Oldalak

2013. január 7., hétfő

11. fejezet

Csók mindenkinek. Na mivel van még egy szűk fél órám mielőtt elmennék énekkarra hozom nektek a frisst! Őszinte leszek... Sztem rohadtul jól nézek ki... Olyan ügyes vagyok... xDD Nah mindegy! :D Először is.... Mindegyikőtöket agyon puszilgatom, mert annyira jól esett a kilenc komment! Olyan nagyon boldog vagyok... WÁÁÁÁ I Love YAAAAAA! ♥♥♥♥
Kellemes olvasást mindnekineeek! ♥♥♥

Trixi: Köszönöm, és.... Öhhm a pontokat összességében egy négyest kaptam.. Ez tök jó! :D xDD ♥
Dorinaa: Nekem ez tűnik a legkönnyebbnek  és velem is vannak ilyenek, olyankor általában mást csinálok, majd beleolvasok megint és durr ihletözön! Amúgy az elején így voltam, meg ne tudd, hány blogkezdés végezte kukában... xDD 
Lena: Köszönöm, és a videóra is köszönöm! :) 
Szimonszii: Nyugi..hamarosan már tényleg csók lesz! :D
Henkikee: Hihihihihihih. Köszönöm! 
Eszkii: Köszönöm! WOW, azt megnéztem volna... xDD Biztos jó volt! :D
Henrietta: Ugye csak ennek a blognak? Mármint I Sghouldosat. Ez nagyon kedves tőled, köszönöm!
Lena: Köszönöm! :) 
Izii: Jah akkor jó! :D Ez aranyos, hogy meghatott, hihihi köszönöm! :D 


Bocsánatkérésé és egy levél!

Már szerda van, és kicsit le is fáradtam. Hétfő után mindenből dolgozatot kellett írnom, és hát ez nagyon fárasztó volt. A mai napban pedig az a legjobb, hogy ma végre mehetek táncra is. Danielle tegnap közölte velem, hogy nagyon fontos lenne ha mennék, mert egy nagyon fontos fellépés lesz, és velem is szeretne erről beszélni. Suli után vissza siettem a kollégiumba, felvettem egy nadrágot, tornacipőt, majd egy tiszta felsőt, rá a kabátomat. Összedobáltam a cuccaimat, majd már futottam is próbaterembe, mert késésben voltam.
Amikor beértem már mindenki bent volt, és Dani egy sráccal beszélgetett.
- Elnézést, Mr. Sweet bent tartott.
 - Az igazgató? - ráncolta össze a homlokát Dani.
- És a biosztanár. Max pontos doga. - nevettem.
Gratulált, Dani, majd megláttam a srácot is, és egyből felismertem. Olly Murs volt az, akitől már nem egy számot hallottam ezekben a napokban.
- Amúgy szia. - mosolyogtam rá.
- Szia, te vagy Elizabeth igaz? - kérdezte.
Csak bólogattam.
- Igazából hozzád jöttem. - mosolygott.
Én meglepődtem. Miért jönne egy ilyen sztár pont hozzám, nah mindegy.
- Ott voltam a múltkori fellépésen, és meg kell mondjam teljesen lenyűgöztél. ÉS arra szeretnélek kérni, hogy a koncertemen esetleg lennél a táncosom? - kérdezte.
Kicsit lesokkolt a kérése. Csak ott álltam döbbenten. Fogalmam sem volt, hogy mit mondjak neki. Fel kell fognom, hogy az előbb egy híresség kért fel, hogy legyek a táncosa, pedig ott van Danielle is....
- Örömmel. - mondtam kicsit nevetve.
- Köszi. - mosolygott.
- Inkább én köszönöm!
Megöleltük egymást.
- Na jó nekem mennem kell, Danielle mindent tud. Köszönök mindent! Sziasztok.
Amint elment és Dani felé fordultam.
- Mi baja van Zaynnek? Három napja semmit sem hallok felőle. - mondtam halkan.
- Koncertekre készülnek, és Zayn is elég sokat teendőik benne. - mondta.
Én bólogattam, majd elmondta milyen számok lesznek benne, én pedig csak megráztam a fejemet, hogy értem. Meghallgattuk a dalokat, aztán nekiláttunk táncolni. Eddig csak ötleteztünk, majd holnap kezdünk el keményen dolgozni a dalokon.  Már lassan végeztünk, mikor Danielle nekilátott a csapatnak beszélni a fellépéshez.
- Lesz pár szám amit kiemelünk. Ami annyit fog jelenteni, hogy öltözés, meg minden egyéb. Én a Trobulemakerre gondoltam, a Dance with me tonight és a Heart skipsre. Ezeket biztos beiktatjuk.
Mondott még pár dolgot, majd mindenkit az útjára engedett. A táskámhoz mentem, majd a telefonomra pillantottam rá. Elég későre járt, de nem zavart.
- Lizzy... - hallottam meg, hogy valaki engem szólít.
Oda fordultam és Zayn köszönt vissza rám.
- Zayn... - mondtam.
- Beszélhetnénk négyszemközt?
Felvettem a táskát, elköszöntem a többiektől, majd a mellettünk lévő üres próbaterembe mentünk át. A táskámat, ledobtam, majd csak egymásra néztünk. Kicsit haragszom rá ami azt illeti, hiszen három napig semmit sem hallottam felőle, pedig ami ott nála történt... Kicsit jól esett volna.
- Bocsáss meg, hogy eltűntem csak... - nagyot nyelt. - Apukám hívott, meg eljött és ezt küldi...
Nyomta a kezembe a vaskos borítékot.
- Állítólag ezt az igazi szüleid küldik. - mondta.
- És miért nem küldtél egy üzenetet vagy valamit. - kérdeztem halkan.
- Őszintén? - kérdezte, mire én bólogattam. - Kicsit féltem, hogy a majdnem csók után szóba sem akarsz velem állni... - nem nézett a szemembe.
Ezen elmosolyodtam. Nagyon édesnek találtam ezt tőle, és egyben kicsit furcsának is. Hirtelen ötlettől vezérelte, közelebb mentem hozzá, s átöleltem őt. Egy picit hezitált, majd ő is átkarolta a nyakamat, s csak öleltük egymást.
- Nem haragszom... Csak bántott, és nagyon nem értettem, hogy mi van.
Elengedtük egymást.
- Tudod, azért nem... nem csókoltalak meg.. mert... - dadogtam. - Nekem még soha nem volt fiúm, soha nem csókolóztam senkivel sem. Megijedtem... - mondtam halkan.
- Így már érthető, és bocsáss meg nekem. - mondta és újra megölelt.
Nem tudtam mit mondani. Csak a csodás illatát szívtam magamba. Enyhe mentolos szag keveredett a cigarettáéval, de nem nagyon zavart.
- Amúgy... Engem is érdekel mi van a borítékban... - mosolygott.
- Mi lenne ha elmennénk a kollégiumba, örülnék ha már az ágyamba dőlhetnék.
- Irány kolesz! - nevetett.
Kint ugyan annak a srácnak a kocsija, és maga a srác fogadott. Beültünk és egyesen az Anubisz házhoz mentünk. Amikor beléptünk, egyenesen a szobámba mentem, Patricia már megint sehol. Ez a lány soha sincs itt.
- Ez az én részem. - mondtam.
Ő ledobta magát az ágyra. Én leültem vele szemben majd felnyitottam a borítékot is. Amint ezzel megvoltam, kiborítottam a tartalmát. Elég sok minden fogadott. Volt egy elvél is benne amit felnyitottam, és elkezdtem olvasni.
"Drága kislányom. Ma megkeresett Yasser Malik, a legjobb barátom. Azt mondta, hogy a fiával együtt kerestek engem, és apádat. Végül is megtaláltatok. Nagyon de nagyon örülök, hogy hallottam felőled, s képet is láttam, amin tényleg gyönyörűre felcseperedtél. Értesültem a felöl is, hogy táncosnő lettél, amiért rettentően büszkék vagyunk rád édesapáddal. Tudom, hogy találkozni akarsz velünk, de ez még sajnos nem lehetséges. Nem vagyunk abban a helyzetben, hogy tudnánk találkozni. Bár... Mindennél jobban várunk már erre, persze csak ha te is szeretnéd, de még nem. Ígérd meg vigyázol magadra, és ügyes leszel.
Puszil anyu és apu!"
Szemeimet könnyek lepték el. Ezek szerint anyu is és apu is változni akarnak. Ez nagyon jó, de engem nem érdekel, hogy mennyire nincsenek abban a helyzetben, én látni akarom őket.
Zayn biztatón megszorította a kezemet és rám mosolygott. Én is mosolyogtam rá, majd a többi dolgot kezdtük el nézegetni. Elég sok kép volt benne, meg egy nyaklánc is, amit kitaláltunk, hogy anyué lehetett. Feltettem a nyakláncot, aztán pedig csak beszélgettünk Zaynnel. Hirtelen Patricia és Eddig, meg Jerome jöttek be.
- Hali. - mosolyogtam.
- Rosszkor?
- Nem dehogy. Amúgy is mennem kell.  - mondta Zayn.
Egyenesen lekísértem őt, majd megöleltük egymást, és kaptam az arcomra egy puszit, majd már ment is. Betettem az ajtót,majd mikor megláttam Viktort, majdnem szívrohamot kaptam. Egyenesen felsiettem, majd a szobámba mentem. A többiek még mindig ott voltak, de csak mosolyogva az ágyamra telepedtem, le és a képeket nézegettem. Hamarosan inkább úgy döntöttem, hogy mindent elpakolok, és letusolok. Egész végig csak mosolyogtam, s vacsoránál is. A tv szólt.
- Úgy tűnik Olly Murs már meg is találta a megfelelő lányt a Londoni nagykoncertjére. Ma délután hagyta el az egyik próbatermet ahol Danielle Peazer és csapata is próbál. Olly így nyilatkozott erről: - Igen megtaláltam legmegfelelőbb lányt. A Szombati koncerten táncos bemutatón figyeltem fel rá. Elbűvölő lány, megérdemled Elizabeth. - hirtelen egy hatalmas mosoly kúszott az arcomra. - A fiatal lánynak úgy tűnik a sorsa egyre csak jobb lesz. Nagyon jó barátságot kötött oktatójával, a fellépésen öv lett a főszerep, és most Olly koncertjének a fő táncosa lesz. Úgy tűnik a lány sorsa végre jóra fordul...

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most kezdtem el olvasni a blogodat és nagyon tetszik nagyon ügyes vagy :)Tetszik,hogy nem a harmadik részbe jött össze Zayn el.Nagyon jó rész volt még egyszer.Már várom a folytatást :)

    Én is most kezdtem egy blogot és szeretném ha el olvasnád és le írnád a véleményed :)
    Nagyon siess a következő rész el.
    http://neverendingdream1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Wííííííííí Olly*-* Jeeeeee.:ĐĐĐ
    Egyébként, nagyon de nagyon jó ráész lett, és tisztára örülök, hogy Lizzy részben megtalálta a szüleit, és a nyaklánc is nagyon szép amit kapott, és úúúúúúgy várom már a következő részt*-*♥
    Jah, és noego;D "sztem nagyon csinos vagyok" Látom tanulsz a mestertől;D
    de minden esetre hamaaar köviiit♥

    VálaszTörlés
  3. wáááá nagyon jó rész lett;) Zaynnel olyan cukik*.* siess a kövivel♥
    Ui: tudom h megnézted volna :D xD♥

    VálaszTörlés