Oldalak

2013. február 5., kedd

37. fejezet

Sziasztok. Szerintem bevezetem a két napi frisst, mert nem állapot, hogy egyszer mikor ilyet írok tonnaszám komi, aztán meg alig írnak. Persze azok akik mindig írnak nagyok köszönööööm! ♥ És most előre szólok +18!!!!!! Kellemes, perverz olvasást kívánok! Muhaaaa! ♥ 

Dorinaa: Hát azaz igazság... naná hogy küldök! :P ♥ 
Stefii: Nyugalom, én is! :P Köszönöm, és a könyv... A szart van kész... Felhagytam vele, mert úgy gondolom semmi esélyem nem lenne vele. 
Izii: Köszönöm, és eltaláltad! *harryperverznézése* Muhaaa! ♥ 



Születésnap! *2.rész*


Amikor beértünk a kávézóba, megnyugodtam, hogy alig voltak. Lepakoltunk, majd leültünk, és én egyből áradozni kezdtem Ed-ről, hogy bejött, meg felköszöntött, meg Luce ingéről is beszéltem. Ők mosolyogva hallgattak végig, közben pedig rendeltünk is.
Amint kihozták amit kértünk, én is befejeztem a mondanivalómat.
- És az estére mit terveztek? - kérdezte Eleanor.
- Nem tudom... - pirultam el. - Igazából, nem is érdekel. Zaynnel leszek és engem csak ez érdekel!
- Ez nagyon édes! - mondta El.
Elmosolyodtam.
- Ezt tőlünk kapod! - mosolygott Dani.
- Ezt nem hiszem el. Nem akarok semmit sem.. Ezt előre meg kellett volna mondanom mindenkinek.
Csak nevettek, majd odaadták a dobozt, amit és nagyon óvatosan nyitottam fel. Eddig az övék a legnagyobb, amit már megint nem fogok tudni meghálálni. Kicsomagolva egy gyönyörű kis asztali pici tükör díszelgett benne. Olyan régies beütése volt, ami még inkább elvarázsolt.
- Csajok ez gyönyörű, nagyon köszönöm. - mondtam hatalmas mosollyal az arcomon.
Még egy kicsit nézegettem ,aztán pedig csak beszélgettünk. Meg kell mondjam, nagyon de nagyon jó társaságok. Ők is meséltek nekem egy csomót, ki hogy találkozott a srácokkal meg ilyenek. Eleanor történetein általában a hasamat fogva nevettem, bár mit vártam a répazabáló sráctól. Végül is nekem is mesélnem kellett rólam meg Zaynról, de ezt boldogan tettem. Eleanor persze felhozta a pár nappal ezelőtti dolgot, amikor is szerelmem javítani akart az önbizalmamon. Elmondtam nekik miért is történt ,és lerítt róluk, hogy valami nem oké.
- Olyan más Zayn... - mondta Eleanor. - Soha nem láttam, hallottam még ilyennek.
- Ez most jó vagy rossz? - pirultam le.
- Naná, hogy jó! - nevetett Danielle. - Csak tudod amikor Perrievel volt... Akkor tökre olyan volt mint mindig, talán egy kicsit bunkóbb. De most... Madarat lehetve vele fogni!
Ezen én is csak nevettem. Sajnos hamar véget ért ez a kevéske idő, de az boldogított, hogy most már csak Zaynnel leszek. Louis vitt el a házhoz, amit meg is köszöntem neki. Ő csak két puszival és pár szóval köszöntött fel.
Ahogy beléptem a házba kellemes illatok csapták meg az arcomat. A cuccaimat letettem, lehúztam a cipőmet, és a felesleget dolgokat, majd szépen lassan elindultam befelé. Ahogy beléptem a nappaliba félhomály volt.
- Szia picim... - ölelt át Zayn és a fülembe morgott.
- Szia... - mosolyogtam.
- Boldog születésnapot!
Magával szembe fordított, és nagyon finoman csókolt. Ajkaink finoman érintették egymást. Nyelve az én nyelvemet cirógatta, és végig gyengéd maradt hozzám. Kezemmel a nyakát karoltam át, és közelebb húztam magamhoz, ő pedig a derekamnál fogva tartott, és csak egymással voltunk elfoglalva.
- Gyere együnk... - mondta rekedtesen, majd kézen fogva átmentünk a konyhába ahol már megterített asztal várt.
- Ez... Egy nagyon jó. - mosolyogtam.
- A nap még nem ért véget... Az ajándék másik fele fönt vár! - adott egy puszit, majd leültünk az asztalhoz.
- Köszönöm... Edet is meg ezt is, meg mindent! - mondtam.
Láttam az arcán egy kis mosolyt, majd csak tálalt, és nekiláttunk enni. Istenien főz, ez biztos. Mondjuk erről már korábban is meggyőződtem, de akkor is.
Amint végeztünk evvel, egyből felállított, majd csak elmosolyodott, és hirtelen a karjaiba kapott, amitől felsikítottam, és szorosan átöleltem a nyakát. Ettől ő felnevetett, majd elindult velem az emeletre.
- Te meg vagy hibbanva. - nevettem.
- Csak szerelmes vagyok, egy csodálatos lánya! - mondta.
Elpirultam, majd a szobája előtt letett, és finoman benyitott. Ami megcsapott az a kellemes meleg volt, és az elképesztően jó illatok. Beljebb léptünk, és nekem még a szavam is elakadt. Pár gyertya világított csak, és kintről is egy kevéske fény szűrődött be. Hatalmas mosoly kúszott arcomra, és amikor megláttam a rózsákat, csak a szám elé kaptam a kezemet, és szemeim könnybe lábadtak.
- Tetszik? - kérdezte.
- Ez elképesztő. Gyönyörű!
Odamentem hozzá, majd megöleltem őt.
- Örülök, hogy tetszik. - suttogta a fülembe.
Egymásra néztünk,majd csak finoman csókolni kezdett. Belém szorult a levegő mikor ajkaival nyakamat kezdte el csókolgatni. Belül rettentően kívántam őt, de valamiért féle kis. Kezemmel pólójába markoltam, mire ő felnézett rám, majd megcsókoltam őt, amennyire csak tudtam. A derekamon nyugvó keze szorosan fogott, és magához préselt. Felnyögtem, de egy pillanatra sem szakítottuk meg a csókot. Éreztem egyre inkább dudorodó férfiasságát is, amitől még inkább erőmre kaptam. Zayn hirtelen a fenekembe markolt, ettől egy picit megugrottam.
- Akarlak... - mormolta a fülembe.
Kirázott a hideg, viszont én is nagyon akartam őt. Elengedett, majd csak az ingemet cibálta le rólam, amint levette, eldobta. Combom alá nyúlt, majd felkapott, és elindult velem. Ajkaink véget nem érő csatát vívtak egymással, de ez nagyon is tetszett. Amikor ledöntött az ágyra fölém nehezedett, és a pólómat kezdte el egyre feljebb húzni.
- Ha nem akarod most mond... - mélyen a szemembe nézett.
- Akarlak... - suttogtam.
Elmosolyodott, aztán pedig csókolni kezdett, és a felsőmet egyre feljebb húzta, majd csak egy mozdulattal megszabadult tőle. Végig szemlélt, majd a nyakam csókolásával volt elfoglalva, én pedig egyre csak szaporábban vettem a levegőt. A pólóját kezdtem el feljebb húzni, amit ő is értett, majd egy gyors mozdulattal elhajította a feje fölött. Remegő kézzel simítottam végig kockás hasán, majd pedig kezeivel megemelt, s hamar hallottam a melltartóm csatjának kattanását. Finoman lesimította rólam, majd alaposan végig mért, én pedig teljesen elvörösödtem ettől.
- Gyönyörű vagy... - suttogta, majd megcsókolt.
Hirtelen megéreztem kezét a mellemen amit elkezdi masszírozni, amitől belenyögtem a csókba. Megremegtem, de tetszett is. Mély levegőt vettem, majd csak az övcsatjához kezdtem nyúlni. Elképesztő módon remegtem, amit ő is észrevett, ugyanis elvette onnan a kezemet, és a fejem fölé szorította, majd az egyik kezével kigombolta a nadrágomat. Lehunytam a szememet, ő pedig elengedte a kezemet és a saját nadrágját kezdte el levenni, majd ledobta magáról, és az enyémet is lehúzta. Olyan tehetetlennek éreztem magamat, viszont Zayn nagyon élvezte. Fölém nehezedett, és csak az oldalamat simogatta, míg a másik kezére támaszkodott. Gyomromban sok ezer pillangó őrjöngött, kicsit remegtem is, de nagyon élveztem. Eddig Zayn végig nagyon óvatosan bánt velem, ami nekem annyira de nagyon tetszik. Zayn a hasamat csókolgatta, majd amikor elért a bugyimhoz, kicsit megijedtem, de ő finoman lesimította rólam, majd magáról is az alsót. Lehunytam a szememet, és csak egy nagyot nyeltem. Zayn forró ajakit éreztem az arcomon, majd a fülemnél.
- Nyisd ki a szemedet... - suttogta.
Finoman kinyitottam, majd pedig csak annyit éreztem, hogy kezével végig simít a hasamon, majd két úját feltolja bennem. Felnyögtem, és a nyakába kaptam.
- Csak azt akarom, hogy ne fájjon annyira. - mondta.
Én csak nyöszörögtem alatta, amint ujjait pumpálta bennem. Majd kihúzta hirtelen, lenyalta, majd egy csibész kis mosolyt húzott arcára. Elkezdett keresni valamit, majd csak az óvszeres tasakot láttam meg. Kinyitotta,felhelyezte, majd csak rám szegezte a tekintetét.
- Ha fáj azonnal szólj.
Bólogattam, majd csak belém hatolt nagyon finoman. Iszonyatosa fájdalom kerített hatalma alá, s körmeimmel végig szántottam Zayn hátát, s csak sikítottam. Szemeimet könnyek lepték el.
- Leálljak? - motyogta.
- Folytad... - nyöszörögtem nagy nehezen.
Lassan mozogni kezdett, én pedig még párszor megsértettem Zayn hátát, majd ő az ajkaimra tapadt, és roppant szenvedélyesen csókolt. A fájdalom lassan élvezetbe torkollott át. Nagyon de nagyon élveztem. Folyamatosan nyöszörögtem alatta, és az ő ajkait is jó pár morgás hagyta el.
- Gyorsabban! - suttogtam a fülébe. Ő azonnal tette is amire kérek, és hamar éreztem ,mindjárt a csúcson leszek.
- Zayn...mindjárt... - suttogtam.
- Mond a nevem... - durmolta majd csak rákapcsolt.
- Zayn... - sikítottam amint a csúcson voltam.
Még lökött párat, majd ő is felmordult, de még pár lökést csinált, majd csak kihúzta belőlem, és ledőlt mellém. Egy pillanatra lehunytam a szemem, ő mocorgott, majd visszahuppant. Odabújtam hozzá, ő pedig átölelt, majd halkan dalolni kezdett nekem, én pedig el is szenderedtem...

4 megjegyzés:

  1. Kár, hogy csak két naponta lesz friss :( Nagyon jól írsz, ezt is remekül megírtad ;) Zayn megint cuki volt!

    VálaszTörlés
  2. Olyanjó rész lett, Zayn olyan aranyos volt Lizzyvel*.* kár h csak 2 naponta lesz:((( már annyira várom a köviii részt*.*

    VálaszTörlés
  3. Ónaaa...de ha te így akarod nekem megfelel.
    Az OLYAN fejezeted nagyon tetszett!
    Köviiit! *-*
    Pedig úgy vártam a könyvedet..

    VálaszTörlés
  4. Kár,hogy kétnaponként lesz csak friss :(
    Kurva jól írsz! Már bocsi a csúnya szóért!
    De olyan jól leírtad ^^
    Tetszett a tükör és az előző résznél a többi dolog :D
    Hamar a kövivel!
    Puszi,Lenush <3

    VálaszTörlés