Oldalak

2013. január 22., kedd

24. fejezet

Sziasztok. Kérek mindenkit, hogy komizzon, mert... Kicsit elfogytatok, viszont nagyon örülök, hogy akik eddig rendszeresen írt már a kezdetektől fogva, azok a mai napig kitartanak mellettem. :) ♥ Ez a rész egy kicsit nyugis lett, de azt mondhatom, hogy a 25-től lesz egy leejtő és... Egy darabig lesz is... Amúgy meg pedig nem tudom mennyire fogtok neki örülni... de ez a blog nem 40-50 fejezetből fog állni, hanem többől, vagyis előreláthatólag erre tippelek, mert már a 30-at írom és még korán sem a legvége. xDD 

Dorinaa: Hát ebben még nem fog kiderülni mit vett csak a következőben. 
Trixi: Hihihi, mivel te fogod felvenni ezért.... inkább csak arra legyél kíváncsi  hogyan fogom összevágni a dolgokat! xDD 
Stefii: Sajnos de... :/ Igen olvastam! :) 
Lena: Köszönöm! :) ♥
Izii: Hát majd ha minden jól megy, akkor esetleg vasárnap vagy hétfőn feltudom tölteni, persze ha minden oké lesz és fel tudjuk majd venni. Főleg ilyen időbe. xDD Már a 25-ben találgatni lehet, de a 26-ban kész lesz mindenki. *szarhangulat* 



Meglepetééés!
Lizzy szobája

Amint hazaértem anyut megértem, dugja el a csomagot, de még neki sem mondtam meg mit takar a csomagolás. Átöltöztem, majd az öcsémmel újra nekiláttunk a szobámnak. Én akartam baldachint amit Adil örömmel szerkesztett nekem össze. Több függönyt hoztak nekik mint kellett, ezért fogtam a két vékonyabbikat, és feltettük a baldachinra, és annyira boldog voltam amint megláttam a végeredményét. Behoztam a hatalmas anyagot, és nekiláttam a létra segítségével a plafonra rögzíteni őket, és annyira de annyira nagyon tetszett.
- Én szerelek, te meg leszel a látványtervező. Szerintem ez remek csapat! - nevetett az öcsém.
- Inkább hozd ide a táskámból az égősort.
Szerencsére maradt még pénzem az ajándéka megvétele után, amit arra használtam fel, hogy a szobámba vegyek egy-két apróságot, és köz tartozott az égő is. Amikor odaadta, nagy nehezen feldobáltam az anyag mögé, és az ágyamnál levezettem a konnektorhoz. Még nem kapcsolom be, mert közel sem vagyunk még késszen.
- Apuuuu! - kiabálta Adil, majd apu hamarosan fel is ért.
Nekiálltak átpakolni az ágyamat. Anyu idegesen nézte mik történnek, de nem mondott semmit sem. Amint megmondtam hová tegyék az ágyamat, ők csak letették,s már mentek is ki. Bejöttek a szekrényeim, és szépen minden körvonalazódott a szobámban. Az ágyamhoz felkerült egy kis tükör is, amire a képeimet kezdtem kirakni, az íróasztalomra is sorban kerülgettek fel a képek. A matracom közben átkerült egy másik szobába, ahol Adil alszik, így ma már egyedül lehetek. Késő este még mindig ügyködtem valamin, de inkább már csak a ruháim bepakolásán. A laptopom be volt bekapcsolva és twitteren voltam csak fent. Kicsit leültem, hogy megnézzem mik vannak kint. Televolt minden velem Zaynnel, amitől nagyon ledöbbentem. gyorsan az egyik linkre rámente, hogy elolvassam a cikket, mait írtak.
"Úgy tűnik Zayn Malik újra boldog. Nem sok idő telt el a szakítás óta, ugyanis Zayn dobta egykori barátnőjét a Little Mix énekesét Perrie Edwardsot. A fiú erről csak annyit nyilatkozott, hogy Perrie már nagyon régóta csalta őt, és rájuk nyitott, és ezért történt meg a szakítás. Tegnap este nem egy ember látta őket együtt egy étterembe. Egyesek szerint csak úgy izzott körülöttük a levegő, és le sem vették egymásról a szemüket. Így nyilatkoztak erről:
- Zayn nagyon vidám volt egész végig. Bár volt egy pillanat amikor rajongók zavarták a hölgyet, csúnyán beszéltek róla...
Erről annyit lehet tudni, hogy míg a lánykiment Zayn beszélt a rajongókkal, hogy ezt fejezzék be. A lányról már elég sok mindent lehetni tudni. Ő nem más mint Elizabeth Morgen, akit Danielle Peazer karolt fel, és még a csaptában is táncol, nem olyan rég Olly Murs koncerten volt látható a fiatal lány."
Volt még pár kp rajta amin együtt vagyunk,de annyira tetszettek a képek amiket csináltak. Visszamentem, láttam minden féle kommentet. Valakinek tetszettünk együtt, valakinek nem. Láttam, hogy valaki írt ezért gyorsan meg is néztem, és Zayn volt az.
"A cikk... Izé... Sajnálom amit mondanak, mert... Imádlak tényleg, de kérlek ne hallgass rájuk!!!"
"Zayn. Ne aggódj, semmi baj. Nem zavar a cikk!"
Elküldtem de már annyira fáradt voltam, hogy inkább úgy döntöttem, hogy elfekszem az új pihe puha
ágyamba.
Reggel a napsütés fogadott. Elmosolyodtam, majd kimásztam az ágyból, gyorsan letusoltam, és egy melegítőnadrágot, meg egy toppot kaptam magamra, a hajamat pedig összefogtam. Leérve meglepetten tapasztaltam, hogy anyu valamitől nagyon fel van dobva.
- Ez neked jött kicsim. - nyújtott felém egy levelet.
Csak néztem a fehér borítékot, majd amikor megláttam, hogy ki küldte egy kisebb szívroham kapott el. A legnevesebb londoni balettiskola küldte nekem, amiről Dani már mesélt nekem, és ahová ő is járt.  Egyből tudtam, hogy ez az ő műve, de most inkább az érdekelt, hogy mi áll benne. Gyorsan nyitottam fel a borítékot, amit le is ejtettem , és csak a levelet olvastam.
- Hangosan! - mondta Adil.
- Kedves Elizabeth Jade Morgen. Danielle Peazer nyújtotta be az ön felvételi csomagját amiben, egy videó, és egy jellemezés volt megtalálható, mindezek mellett a fellépésen nyújtott teljesítményei. Egy tanács megvitatta a maga jelentkezését, és úgy döntöttünk, hogy beléphet a harmadik osztályosokhoz. - a végét már sikítva mondtam örömömbe, és mint egy hülye ugrálni kezdtem.
- Kicsim gratulálok! - ölelt magához anyu.
- Köszönöm.
Mindek örült nekem, én pedig azt sem tudtam mit kezdjek magammal. Mindenki gratulált majd felrohantam az emeletre, és felkaptam telefonomat. Remegő kézzel kerestem meg Danielle számát, és azonnal hívtam is. Remegtem mindenütt, és fogalmam sincs miért.
- Szia..- köszönt bele.
- Dani... Köszönöm, köszönöm, köszönöm! - a sírás kerülgetett.
- A sulit? Semmiség! - mondta, hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Mit csináljak most? nem tudom... - aggódtam.
- Először is nyugodj meg! - nevetett. - Öltözz fel. Hamarosan ott leszek, és elmegyünk a sulihoz!
Letettük én pedig gőzerővel nekiláttam felöltözni. Gyorsan felnyitottam a szekrényemet, majd egy fekete farmert húztam magamra, majd egy trikót végül egy make loveos felsőt, majd zokni, és cipő. A hajamat kiengedtem és kifésültem, aztán pedig felkaptam egy táskát. A telefont lenémítva a zsebembe tettem. Leviharoztam, és elmondtam a szüleimnek, hogy Daniellevel elmegyünk a suliba, bár fogalmam sincs mit is akarhat.
Amikor megjött azonnal indultunk is, és én már alig bírtam magammal, fogalmam sem volt mi a fenét is csináljak. Ideges voltam egész úton, és csak az ujjaimmal babráltam.
- Nyugodj meg! - nevetett rajtam Dani.
Elég sokan figyeltek minket de ezzel inkább nem törődtem.
- Így is annyival jövök már neked és most.... Köszönöm! - mosolyogtam.
- Inkább ne köszönd meg. Örülök, hogy segíthetek! - mondta.
Mind a ketten mosolyogtunk majd csak beszélgetni kezdtünk, és én kezdtem lenyugodni. 


5 megjegyzés:

  1. Juj de jó, hogy felvették, kiváncsi vagyok mi lesz a következőben! Amúgy melyik az eddigi kedvenc történeted a tiéd közül?

    VálaszTörlés
  2. Huh hát felvették! Nagyon jo lett! Köviit!

    VálaszTörlés
  3. Huh hát felvették! Nagyon jo lett! Köviit!

    VálaszTörlés
  4. Áááááá ez is annyira jóóó rész lett, és egyáltalán nem lett lapos, sőőőt.! annyira hihetetlenül jóó lett*-*♥ Imádom.! I Luw It.!
    És úúúúú, de ugye az a lejtő nem szomorú lesz?! mondjuk ez hülye kérdés, mert a lejtők általában szomorúak, de azért remélem nálad nem így lesz *vágyakozótekintet*
    És JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:DDDDDDDDDDDD Hosszú sztori lesz.! #fuckyeah.!
    Hamaaar kövit♥

    VálaszTörlés
  5. Szuper mint mindig :D
    A szoba tök jól néz ni :)
    Várom nagyon a következő részt :D
    Hamar vele :)
    Puszi,Lenush

    VálaszTörlés