Oldalak

2012. augusztus 31., péntek

27. fejezet

Igaz kicsit visszaestek a kommentek, de nagyon de nagyon szépen köszönöm. Viszont be szeretném jelenteni, hogy a blog előreláthatólag 38-40 fejezetre van megtervezve. De ez még változhat, csak pillanatnyi eszmefutásomban ennyire futotta eddig. Viszont lehet, hogy ez nőni fog, de kb. ennyire számítsatok. Nagyon örültem annak, hogy örülnétek, hogy megismerjetek, twittert is kértetek, szóval azt is természetesen odaadom. Viszont annyit kérek, hogy majd írjatok rám, hogy kik is vagytok, hogy tudjam ki-ki! :D ♥
Trixi: Eleanor.. Ismersz, megvan róla a véleményem is! xDD Igen, ezt skypon rendesen kibeszéltük.. Desi Forever! xDD 
Dorinaa: Fent ott a cím! :D És örülök, hogy tetszett! :D 
Stefiii: Júúj de aranyos vagy! :D Ááá... azt sem tudom mit mondjak... :$ Jaj te lány! :$ Köszönöm! ♥ U.I.: És még mindig nem vagy normális, hogy képes voltál addig fent maradni és olvasni! xDD 
Izii: Hát igen... csak nekem van egy véleményem Eleanorról és gondoltam kicsit belekeverem őt is! :D remélem elég gyors voltam! :D 
Zsófii: Ajaj... Értettem főnök asszony! :P ♥
Bogi: Ki derül, csak nyugalom! ;) :D 
U.I.: Aki a csatolt számot /amit majd lejjebb láttok majd/ aki nem ismeri.. ajánlom nézze meg mert a magyar fordítás... valami hihetetlen gyönyörű! 



Párizs... Ennél szebb nem is lehetne! 



/Lizzy szemszöge/ 

Mikor felébredtem, már javában tűzött a nap. De engem ez nagyon zavart, így magamra húztam a takarót és csak nyöszörögtem.
- Felkelni álomszuszék! - nevetett Zayn.
Én válasz képen csak hozzá bújtam.
- Elmegyünk ma várost nézni, meg amerre akarsz!
- Nem együtt megyünk? - néztem rá.
Ő bólintott, én pedig csak nevettem. Felültem az ágyon, és nem láttam a bőröndjeimet.
- Jut eszembe, Danielle elpakolta a cuccaidat! Remélem nem gond... - szállt ki az ágyból.
Én csak egy kicsit elmosolyodtam. Kikászálódtam az ágyból, majd fogtam egy könnyed ruhát és elvonultam a fürdőbe. Letusoltam, aztán pedig nekiláttam készülődni. Amikor felvettem a fehér pánt nélküli ruhámat, kimentem, hogy Zayn is közben le tudjon tusolni. A ruhám pont a térdemig ért le, és az alja tele volt csipkével. Ez a ruha nagyon nagy kedvencem. Én addig egy nagyon kevés sminket tettem fel, meg pár kiegészítőt. Amikor kijött egy rövidnadrág volt csak rajta. Én felálltam, majd kikerülve őt, bementem a fürdőbe. 
- Nem úszod meg ennyivel! - karolt át hátulról Zayn.
Én felnevettem, megfordultam és megcsókolta őt.
- Viszont ha nem végzünk Louis nem hagy minket békén!
- Jogos! - röhögött, majd elengedett.
Ő kivonszolta magát, én pedig nekiláttam begöndöríteni a hajamat.
- Könyörgöm ezt vedd fel! - jött be Zayn a sarummal.
- Azt akartam! - mosolyogtam rá.
A sarút még valamikor a múlt héten vettem meg, mert egyszerűen annyira megtetszett, és a fehér ruhámhoz nagyon is jól jön. Ő mosolygott, majd csak nekilátott megcsinálni a haját. Feltüsizte, de nem zavart, meg így még jobban látszik a szőke tincsei.
Amikor végeztem, feltettem a Zayn által kapott karkötőmet, és nyakláncot, majd már késznek nyilvánítottam magamat. Egy pici fehér táskába, eltettem a telefonomat, pénz és zsepit, majd már mentünk is. Mi lementünk, és lent csak Lou és Eleanor voltak, meg persze Niall is, aki éppen a kaját tömte magába. Mi Zaynnel pedig csak ott voltunk.
Eleanor nagyon kiverte nálam a biztosítékot, de megpróbálok nem miatta aggódni.
Zaynnel átöleltük egymást és csak vártuk a többieket. Mosolyogtunk, és jókat nevettem vele. Majd Niall hirtelen félre hívta Zaynt így csak ott maradtam egyedül. Két kislánypedig folyamatosan engem nézett. Amikor rájuk néztem csak mosolyogtak és láttam, hogy ujjongnak. Alig lehettek hét évesek. Én csak mosolyogva odamentem hozzájuk, az anyukájuk is ott volt.
- Bonjur! Hi! - köszöntem az anyukának majd a kicsiknek.
Aztán elkezdtem velük beszélgetni. volt persze néhány dolog amit nem értettem meg, de nagyon jó volt az egész. A kicsiknek adtam autogramot majd készült közös kép is. Egy öleléssel elköszöntem tőlük, majd a srácokhoz csatlakoztam. Már mindenki várt rám. Megfogtam Zayn kezét majd már mentünk is. Az utcákat róttuk és nagyon sokat nevettünk. Bementünk pár boltba is, és találtam egy nagyon aranyos nyakláncot Miriam számára, amit mondtam Niallnek is, és láttam amit meg is veszi neki. Mosolyogtam csak ezen, de én csak a bátyámnak vettem egy karkötőt.
- Elmegyünk az Eiffel toronyhoz is? - kérdeztem azonnal.
- Majd este - mondta hatalmas vigyorral az arcán Niall.
- Mi a baja? - néztem Zaynre, de ő is csak nevetett.
Oké, már megint lemaradtam valamiről az biztos. Nem szóltam semmit sem. Zayn elengedte a kezemet és csak a derekamat karolta át, és én is az övét.
Zayn az a fajta srác aki, olyan bújós fajta, és roppant féltékeny, akármennyire is tudja, hogy szeretem őt. Mosolyogva néztük a látnivalókat és beszélgettünk. Egyszerűen csak nagyon jól éreztük magunkat. Persze a paparazzók is folyamatosan a nyomunkban voltak, de megpróbáltunk evvel nem törődni. Ez valamennyire ment is.
Amikor egy parkban voltunk, pár gyönyörű madarat is megláttam, egyedül láttam, hogy Eleanor nem vette őket észre.
- Eleanor nézd! - mondtam neki és a madarakra mutattam.
Ő oda nézett, és csak mosolygott.
- De szépek! - mosolygott.
Én is mosolyogtam. Három felé visszamentünk a szállodába, rendeltünk kaját.
- És akkor majd ha kellően besötétedik megyünk majd az Eiffel toronyhoz?
Ő bólintott, majd a kaja is megjött. Az ágyon telepedtünk le, aztán pedig egymással szemben ültünk, és nekiláttunk enni.
- Hogyan lesz a szeptemberi programod? - kérdezte Zayn.
- Hát... - mondtam. - Szerintem az első pár hetet tanulással fogom elütni, aztán elméletileg pár koncert lesz, meg dedikálás... Novemberben pedig turné... - mondtam.
Minden vágyam, hogy turnézzak, de nem akarok Zayn nélkül enni bő fél évet! Olyan rossz lesz!
- Amikor csak tudunk beszélünk! - mosolygott rám.
Én is mosolyogtam, majd befejeztük a kajálást. Kiterültünk az ágyon és Harry Pottert kezdtünk el nézni. Mint a kettőnk kedvence és ez így még jobb.
- Srácok készülni, mindjárt indulunk! - rontott be Harry.
Én kimásztam Zayn mellől, ő pedig nézte tovább a filmet. Kivettem egy farmert, szürke inget, hozzá pedig egy tök jó kis bakancsot. Amint felöltöztem, a hajam még mindig göndör volt és ennek nagyon is örültem. Táskát a vállamra vettem, majd megvártam Zayn is. A sapijáért nyúlt, de én gyorsan elkoboztam és a fejemre húztam.
- Kis gonosz!
Gyengéden az ajtónak lökött és csak csókolt. Nevettem, majd már indultunk is. Leérve láttam, hogy Hazzán is szürke pulcsi van!
- Összeöltöztünk! - nevetett rám.
- Bátyus! - nevettem, és megöleltem őt.
Ő is nevetett, majd pedig indultunk is.
Már a távolból lehetett látni a gyönyörűen kivilágított Eiffel tornyot. Én gyönyörködve néztem csak, maikor pedig odaértünk még inkább csak mosolyogtam. Egy pillanatig kintről néztük a gyönyörűséget, aztán pedig elindultunk befelé. Minket egyenesen előre engedtek. Mondjuk ezen nem kell meglepődnöm azt hiszem. Beszálltunk a liftbe, és ahogy láttam, a legfelső szintre vitt minket.
Amikor kiszálltunk, gyönyörű látvány tárult elém. Egyenesen a szélére mentem, és figyeltem a lélegzetelállító tájt. Párizs kivilágítva egyszerűen csodálatos. Hihetetlen...
Éreztem, hogy Zayn átölel hátulról.
- Egy gyönyörű! - mosolyogtam.
Ő a nyakamra hajtotta a fejét és csak néztük a tájat.
- Van ég egy kis ajándékom neked!- suttogta a fülembe.
Én megfordultam, ő pedig megragadta a kezem és kicsit beljebb húzott. Niall is láttam, amint a gitárt a nyakába akasztja, majd csak egy kicsit játszik rajta. Eleanor Louis karjaiba bújt, és mosolyogva néztek minket, Liam és Danielle is ugyan ezt tette, Hazza pedig csak pimasz mosollyal az arcán nézett felénk.
- Ebben a pár hétben sok minden kavargott a fejemben. Sok kérdés, és ötlet vetődött bennem fel....
Intett Niall felé, és játszani kezdett egy számot. Nem ismertem fel, majd Zayn énekelni kezdett, és az első pár sortól már könnybe lábadt a szemem. A sorok teljesen meghatottak, és azt sem tudtam mit tegyek. Majd csak mosolyogtam, és gyönyörű szemébe néztem. Ő is elmosolyodott, és énekelt tovább. Volt pár sor amin csak nevettem. És csak a sorok kavarogtam a fejembe...Let me love you..
A szám végén letérdelt elém, és egy bordó dobozt húzott elő a zsebéből, majd megfogta a kezemet és kinyitotta. Én sokkoltan álltam csak ott.
- Lizzy, hozzám jössz? - csendült fel a kérdés.
Én földbe gyökerezve álltam csak ott, majd sírva bólintottam egyet.
- Igen... - mondtam ki nagy nehezen.
Ő ledöbbent, majd felállt.
- Igen, igen, igen! - nevettem sírva.
Elmosolyodott, majd az ujjamra húzta a gyűrűt, én pedig a nyakába ugrottam, és megpörgetett. Amint letett, megcsókolt, és hallottam amint a többiek csak tapsolnak és éljeneznek.
- Azt hittem nemet mondasz... - nézett a szemembe.
- Ezek után ha nemet mondtam volna ki is ugornék innen! - mondtam.
Még egyszer megcsókolt, és csak öleltük egymást. Szemeim még mindig teljesen könnyesek voltak a meghatódottságtól.  Olyan nehéz volt felfogni. Az előbb kérte meg a kezemet, maga Zayn Malik. Majd csak a gyűrűt néztem, hogy jobban megfigyeljem. Roppant egyszerű darab. Egy ezüst karikagyűrű, ami kövekkel van végigrakva. Egyszerű, de gyönyörű. Zayn maga is tudja, hogy nem szeretem a méregdrága hatalmas gyűrűket. Bármennyire is az a szép, vagy azaz illő, én nem szeretem.
Még percekig csak ott álltunk és öleltük egymást.
- Még mindig alig fogom fel... - mondtam kicsit nevetve.
- Pedig igaz, minden egyes mondat igaz! - mosolygott rám.
Majd elindultunk lefelé, mert a többiek már lementek. Amikor leértünk Hazza egyből megölelt, majd kezet fogott Zaynnel.
- Mos pedig hazaaaa.... Aludni akarok! - nyafogtam és egy nagyot ásítottam.
- Mint ha Zaynt látnám. - nevetett Liam.
Én pedig válasz képen csak szerelememhez bújtam hozzá. Elindultunk, és mi kötöttünk ki legelöl. Végig öleltük egymást, és mosolyogtunk.
- Bármi lesz is, tudnod kell, hogy mi a srácokkal melletted vagyunk! - mondta.
- Ezt hogy érted? - kérdeztem tőle.
- A gyűrű... Ez nem fog szó nélkül maradni. - sóhajtotta.
- Őszintén mondom. Szarok rá! - mondtam, majd csak egy puszit nyomtam az arcára.
- Kezd visszajönni az én régi Lizzykém! - nevetett.
Én is nevettem, majd a szállodába érve mindenki elfoglalta a maga szobáját. Én mentem először a fürdőbe, hogy letusoljak, de Zayn ezt másképp gondolta, ugyanis pár percen belül csatlakozott hozzám. 

6 megjegyzés:

  1. jujujj ez nagyoooon tetszett ;))) annyira jó lett! alig várom a következő rész!

    VálaszTörlés
  2. Juj ,de jó lett :)))) Olyan édesek együtt *-* Niall ^^
    Kis ihletzsákom :P
    Hamar kövit!
    Puszi,Lena

    VálaszTörlés
  3. Waaaaaaaaaaa*-* Azt az agyonázott mosómedvéééét.!! Wíííí de full édeeeees.:$$$$ I Luw Desi.! De waaaaa erre nem tudok mást mondani, csak azt hogy awwww és wíííííííí és jújcííí:ĐĐĐĐĐĐ Vírul a fejem.:ĐĐĐ♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Jujj de jóóó! *.* Gyosan kövit!! :) Ügyesen írsz!

    VálaszTörlés
  5. szia remélem ezt a lépést a média tiszteletben tartja aranyos ez az eiffel torony lánykérés párosítás
    puszy

    VálaszTörlés
  6. Tudtam én hogy igent fogsz mondani,vagyis a történetben,mongyuk élőben is eltudnálak képzelni titeket a leirtak alapján. Nagyon éses volt ez a rész és szerintem nincs miért irigykedni Eleonorra hiszen semmi nagy nincs benne,csak pénzért van Louissal,vagyis azota lehet beleszeretett de kétlem. Alig várom a következőt és remélem boldogok lesztek/lesznek. Imádlak nagyon csajszi ,ha mondhatom igy.

    VálaszTörlés