Oldalak

2013. február 4., hétfő

36. fejezet

Sziasztioook! :D Remélem mindenkinek jól indult a hétfője, mert nekem nem éppen, és még a térdem is kezdi feladni meg még mi egyéb.... nah mindegy! Kellesmos olvasást kívánok mindenkinek!!! ♥

Trixi. Köszönöm. Amúgy Sashaa csak azért mert ő is ennyi idős volt mikor megszülte Lizzyt, és nem akarja, hogy a lánya is elkövesse ezt.
Dorinaa: Nem csak te! :P Köszönöm! ♥
Stefii: Hamarosan jön is az OLYAN feji! :P Ez nagyon szar.... :/ De én nagyon szeretleeek! ♥
Izii: Hihih, hamarosan kiderül! :D


Születésnap! *1.rész*

 Reggel hatalmas mosollyal ébredtem, még az sem zavart, hogy a telefonom, már egy ideje üvölt. Gyorsan kinyomtam, majd pedig nekiálltam készülődni. A macskám követett a fürdőbe, és csak leült a ruháimra, majd kényelembe helyezte magát. Elmosolyodtam rajta, és megsimogattam őt. Majd csak nekiláttam tusolni.
Ahogy múlt az idő, én is egyre inkább kezdtem késszen lenni. Egy farmert húztam fel, egy pántos felsőt, és füléje egy pulcsit. Belebújtam a magas sarkúmba, a hajamat kifésültem, s hagytam lágy hullámokban az egészet. Semmi sminket nem tettem fel, mert nem érzem szükségét. A kezembe fogtam a macskámat, majd visszamentünk a szobámba. felvettem a táskámat, és már indultunk is le. Leérve. letettem a cicát, ami továbbra is a nyomomban maradt, majd belépve a konyhában teljesen ledöbbentem. Anyu, apu, és Adil ott álltak, egy torta mögött, amiből a gyertyák álltak ki, és égett mind.
- Uramisten! - nevettem.
- Boldog szülinapot! - mondták egyszerre.
Odamentem hozzájuk, s megöleltem őket, a szemeim könnyeztek a meghatódottságtól.
- Ezt nem hiszem le... - néztem a tortára.
Majd csak anyu az orrom alá dugott egy kicsike valamit, amit azonnal meg is néztem mi volt. A szavam elakadt amikor megpillantottam. Egy gyönyörű fehér csipkés legyezőt takart, amibe azonnal beleszerettem.
- Úgy gondoltam ha már egyszer a ruha megtetszett neked, ez remekül menne hozzá!
Tudtam melyik ruhára érti. Arra a gyönyörű vajszínű ruhára amit még ő viselt. Elmosolyodtam és megöleltem őt.
- Ezt pedig mi közösen adjuk. - mosolygott apu, majd Adil átadta a kis dobozt.
- Nem akarok semmit... - nem akartam elvenni.
- Vedd el mert harapok! - röhögött az öcsém.
Elnevettem magam, aztán pedig megköszöntem, és óvatosan elkezdtem kinyitni. Amikor a kis szalag is lekerült a dobozról, mosolyogva nyitottam ki azt. Amint megláttam, mit is rejt csak mosolyogtam. Egy pár gyönyörű fülbevalót. Egy masni volt felül, és alatta egy nagy gyöngy.
- Ez gyönyörű. Köszönöm! - öleltem meg apukámat, és az öcsémet.
Megöleltek, én pedig azonnal bel is vettem a fülbevalót, majd csak kívántam, és elfújtam a gyertyákat. Kaptam egy szelet sütit, amit gyorsan betoltam majd pedig, már siettem is az iskolába. Ahogy siettem, elég sokan követtek, mármint fotósok, de megpróbáltam nem törődni velük. Csendesen mentem a suliba, és csak azon agyaltam, hogy mi is lesz a mai programom. Az első három órám tánc lesz amit már nagyon várok. Viszont ami elkeserít azaz, hogy Bella beteg. Vagyis tegnap est ezt írta nekem.
Ahogy beértem, egyenesen lementem az öltözőbe. Senki nem szólt hozzám, és én sem szóltam senkihez sem. Senki sem öltözött át, mert tudtuk, hogy nincs itt a tanár. lehúztam a felsőmet, mert eléggé melegem volt, majd csak bementem a terembe, ahol Luce a zongora előtt ült.
- Szia! - köszöntem neki mosolyogva.
- Jó reggel. - mosolygott.
Felkelt, majd csak megöleltük egymást. Lassan a többiek is bejöttek, és mindenki elfoglalta magát valamivel. Volt aki táncolt, aki beszélgetett.
- Tetszik az inged. - mondtam a kockás kis ingét látva.
Ő felnevetett, majd levette és nekem adta át.
- Jól is áll. Vedd ezt szülinapi ajándéknak! - nevetett.
- Köszönöm! - nevettem én is.
Beszélgettünk csk.
- Uram isten ez Ed Sheeran. - sikoltozott az egyik csaj.
Mindenki odanézett, és tényleg ő volt az. A vörös haja, és a félénk mosolyáról egyből fel lehetett semmi. Én is nagyra tartom őt, és az egyik kedvenc előadóm is. Mosolyogva néztem őt, majd ő pedig odalépett hozzám.
- Boldog szülinapot! - hirtelen kitárta a karjait és maghoz ölelt.
Ledöbbentem, mert erre igazán nem számítottam.
- Ez most egy vicc igaz? - lepődtem meg.
- Nem. A srácok szóltak nekem. Vagyis inkább Zayn!
Esküszöm ezért még meglakol. Elengedett, majd csak rám nézet. Ed hirtelen turkálni kezdett a zsebében, majd valamit előhúzott belőle.
- Tudom miket éltél át az árvaházban, és ezt azért választottam mert, tudom, hogy te hiszel abban, hogy meg tud minden változni!
Meglepődtem mikor egy Believe feliratú nyakláncot mutatott felém.
- Köszönöm. - mosolyogtam, majd a kezembe adta. - Ez igazán kedves tőled!
- Semmiség! - nevetett. - Viszont annyi mindent meséltek már rólad a srácok, hogy remélem meg tudlak ismerni majd.
Ettől egy kicsit zavarba jöttem, és a hajamat tűrtem el a fülem mögé.
- Igen jó lenne.
- Most lépnem kell. Szia!
Magához ölelt, majd már ment is. Én csak ott álltam, majd Luce segített feltenni a nyakláncot, de még mindig olyan nehéz volt ezt elhinni. Felléptem twitterre majd már írtam is.
"Az előbb felköszöntött @edsheeran!!! kaptam egy nyakláncot. WOW... Még mindig alig fogom fel!"
Elküldtem majd Lucel inkább eljöttünk, mert láttam, hogy a többiek hogy néznek engem. Lucel találtunk egy tök jó kis helyet, ahová letettük a cuccunkat, majd a hatalmas tükör elé mentünk. Leültem a székre, majd csak nézelődtünk.
- Csináljunk már pár képet! - csapódott le mellém. 
nevetve belementem, majd kezdetét vette a hülyeség. Először még tök normálisak voltunk, majd teljesen beindultunk, és hülyébbnél hülyébb képeket csináltunk. Végig röhögtünk, és amikor már sietünk kellett,m ég gyorsan összeraktam  aképeket, és feltettem twitterre.
"Mert valaki elfogad olyan hülyének amilyen vagy, mert a legjobb barátok mindig velünk maradnak. Őrült reggel! Köszönöm az inget! @luce.moriarti"
A több órám elég hamar elment, és folyamatosan kaptam az oltogatásukat, amiket könnyeden levertem a vállamról. Annyira jó, hogy már nem zavarnak. Most semmisem zavart, csak hogy végre El és Dani társaságában legyek, este pedig Zaynébe. Az utolsó órám rövidítve lett megtartva, így Luce és én kint ültünk a fűben. Vártuk a lányokat, vagyis ő a pasiját, én meg a lányokat.
- Amúgy te és Zayn már lefeküdtetek? - kérdezte halkan.
Teljesen elpirultam és lehajtottam a fejemet.
- Ezt egy nemnek veszem. - kuncogott.
- Ne nevess kis, én még sohasem... - halkan beszéltem.
- Nyugi ez nem baj. Én is ennyi idős voltam mikor elvesztettem. - mondta.
- És azóta is együtt vagyunk! - ölelte őt át egy srác.
Elmosolyodtam. Luce arcára hatalmas mosoly kúszott fel, majd megölelték egymást, és a srác is leült hozzánk.
- Szóval.. Nem baj ez az egész. De ma este vele leszel nem?
Erre csak egy kicsit bólintottam.
- De fogalmam sincs mi lesz, és félek is ettől... - mondtam.
- Nem kell. Zayn gondolom tudja mit fog cselekedni, had tegye amit akar.
Én csak bólintottam. ha őszinte akarok lenni, belül nagyon is akartam, de valahogy óckodtam ettől az egésztől.
- Sziasztok. - hallottam meg egy hangot, amitől eléggé megijedtem.
A lányok voltak azok. Egy öleléssel elköszöntem Lucetől, majd a pasija is megölelt, amitől megdöbbentem de viszonoztam, majd Eleanor és Danielle társaságában haladtunk tovább. 

2 megjegyzés:

  1. Juj de jó rész volt, és szuper ajándékokat kapot, hallod amikor megláttam a tortát megéheztem xD Küldesz egy szeletet nekem ? :P

    VálaszTörlés
  2. Ed Sheeran *-* Én isss akarok találkozni vele! *-* Imádoom Edet!
    Én is nagyon szeretleeek!
    Lucet nagyon bírom. Gondolom a következő lesz az OLYAN fejezet igaz? ;)
    Köviiit! Egy szelet tortát én is kérek ^-^
    A könyved hogy áll? Vagyis tudom,hogy kész van,de hozzám majd eljuthat?

    VálaszTörlés