Oldalak

2012. augusztus 11., szombat

11. fejezet

Teljes mértékig le a kalappal előttetek. Hat komment! IMÁDLAK TITEKET!
Ez a feji kicsit nyugis lett, de annyit elmondhatok az elkövetkező fejezetek előzményéből, hogy ez korántsem marad így! Ugyanis csak ez után jön a java!

Dorinaa: Hát igen! Örülök, hogy tetszett.
demon: Mondhatni Lizzy Elefántbébije! :P :D
Alexandra: Nagyon örülök, hogy ez a véleményed! :D
Trixi: Gonosz? Én vagyoj Hőküszpók! :P :D
zaynismyhero: Ahogy hallottam nagyon is megérte e törlesztés! Örülök, hogy tetszik! :)
Zsófii: Nagyon jól esett, hogy ezt írtad! :D Én még inkább boldog vagyok, hiszen tetszik és ez jó! :D



Egy kis nyugi....






Legalább négy nap telt el, és én hihetetlenül boldog vagyok, igaz azóta már New Yorkban vagyunk, és a turnébusztól egy nagy hátast dobtam. Először úgy volt , nekem lesz külön, hogy ne kelljen a srácokkal lennem, de Willt hamar lebeszéltem erről, Zayn és Louissal együtt. Ez első nap a buszon elég durvára sikeredett. Ugyanis én reggel nem arra számítottam, hogy ha felkelek ,egy fájdalmas másik ággyal találom szembe magam. Bár így utólag csak nevetek ezen.
Niall és én a lehető legboldogabbak vagyunk, bár nagyon nem tudtunk még egy normális randit beszervezni, mert mind a kettőnknek nagyon sok a dolga. De amint végre a szállodában leszünk, erre minden féle képen sor fog kerülni. A srácok szerint egyszerűen össze illünk, ami nagyon is jól esik. Viszont tegnap óta egyre nagyobb a találgatás, hogy mégis kivel jöttünk össze, és már elég sokan ki is találták, hogy én és Niall együtt vagyunk, d ezt még mi nem kommentáltuk. De erre is hamar sor fog kerülni, ugyanis pár napja csináltunk egy képet, amit minden féle képen fel fogunk tenni.
- Na én felteszem! - mondtam és Niallre néztem.
Ő csak mosolygott rajta. Elővettem a zsebemből a telefon, a lábaimat pedig felhúztam magamhoz.
Megkerestem a képet, majd már tettem is fel twitterre.
"@NiallOffical... Én eszméletlenül szeretlek, és ezt a pillanatot remekül lekaptad! Szeretlek!!"
Elküldtem, majd ő is pötyögött, amit néztem is.
"@danielle.lizzy Te nélküled most.... bele sem merek gondolni. Szeretlek Kicsi!"
Ezen csak nevettem, majd egy puszit nyomtam az arcára. A srácok valami zenecsatornára kapcsolta, a számot pedig azonnal felismertem, és már énekeltem is.
- I found a way to let you in, but I never really had a doubt, stading in the light of your halo, I got my angel now... - énekeltem a sorokat, és csak mosolyogtam.
Erre Niall csak megpuszilt, én pedig fogtam magam, átmásztam rajta, majd az ágyamhoz mentem. Befeküdtem, és a laptopomat húztam elő, majd bekapcsoltam és egyből felmentem twitterre. Rengetek komment érkezett  a képhez.
"Szeretnék majd twitcamozni, ti benne lennétek?"
Elküldtem de csak vártam, hogy mi lesz. Közben pedig a kommenteket néztem meg. Csak jót kaptunk, ezt elmondhatom. Majd újra megnéztem a kommenteket a twitcamos ötletemhez, és úgy döntöttem csinálok egy kis röpkét, kiírtam, hogy pár perc múlva leszek is fent. Bekapcsoltam a kamerámat, majd egy oylan öt perc múlva már fent is voltam.
- Sziasztok, hallotok, láttok? És jesszusom már mennyien vagytok! - mondtam nevetve mikro megláttam a nézők számát.
Egy csomó mindenki kérte, hogy mondjam be őt, meg ilyenek, amit meg is tettem, majd elárasztottak kedvesebbnél kedvesebb kommentekkel.
- Atyám... - mondtam és a kezeimet a szemem elé kaptam. - Annyira aranyosak vagytok, imádlak titeket!
Aztán csak egy csomó kérdésre válaszoltam.
- Kicsi, megjöttünk! - kiabálta Liam.
- Bocsi skacok, de megjöttünk a szállodához. Most megyek! Sziasztook!
Integetve elköszöntem, majd kinyomtam a gépemet. Kijöttem, majd az előkészített táskámat felkaptam, a laptopot a kezembe kaptam és mentünk is. Kint már rengetegen kezdtek el sikoltozni amikor a srácok kimentek. Én Niall mellé álltam, ő pedig átkarolta a nyakamat, és integetett a rajongóknak, és én is, majd Paul bezavart minket. Bent mindenki megkapta a szobájához a kulcsot, és én örültem, mert Niallel közös szobánk lesz. Így legalább ki sem kell majd nagyon menni.
Felérve mindenki elfoglalta a szobáját.
- Ha Will rájön... - mondtam röhögve.
- Ne érdekeljen! - mosolygott rám.
Én letettem a cuccokat az ágyra, majd csak azt éreztem, hogy átkarol. Megfordultam, és már csókolt is. Hirtelen finoma rádöntött az ágyra, majd felém tornyosult.
- Srácok, lenne... baszki, bocsi! - Liam volt.
De amilyen gyorsan jött olyan gyorsan ment. Niall mellém huppant, majd csak szakadtunk a nevetéstől, Liam pedig újra csak bejött. Felültem.
- Nem akartam, és... - mondta. - Paul szólt, hogy szóljak neked Lizzy, hogy fél óva múlva menned kell a stúdióba.
- Köszi, hogy szóltál! - mondtam.
Ő sarkon fordult és már ment is. Niall telefonja megszólalt.
- A bátyám az, biztos a kép! - röhögött, majd felvette.
Én addig elővettem valami ruhát, aztán pedig elmentem a fürdőbe. Egy lila pánt nélküli felsőt, és egy farmert húztam fel, majd egy magas sarkú. Hajamat megfésültem majd összefogtam. A telefonomat a zsebembe tettem, majd egy kis pénzt is tettem el. Lehet előbb felhívom az orvost, hogy szedjék le a gipszemet, utána pedig csak kötözni fogom, mert már nagyon idegesít.
Amikor kimentem Niall még mindig a telefonon beszélgetett. Én odmanetme.
- Egy pillanat! - mondta. - Ügyeskedj!
- Én mindig! - mosolyogtam.
Megcsókoltam, majd már mentem is. Lent már Paul várt. Ahogy kiléptünk a hotelből, sikítozó rajongók akartak oda jönni. Én pedig megkértem Pault, hogy egy kicsit had maradjak. adtam pár autogramot, és pár kép is készült majd már menni kellett. Beültem az anyód ülésre, majd Paul már hajtott is.
Amikor a stúdióhoz értünk, nem volt senki, aminek roppant mód örültem. Amikor viszont beértünk, egy kicsit nagyon is megijedtem...

3 megjegyzés:

  1. szia gratula remélem a stúdióban nem lesz gond lizzy cuki olt a rajongókkal
    puszy

    VálaszTörlés
  2. juj ez is nagyon jó lett, és várom már az izgalmakat a következő fejezetben :) ügyes vagy nagyooon, pusz

    VálaszTörlés
  3. Helló! Szuper mint mindig :D Hamar a kövivel :)
    Pusszantás, Lena

    VálaszTörlés