Oldalak

2012. augusztus 30., csütörtök

26. fejezet

Itt is van a friss. Itt már egy kicsit pezsegni fogunk, vagyis remélhetőleg, ti is! xDD 
Amúgy gondoltam már arra is, hogy ha esetleg valakit érdekelne ki is vagyok, meg duncsizni akar velem, annak adok facebook címet, aki meg tudja az ott keres rám! Szóval... ha érdekel akkor írjatok! :) 

Trixi: igen, nagyon cukik. És pontosan milyen beszélgetések drágám? :P 
Dórucika: Jól de jól esiiik! :D 
Lena: Köszönöm! :$ 
Stefiii: Istenem de édes vagy! Hát kicsit elszomorítalak, mert ebben még az a rész nem lesz benne! :D 
Dorinaa: Haja... Értettem parancsnok! :D 
Izii: Szeretem a váratlan dolgokat! xDD 
Zsófii: háháhá! örülök, hogy tetszik! 
Bogi: Nem elsz vége, még van vissza jó pár fejezet! :D 



Irány Párizs! ♥





/Zayn szemszög/ 

Az este nagy részét kint töltöttük, majd visszamentünk az én házamba, hogy csak kettesben lehessünk.  Hát nem is kell mondanom ki is használtuk az alkalmat, és ami még inkább feldobott, hogy Lizzy egyre szabadabb. 
Reggel mennyei érzés volt arra kelni, hogy szerelmem lágyan csókolja a nyakamat, hogy keljek fel. Mosolyra húzódott a szám.
- Reggelt! - nyitottam ki a szememet.
- Inkább delet! - röhögött. - Ha el akarod érni a három órakor induló gépet, a helyedben nekilátnék készülődni!
- Ne mááár! - nyafogtam, majd nagy nehezen ledobtam magamról a takarót. Lizzy arca totál Elvörösödött majd elfordult és egyenesen kiment. Én csak mosolyogtam, majd letusoltam aztán pedig nekiláttam összekészíteni a cuccaimat. Az ajtó mellett pedig egy nagyobb kis lilás bőröndöt láttam. Elmosolyodtam, tudtam, hogy ez Lizzy bőröndje. Ezek szerint ő már rég elpakolt. Amint megvoltam a cuccaimmal, mellé helyeztem a táskámat aztán pedig egyenesen lementem.
A srácok is itt voltak, és egyenesen kint a hátsó udvaron. Én is kimentem. Lizzy mellé húztam egy széket, majd leültem rá, és egyből rágyújtottam.
- Napok óta most látlak először cigizni! - mondta Louis.
- Volt fontosabb dolgom is mint a cigi! - mosolyogtam szerelemre.
Ő lemosolyodott, majd a telefonját bújta. A kezemet a combjára tettem.
- Szia... - vette fel a telefonját.
Hirtelen csak visítozást hallottam, és Lizzy eltorzult arcát. ekkor rájöttem, biztos csak a kis aranyos Miriam lehet az.
- Köszi, most megsüketültem... - mondta Lizzy. - De mi a baj?
Beleivott a vizébe, majd szinte félrenyelt, én pedig azonnal reagáltam.
- Mi a franc? - lepődött meg.
De amint láttam semmi baja megnyugodtam.
- Én megmondtam, baszki megmondtam! - kúszott az arcára egy hatalmas mosoly. - Persze jól megszeretgetem őt! Nem hagyhatom ki! - egy kis csend állt be. - Nyugi elintézem, semmi lesz az egész. De a listát írd nekem össze, és akkor a többit majd skypon megbeszéljük!
Letette, majd felkelt és Niall széke mögé lépett átkarolta a nyakát és jól megszeretgette.
- Jaj ne már... Elmondta? - kérdezte Niall.
- Annyira de annyira... jaj istenem!
Majd csak egy puszit nyomott a szöszke fejére és jól összeborzolta a haját.
- De egy rossz mozdulat és többet nem állsz lábra.
Csapott rá az asztalra.
- Zayn... Mit tettél vele? - nézett rám ijedten Niall.
- Én semmit! - röhögtem.
Kicsit engem is meglepett, de ő Lizzy, mindig okoz meglepetést. Dani is befutott, majd megölelték egymást Lizzyvel. Annyira örülök, hogy legalább vele jól kijön. Aztán pedig Eleanor is befutott.
- Inkább megyek... - modnta Lizzy.
Eleanor felröhögött.
- Menj, jobb is lesz! - mondta flegmán.
- Eleanor! - morogta Louis.
Lizzy elé állt. Vicces volt nézni... Lizzy eléggé alacsony volt Elenorhoz képest, pedig Eleanor sem egy olyan nagyon nagy termet.
- Nem tudom mi a fene bajod van velem... De ha lehet kerülj el. - förmedt rá Lizzy.
Fel akartam állni, hogy ezt befejezzék, de Liam nem engedte.
- Mi a bajom? Hát had soroljam. Először is jössz it ezzel a kis Bradfordi Zayn múltaddal, és azt hiszed minden a tied. - kezdett el kiabálni Eleanor. - Tudd meg nem a tied, és nehogy azt hidd, hogy én benyalizok neked. Nem tudom Niall anno mit látod benned, és nem értem Zayn mit lát benned. De remélem hamar észhez fognak térni. Mert egy senki vagy!
Lizzy egy könnyed mosolyt eresztett meg.
- Akkor most én is had mondja egy-két szót ha már ennyire nyíltak vagyunk. Én barátkozni akartam veled, mert nem ítélek el senkit hallottak, és látás alapján. És rólad csak annyit... Soha, de soha nem akarok olyan lenni mint te... - kiabálta, majd fogta magát és elfutott.
Én csak ott ültem sokkoltan, és próbáltam felfogni mi is történt az előbb. Louis éppen Eleanorral kezdett el vitatkozni én pedig egyből Lizzy keresésére indultam el. Bent kuksolt a nappaliban és a fotelban pityergett. Odamentem hozzá és letérdeltem elé.
- Lemondhatnám a párizsi utat? - kérdezte könnyes szemmel.
- Nem! - válaszoltam mereven. - Nem kell vele foglalkoznod! Mi megleszünk. Te, én, Liam, Danielle, Niall és Hazza. Nagyon jól elleszünk! - mosolyogtam rá.
Ő nem mosolygott rám.
- Én nagyon féltékeny vagyok Eleanorra... - jött pá perc csend után a hang.
- Ez az... - mondtam.
- Igen ezt mondtam, mert ő is ilyeneket vágott a fejemhez. Tudod mennyire rossz úgy Danielle mellé állni, hogy tudod eltörpülsz mellette? És Eleanorral is ugyan ez van.
- De hisz gyönyörű vagy... - néztem tengerkék szemeibe.
- Nem... csak fele annyira szép és tehetséges lennék mint Dani én lennék a legboldogabb. Annyira ügyes táncosnő, modell, és nem mellesleg még hangja is van!
Kezdett bennem összeállni a kép. Táncórákat vesz tőle, edzeni jár Liammel.
- Eleanor is gyönyörű lány, felszabadult, és vicces.
- Nekem nem kellenek.. Nekem csak a csodálatos Danielle Elizabeth Momsen kell. Az a Lizzy akibe 16 évesen beleszerettem. Az a Lizzy aki mindig kirobbant a hülyeségtől, és ontotta magából a vidámságot. Hová tűnt az a lány? - simogattam az arcát.
- Azt hiszem elbújt... - mosolygott egy picit.
- Majd előcsalogatom!
Felhúztam a fotelből, majd beleültem ő pedig szembe velem az ölebe ült le.
- Srácok nincs idő egy menetre! Menni kell! - jött be Louis röhögve.
- Kinyírlak teee! Húú! - Kezdte el kergetni Lizzy Luot.
Ez az a Lizzy akit én annyi évvel ezelőtt megismertem. csak akkor még Lou helyett ott volt Miriam és Zora, de velük százszor hülyébb volt mint Louis egyedül.
Percekkel később már a kocsiban ültünk, egyenesen a reptér felé mentünk. Lizzy az ablakon bámult kifelé, mivel sajnos egy kocsiba kerültünk Eleanorral. Én a kezét fogtam, és próbáltam kizárni mindnet a fejemből.
***
Imádom, hogy magángéppel kell utaznunk, sokkal nyugisabb így az egész út, és minden. Lizzy nagyon hamar bealudt. A térdemre hajtotta a fejét, majd már aludt is mint a bunda. Én a kezemet a derekára tettem. Engem is nagyon hamar elnyomott az álom.
- Srácok... ébresztő! - halottam meg Niall hangját.
felébredtem, majd mondta, hogy mindjárt leszállunk. Lizzyt is felkeltettem, majd nagyon kómásan de sikerült felkelnie. Én csak egy csókot adtam neki.
Amikor leszálltunk a cuccokkal együtt indultunk meg, majd taxit fogtunk és egyenesen a szállodába mentünk.
Amikor odaértünk mindenki megkapta a szobáját és egyből el is foglaltuk. Lizzy ruhástul dőlt be az ágyba, én pedig elkezdtem kipakolni a cuccaimat. Amikor végeztem, ő már javában húzta a lóbőrt. Mosolyogtam rajta, majd nagyon óvatosan lehúztam a cipőjét, és betakartam őt. Egy puszit nyomtam a fejére.
- Sziasztok... - jött be Danielle. - Elaludt, már megint! - mosolygott. - Pedig te vagy ilyen!
Ezen én is csak mosolyogtam.
- Megérdemli, hogy kipihenje magát... Nagyon zsúfolt volt neki az utolsó pár hét!
- A srácok hívtak titeket, de akkor menj csak, Lizzy had pihenjen, én addig kipakolom az ő cuccait!
Én elmosolyodtam, majd csak tettem amit mondott. Elindultam Liam szobája felé...

3 megjegyzés:

  1. Olyan nagyon jó lett.:Đ És hát Eleonor....arra inkább nem mondok semmit.!
    Jaaj Drága, mint ha nem tudnád.! Múltkor is a végen a Desi buli 1D módra...vagy éppen az ezekhez fogható, mint mikor mentünk pizzázni Desire és a megfigyelésünk..:Đ :$$

    VálaszTörlés
  2. Háát nagyon tetszett ez a rész is ;) Ügyes vagy nagyoon! Nincs twittered? Mert ott szívesen beszélnék veled <3

    VálaszTörlés
  3. Engem érdekelne az elérhetőséged,megszeretnélek ismerni ha élőben nem lehet akkor legaláb facebookon és twitteren beszélgethettnénk. Nagyon jo lett ez a fejezet is,csak hálálkodni tudok egy blognak ahol megláttam a neved és a blogod. Már az eljén tudtam h nagyon jo lesz,megérte 2éjjel nem aluni mert nagyon jo! Imádom nagyon de nagyon,mikor megjelenik a könyved szoljál nekem is hogy rendeljem meg. Már alig várom a kövi részt! Ha kell töb napot is várok csak végre elolvashassam a folytatást.

    VálaszTörlés