Oldalak

2013. február 21., csütörtök

45. fejezet


Üdv mindenkinek. Először is egy olyan megjegyzésem lenne, hogy a jövő héttől kicsit megborul a rend nálam. Hétfőnként, délután lesznek a frissek, péntekenként pedig előreláthatólag este, és a hét többi napján pedig nem tudom, mert hamarosan a barátnőmmel együtt nekiállunk a szokásos futásoknak, és lehet este ér csak ez véget, és akkor leseznek frissek. De a szokott napirendben mindig lesznek!!!!! Kellemes olvasást! ♥ 

Dorinaa: Hamarosan édesem, hamarosan! ;) 
Trixi: Én is várom már nagyon! :D Köszönöm! :D És hasonló magas sarkúban leszek majd jövőre a szalagavatón! :P 
Stefii: Csak nyugalom! Liam képzeld el Liamet-.... :D ♥ 
Henikee: Hihihi, köszönöm! :D 
Szimonszii és Henrietta: Köszönöm csajok! :D 
Izii: Hihihihi....Köszönöm! :D 



Karácsony! 

Reggel arra ébredtem, hogy valaki finoman ébrezget. Zayn hangjától elmosolyodtam, majd óvatosan nyitottam  ki a szemet. Ő csak mosolyogva simította meg az arcomat.
- Megjöttek a szüleid, és az enyémek is éppen az előbb jöttek meg. - mondta.
- Basszus... - ültem fel gyorsan az ágyban.
Amilyen gyorsan felöltem, olyan gyorsan húztam magamra a takarót, mert rá kellett jöjjek, semmi sincsen rajtam.
- Szeretlek... - suttogta, majd egy csókot adott, és már ment is.
Felsóhajtottam, majd az este eseményei villantak, de és csak mosolyogtam. Felültem újra, majd a ruháik után néztem, és hamar egy pólót vettem fel, és egy kötött felsőt, majd egy melegítőnadrágot. Leérve már tényleg ott volt mindenki, és én csak mosolyogva köszöntem nekik, de Safaa már futott is oda hozzám és megölelte a derekamat, és én is megöleltem őt, majd a fejére adtam egy puszit.
- Csak nem hiányoztam? - kérdeztem nevetve.
- De nagyon! - mosolyog rám.
- Akkor... kakaó? - kérdeztem.
Tudom mennyire szereti, és ez hamar meg is mutatkozott. Hevesen bólogatott, majd megfogtam  a kezét és kimentünk a konyhába, ő felült a bárszékre én pedig nekiláttam megmelegíti a tejet, majd én magamnak öntöttem kávét, közben pedig a kakaót megcsináltam, és odaadtam Saffanak, majd mind a ketten bementünk. Csak ekkor vettem észre mennyi csomag felgyűlt a fa alatt, amin csak mosolyogtam. Waliyhat és Doniyat is megöleltem, és a szülőket is üdvözöltem, és a sajátjaimat is, az öcsém haját pedig összeborzoltam.
-  Na már! - nyafogott.
Ezen csak nevettem, és leültem Zayn mellé.
- Azért látom nagyon jól megvagytok itt ketten. - mondta Zayn anyukája Trisha.
- Az már biztos. - mosolygott Zayn.
Minden olyan tökéletesen alakul most. Csak mi vagyunk itt, a szüleink rettentő jól elbeszélgetnek, és az öcsém a három csajszival is jól kijön, és azt hiszem minden lassan rendbe fog majd jönni.
Egy idő után mindenki az ajándékaira vetette magát, és eléggé vicces volt az egész. A lányok nagyon örültek az ajándékaiknak, amit tőlem és Zayntől kaptak. Én is csak mosolyogva nyitogattam az ajándékokat, és az arcomon hatalmas mosoly volt.
Zayntől egy karórát kaptam, amin a kettőnk neve van, és a megismerkedési dátumunk, és annyira nagyon tetszik. Kaptam még ruhákat, meg még parfümöt, kiegészítőket, és még sok mást. Zayn fényképezőt kapott, amit hamar meg is szeretett, és tudtam, hogy így fog az ajándékomra reagálni.
Ebéd után a család egyik fele kint dekkolt, én és Zayn a nappaliban ültünk. A lábaim Zayn lábain hevertek, és csak őt figyeltem, ő pedig engem.
- Ez életem legszebb karácsonya. - suttogom, és a nyakához hajolok.
- Örülök, hogy ezt velem osztod meg, és innentől minden rendben lesz hidd el nekem. - motyogja, a hajamba.
Elmosolyodtam, és csak egy puszit adtam neki a nyakára.
- Várj... Valamit még adni szeretnék! - mondta.
Eltávolodtam tőle, majd a zsebében kezdett el kutakodni, és hamar elő is vett, egy régebbi gyűrűt, amin egy nagy piros kő volt.
- Ezt lényegében tőlem, és anyukámtól kapod. Ő szerette volna ha ezt odaadom neked, mert számára ez nagyon fontos. Apukám adta még neki, amolyan szeretlek, és mindig is szeretni foglak, és az eljegyzésül előtt egy hónappal kapta ezt. - láttam arcán, hogy mosolyog.
- Ez nagyon nagy megtiszteltetés, hogy nekem szánod. - pirultam el.
- Elizabeth... - mondta. - Nálad jobban soha senkit sem fogok szeretni.
Suttogta a fülembe miközben a gyűrűt óvatosan a jobb kezemre felhúzta. Elmosolyodtam, majd megcsókoltam. Finoman karolta a derekamat, én kezem pedig arcára csúszott.
- Szeretlek. - motyogtam.
- Én is téged! - mosolygott rám.
A többiek is bejöttek a hidegről, de én egy pillanatra sem engedtem el Zayn ölelő karjait.
- Odaadtad? - jött oda Trisha.
- Öhöm... - durmoltuk egyszerre.
- Szerelmesek... - jött be nevetve apu.
Elmosolyodtunk, majd csak a vállára hajtottam a fejem, és ujjainkat figyeltem, amik finoman egymásba fonódtak. A csendet, a tv hangja zavarta, meg de nem is annyira bántam. Éreztem, hogy Zayn ajakai a hajamon vannak, amitől még jobban mosolyogtam.
- Úgy tűnik a One Direction sztárjai hamarosan megtalálják a maguk kis szerelmét, s ebben való életet. Jelenleg Harry Styles és az énekesnő Taylor Swiftel van együtt, és New York városában tartozódnak. Louis Tomlinson Eleanor Calder társaságában ünnepli ezeket a napokat, csak úgy mint Liam Payne és táncos barátnője Danielle Peazer. Zayn Malik a fiatal táncosnő Elizabeth Miller és a két fél családjával tölti az ünnepeket...
Safaa elkapcsolta, de nem is bántam.
- Soha nem hagyják az embert... - mondtuk egyszerre Zaynnel, amitől nevetésbe törtünk ki.
- Pont int ti. - mosolygott a szüleimre Yassar. - Ha a fiamra és a lányotokra nézek, mintha csak titeket látnálak... - mosolygott továbbra is a szüleim felé, akik csak egymás kezét fogták.
- Mesélj még. - kértem meg Yassart.
- Pont olyan önfeledtek voltak mint ti. Nem érdekelte, hogy mindjárt elkapják őket, mindig is a pillanatnak éltek. - nevetett fel Yassar.
- Emlékszem. Nálunk voltak, és éppen őket keresték mindenhol, mi aggódtunk, de nagyon, de ők mintha nem is érezték volna azt a terhet ami rájuk nehezedik. - folytatta Trisha.
Mosolyogtam, és figyeltem miket mondanak még.
- Az régen volt, most két teljesen egészséges gyermekkel vagyunk boldogabbak, és mind  a ketten olyan gyorsan el fognak menni. - nézett rám anyu.
- Én soha nem megyek le.
Felkeltem, és odamentem megölelni síró anyukámat.
- Egyszer te is elmeész, Zaynnel akarsz majd lenni, mondta.
- De... Anyu. Én mindig is a lányod leszek.
- Olyan sok mindent kihagytam. - szipogva nézett rám.
- Semmit nem hagytál ki. - mosolyogtam.
Ő is elmosolyodott, majd lefagyott ez a mosoly.
- Nem fogtam  a kezed mikor iskolába mentél, mikor elballagtál, mikor a tánc lett a mindened, nem támogattalak... Olyan sok dolog... - mondta.
- Ha tudni akarod... - sóhajtottam egyet. - Senki sem fogta a kezemet mikor iskolába mentem, senki sem volt ott mikor elballagtam, senki sem bátorított mikor táncoltam, de elestem. Magam voltam, és ez nem is baj. A lényeg, most itt vagyok nektek, és Adil is!
Szorosan megöleltem anyut, és aput is. Lehet, hogy Zayn az akit mindig is szeretni fogok, de a szüleim azok akiket most nagyobb szeretetben kell részesítenem.
Adil is odajött hozzánk. Mindenki megölelt mindenkit.
- Ez szép nagycsalád vagyunk, és ez örökké ilyen is marad! - suttogtam.
- Örökre! - értett velem együtt Adil, apu, és anyu is!
Mosolyogtunk, és bátran néztem már előre! 

5 megjegyzés:

  1. Első! Jeee xd
    Nagyon jó lett,sőt,fantasztikus mint mindig! Olyan aranosak!
    Köviiit! <3
    Én mindig Liamre gondolok....bolond vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó egyszerűen imádom :) várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon jóó lett!! már alig várom a kövit!
    milyen gyönyörű az a gyűrű *--* :) <3

    VálaszTörlés
  4. örületesen jóó lettt !! nagyon jóó! imádom ezt a blogot :) második kedvencem :) <3
    annyira édes Lizzy és Zayn :) és az a gyűrű *---* <3
    ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon király lett!!:) <3 már nagyon várom a kövit!:)
    édesek nagyon :) ügyii vagy

    VálaszTörlés