyodtam, és már mentem is táncolni. Végig Zayn szavai lebegtem a fejemben, és furcsa volt, hogy valaki így vélekedik rólam. Végig csak mosolyogtam, és alig vártam, hogy végre táncoljak is. Beérve még elég korán volt így úgy döntöttem egy kicsit táncolok, mint mindig amikor nem tudok mit csinálni. Átvettem a nadrágomat, majd egy mini topot, ami eléggé bő volt. Oda álltam a tükrök elé.
- El sem hiszem, hogy ezt teszem. - motyogtam, majd kapcsoltam egy zenét.
A kedvenc filmem a Step up sorozat második részéből az egyik szám. Ez a jelent az amikor a csaj a haverjával táncol a bárban, és imádom azt a részt, mert Tyler a kedvencem az egészből. Csak mozogtam, és átadtam magam a zenének. Nagyon jól esett, bár kicsit furcsa volt, hogy az egész hasam kilátszott, de jó érzés volt így táncolni. Zaynnek igaza volt.
A szám végén, még gyorsan indítottam Ciara Get Up dalát, de előtte behúztam egy széket. Erre a számra már nagyon régen kitaláltam egy koreográfiát, de akkor mindig két felső volt rajtam, mert Ciara is eldobja, és hát akkor már miért ne. Elindult a szám, én pedig táncoltam, és lehúztam a pólómat, majd eldobtam az egyik sarokba, és csak a sportmelltartómba voltam, és csináltam a lépéseket.
A szám végén mosolyogva néztem csak a tükörbe. Tapsot hallottam és a hang irányába fordultam.
- Csodás volt. - mosolygott Dani és Zayn.
- Köszönöm. - pirultam el és visszavettem a felsőmet. - Többiek?
- Elmarad ma a próba. Szóval nyugodtan mehettek! - mosolygott Dani, majd már ment is.
Zayn megvárta míg átöltözöm, majd csak kézen fogva indultunk el kifelé. Kiérve átvette a táskámat, majd csak összekulcsolt ujjakkal mentünk hazafelé. Végig beszélgettünk, meg nevetgéltünk, és olyan nagyon de nagyon jó most minden, és remélem ez így is fog maradni.
A házunk elé érve Zayn letette a táskát, és egymást ölelve néztük egymást. Már sötét volt, de ez nem is baj.
- A jövő héten haza utazom egy kis időre. Nincs kedved velem jönni? - kérdezte.
- De lenne. - mosolyogtam. - De... Mi lenne ha jönnének anyuék is? Biztos örülnének ha találkozhatnának apádékkal.
- Nekem tetszik az ötlet.
Még beszélgettünk egy keveset, majd egy hosszas csókot váltottunk, majd ő elindult haza, én pedig a táskámmal a kezemben mentem be a lakásba. Végig csak mosolyogtam.
- Sziasztok. - ültem le a fotelba.
- Na mi ez a nagy mosolykincsem? - kérdezte apu.
- Ha azt mondom, hogy megyünk Bradfordba?
- Tessék? - döbbent le anyu.
- Zayn haza utazik a jövő héten, és megkért, hogy menjek vele, én meg azt mondtam, hogy mind megyünk. - mondtam.
Anyu nagyon le volt döbbenve, de apuval együtt örültek ennek, majd megöleltek, és az öcsémmel együtt hülyéskedtünk tovább. Felmentem, ő pedig jött velem együtt.
- Mi a baj? - kérdeztem.
- Csak gondoltam beszélhetnénk... - tördelte az ujjait.
- Mond... - néztem rá.
Egy kicsit megijedtnek nézett kid, de belekezdett.
- Ha azt mondanám hogy Bella nagyon bejön nekem, és járunk, nagyon mérges lennél rám? - félénken figyelt rám.
Elmosolyodtam ettől.
- Te 15 vagy ő 17, érettebb nálad, ami nem baj. De vigyázz! És nem zavar! - mosolyogtam rá.
Ő is elmosolyodott, megölet majd már ment is. Felsóhajtottam, majd nyugodtan beálltam a zuhany alá, és engedtem magamra a jó meleg vizet. Nagyon jól esett. Nem tudom meddig áztattam magam, de mikor kellően rendben éreztem magamat, gyorsan megtörölköztem, a hajamat megszárítottam, és kifésültem. Egy nadrágban és topban mentem vissza és ültem az ágyamra, majd fogtam  alaptopomat, és már nyúzni is kezdtem szegénykét.
Felmentem twitterre és már megint mindenki rólunk beszélt, de most csak jókkal találkoztam. Majd én is írtam pár szót.
"Életem legszebb napja volt a mai. Randi mely egy csodás meglepetés volt, és csodás szavak. Köszönöm neked @zanymalik1D! Sikerült elérnem azt, amit akartak... Boldog vagyok, mindig is az maradok!!!!"
Elküldtem, majd megnéztem hányadika is van most pontosan. Amint megláttam, hogy a mennyi is van ma, csak mosolyogva néztem magam elé. A jövő héten leszek 17 éves. Elmosolyodtam, hiszen a szülinapom pont csütörtökre esik, és remélem anyuék meg fogják engedni, hogy Zaynnel legyek, de amink még jobban örülnék azaz lenne, ha nem nagyon köszöntenének fel. Max egy felköszöntés, két puszi,de ajándékokat semmi félképpen nem akarok. Fáradtan hajtottam le a laptopomat, majd aludni tértem. 

3 megjegyzés:

  1. Tööööök jó rész lett.! ^-^ És nagyon örülök Bellának és Adilnek, biztos nagyon aranyosak*-*♥
    És nagyon, de nagyon várom a következőt, és mint mondtam, fel a fejjel csajszi;D♥

    VálaszTörlés
  2. Jaj de édes Zayn ♥ És eltudom képzelni milyen jól táncolhatott Lizzy aww, de tehetséges!

    VálaszTörlés
  3. A logikáim köszönik ( >.< )
    Huha, Zayn szavai huuh *-* Olyan édesek ketten! Na vajon mi lesz a szülinapján? Már nagyon kiváncsi vagyok.
    Remélem már jobban vagy. <3 Nem csak a blogod miatt hanem magad miatt is, nagyon szeretlek és remélem jobban vagy és mi nem haragszunk meg, csak jöjj rendbe. Köviiit!

    VálaszTörlés