Oldalak

2013. február 9., szombat

39. fejezet

Sziasztok. Mivel ez a feji elég rövid lesz, holnap megint jön egy fejezet! Azért remélem ehhez is jön majd komment! Kellemes olvasást! ♥♥♥

Dorinaa: Köszönöm! :D 
Lena: Köszönöm! :D 
Stefii: Köszönöm! Amúgy... Most hamarosan nekiugrok a könyvenk, vagyis csak próbálkozom de valahogy neki állok! :D 
Trixi: Értem, és köszönöm! 
Izii: Hihihi. köszönöm! :D 



Bradford!

Úgy döntöttünk ma semerre sem megyünk el. Zayn szülei megengedték, hogy mi ketten egy szobában legyünk, miszerint Zayn már nagy, és nem olyan hülye, hogy valami hülyeséget csináljon. Doniya  sajnos hamar elment, de közben Safaaval és Waliyhaval egyre jobban összebarátkoztam. Az este nagyon hamar eljött, és már csak azon kaptam magamat, hogy az asztalnál ülünk, és a vacsorára várunk.  Mellettem anyu ült, a másik oldalamon pedig Zayn. Mosolyogtam, mert más nem is tudtam volna tenni, annyira nagyon jó kedvem volt.
- Utoljára amikor így ültünk... - sóhajtott fel Yassar.
- De az rég volt... Most pedig inkább annak örüljünk, hogy mind együtt vagyunk. - mosolygott anyu.
Gyorsan elkötöttem a hajamat, és csak figyeltem tovább. Hátha elcsípek valamit ami igazán fontos lehet a számomra. Zayn a kezét kezemre simította, én pedig rá kaptam a tekintetemet.
- Minden oké? - suttogva kérdezte.
Én mosolyogva bólintottam majd csak az ölemben összekulcsoltuk az ujjainkat. Hamar Trisha hozta is a vacsorát, mi pedig elengedtük egymást, és mindenki mert magának. Én a szokásos kis adagomat mertem ki, majd hirtelen még több saláta landolt a tálamon. Zayn egy hatalmas vigyorral az arcán mert nekem.
- Eszel, mert nem szeretnélek megint ott látni. - végig engem nézett.
- Elég lett volna ám mondani. - kuncogtam.
- Majd máskor picúr! - kacsintott majd mert magának is.
Visszaült mellém és láttam, hogy a többiek csak mosolyogva esznek, és inkább én is csak ennyi kezdtem. Pár falat után már ki tudtam jelenteni, hogy Trishais istenien tud főzni!
Vacsora után a lányok felmentek, én pedig a konyhába mentem, hogy segítsek Trishanak.
- Lizzy menj be, nem azért jöttél, hogy mosogass. - kuncogott. - Sashaaval mi elleszünk.
Én csak mosolyogtam majd bementem a nappaliba. Zayn a nagy fotelben telepedett le, Yassar pedig az emeleten volt, hogy a lányokat rendbe tegye. Gyorsan beültem Zayn ölébe, aki csak mosolygott, majd csak kényelmesen elhelyezkedtünk. Fejemet a vállara hajtottam, és kellemes illatát szívtam be, most inkább csak a mentol érződött ki belőle.
- Mikor cigiztél? - kérdeztem.
- Azt hiszem úgy egy hete... - mondta.
Felkaptam a fejemet és rá néztem.
- Nem szereted ha dohányzom. - mosolygott, és az arcomat simogatta.
- Én nem azt mondtam, hogy nem szereted... Hanem, hogy amennyit akkor szívtál... Annyit többet ne!
- Tudom de... Most így valahogy jó. - mondta.
Odahajoltam és csak megcsókolta őt, ő pedig készségesen viszonozta.
- Azt akarom, hogy ezen a héten felejts el mindent... Ami a múltban volt... - mondta és az ujjaimmal babrált.
Elmosolyodtam,de nagyon is jól estek a szavai. Fejemet visszahajtottam a vállára. Kezemmel átkaroltam a nyakát, a másikkal pedig a mellkasát simogattam. hamarosan mindenki leült a kanapéra.
- Mesélj milyen a suli, hallottam a balettiskolába jársz! - mondta Trisha.
Zayn egyik lábán ültem és a szüleimmel, és a szüleivel szemben ültünk.
- Egész jó... - mondtam a padlót bámulva.
- Nem jó. - vágta rá anyu és Zayn.
- Eltaszítják mert velünk van... - mondta a szüleinek Zayn.
- Elég sok Directioner van nálunk, és kb. úgy kezelnek mint egy leprást. De már megszoktam. - mondtam.
- Ez szörnyű... - mondta Trisha.
- Az ilyen embereket soha nem értettem. - mondta Yassar.
Én végig csak a padlót bámultam, és Zayn kezét éreztem a hátamon.
- És Zaynnek elmondtad mik a tervek? - kérdezte mosolyogva anyu.
- Mi van? - kapta fel hirtelen a fejét Zayn.
Csak felsóhajtottam majd már kezdtem is.
- Minden év végén van egy vizsga. Elég bonyolult, de szerintem simán meglesz. Balettozni kell, meg választott kategóriában kell még teljesíteni. Lehet ez jazz balett, hip-hopp, ének, valamilyen hangszeren való produkció. De én a hip-hoppot kilőttem mivel a tánccsapattal eleget járok fellépésre, és ez tök egyértelmű lenne. Ezért úgy gondoltam feldolgozást énekelnék, ami meg elég ramaty lenne. Szóval az mellett döntöttem ,hogy írni szeretnék számokat, és estetlek te meg a srácok segíthetnétek. - mondtam végig Zayn felé fordulva.
- Ez tök állat... - mosolygott. - A srácok tutira benne lesznek.
Elmosolyodtam, majd csak valami lehetséges szövegen járt az agyam. Nem is nagyon figyeltem, hogy körülöttem mit beszélnek. Én elég hamar elmentem, mert nagyon fáradt voltam, ezért amint felértem, gyorsan kisakkoztam merre van a fürdő, letusoltam, majd a pizsimben visszacsoszogtam szobába. bedőltem az ágya, és nagyon hamar el is nyomott az álom. 

4 megjegyzés:

  1. Íjjjjjj tök cukiiii rész lett^-^ Jeeeeee holnap is lesz rééész*-* I Love it.:D♥
    És mint mondtam, Lizzy és Zayn egyre aranyosabbak, és annyira szeretem, hogy most minden rendben van.:D♥

    VálaszTörlés
  2. Hát szia ne haragudj hogy nem írtam már jó pár részhez de vizsgám lesz és lekötött a tanulás viszont imádom még mindig a történeted és alig bírom kivárni a következő részt pedig holnap lesz és nagyon hálás is vagyok hogy minden nap hozol nekünk részt :)))

    VálaszTörlés
  3. Megint szuper rész lett :D
    És olyan aranyosak együtt ^^
    Holnap is rész juppi ^^
    Hamar ide vele!
    Puszi, Lenushka <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyoon jó lett! Olyan édesek! *-*
    Köviiit!

    VálaszTörlés