Oldalak

2012. augusztus 8., szerda

10. fejezet

Megint nagyon hamar összejött, és nagyon szépen köszönöm! :) A kommentelőimet imádom, el sem tudjátok hinni mennyire örülök nektek, főleg mikor felbukkannak újak, vagy csak az ismerős arcok! Szeretlek titeket! :D 

demon: Csakis jót! :D 
Dorinaa: Kíváncsiságod remélem forrásra lel! :D 
Alexandra: Hozom, itt vanb, olvasd! ;) 
Trixi: A türelem rózsát teremt! :D Muhahaha! ♥
Lena: Tudom! :) 




Szerelem....






Kicsit féltem, de egyben érdekelt is mit akar mondani. Egymás szemébe néztünk, bár távol voltunk egymástól. Ő a lift egyik oldalán, én a másikon.
- Liz... - lépett közelebb hozzám.
Én nagyot nyeltem, de nem bírtam levenni róla a tekintetemet. De ő sem, mert folyamatosan a szemembe nézett.
- Már rég el kellett volna mondom, de nem mertem. Én... Én szeretlek Liz!
Alig hittem el a szavakat. Percekig mozdulatlanul és döbbenten álltam ott. Ő hátra lépett.
- Mondj már valamit... - esett kétségbe.
- Szeretlek... - mondta, már egy mosollyal az arcomon.
Szemei felcsillantak, majd csak odajött és megölelt. Éreztem, ahogy a nyakamhoz hajol és egy puszit nyom rá, amitől még inkább csak mosolyogtam. Egymás szemébe néztünk, majd arcunk közelített egymás felé, de hirtelen elindult a lift felfelé.
- A francba... - morogta Niall.
Én csak kuncogtam rajta, majd csak elengedtük egymást. Amikor kinyílt, Liam nézett ránk.
- Mázlid, hogy bírlak! - morogta Niall majd kibaktatott.
Engem elkapott a röhögés, majd csak én is kijöttem. Liam éretlenül pislogott, majd beszállt és már ment is. Nem láttunk fent senkit, így átmentünk az én szobámba. Harry nem volt bent, így bezártuk az ajtót, majd csak éreztem, hogy Niall átkarol hátulról, megfordít és finoman nekilök az ajtónak. Arca közelített az enyém felé, majd összeértek. Egy hatalmas tűzbomba robbant fel bennem. Éreztem ahogy az arcomat ellepi a pír de ez mellett nagyon jól esett a csók. Niall finom, és óvatos volt. Kezével átkarolta a derekamat, és csak finoman csókoltuk egymást. Én a nyakát karoltam át. Percekig csókolóztunk. Majd csak összeérintettük a homlokunkat, és mosolyogtunk.
- Remélem tisztába vagy avval, hogy engem rohadtuk nem érdekel a média... - suttogta Niall.
- Akkor jó, nem akarnék két méter távolságot tartani veled! - mosolyogtam.
Ettől ő is mosolygott, majd csak egy puszit nyomott a számra. Be akartak jönni, majd csak dörömböltek az ajtón.
- Liz! - kiabálta Harry.
Niall elengedett, én pedig ajtót nyitottam. Amikor Harry meglátta Niallt csak mosolygott.
- Ez a második. Liz... ez nehéz menet lesz! - mondta, majd egy puszit nyomott a fejemre és kiment.
Én nevettem. Harry nem kérdezett semmit sem. Leültem az ágyamra és bekapcsoltam a gépemet. twitterre mentem fel, és már írtam is.
"Az ember eljut egyszer arra a pontra mikor igazából kiejti azt a szó, hogy Szeretlek! Én megtettem... Lehet nem rég jöttünk össze, lehet nem rég csókolt meg, de szeretem őt, már nagyon régóta! Szeretlek!"
Elküldtem majd csak tovább figyelgettem az eseményeket, hamarosan Niall is írt.
"Szerelmes vagyok... Nem a kajába, hanem egy csodálatos lányba...!"
Mosolyogtam, majd csak nézegettem tovább. Hamarosan feltűntek a sok kommentek a koncertemmel kapcsolatban. Csak pozitívat kaptam. Ettől még jobb kedvem lett. Harry pedig csak mosolygott.
- Jó látni, hogy boldog vagy! - mondta.
Mosolyogtam, majd hamarosan ledőltem aludni. Eléggé fáradt voltam.
Reggel mosolyogva keltem fel. Felültem az ágyon, de Harryt nem láttam. Elmentem letusolni, és egy pántos felsőt, meg egy térdig érő szoknyát kaptam magamra, majd egy papucsot. Hajamat kifésültem és összefogtam. Kimentem és egyenesen a nappalihoz siettem. Niall a kanapén ült, én pedig gondoltam meglepem. A többiek is ott voltak. Hátulról átkaroltam őt
- Reggelt! - mondtam.
Egy kicsit megijedt de csak nevetett.
- Neked is!
Megfogta a kezemet, majd hátra nézett, és megcsókolt.
- Ááá, szóval ezek ketten erről hadartak twitteren! - eszmélt fel Zayn.
Legalább mondani nem kell. Ekkor Paul is bejött.
- Hűha.... - mondta. - Liz, nem akarok zavarni, de két óra múlva jelenésed van!
- Tessék? - néztem rá.
- Hoppá... - mondta Niall. - Teljesen kiment a fejemből.
Felpattant.
- Ma lesz egy tv-s jelenésed velünk. Basszus... - mondta idegesen.
- Niall nyugi! - mondtam.
Odaléptem hozzá és átkaroltam a derekát.
- Azt hiszem elnézem neked... A tegnapi idegesség után!
 Ő megkönnyebbülten felsóhajtott.
- Ígérem legközelebb odafigyelek! - mondta.
- Skacok öltözni! - morogta Paul.
Mindenki elment, én pedig a ruhák közt vesződtem. Majd hamar döntésre jutottam. Egy pánt nélküli lila felső, egy fekete szűk farmer és egy magas sarkú. Tökéletes. Elvonultam a fürdőbe, és felöltöztem. Mikor kimentem Harry is készen volt. Majd mind a ketten a fürdőben voltunk, és a hajunkat csináltuk. Miközben vasaltam a hajamat, beszélgettünk.
- Remélem tudod, Niall számára nagyon sokat jelentesz. - mondta.
- Ő is nekem! - mondtam kicsit elpirulva.
Még beszéltünk minden féléről, majd egy kicsi smink után már készen is álltam. A nappaliban volt mindenki. Niall lépett oda hozzám, majd csak beszéltünk. Paul indulásra kért minket, mi pedig így is tettünk. Összekulcsoltuk a kezünket Niallel. És már mentünk is. Amikor kiértünk, beültünk a kocsiba, majd mentünk is. Én egy picit ideges voltam.
Olyan fél óra utazás után, már oda is értünk. Amikor kiszálltunk, egyenesen bementünk, nem engedték, hogy kint maradjunk. Bent már ránk tették amit kell, majd már mehettünk is be. Leültünk, majd kaptunk még pár szót, de már kezdődött is minden. Én ültem a legközelebb a pasashoz, majd Zayn, Liam, Niall, Harry és Louis.
A szokásos kis köszöntés után már mi következtünk.
- Elizabeth, ott voltam a koncerten tegnap, és meg kell mondjam, egyszerűen szuper volt.  - mondta kedvesen a nő. - van valami véleményed saját magadról, vagy észrevételed?
- Nem sok. Úgy érzem a legtöbbet, és a legjobbat hoztam ki magamból az este. - adtam a választ.
- Ezt jó hallani, srácok? - nézett a fiúkra.
A srácok csak jót mondtak rólam, majd Zayn ennyit szólt.
- Egyáltalán látta valaki mi volt rajta? - kérdezte nevetve.
Majd a egy kép jelent meg a tv. Én nevettem, és elvörösödtem.
- Gyönyörű! - mondta Niall.
Én rá néztem, majd csak vissza a nőre.
- Egy körkérdés. Azt hiszem könnyebb azt megkérdeznem, hogy menyi kőtök szingli?
Erre csak Harry és Zayn tette fel a kezét.
- Na... Elizabeth, Niall... - mondta a nő. - Láttuk ám a kiírásokat! - nevetett.
Majd az összeszerkesztett két kiírás jelent meg.
- Meséljetek, először te! - mutatott rám.
- Hát a srácot, még az előtt megismertem, hogy ilyen ismert lettem volna. Szóval, bízom benne, mert azért szeretett meg, aki voltam, és nem azért ami most vagyok!
- Niall?
- A lány egy csodálatos személyiség. Mondhatni Lou kicsiben, de mégsem. - nevetett.
- Szóval mind a ketten megtaláltátok az igazit? - kérdezte.
- Igen! - válaszoltuk egyszerre, amin csak nevettünk.
Amikor ennek vége lett, már mentünk is vissza a szállodába. Én másra sem vártam, csak arra, hogy visszaérjünk, és beüljek a kádba, egy forró fürdőre...

4 megjegyzés:

  1. Szuper lett, örülök ennek a happy endnek, csak össze jöttek ;)

    VálaszTörlés
  2. szia ez zsír de niall néha egy elefánt bébi
    puszy

    VálaszTörlés
  3. szia nagyon szuper lett olyan aranyosak együtt:D siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés