Oldalak

2012. augusztus 28., kedd

24. fejezet


Sziasztok. Azt hiszem... Lehet ezt a fejit utálni fogjátok, de bocsássatok meg... De ígérem a többi már jobb lesz! :D 

Trixi: Köszönöm.. :$ És erősen gondolkodok már rajta!
Dorinaa: Júj az nagyon jóóó! Vigyél ki már egyszer engem is! :P ♥ Köszönöm! :D ♥
Dórucika: Megnéztem volna az arcodat! :P ez kedves, és majd meglátom mit tudok tenni! :) 
Lena: Hehehe! Ksözönöm! :) 
Izii: Köszönöm! :) 
Zsófii: Köszönöm! Aranyos vagy! :) 
Bogi: Nem hangzott hülyén! Köszönöm! :) 

A könyvet erősen fontolóra veszem, és lehet belekezdek egybe! De... Kicsit még zavaros az egész, szóval még nem tudom! 





Töprengéses nyilatkozat! 
Spanyolországban




/Kevesebb  mint egy hónappal később/

Lassan itt az augusztus vége, és már érezni az őszi szellő lágy fuvallatát. sok minden történt velem, és az egész csapattal. Jó és rossz egyaránt. Én már több koncertet is adtam, Angliába, és Zayn amikor tudott jött is velem. Niall és Miriam egyre több időt töltenek együtt, és azt hiszem már együtt is vannak, de ebben nem vagyok biztos. A média nem hagyja őket, de én kiállok mellettük és a többiek is. Sok időt vannak együtt. Lassacskán de mindenki kiköt valaki mellett.
A rajongótáborom hirtelen nőtt meg óriásira, és elmondhatatlanul furcsa ez még nekem. Furcsa a több mint három milliós követő, furcsa hogy nem tudok úgy elmenni a bátyámmal vásárolni, hogy ne gyűlne körém tömeg. A menedzserem Richard nagyban szervezi a turnét, amire annyira nincs kedvem menni, mert nem akarok távol lenni a srácoktól. De megbeszéltük, hogy most az utolsó pár napba együtt lemegyünk Párizsba, vagyis a srácok, én, Danielle, Eleanor. Kicsit aggódom, mivel köztem és Eleanor között soha nem volt jó kapcsolat. De remélem ez megváltozik.
Spanyolország. Életem legszebb és legjobb nyaralása volt. Csodás volt minden. Az esti romantikus séták, a családi vacsorák, a családi kis kiruccanások, és minden. Rengetek kép készült és ez egy örök emlék marad számunkra. Zayn és köztem a kapcsolat talán még erősebb lett, hiszen mindnet megtudtunk beszélni, mindnet lemondott, és én is mindent elmondtam neki amit csak tudtam. A környék pedig csodás volt, és amint megint újra tehetem vissza fogok oda menni az is biztos.
Ami pedig az életet illeti... Kapom a gyűlölködő leveleket, de nem foglalkozom velük, mert csak azokkal foglalkozom amiknek fontos vagyok. Két hónap telt el anyám hazugságnak fényderülése óta, és most vagyis ma este fogok először a világ elé állni és beszélni erről. Zayn pedig velem tart. Hazza és Louis is ott lesznek majd. Mind bíztatnak azóta is, meg hogy mennyire erős vagyok, hogy kiállok, és nyílt színen beszélek erről.
Kettőkor már idegesen kezdtem el készülődni. Úgy döntöttem egy fekete farmert veszek fel, egy fekete pántos felsővel. Hajamat kifésültem, de úgy különösebbet nem kezdtem vele. sminkkel sem nagyon foglalkoztam. Amikor kiléptem Zayn mosolyogva ült az ágyon. Kitárta a karjait, én mosolyogva mentem oda hozzá és befészkeltem magam a karjaiba.
- Tessék! - adott nekem egy kis dobot.
- Ez mi? - vettem át tőle.
- Nyisd ki! - mosolygott.
Én óvatosan kinyitottam, és egy gyönyörű ezüst karkötő pihent benne tele medálokkal. A medálok teljesen engem tükröztek. Volt rajt gitár, mikrofon, egy kis mini zongora, lóhere, és észrevettem egy Z betűt is rajta, meg szívecskét. A szívben pedig gravítorzatva volt valami. Amikor megnéztem csak mosolyogtam. "Szeretlek örökké"
- Köszönöm! - mosolyogta öleltem meg őt! - Nem holnap akartad volna odaadni? - kérdeztem tőle.
Ő elmosolyodott. holnap lesz ugyanis 11 hónapja hogy együtt vagyunk.
- Nem bírtam ki!
Nevetve megöleltem őt, és egy csókot nyomtam az arcára, ő pedig már fel it tette rám a karkötőt. Felálltunk, majd már mentünk is. Lent Hazza és Lou csatlakoztak, majd beültünk a kocsiba és mentünk is. Én végig Zayn kezét fogtam, aki csak nyugtatott. A daluk zengett a fejemben, és ez egy kicsit elterelte a figyelmemet.
Amint odaértünk engem sminkelni kezdtem, majd Zaynt is. Ugyanis őt is megkérték, hogy jöjjön majd be velem együtt. Amint a smink megvolt, megcsinálták amit kellett majd egyenesen be mentünk. Változzunk bár szót a műsorvezető nővel, aztán elfoglaltuk a helyünket. Jött a szokásos szöveg, majd egyből belekezdtünk a közepébe.
- Lizzy. Két hónapja volt, hogy először beszámoltunk a családi viszályról. Ez a dolog az embereket azóta sem nyugtatja. Esetleg elmesélnéd...
- Hirtelen jött az egész. A srácok próbája volt a stadionban mikor két pasa jöttek oda hozzám. Azt mondták a gyámhivataltól jöttek. Majd amikor a borítékban lapuló leveleket olvastam el... Na hát ekkor kész voltam. Úgy éreztem minden amit addig a pontig elértem, összeomlott körülöttem - mondtam könnyes szemekkel. - Életemben ez egy nagyon nagy pofont volt nekem. És ebből a mai napig nem jöttem ki.
- És mégis... Mi van az igazi anyukáddal, és a nevelőszüleiddel? - kérdezte.
- Anyukám meghalt... A nevelőszüleim... Két hónapja nem hallok róluk semmit sem, csak a bátyám néha mondja, hogy David, a nevelőapánk, hívott.
- És akkor Dylan vérszerinti testvér? - kérdezte.
- Igen. Anyukám velem volt terhes mikor autóbalesetet szenvedett, Dylan akkor lehetett egy éves. Anyu kérte meg Roset hogy neveljen fel minket. Én csodásan túléltem, a mentők azt hitték meghaltam anyám hasában. - mondtam.
Éreztem, ahogy a könnyek folynak végig arcomon, és Zayn lágy simogatása is égette a hátam, mai egy kicsit megnyughatót volt.
- Részvétem... - mondta nő. - Nem tudom maguk hogy vannak evvel, de bennem most minden átfogalmazódott... - mondta a műsorvezető. - Lizzy te egy igazi küzdő ember vagy, egy ilyen után is felállsz, és mész tovább, nagy erő kell ehhez!
- Az erőt úgy öntötték belém is! - mosolyogtam. - Van egy barátnőm egy bátyám, egy barátom, és másik négy haverom. Azt hiszem volt ki belém öntse a lelket.
Majd Zayn felé nézett.
- Te mit reagáltál erre mikro megtudtad?
- Mérges voltam Rosera mert ezt tette vele. A kapcsolatom vele soha sem volt jó, régen is folyamatosan piszkált, és lénygében el voltam tiltva Lizzytől. Bár minket ez akkoriban nem érdekelt, de már akkor is volt bennem egy olyan érzés, hogy itt valami nincs rendben. de erős voltam évig, ugyanis ki kellett tartani mellette! - mosolyogva néztünk egymásra.
- Még itt is érzem azokat a bizonyos sziklákat! - nevetett a nő.
Mi is nevettünk, majd újra csak rá néztünk.
- Spanyolországban voltatok nyaralni, elég sok kép került a világ elő rólatok. És úgy tűnik elválaszthatatlanok vagytok. Ilyenek voltatok évekkel ezelőtt is?
- Rosszabbak voltunk! - mondta Zayn. - Állandóan elszöktünk.
- De most nem tudunk elszökni. Mind a kettőnknek karrierje van, amiből nem léphetünk ki. - mondtam.
Még egy csomó kérdéssel bombáztak, majd amikor végeztünk, a nő megölelt engem.
- Kitartás! Én hiszek benned! - suttogta a fülembe.
- Köszönöm! - mosolyogtam rá.
Zaynt is megölelte, majd pedig kimentünk.
A srácok is megöleltek ,de már a többiek is itt voltak. Hazafelé tartottunk, vagyis inkább hozzánk. Csak Zayn jött be, de a srácok inkább nem akartak zavarni. Legszívesebben jól fejbe vertem volna őket, de sajnos nem tettem. Túlságosan is szeretem ezeket a hülyéket.
Viszont Zayn sem maradt sokáig. Azt mondta majd holnap sokáig leszünk együtt, így olyan kilenc felé ő is lelépett. Miután megvacsoráztam, a piszimbe bújtam majd csak a gép elé ültem le. Úgy döntöttem egy kicsit fellépek twitcamre mert már olyan rég voltam fent. Kitettem a linket, majd csak azt, hogy pár perc múlva leszek. Amikor bejelentkeztem, már több ezren nézték és ez a szám egyre csak nőtt.
- Sziasztok, de sokan vagytok! - nevettem.
Egy csomó mindenki kérte, hogy mondjam a nevét meg ilyenek, én pedig próbáltam a legtöbbre felelni. Majd jött pár kérdés is, meg láttam, hogy közben Zayn is írt nekem. Mosolyogtam rajta, de válaszoltam neki is.
Késő este kapcsoltam csak ki a gépet, majd pedig csak az ablakban ültem és gondolkoztam. Elgondolkodtam az eddig történeteken, és azon mit is akarok majd a jövőben. Kiadtam eddig egy albumot egy klipet, kezemben a jogsim, túlvagyok több koncerten és dedikáláson, és mégis úgy érzem ennél többre is képes vagyok. Megvolt életem legeslegjobb nyaralása, és a másik még csak ez után jön.
10 éves célként mindenféle képen kitűzök még legalább két albumot... Meg klipet is párat. Vagyis remélem a rajongók majd még adnak annyi szeretet nekem mint eddig. De ha már magánélet... Szeretném Zayn mellett élni az életemet, és ha már erről van szó, akkor szeretnék majd egy gyűrűt is látni az ujjamon. Mondjuk ez már nem rajtam múlik. Inkább az ő döntése az egész, de nagyon jó lenne. Én is lányból vagyok, és egyszer mindenféle képen szeretnék egy családot. Kicsi vagy nagy.. Az mindegy lenne. Csak hogy mindenki egészséges legyen és szeretetben élhessünk. 

5 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy magammal viszek ;)Nagyoon tetszett, bár ez a rész eléggé befejezésnek tünt...happy end-nek. Mit fogsz te még írni?

    VálaszTörlés
  2. Wááá Páriiiizs*-* Are You Killing Me?! Tudod, hogy imádom ls visszaakrok menni te kis gonosz.! :P Am meg nem tudom, miért voltál oda hogy nem fogjuk szeretni...nem értem. Jah már tudom.! Nem vagy normális és alap hogy ez is rohadt jó lett.! :Đ♥

    VálaszTörlés
  3. szia ez csúcs remélem mindig boldog lesz zayn mellett jó fej volt a riporter
    puszy

    VálaszTörlés
  4. Szia ez nagyon jó jól írsz nagyon jó fantáziád van és gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  5. Halihó :)
    Nagyon jó rész lett :) Aranyos volt a riporter. Buggyant vagy, hogy nem fog tetszeni nekünk. Dehogy nem, tetszik mindenkinek! Hamar a kövit! Puszi, Lena

    VálaszTörlés