Oldalak

2013. február 19., kedd

44. fejezet

Sziasztok. Nagyon de nagyom nagyon meg szeretném köszönni a komikat, mert most majdnem egy hátast dobtam tőletek! Imádlak titeket! ♥♥♥ Kellemes olvasást! ♥♥♥

Stefii: Hihih, köszönöm! :) 
Dorinaa: Tudom! :P Köszönöm! 
Trixi: Ohh.... Köszönöm ezt a megtiszteltetést! :P Én is imádlak! Köszönöm! ♥ 
Szimonszii: Köszönöm, és mindig a készülődés legjobb, nah meg az ajándékok! :P 
Henikee: Hihihi! Köszönöm! :D 
Henrietta: Köszönöm! :D ♥
Izii: Húúhh, akkor megnyugodtam! :D Kevesebb mint egy év! :P 
*Amúgy itt a link Luce és Lizzy videójáról!!!! LINK!!!!*



Karácsony barátokkal!

Visszaérve, bepakoltunk a konyhába, majd ki a zacskókból. Zaynnel együtt elpakoltunk, majd kaptam egy elég vaskos szakácskönyvet, amit az anyja adott neki, én pedig csak mosolyogva nyitottam ki, és láttam benne a sok írást, amit az anyja másolhatott. Átnyálaztam az egészet, majd pár receptnél meg is maradtam, és már neki is láttam ezeknek. Hallottam, hogy Zayn benyomja a hifit, és csak nevettem, de ő is. Táncikálva, néha énekelve dolgoztam, de nagyon is élveztem.
- Kicsim, hogy haladsz? - jött ki.         
- Jól. És te? - néztem rá.
- Remekül! - kacsintott nevetve.
Adott egy puszit majd visszament, én pedig folytattam mindent. Feltettem a levest is, de csak takarékba tettem.
Dél lehetett mikor csengettek.
- Zayn... - kiabáltam, és ő már ment is, miközben én a tésztával foglalkoztam.
Hallottam, hogy beszélget valakivel, és a hangok egyre jobban közeledtek, de valahogy nem zavart, hogy ki is jött, vagy éppen kik.
- Szia kicsim. - hallottam apu hangját.
Felpillantottam, és anyu meg apu mosolyogtak rám.
- Sziasztok. - köszöntem.
- Segítsek? - jött oda anyu.
- Nem kell! - mosolyogtam. - Esetleg kávé? - kérdeztem.
Mind  a ketten bólogatatok. Zayn egyből jött is, kivett két kis csészét.
- Kicsim, friss a kávé? - kérdezte.
- Igen, pár perce főtt le. - mondtam, és a tésztából szaggattam a mintákat.
A szüleim felültem a bár székekre, és csak minket figyeltek, és láttam, hogy Zayn egy kis idő múlva már le is teszi eléjük a csészét. Én is hamar befejeztem, majd csak nekidőltem a pultnak, és néztem a szüleimet.
- A srácok mikor jönnek? - néztem Zaynre.
- Szerintem olyan három felé.
- Lesz esélyem akkor kaját főzni? - nevettem.
- Szerintem nem. Niall kifosztja a készletet. 
Anyuéknak is elmeséltem milyenek is a srácok, és megkértem őket, hogy maradjanak. Bő fél óra múlva a kisöcsém is befutott, és nagyon is örültem neki. Mindenki a konyhában volt, én pedig csak dolgoztam tovább, és volt, hogy Zayn is besegített nekem, vagyis megkértem, mert most türtőztetnie kell magát, hiszen itt vannak a szüleim.
- Amúgy Liz. - szólalt meg Zayn.
Rá néztem.
- Januárba megyünk Afrikába, segítünk az ottani beteg gyerekeknek, és... Esetleg nem lenne kedved velünk jönni?  
- Örömmel, de... - a szüleimre néztem.
- Vigyázz rá! - mondta apu Zaynre nézve.
- Mindennél jobban.
Afrikába megyek... Ez olyan nagyon jó, és remélem, hogy még élvezni is fogom. Hirtelen ellepett az izgalom, és a vágyakozás is. De az biztos, hogy ott is táncolni fogok, és a kicsikkel együtt. Ötleteimet hatalmas mosoly koronázta, de csak a főzéssel foglalkoztam.
Időközben anyuk is áthozták nekem a cuccaimat, meg a már fönt becsomagolt ajándékokat amit a srácok kapnak tőlem. Betettem őket a  fa alá, majd a nekem kikészített díszeket tettem fel a fára.  Boldogság járta át az egész testemet, és alig  vártam,hogy a srácok is végre átjöjjenek.
***
Anyuék négy körül léptek le, de az öcsém úgy döntött, még velünk marad egy kicsikét. A fiúk is a fa alá tették az ajándékokat, amitől eléggé sok minden gyűlt össze. Mindenki a kanapén ült, és csak beszélgettünk. Louis és Niall éppen a földön ültek, és a csomagokkal szemeztek. Mint  a kisgyerekek de komolyan. Én Danival és Ellel beszélgettem.
Nem telt el kis idő mire valakik bejöttek a szobába, én pedig majdnem szívrohamot kaptam.
- Remélem nem késtünk el. - mosolygott Harry.
Mellette ott állt az akivel a leginkább nem akartam találkozni. Taylor karolta a kezét, én pedig nem akartam ezt elhinni. Borzongás futott át rajtam, majd visszakaptam a tekintetemet, és nem voltam hajlandó többet beszélni. Zayn ezt látta rajtam mert egyből mellém ült, majd mondta, hogy kezdjük el odaadogatni az ajándékokat. Én és Zayn csak holnap ajándékozunk, de nem is baj! Mindenki odament a fához, majd a fiúknak adtam az ajándékokat, ők pedig nekem. Felkaptam egy kisebb dobozt, majd Harry felé nyújtottam, és ő is nyújtott felém mosolyogva egy dobozt, de én valahogy nem tudtam rá mosolyogni. Morogtam egy köszönömöt, és leültem a földe Niall mellé, aki már örült módjára tépkedte a csomagolópapírt.
Először Dani ajándéka került a kezembe, és nyitottam is ki. Amint megláttam a benne lapuló gyönyörűséget alig akartam hinni a szememnek.
- Ez gyönyörű, köszönöm! - mosolyogtam.
Egy pár gyönyör virágos magas sarkút rejtett a doboz és eszeletlenül gyönyörű. Eleanor ajándéka is egy magas sarkút rejtett, de az csak szimplán zöld színű volt. Ez is nagyon szépen mutatott, és alig vártam már, hogy a többi ajándékomat is lássam. Niall és Liam közösen adott nekem egy aranyos bögrét, amin mi hárman vagyunk rajta, meg csokit, és smink cuccot adtak. Louistól, egy nyakba akasztható órát kaptam, ami azonnal a szívembe lopta magát. Harrytől pedig egy Angliás amulettes karkötőt kaptam, és ez is nagyon megtetszett.






Taylor egész idő alatt rosszallón bámult rám, majd amikor meglátta mit kap tőlem Harry, csak gúnyosan felnevetett. Harry viszont mosolyogva vettem fel a karkötőjét.
- Ugye nem akarod ezt hordani? - finnyáskodott.
- Mi a fasz bajod van velem? - förmedtem rá.
- Elég sok... - mondta undorodva.
- Hallgatom.
Mondtam felé fordulva.
- Kezdjük ott, hogy neked semmi keresnivalód nincs itt. Rajtad semmi... - mutogatott végig rajtam. - Gyönyörű nincs, nem is értelek Zayn. - forgatta a szemét.
Kezeim ökölbe szorítottam.
- Na meg, hogy te sem vagy kevesebb egy kis muszlim hülyénél, akik azt hiszi, csak ide dughatja a fejét. A szüleid is megszöktek onnan... Röhej az egész...
Elszakadt a cérna. Azt még eltűröm, hogy rólam így beszél, de hogy sértse a vallásomat, evvel a szüleimet, és Zaynt is, azt már nem. Felálltam, és egy bazi nagyot lekevertem neki.
- Ne sértegesd a szüleimet, sem Zaynt, sem a muszlim közösséget, ehhez semmi jogod nincsen. Kurva.... - dühösen felfutottam a szobába, majd bevágtam az ajtót, és csak sírtam.
Leültem az ágyra, majd csak összekuporodtam. Könnyeim szüntelen folytak, majd csak kiabálást hallottam lentől, és ajtó csapódást.
- Picur... - szólt hozzám Zayn.
Még inkább összekuporodtam, de ő odajött, és magához vont.
- Ez tényleg egy kurva, ügyes voltál. - dicsért meg Niall.
Zayn szorosan magához vont, majd ajkait éreztem meg a fejemen, és egy hosszas puszit nyomott rá.
- Rám azt mondta, hogy egy kövér disznó vagyok, mert mindig eszem... - motyogta Niall.
- A mi kis disznónk. - röhögött Liam.
Ezen mindenki csak nevetett.
- Köszönöm az ajándékaitokat, nagyon tetszenek! - mondtam.
- Nekünk is amit te adtál! - vigyorgott Eleanor.
Elmosolyodtam, és csak Zaynt öleltem magamhoz szorosan, és próbáltam mindent elfelejteni. 

6 megjegyzés:

  1. De izé Taylorka....pff remélem Harry helyre teszi!!!

    VálaszTörlés
  2. RIBANC^-^
    Amúgy, csuda fantasztikus rész lett.! Az összes ajándék tetszik a magassarkúk kivételével;D Alias csak a karkötő. Lizzy jól megmondta a magáét, megérdemelte Taylor.! És a videó is tök cukiiiii*-*
    Jóóóó rész volt, várom a pénteket, és hamaaaar köviiit.!♥

    VálaszTörlés
  3. Taylor...pff! Másképp szeretem de töllem is kap egy kibaszott nagy pofot ha nem fogja be a szájját! Nem sértegetheti se Lizzyt se Zaynt se Niallert mert nem lesz olyan tökéletesre vasalt vagy göndörített haja többet mert egy szál se marad szőke hajából -,-‘
    Olyan édesek voltak a főzéskor *-* I love Layn! <3
    Köviiit!
    (Én szeretem Taylort,a blogodban nem)

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon jóó lett!!!!!
    Taylor...:@ -.- de utálom ..legszívesebben fel pofoznám ..-.-
    ügyes vagy hamar kövit!!:)) <3
    nagyon aranyos Zayn és Lizzy :$ :3 <3

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon nagyon nagyon jóóóóóóóóóóó lett!!4!!
    mekkora bunkó már Taylor .. takarodjon ..xd :D hülye ribi :D
    már alig várom a következőt ! :)
    nagyon ügyes vagy_!:)

    VálaszTörlés
  6. wíííí...nagyon nagyon zsíírr lett!!
    mekkora egy ...... ribizli ez a Taylor ..xdddd :D <3
    nagyon édes mindenki :)) <3 Zayn<3 Niall<3 Harry<3 Liam<3 Lou<3 El<3 Dani<3 Lizzy<3 :) Bella<3 Adil<3 Luce <3
    hamar kövit!

    VálaszTörlés