Oldalak

2013. február 15., péntek

42. fejezet

Sziasztok. Nagyon sajnálom, hogy tegnap nem hoztam rész, de történtek dolgok, amiket nem is részletezek. A lényeg, hogy itt van! Kellemes olvasást! ♥
Nézzétek mit kaptam a barátnőmtől, és a nővérétől!!!! ♥♥♥♥ *Jack Wills póló* ♥♥♥♥
Dorinaa: Köszönöm, és.... Őszinte leszek... Gőzöm sincs.... xDD
Stefii: Hihihi, ez aranyos köszönöm! És igyekszem csak sajnos kevés időm van írni, de én mindent megteszek! 
Izii: Agyon röhögtem magam a dalon, mert ez iszonyat köcsög tőle, és már képzeletben jól megvertem őt! :) És örülök, hogy érdekel a könyv, csak be is tudjam fejezni! :D 




Felvéteeeeel!

Már rettentően izgatott vagyok, hogy mi is lesz ma. Remélem minden jól fog menni, és egy nap alatt mindent le tudunk rendezni. Elég korán keltem fel, majd gyorsan felöltöztem. Egy farmert, és egy kinyúlt felsőt választottam, mert ez olyan nagyon kényelmes. A hajam egy részt elkötöttem, majd pedig egy kis szalagot tettem bele. Feltettem egy kis smineket, pár kiegészítőt, és már indulásnak is eredtem.
Ahogy léptem a stúdióba, már nagyban készülődtek, én pedig kicsit megszeppenve léptem be.
- Sziasztok. - köszöntem félénken.
Ők rám mosolyogtak, majd egyből belevetettük magunkat a munkába. Be kellett énekelnem, amivel olyan nagy baj nem is volt. Közben egy macska is befutott, amivel hamar összebarátkoztam, és csak jókat nevettünk a lányokkal.
- Akkor ugorjunk neki... - mondta Matt.
Ő volt itt az amolyan főnök, és nagyon kedves, azért hozzáteszem. ZA én kedvemért, meg lettek gyújtva a nagy gyertyák, majd beálltam ahová kellett, feltettem a füles, és indult is a felvétel. Egész jól ment minden, még kint is vettünk fel pár jelenetet, meg mikor elkezdtünk verekedni Mattel. Meg a macskával szórakoztam, szóval az idő csak úgy elrepült. Arra lettem csak figyelmes, hogy legalább már hat óra van, és hogy a videó már majdnem összeállt. A lányok még maradtak velem, hogy megvárjam míg végeznek vele, én pedig csak örömmel maradtam bent. Matt iszonyatosan gyorsan haladt vele, amin csodálkozom, de azt hiszem nem lenne szabad, mivel ez a munkája. Kimentem, hogy telefonáljak egyet.
- Lizzy minden oké? - kérdezte aggódva Zayn.
- Persze! Otthon vagy? - kérdeztem.
- Igen! Baj van?
- Jaj dehogy, csak mindjárt végzek, és szeretném ha te látnád először amiért ma megdolgoztam! - mosolyogtam.
- Amint tudsz gyere, epekedve várom. - kuncogott.
Pár szót még beszéltünk, majd visszasétáltam. Matt átadta nekem a DVD-t majd megköszöntem és megöleltem mindenkit, majd elindultam Zayn felé. Út közben még Matt felhívott, hogy a következő adagot mikro vegyük föl, hiszen a duett még visszavan. Két hét múltán időpontot beszéltük meg, de már alig várom azt is.
Lassan battyogtam a háza felé. És egy kicsit fáradt voltam, de azt hiszem ez annyira nem is érdekes. Ahogy odaértem, benyitottam a házba, lepakoltam, majd csak annyit éreztem, hogy valaki átölelt, és a nyakamat csókolja. Arcomra hatalmas mosoly kúszott.
- Hiányoztál. - mormolta a nyakamba.
- Te is nekem. - mosolyogtam. - De had mutassam meg!
Ő csak bólintott, majd bementünk a nappaliba, és én gyorsan betettem a DVD-t a helyére, és leültem Zayn mellé. Elindítottam a videót, majd figyeltem, hogy milyen is lett valójában. Ő szorosan ölelt magához, én pedig csak mosolyogva néztem, hogy mit is alkottam valójában.


- Ez nagyon jó... - mosolygott a végén. - Nagyon ügyes!
Odahajoltam, hogy megcsókoljam őt.
- Azt hiszem én megyek is, mert nagyon fáradt vagyok.
- Aludj itt velem... - kérlelt Zayn.
Kicsit hezitáltam.
- Rendben. - mosolyogtam.
Felmentünk, majd kaptam tőle egy felsőt, és bebújtunk az ágyba. Elkezdte énekelni a Little Thingset, én pedig pillanatok alatt álomra is hajtottam a fejemet.
Reggel hatalmas puffanásra keltem fel, és iszonyatosan meg is ijedtem, főleg amikor nem találtam mellettem Zaynt. Felpattantam az ágyból, és egyből lerohantam.
- Zayn... - kiabáltam.
- Konyha... - szólt ki.
Én egyből befutottam, és nagyot sóhajtottam mikor épségben találtam ott, csak éppen az edények szana-szét hevertek a padlón.
- Megijesztettél... - léptem oda hozzá.
- Nem akartam, csak reggelit akartam, és annyira nem járt itt a fejem, hogy egyszerűen jött minden...
Odahúzott magához, és a hátamat simogatta.
- Min gondolkodtál ennyire? - néztem azokba a gyönyörbarna szemeibe.
- Csak a szalagavatón. - mosolygott. - Ha úgy vesszük ez lesz életemben az első.
- Akkor ez tök jó! - nevettem. - De nem fogsz meghátrálni?
- Nem mert, tudom, hogy ez neked nagyon fontos! - adott egy puszit a homlokomra.
Elmosolyodtam, majd segítettem neki rendet tenni, aztán pedig leültem, ő pedig csinált nekünk reggelit.
- És vannak ötleteid, hogyan akarod a táncpróbákat, és az én időmet egyeztetni? - kérdezte, mikor letette elém a tálat, ő pedig velem szembe leült.
- Gőzöm sincs... Ezen nem is agyaltam még... - felsóhajtottam.
- Megoldunk mindnet! - mosolygott.
Ezen én is csak elmosolyodtam, majd eszembe jutott, hogy pár hét és karácsony, még lesz egy fellépés a lányokkal, aminek az összegét ajándékokra fogom fordítani, de már nagyon várom. És azt hiszem már tudom mivel is fogom meglepi Zaynt! 

3 megjegyzés:

  1. Szuper lett, nagyon tetszett a videó is ;) De nem értem miért nem énekelt a suliban, hisz azért rugták ki, erre most meg csinál egy dalos videót...Ez ellentéte egymásnak. I o.o I

    VálaszTörlés
  2. Ezeket én sem értem!
    És én nem tudom a videót megnézni,mert valami hülye farmos játéknak a reklámja van ott :(((((
    Majd valahogy csináld meg vagy küld el nekem fészen!
    Am meg jó lett nagyon a rész :)
    Puszi, Lenush <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyooon jo lett! Köviiit! *-* Olyan édeseeeek! *-* Layn <3

    VálaszTörlés