Oldalak

2012. augusztus 25., szombat

21. fejezet

Alig jutok szóhoz...KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM!!!!!!!♥ ♥ ♥ 
+18-as részt valószínűleg majd hét elején olvassátok majd, legkésőbb szerdán!

Trixi:  Hát azt hiszem ezt a megbeszélést már facen lezavartuk! Hahah Duplát majd később olvasol, és egy nap nem teszek fel többet mert az nem lenne olyan jó! :/ 
Lena: Most nem jól ismersz! Egy darabig balhé sem lesz! Csak happy happy és még több happy
demon: Ezt garantálni tudom csak! 
Vikiii: Hehehe! Igeeen! :) 
Alice: Ennek örülni tudok csak! 
Zsófii: Júj, nagyon köszönöm! :$
Izii: Köszönöm! 
Bogi: Nincs mit! :) Csak jót hozok ki! ♥ 





A szerencse az én oldalamon! 



Reggel vidáman keltem fel. Majd csak éreztem, hogy valaki halkan szuszog. Óvatosan nyitottam ki a szemem, és Zayn még édesen szuszogott. Mosoly kúszott az arcomra, és örültem, hogy a tegnapi nem csak egy álom volt. Mosolyogva visszatettem a fejem a vállához, és csak feküdtem. Finoman belemarkolt a felsőjébe, és csak mosolyogtam. Mély levegőt, vettem majd csak erőt vettem magamon és óvatosan kiszálltam mellőle. Kerestem ruhát, majd bementem a fürdőbe és bezárkóztam. Nagyon gyorsan átölöztem. Egy térdnadrágot vettem fel, egy pántos felsővel. A hajamat kifésültem majd csak felkontyoltam. Amikor visszamentem Zayn még mindig aludt. Amint az órára néztem már dél mutatott. Ideje felkelni. Letérdeltem az ágyamhoz, majd csak a haját simogattam.
- Ideje felkelni!  - mondtam.
Puszilgatni kezdtem az arcát.
- Ezt el tudnám viselni reggelente! - nyöszörögte rekedtes reggeli hangon. 
- Azt gondolom. De felkelni. Már javában dél van! - adtam még egy puszit neki majd felkeltem.
Egyenesen lementem majd, csak nekiláttam reggelit csinálni. Vagyis inkább csak félik. Nem találtam itthon kenyeret... Csak egy cetlit.
"Tegnap nem volt időm szólni, de egy időre el kell utazzak! Üdv Dylan."
Kidobtam a papaírt, majd csak felmentem.
- Elmegyek boltba. Dylan elhúzott... - mondtam mikor bementem.
- De nincs semmi itt? - kérdezte.
Megráztam fejemet, majd elővettem a tárcámat. A telefonomat pedig zsebre vágtam.
- Sietek! - mondtam.
Lent fogtam egy szatyrot, majd kimentem, és gyorsan a kocsimba ültem aztán pedig már mentem is. A közeli kis boltba mentem be. A lány már jól ismert. Nagyon sokat jártam ide, és járok a mai napig. Mosolyogtam rá. Fogtam egy kosarat, majd csak pakoltam bele kaját, ami így elég lesz pár napra nekem. Majd indultam is fizetni.
- Láttam a bátyád elment! - mondta.
- Igen, én csak ma reggel tudtam meg! - nevettem.
Fizettem, majd a szatyorba pakoltam aztán pedig mentem is. A paparazzók folyamatosan ott voltak, de hát nem tudok ellenük mit tenni.  
Amikor visszaértem, Zayn akkor jött le az emeletről. Haját nem zselézte fel, és ezzel már most levett a lábamról. Mosolyogtam rajta. Bepakoltam a konyhába.
- És mi lesz a reggeli? - kérdezte Zayn.
- Pirítós, és arra gondoltam, hogy kint ehetnénk... - javasoltam.
- Jól hangzik! Addig én rendet teszek kint! - mondta majd egyenesen ki ment a hátsó udvarra.
Én elkezdtem csinálni a reggelit. Amint a kenyerekkel egy tálcára tettem őket. Kikukucskáltam, és Zayn ott ült és bagózott. Mosolyogtam rajta.
- Zayn gyere egy kicsit! - kiabáltam.
Pár pillanat múlva már bent is volt. Két kistálat és a pirítóst adtam neki, ő pedig ment is, én vittem a vajat és a nutellát meg két kést. Majd csak visszamentem és két poharat meg a narancslevet vittem ki. Leültünk, majd enni kezdtünk.
- Amúgy amíg nem voltál anyu hívott! - mondta Zayn amíg vajazta a pirítósát.
Én már a nutellásat ettem.
- És mit mondott? - kérdeztem.
- Megkért, hogy ma menjek haza, de én mondtam, hogy viszem a barátnőmet is! - mosolygott rám.
- Nem vagy normális! - nevettem.
- Tudom! - röhögött ő is.
- És mi lenne ha csak holnap mennék? - kérdeztem.
Zayn értetlenül nézett rám.
- Elmennék Miriamhoz! - mosolyogtam.
Ő belement, majd küldött egy SMSt aztán pedig már nyugodtan folytattuk a reggelit.
- És mi lenne ha, lassacskán a fiúk is megtudnák? - kérdezte, miközben a cigijét szívta.
- Az mondjuk jó lenne! - mondtam.
Ő mosolygott csak. Amint elszívta a cigijét bepakoltunk. Eltettem mindent a hűtőbbe majd nekiláttam elmosogatni. Mikor már majdnem kész voltam, Zayn hirtelen átkarolta a derekamat, és a nyakamat kezdte el csókolgatni. Ezen csak nevettem. Folytattam a mosogatást ő pedig el sem engedett. Majd csak dúdolni kezdte az egyik számukat, én pedig mosolyogtam végig. Amint elvégeztem megfordultam. Mosolyogtunk mind a ketten ,majd csak csókolózni kezdtünk. A derekamat fogta, de a keze egyre lejjebb csúszott, majd a fenekemnél megállt. Én a nyakát karoltam át és közele bújtam hozzá, majd csak a hajába túrtam. Percekig csak csókolóztunk.
- Húha... - hallottunk meg egy hangot mi pedig azonnal szétrebbentünk.
A hang irányába néztem és a négy srác állt ott. Harry döbbenten nézett, Louis pedig valamit adott Niallnek, Liam pedig csak mosolygott.
- Már értem miért nem vetted fel a telefont... - mondta Liam.
- Kerestél? - kérdezte Zayn. - Hol a telefonom? - turkálni kezdte a zsebét.
- Az asztalon a szobámban... - mondtam nevetve.
Rám nézett.
- Te tetted oda... - nevettem.
Ő már el is tűnt, én pedig csak ott álltam. Liam jött először oda és ölelt meg majd a többiek is.
- De miért kerestetek? - tért vissza Zayn.
- Hogy még ne menj haza mert ma még lesz egy tvs szereplés. Lizzyhez meg azért jöjjünk, hogy szóljunk, hogy velünk jön! - magyarázta Louis.
- Van répa... - mosolyogtam rá, ő pedig már meg is rohamozta a hűtőt.
Én mosolyogtam, majd a nappaliban ültünk le. Bekapcsoltuk a tvt és már jöttek is a hírek.
- Úgy tűnik Elizabeth teljességgel felnőtté válik. Megjelent pár napja az albumja, megjelent a klipje, megszerezte a jogosítványát, és egyes állítások szerint merőn fontolja, hogy szeptemberben folytatja Bradfordban az iskolát. És úgy tűnik a szerelmemben is megtalálta a kellő embert. Tegnap este a One Direction egyik tagjával, pontosabban a volt barátjával Zayn Malikkal látták őt. A pár felettébb jól érezte magát. Ma este pedig élő adásban lesznek itt nálunk, és reméljük elmondják mi is a helyzet.
Mosolyogtam, és ahogy láttam Zayn is.
- A fene... Anyunak nem így akartam elmondani! - mondta Zayn.
- Szerintem Patricia így is meg fok ölni engem szóval olyan mindegy! - röhögtem.
- Legfeljebb Safaa az ölésével. Már hiányzol neki.
Ezen csak mosolyogtam. A srácok hamar leléptek, mert nekik el kellett menni készülődniük. Úgy beszéltük, meg hogy háromkor találkozunk majd az épületben. Én egy nagyon laza ruhát vettem fel. Egy táskába eltettem pár holmit, majd már mentem is. Rich vitt el. Amikor odaértem már rengetegen voltak kint.



/Zayn szemszöge/

Annyira boldog voltam, hogy végre a karjaimba tarthatom az egyetlenemet. Majdnem két évet kellett erre a pillanatra várnom, de megérte! Nincs ennél jobb érzés a világon. Amikor este végre egymás mellett aludtunk, szinte aludni sem tudtam. Egész végig a haját és a hátát simogattam. Ő meg olyan édesen szuszogott. Mámorító élmény volt számomra.
Ma meg ez a hülye hír is. Anyunak nem így akartam elmondani, hogy összejöttem Lizzyvel. Jobb lett volna ha ez máshogy történik de most már nem tudok mit csinálni. Amikor őt ott hagytuk, csak arra vártam, hogy újra átöleljem őt, és együtt legyünk. A srácok nem érdeklődtem, aminek nagyon is örülök. Egyedül Harry volt az aki kicsit furcsán méregetett.
De amikor belépett abban az iszonyat szexi ruhában, azt hittem padlót fogok. egyből megöleltem őt és megcsókoltam. Nem érdekelt ki látja. Mindenkinek tudnia kell, hogy ő az én csajom. de nem ölelhettem őt sokáig, mert vitték sminkelni.
Miközben sminkelték, én csináltam róla egy gyors képet, majd már tettem fel twitterre.
"Egyetlenemet épen szépítik... Csak tudnám, hogy csinálnak belőle még szebbet? Ez már emberfeletti!!"
Elküldtem, aztán minket is kezelésbe vettek. 

3 megjegyzés:

  1. Wíííí ez full édeeeees...:$$ Nagyon cupikázooom.! Tiszta jóóóóó.:Đ♥ Siess de kis gonosz a következőveeel.:Đ♥

    VálaszTörlés
  2. szia ez csúcs de zayn anyja remélem nem haragszik meg hogy a tvből tudta meg

    VálaszTörlés
  3. Szia
    wáááá olyan ééédesek együtt :D nagyon csípem a töridet :P bocs h eddig nem írtam komit csak nem volt időm viszont olvastam
    viszont mostantól rendszeresen jövök xD

    VálaszTörlés