Oldalak

2013. január 9., szerda

13. fejezet


Guten Tag! *lassan kifogok a köszönésekből* Kezdek egyre inkább belelendülni az új évbe. A félévemet tök jól zárok, csináltam magamnak Perries hajat *mármint csak fazon, és nem festés* akkor februárban kiállításom lesz a barátnőmmel közösen.... Öhhm... Azt hiszem ennyi, mert csak ennyi jut az eszembe. de ezek is olyan jók. A kiállítás miatt már nagyon be vagyok zsongva és nagyon várom már! meg van egy kétszemélyes bandánk is, ami hol alakul hol nem.... Elég vicces egy történet! xDD Nah de nem rabolom az időtöket. KÖSZÖNÖM A KOMIKAT!! ♥♥♥

Trixi: Égi jel??? Okééé.... xDD Remélem még lesznek kedvencek azért. :P♥
Dorinaa: Mivel a One Direction fontosabb mint a vacak írásaim, ezért természetesen meg van bocsátva! ♥♥ :D 
Stefii:Remélem majd idővel, még több lesz... vagyis ezt garantálom! :D Amúgy néha elgondolkodom  mik is történhet ott kint határon kívül... De nem akarom tudni! xDD 
Henikee: Köszönöm! :D ♥ ♥♥
Szimonszii: Köszönöm,és sztem mindenki erre várt eddig!♥♥
Herietta: Köszönöm,és megértelek, félévi teperés.... Kitartás♥ 
Eszkii: Figyi hidd el nekem, hogy még sokat fogsz veszekedni a gépeddel! :D ♥
Izii: Tudom, hogy jól hangzik! :P Én is... Bár mondjuk egy Niallt de... Ááhh mindegy! xDD ♥
Lana: Húha.. Akkor régóta erre vársz! :P De végre megtörtént! :D ♥




Elég nyugis minden! :) 
A próba eszméletlen gyorsan elment. Olly végig hülyéskedte az egészet, én pedig partnere voltam ebben. Hét óra felé ment el Olly, és mi is nekiláttunk pakolászni. A többek már leléptek, csak Daniellevel maradtunk ketten.
- Olyan más vagy... Ma felettébb felengedtél, nem szoktál ilyen lenni. - mosolygott Dani.
- Sok minden változott, ebben a két hétben. - mondtam.
- Az biztos. - mosolygott még mindig.
Felhúztam a cipőmet, majd hallottam, hogy valaki bejön.
- Lizzy... - Zayn édes hangja csengett fel.
Egyből odakaptam a fejemet, és arcomra hatalmas mosoly húzódott.
- Öhhm. Bocsi... csak... - kezdett bele. - Nálam hagytad....
Elmosolyodott, majd odaadta nekem a VIP jegyet, majd csak megölelt.
- Jó napoooot! - rontott be valaki.
Amint megláttam Niall hatalmas mosolygós arcát, csak nevettem, majd őket is üdvözöltem. Az egész csapat bent volt, és nagy beszélgetés vette kezdetét.
- Niall, Zayn mennyire tud gitározni? - pillantottam a szőke srácra.
- Tök jól. - mondta hatalmas mosollyal.
- Nekem meg azt mondod, hogy nem megy... - nevettem.
- Oké ez.... Na jó igaz!
Egy kicsit beszélgettünk, majd mindenki indulásra készen volt.
- Menjetek mindjárt megyek. - mondtam.
Ők elmentek, én eltettem a jegyemet, és még pár holmit elrendeztem, aztán pedig már mentem is. Éppen kiléptem, megrohamoztak.
- Elizabeth mesélj milyen a kapcsolatod a srácokkal? - kérdezte az egyik riporter.
Annyi kérdést dobtak felém, hogy teljesen egybefolyt az egész. Egyenesen lefelé siettem, ahol a srácok már segítettek is nekem. Zayn átölelt, majd kirángatott a sajtósoktól, és Liam is ugyan ezt tette, majd egyenesen kimentünk, ahol egy kocsiba ültünk. Kicsit megijedtem, és a kezem is remegett még.
- Sajnos ezt meg kell szoknod. - mondta Liam.
- Gondoltam. - mondtam halkan.
Többet nem is nagyon beszéltem, inkább csak nyugtattam magamat. Megijedtem tőlük, és olyan rossz az egész. Nem is tudom a srácok hogyan tudták ezt megszokni. A telefonomat nyomkodtam, és twitteren nézegetődtem. Nem volt nagyon semmi érdekes sem, így a zsebembe tettem vissza a kis készüléket.
Amint a kocsi fékezet, s kiszálltunk, egy számomra nem ismert házban voltunk. Mint kiderült ez Niall háza. Bent nem volt nagy kupi, de azért lehetett volna mit rendezkedni. A többiek leültek a kanapéra, én pedig kimentem az erkélyre. Az ég lassan borult be, és fújt a szél, de ez most nagyon jól esett. Csendesen néztem a nagyvilágba.
- Minden oké? - jött ki Dani hozzám.
- Igen csak... - felsóhajtottam. - Gondolkodom.
- Avass be, hátha tudok segíteni.
Újra a távolba kezdtem bámulni.
- Zayn megkért, hogy legyek a barátnője, amibe belementem... - mondtam kicsit mosolyogva.
- Ebben hol a hiba? - kérdezte.
- Hogy megegyeztünk, hogy titokban tartjuk és... A maiak után azt sem tudom, hogy felmerjem-e vállalni.
- Mintha magamat látnám... - kuncogott. - Liammel én is hezitáltam az elején, de nem sokáig zavartattuk magunkat. És igen... Kemény dió lesz. Én a mai napig kapom a gyűlölködő leveleket, és tényleg nehéz, de azt hiszem ezt megéri az egész. Azzal lehetsz akit szeretsz.
- Ez akkor is... - próbáltam visszatartani a könnyeimet. - Te gyönyörű vagy...Van egy családod akik mindig melletted lesznek, bármi is történjék. És én? Nekem nincs családom, vagyis van, de...
Szemeimet ellepték a könnyek, Danielle pedig egyből magához ölelt.
- Csak nyugodj meg. Semmi baj sem lesz. - simogatta a hátamat. - Zaynnel mellé nem lőhetsz, nagyon kedves srác.
Egy ideik csak kint voltunk, majd hamarosan Zayn is jött ki.
- Minden rendben van Lizzy? - aggódott amikor meglátta, hogy sírok.
- Bementem. - suhant be Danielle.
Zayn egyből a karjai közé ölelt.  Rettentően lenyugtatott, és ennek nagyon is örültem. Finoman ölelt maghoz, én pedig mint egy kiscica úgy bújtam oda hozzá.
- Elmondod mi a baj? - nézett le rám csodás barna szemeivel.
- Csak elgondolkodtam...
- Min? - kérdezte.
- Hát... Azon, hogy... Danielle mennyire csodás, meg hogy neki van háttere akikre támaszkodhat...
- Héé, neked is van. Mi... Én a srácok Dani, és tudod nagyon jól, hogy a szüleid is, hiszen ők is szeretnek! Lehet nem úgy bántak veled ahogy kellett, de biztos vagyok benne, hogy mostantól minden más lesz! - mondta hatalmas mosollyal a végét.
Ettől én is csak mosolyogni, tudtam, és abban tudtam csak bízni, hogy igaza van! Egy puszit nyomott a számra, majd pedig megfogta a kezem és bementünk. El nem engedte az összekulcsolt ujjainkat, amitől picit ideges is lettem. Ezek szerint tudatni akarja a többiekkel, hogy akkor mi most együtt. De mi van ha nem tetszik majd nekik, és nem éppen fognak neki majd örülni. Nagyot nyeltem, a szívem eléggé vert, de nem tudom miért. Miért kellene ennyire aggódnom, hiszen ők nem esznek meg vagy valami... Semmi rosszat nem fognak tenni. 

7 megjegyzés:

  1. Köszi :D Szuper jó lett, Zayn nagyon aranyos! Ajj a te történetedben mindig mindenki olyan kedves...kár hogy az életben ez nem így van :I Na de se baj, legalább itt lehet ilyen ♥

    VálaszTörlés
  2. Wiiiii nagyon jo rész lett*.*:)) nagyon cukik együtt*.* elpityeredtem a vegen:( siess a kövivel<3
    Ui.: hihetetlen vagy:D<3

    VálaszTörlés
  3. Szia. Remélem jól fogadják majd. köviit! Nagyoon jò lett, imádom! Niall reakciójától félek csak...

    VálaszTörlés
  4. Nagyooooon ügyeees vagy.:D Mind a bloggal kapcsolatban, mind a félévi miatt;D
    Imádlak♥ Tööööök jó rész lett, nagyon de nagyon várom a következő részt.! Zayn nagyon cuki, Niall idegbeteg, Dani meg kedves.:D Ennyiiiiii.:DD
    Hamaar kövit.!♥

    VálaszTörlés
  5. wow..:):$ nagyon nagyon jóó lett imádom !! :) <3 nagyon ügyii vagy :) <3 már alig várom a kövit! :) <3

    VálaszTörlés
  6. wííí:) nagyon nagyon jóó lett annyira ügyes vagy !! olyan jókat irsz mindig :) remélem jól fogadják :) <3

    VálaszTörlés
  7. juuujjj .::::$ ez meg fantasztikus lett!!!!! :))) <3 <3
    kiváncsi leszek hogy fognak rá reagálni ! :) <3
    már alig várom a kövit ! :)

    VálaszTörlés