Oldalak

2012. augusztus 6., hétfő

9. fejezet

El sem tudjátok hinni mennyire boldog vagyok! Összejött az öt komi! Most is ugyan ez a cél.. Öt komment és friss! Remélem tartjuk ezt az állást!

Összességében a kommentekre a válaszom: Tudom, hogy gonosz vagyok, de most is az leszek ! És örülök, hogy tetszett mindennek!!!



Koncert



Ahogy az idő a készülődés felé kongott, egyre inkább a félelem lett úrrá rajtam. Ekkor hirtelen kopogtattak az ajtón. Egy kiabálás után be is jött, és láttam, hogy Eleanor az. Betette maga mögött az ajtót, és leült az ágy szélére.
- Minden oké? - kérdezte.
- Hát... Egyre inkább félek, de amúgy minden oké teljesen!
Ő csak egy kisebb mosolyt küldött felém. Megmutattam mit is fogok felvenni, amire csak annyit válaszolt, hogy Niall odáig lesz. Ettől én csak elvörösödtem, ő pedig csak mosolygott. Elmentem fürdeni, mert tudtam, a gipszes kezemmel elég nehezen fog menni a fürdés.
Igazam is lett. Elég lassan haladtam, de legalább mire kész lettem, már teljesen kész voltam idegileg is.  Hányingerem támadt. A törölközőt magam köré csavartam, majd a wc- fölé haladtam és már jött is ki belőlem minden.
Nagy nehezen felvettem a fehérneműimet majd a nadrágomat is. Kinyitottam az ajtót és Eleanor, Harry és Louis néztek velem szembe.
- Jól vagy? - sietett oda Eleanor.
- Persze, csak az izgalom miatt volt, semmi bajom! Viszont a felsővel segítened kell! - mondtam.
Láttam, hogy a Harry végigmér amitől egy picit el is pirultam.
Miközben Eleanor segített a ruhával, hallottam, hogy a fiúk a tvt nézik, majd egy hír megcsapta a fülemet.
- Elkapták Elizabeth támadóit.
Ettől azonnal megijedtem, majd otthagytam őt, kicsaptam az ajtót, és a tvt figyeltem. Amikor megláttam annak a három mocsoknak az arcát a kezem ökölbe szorult, és legszívesebben felképeltem volna őket.
- Legalább már biztonságban vagy! - mosolygott Louis.
Mondjuk teljesen igaza volt. Visszacsoszogtam, majd bocsánatot kértem tőle, ő pedig tovább segített a ruhával. Hamar végzett, majd én nekiláttam a hajamnak és a sminknek. Hajamat nagyon picit loknisabbá tettem, majd egy nagyon kevés kis fekete smink. Amikor ez is megvolt, kimentem egy kisebb táskámért, majd pár kis kiegészítőt tettem magamra. Hamarosan Will is feljött, hogy menjünk mert indulnunk kell.
A hallban Niall tényleg hatalmasat nézett. Szinte dülledt szemekkel mért végig, amitől kicsit elpirultam, de sajnos nem volt sok idő a nézegetésemre. Andy és Johs már jöttek is, és egy röpke egyeztetés után, a srácokra is volt időm. Niall megölelt, majd csak a nyakláncomat piszkáltam, kicsit ideges voltam.
Ahogy a kocsink a pláza elé gördült aki hittem a fülemnek és a szememnek. Sikoltozások és rajongók fogadtak. A táblákon a nevemmel. Én csak mosolyogtam. Kiszálltunk, majd csak bementünk az épületbe, egyenesen a nekünk elkerített részre. Kaptam vizet, a lábam csak járt. Niall egy kicsit félrehívott.
- Ne izgulj oké? - egymás szemébe néztünk.
- Próbálok de...
- Igen tudom, de minden rendben lesz, te egy remek énekesnő vagy!
Hosszasan öleltük egymást, majd csak adott egy puszit nekem viszont már show volt. Megkaptam a fülesemet, majd a mikrofont is. Felmentem a színpadra. Mindenki sikítani kezdett. Körbenéztem a tömegen, és elől hamar észrevettem az ismerős arcokat, Itt volt az egész osztályom, és pár tanárom is.
- Hűha mennyien vagytok! - nevettem. - Na de kezdetünk?
Erre mindenki szinte tele torokból sikítani kezdett.
- Mindenki kösse fel amije van, és táncra fel! Let's Dance!
Majd elindult a dalom. elég nagy lett a sikere. Mindenki ugrált, sikonyált, vagy éppen nem is tudom mit csinált. A dal végén vettem pár levegőt.
- Most egy feldolgozást, méghozzá egyik nagy kedvencemnek is mondhatnám a számot. RockGod!
Miközben énekeltem levettem a mikrofont az állványáról, és csak járkáltam, vagy éppen a közönséggel pacsiztam. Mindent csináltam mint egy jó kislány.
- Mivel One Direction turné előtt állok, így megtisztelem a srácokat egy számmal. WhatMakes You Beautiful!
Ezt a számot már szinte kiabálta velem együtt a közönség. Én is csak mosolyogni tudtam ezen.
A következő két szám Rihanna feldolgozás volt, egy You Da One a másik pedig a We FoundLove! Ezeket is elég sokan énekelték velem együtt.
- Így utolsó dalnak, most megint egy saját szám lesz. A címe Start All Over!
A dalt mindenki végig tombolta, és még én is éleztem ami azt illeti, sőt nagyon is jó volt. A szám végén még egy picit fent voltam majd lementem. Megfogtam a vizet és csak ittam. A fiúk elismerőn gratuláltak, majd Will jött és egy asztalhoz kísért. A nekem előkészített székre leültem, majd jöttek a csajok. Esküszöm annyi és olyan neveket hallottam, hogy már a fejem is zsongott. Millió képek készültek, én pedig alig bírtam. A törött kezem sajogni kezdett, a fejem is fájt. Egy pillanatra megkértem az előttem álló lányt, hogy egy pillanatra várjon. Odahívtam magamhoz Pault.
- Tudnál nekem szerezni valami fájdalom csillapítót? - kérdeztem.
- Inkább akkor hagyd abba... - mondta.
- Nincsenek már sokan, viszont én nem vagyok éppen jól!
Ő már ment is, és láttam ahogy a fiúkkal beszélget. Én folytattam tovább. Majd hamarosan hoztak nekem gyógyszert és vizet, gyorsan bevettem, majd ment minden tovább. Amikor végeztünk, a kezem majd leszakadt, de határozottan megérte. Ahogy kifelé mentünk megpillantottam az osztályomat egy fagyizó előtt.
- Egy pillanat! - mondtam.
Utat törtek nekem majd az osztályomhoz siettem. Miriam is futni kezdett felém, és amikor találkoztunk csak szorosan öleltük egymást. A többiekhez lépve, mindenki gratulált, közben persze a fiúk is csatlakoztak hozzánk, a biztonságiak meg távol tartották a rajongókat.
- És hogy bírod? - kérdezte a bátyám.
- Hát ezek ott még nem nyírtak ki, bár Harryvel felettébb élvezet egy szobában lenni, alig látom őt! - röhögtem.
- Ohh akkor ma este téged foglak boldogítani! - kacsintott rám.
- Kétlem mert én beveszek még egy fájdalom csillapítót és alszom is! - mosolyogtam.
- Azt kétlem, terveink vannak! - mondta gonosz hangon Louis majd csak eszméletlen hülyén felnevetet.
- Azt hiszem tévedtem, rosszul bírom! - nevettem.
Ettől persze mindenki nevetni kezdett. A továbbiakban páran érdeklődtek a kezem ügyében, de semmi bíztatót nem tudtam nekik evvel kapcsolatban mondani.
- Jaj de jó a nyakláncod... - mondta az egyik osztálytársam.
- Köszönöm! - pirultam el.
Percekig beszélgettünk, majd már mentünk, mert én nem éreztem olyan jól magamat. A kocsiban ülve, a fiúk adtak vizet, é pedig meg is ittam. Amikor a szállodához értünk, Niall azonnal elrángatott enni. Miközben ettünk kicsit beszélgettünk.
- Jobb már? - kérdezte.
Én csak bólogattam. Mondjuk tényleg lehet az is, hogy azért voltam csak rosszul mert nem ettem. Bár kitudja.
Amikor végeztünk mind a ketten a liftbe szálltunk, majd amikor elindultunk fel, Niall hirtelen megállította a liftet.
- Mi az? - kérdeztem aggódva.
- Beszélnem kell veled! - mondta.
Egymás szemébe néztünk. Kicsit féltem, de egyben érdekelt is mit akar mondani...

4 megjegyzés:

  1. szia ez isteni volt de niall mit akar?
    puszy

    VálaszTörlés
  2. tyűű ez nagyon jó és érdekes rész volt, kíváncsivá tettél ;) igyekezz a következővel!!

    VálaszTörlés
  3. szia nagyon jó lett a fejezet hozd a kövit gyorsan nagyon kíváncsi vagyok mit akar tőle Niall :D

    VálaszTörlés
  4. Haligali!
    Kövit akarok!! Kivi vagyok de nagyon is! Gonosz vagy ugye tudod?
    Puszi,Lena

    VálaszTörlés