Oldalak

2013. február 10., vasárnap

40. fejezet

Sziasztok. Itt is a következő, és annyit mondok még  hogy a következő fejezetben ugrunk egy kicsit, csak hogy ne legyen ennyire egyhangú. Ott már pörgünk majd újra. na de nem is mondok mást. Kellemes olvasást! ♥ 

Trixi: Hahaj... Ha ezek egyre cukibbak, nem tudom mit fogsz mondani később! xDD 
Csajszeee: Szia. Semmi baj, de mostantól már két naponta van a rendszer. 
Lena: Hihihih, köszönöm! :) 
Stefii: Köszi! :D 
Izii: A nagy család még vissza van! :P De az majd a legvégsőkben, de az még messze van! :D Idővel be fogják! 


Egy újonc!


A hétvége nagyon de nagyon hamar elröppent, és már csak arra eszméltem fel, hogy hétfő van, és iskolába kéne menni. A hétvége iszonyatosan jó volt. Zayn körbevezetett Bradfordban,  rengetek időt töltöttünk a  szabadban, ami nagyon segített a dalokban. Elég sok ötletem van már, és a srácok véleménye is nagyon érdekel. Bár fogalmam sincs, miért pont énekelni akarok. Nah mindegy. Suli után megyek a srácokhoz, és akkor már remélem valamire menni is fogunk. Elpakoltam a cuccaimat, aztán pedig én is felöltöztem. Elkezdtem azon gondolkodni, hogy talán élni fogok a Little Mix ajánlatával, hogy felvegyünk valami kis anyagot. Ahogy leértem a ház teljesen üresen fogadott. Anyu, és apu dolgozik, Adil meg szerintem Bellához ugrott le suli előtt. Eltettem egy kis kaját, meg innivalót,aztán  pedig már indultam is. Csendesen mentem végig az utcán. Feléledt London az már biztos. Mindenhol emberek mászkáltak, a fiatalok iskolába igyekeztek...
Ahogy  beértem a suliba, egyenesen a terembe mentem, amúgy sincs kivel beszélgetnem, szóval ezzel baj egy száll se. Ahogy bementem leültem a helyemre, majd csak előpakoltam. Fejben teljesen kikapcsoltam, csal bámultam magam elé. Lassan hozzászokom ezekhez a dolgokhoz. Csendben ültem, s vártam, hogy végre becsengessenek. Amint a csengő is megszólalt, a tanárnő is bejött, és kezdetét vette a fejtágítás.
Az utolsó három órám táncvolt, és eléggé fáradt lettem mire végeztünk, de volt még bennem erő, hogy végre a srácokhoz menjek. Összepakoltam, majd elindultam kifelé. Kint már elég sok emberke volt, de nem éppen foglalkoztam vele. Elindultam a stúdió felé, ahol próbálnak, majd csak igyekeztem, mert nem nagyon volt kedvem a hidegben lenni.
Megérkezve, egyből beengedtem, majd már mentem is fel az emeletre. Ahogy felértem meglepetten láttam a nekem háttal álló Harryt, aki egy szőkeséget ölelt át. Kicsit furcsálltam, majd csak bementem hozzájuk.
- Sziasztok. köszöntem.
A srácok csak mosolyogtak, Zayn pedig odalépett hozzám és átkarolt. Hamar rájöttem ki is az a csaj. Taylor Swift volt, és nem éppen úgy nézett rám mint akit annyira szeretne.
- El sem hiszem, hogy képes vagy vele lenni.
Nem értettem mi is van...
- Mi bajod? - förmedt rá Zayn.
- Tudod a kis történetét... Undorító. - fintorgott.
Én csak felsóhajtottam.
- Srácok beszélhetnék veletek? - kérdeztem kicsit félénken.
- Harry vidd el innen most Taylor... - morogta Paul.
Ő csak hátra fordultak, majd már mentek is. Én mintha mi sem történt volna már kezdtem is bele a dolgokban.
- Ez most komoly... - hitetlenkedett Niall. - Az előbb...
- Nem zavar, a suliban hozzászoktam. - mondtam.
Elmeséltem nekik mindent  amit tervezek év végére, és a srácok örömmel benne voltak, hogy segítenek nekem, aminek én roppant mód örültem. Elővettem a füzetemet majd csak megmutattam, s vártam ki mit fog hozzá reagálni.
- Ez nagyon jó ! - mosolygott Liam.
- Szerintem alig kell ezen valamit változtatni! - mondta Louis.
Annyira jól estek, hogy dicsérnek, de az még jobban érdekelt, hogy milyen zenét is akarunk majd alátenni.
- Nekem zenére lenne ötletem! - kapta a kezébe a gitárt Niall.
Mindenki figyelte őt, majd kezdte is. Egy kicsit lassabb tempóban gondolkodott mint amilyenben én szeretném megcsinálni.
- Mi lenne ha gyorsítanánk egy picit rajta? - kérdeztem. - Gyors számnak akarom. - mosolyogtam.
Intett majd már kezdte is.
- Ez az! - mondtam.
Niall csak magát éljenezte, ami elég viccesen jött ki, és mindenki nevetésben is tört ki.
- Valaki tudja valamelyik Little Mix tag számát? - kérdeztem.
- Minek? - furcsállta Zayn.
- Csak... - mondtam.
Hirtelen Niall a kezembe nyomta a telefonját. Ránéztem és Perre számát jelezte. kedvesen rá mosolyogtam, majd csak hívtam is. Felálltam, majd kimentem.
- Niall? - szólt bele furcsán Perrie.
- Lizzy vagyok... - mondtam.
- Ohh... - hallottam hangján a döbbenetet.
- Bocsi, hogy zavarlak, csak... Egyszer emlegetted, hogy fel akartok venni egy anyagot velem...
- Igen, és ezt még mindig állom.
- Akkor élnék vele... - mondtam.
- Ezt nagy örömmel hallom.
Gyorsan megadtam neki a számomat, aztán pedig már le is tettük. Visszamentem a többiekhez.
- Miért beszéltél vele? - kérdezte egyből Zayn.
- hamarosan megtudod. - mosolyogtam rá.
- Nem szeretem ha titkolózol. - mormolta.
Én csak elmosolyodtam, majd adtam neki egy csókot, és leültem az ölébe. Vagyis jobban mondva ő húzott oda, én pedig örömmel ültem le.
Nem sokáig voltunk még ott. Ahogy hazafuvarozott Louis, a kocsiban eléggé csend volt, ami nagyon is meglepett.
- Valami baj van? - szólaltam meg halkan.
- Nincs semmi, csak mindenki fáradt... - ásított Louis.
Elmosolyodtam. Amint leparkolt a ház lé, megöleltük egymást, én pedig bementem. Ettem pár falatot, majd bezárkóztam a szobámba. Leültem alaptopom elé, majd be is kapcsoltam, és felmentem twitterre.
"Köszönöm a mai napot, nagyon jó volt! Leszámítva egy dolgot, de arra meg szarok. Remélem olvasod!"
Elküldtem, majd skypre mentem, ahol Zayn egyből hívott is, és már beszélgettünk is. 

6 megjegyzés:

  1. Chö... Taylor. amúgy bírom, csak itt bunkó.:D
    nagyon, de nagyon jó rész lett, és tökre remélem, hogy Perrie és Lizzy jóban lesznek, és nem lesz semmi izé^-^ Imádtam, hogy kaptunk am is részt, örültem is a fejemnek.:P
    Hamaaaar köviiit♥

    VálaszTörlés
  2. Inkább nem mondok semmit T-re!
    Cukik mint mindig :D
    Várom a következő részt!
    Lenushka <3

    VálaszTörlés
  3. Szya!
    Hát kár hogy két naponta lesz de még mindig jobb mint egy hetet várni rá remélem addig nem fogod majd eltolni a későbbiekben annyi időt nem tudok kivárni így a napit alig bírtam most a két napit még úgy ahogy de remélem nem jut eszedbe 1hétre kihúzni :D szóval a részt imádom mint mindig :D és alig bírok magammal annyira várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper és érdekes volt, kiváncsi vagyok hogy fog sikerülni a dal ;)

    VálaszTörlés
  5. Taylor ezután befog kavarni, ugye? Én szeretem meg bírom őt, te biztos másképp vagy vele...
    Olyan édesek! *-* Remélem jó sül ki a dalból.
    Köviiit! Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  6. Taylor ezután befog kavarni, ugye? Én szeretem meg bírom őt, te biztos másképp vagy vele...
    Olyan édesek! *-* Remélem jó sül ki a dalból.
    Köviiit! Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés