Oldalak

2012. szeptember 1., szombat

28. fejezet


Kicsike Never Endin Life rajongók - már ha mondhatom ezt - Itt is lenne a friss, remélem örülni fogtok neki. Ez most egy kicsit lightos lett, de azért remélem tetszeni fog. A következő pár fejezetről csak annyit, hogy lighots lesz, de utána egy nagyon durva csavart teszek bele. szóval az eltervezett 40 fejezet kicsit nőni fog! :D remélem mindenki örülni fog ennek! 

Dorinaa: Itt is van. :P jah és örülök, hogy megismertelek! ;) 
Lena: Ihletzsák... az vagyok tudom! xDD
Trixi: Viruljon is! Szeretem mikor virulsz! :P ♥
Franci: Köszönöm! :) 
demon: Köszönöm! :) 
Stefiii: OMG! Inkább ne képzelj el... júj... Nem hiszem, hogy Zaynnek pont olyan lány kéne mint én.. :/ jáhááá. végre egy lány akivel hasonló a véleményünk Eleanor felé... mondjuk szerintem szereti kegymás Louissal. Júúj köszi! Én is imádlak! :P ♥ 
Izii: Örülök, hogy tetszett! :D 



Még mindig Párizs... Megunhatatlan! 


Reggel mosolyogva nyitottam ki a szemeimet. Fejem szerelmem mellkasán pihent és hallgattam egyenletes szívverését. Mosolyogtam, majd még jobban hozzá bújtam, és a lábamat kissé feljebb húztam hozzá. Csodás estén vagyunk túl, és remélem még sok ilyennel lesz majd dolgunk még.
- Jó reggelt! - suttogta halkan Zayn.
- Reggelt... - néztem fel rá.
Csak egy csókkal válaszolt, majd csak nevettünk. Finoman kibújtam mellőle, majd csak magamra kaptam a felsőjét. Kivettem a szekrényből egy szakadt farmert, és egy pántos felsőt. Gyorsan felkaptam magamra a ruháimat, majd láttam Zayn is nekikezd felöltözni. Amint megvoltunk a zsebembe tettem a telefonomat, aztán pedig átmentünk Liamék szobájába. Ez lesz eskü a főhadiszállásunk.
- Mi lenne ha a Montmarte hegyre mennénk? - tettem fel a kérdést.
- És ott pontosan mire gondoltál? - kérdezte Louis.
- Ennyire síkok nem lehettek... - sóhajtottam. - Ott minden tele van művészekkel, festők, zenészek. Egy csomó festő járt mát ott. Van Gohg, Picasso, Dali.
- Te aztán tudsz valamit... - mondta Louis.
- Mindig könnyen ment a tanulás, főleg olyan téren ami érdekel is...
- Szóval minden! - nevetett Niall.
- Igen! - mosolyogtam.
Niall hozta a gitárt, szóval meglesz az alaphangulat. de úgy döntöttem én is viszem az enyémet. Aztán pedig testőrökkel mögöttünk nekiindultunk.
- Beszélhetünk? - kérdezte Eleanor.
Én bólogattam, a fiúk előre mentek mi meg kicsit hátrébb, hogy tudjunk beszélgetni.
- Annyira sajnálom, hogy múltkor úgy kiabáltam veled... - kért tőlem bocsánatot. - Igazad volt.
- Milyen kiabálás? - néztem rá mosolyogva.
Megöltük egymást majd előre mentem Zaynhez. Megfogtam a kezét, és szintem mindenkivel beszélgettem.
Amint elértük a célt, csak leültünk, majd nekiláttunk zenélni. Nem érdekelt minket semmi, csak zenéltünk. Niall és én gitároztunk, ő és a többiek pedig énekeltek.
- Lizzy te is énekelj! - szólt oda az egyik lány.
Én felnevettem. Letettem a gitárom, majd csettintettem és dúdolni kezdtem, Niall azonnal követett gitárral. Beyonce - Love On Top számát énekeltem. Zaynre néztem aki csak mosolygott.
Még sokáig voltunk ott, majd nagy nehezen de elindultunk még körülnézni. Egy csomó mindenki követett minket, de megpróbáltunk nem rájuk figyelni.
Nagyon sok mindent láttunk, és egy csomó új dologgal ismerkedtem meg. És nagyon jól éreztem magamat. Estefelé mentünk csak vissza a szállodába. Majd csak bekapcsoltam a laptopomat, mert már elég rég néztem fel. Twitteren láttam, hogy már minden tele van a tegnapi képekkel és a maiakkal is. Meg egy csomó kérdés, ami a gyűrűt illette. Én csak mosolyogtam, rajta majd láttam, hogy pár perce Zayn is írt, amit már olvastam is.
"Lehet nyugodtan mondani, hogy hülye vagyok, meg mindent! De életem legjobb döntését hoztam meg tegnap. Igen, mennyasszonyom van, akit a világon a legjobban imádok. A gyűlölködést meg itt belehet fejezni. Szeretnék boldogan élni, és kérlek titeket hogy fejezzétek be!"
Elmosolyodtam majd én is írtam pár sort.
"Köszönök mindent a drága vőlegényemnek, ennél boldogabb már nem is lehetnék. Csodás este volt, és örülök, hogy azok is részesei lehettek akik sokat jelentenek nekem. Boldog vagyok, boldog is leszek. "
Elküldtem aztán pedig csak skypra mentem fel, Miriam pedig azonnal hívott is.
- Mutasd a gyűrűt! - mondta azonnal.
- Neked is szia! - nevettem.
Felemeltem a kezemet, és közel vittem a kamerához, hogy lássa ő is.
- Istenem de szép. Olyan te stílusod. Egyszerű és gyönyörű! - mosolygott. - De meséld, hogy történt, mindent tudni akarok! - faggatott.
- Az Eiffel torony legtetején voltunk. A srácok, meg Dani és El is ott voltak. Niall gitározott, és Zayn Ne-Yo - Let Me Love You számát adta elő nekem.
- Az gyönyörű szám! - mondta.
- A szám végén letérdelt, és megkérdezte. Mikor igent mondtam kissé megdöbbent.
- Gondolom. Nem hitte el... - nevetett.
- Az egész még mindig olyan hihetetlen.  - mosolyogtam.
- Szokd meg...
Nevettem és ő is. Olyan nagyon rég jártam már nála, hogy már elképesztően hiányzik.
- Szeptemberben visszajössz? - kérdezte.
- Egy pár hétre biztosan. - sóhajtottam. - Azon agyalok, hogy előre hozatom a vizsgákat, hogy olyan január, február felé letegyem őket!
- Normális vagy? - hitetlenkedett Miriam. - Kurva nehéz lesz. És turné közben hogyan akarod ezeket teljesíteni?
- Megoldom. De mindenképpen le akarom tenni.
- Mondjuk... Neked nagyon jól mennek a dolgok, mármint tanulásban, szóval szerintem biztos menni fog! - mondta mosolyogva.  
Még órákig beszélgettünk, majd elköszöntem tőle mert én nagyon fáradt voltam. Kikapcsoltam a gépet, Zayn még nem volt sehol. átvettem a pizsimet, majd már aludtam is. Teljesen ki lettem ütve.
Reggel megint csak a napsütésre keltem fel.
A egész napot Zaynnel kettesben töltöttük a szobában, bezárkózva, és függönyöket elhúzva. Lustálkodtunk és filmet néztünk. Én az ő Nirvánás felsőjében és bugyiban voltam, ő pedig a melegítőgatyájában. Harry Potter trilógiát végig néztük, kajáltunk, filmet néztünk, kajáltunk. Szóval.. Ez amolyan lustálkodós nap.
- Át kell néznünk Liamhez... - nyújtózkodott Zayn.
- Menj! - löktem ki az ágyból őt.
Ő egy hatalmas puffanással ért a földre, én pedig csak nevettem mint egy hülye.
- Gyere csak ide! - morogva kelt fel Zayn.
- Nem!
Felpattantam, majd egyenesen kifelé vettem az irányt. De ő gyorsabb volt. Nekidöntött az ajtónak, és ajkaink vadul tépték egymást. Könnyedén felugrottam és a lábaimat a derekán fontam össze. Ő a derekamat karolta át majd csak hátrált vele, a következő pillanatban pedig már az ágyra döntött le.
***
Végül is öt körül sikeresen átvonszoltuk magunkat Liamhez. Amikor bemenetünk, a többiek is ott voltak már. Felültem a földre Zayn pedig az ágyra Hazza mellé.
- Mi lenne a gond? - kérdeztem.
- Elébb kellene visszamennünk, mivel elkezdődik a klipforgatás! - mondta Liam.
Nagyon nem volt ez ínyemre, de csak bólogattam. Még beszélgettünk egy kicsit, de én csak a gyűrűmet figyeltem, és kicsit mosolyogtam. Zayn Malik menyasszonya vagyok... Ez olyan hihetetlen dolog. Elképzelni azt a több millió lányt, aki mindig is erről álmodott, és most én megvalósítom az ő álmukat. Olyan furcsa... De ha álmodom, akkor soha senki se keltsen fel.
Amikor visszamentünk a szobába, Zayn karjai közé bújtam, és csak öleltük egymást.
- Mit gondolsz, mi lesz ha hazamegyünk? - kérdeztem halkan. - Féle kegy kicsit!
- Pedig nem kell. Megvédelek! - mosolygott és éreztem ahogy egy puszit nyom a fejemre.
Én felnevettem, majd csak megcsókoltam őt. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyoon tetszett és alig várom a csavart benne ;) Én is örülök, hogy jobban megismerhettelek! Jó rész volt!

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem mikor virulok...xĐĐ Olyankor full hülye vagyok.:Đ
    Jaaaj te ez oan nagyon jóóó rész lett.! És Jeee Bóóóój bocsánat Jeeeee Göööööörl.! Még sokáig lesz.4 rz aaaaz.! :DD Hamar hozd a következőt.:ĐĐ♥♥

    VálaszTörlés
  3. szia ez csúcs gratulálok remélem takarékra teszik magukat a gyűlölködők
    puszy

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó volt remélem hamar lesz következő! :)
    Nme is tudom, hogy lehet valakinek ennyire jó fantáziája mint a tied!
    Nagyon jól írsz! :)

    VálaszTörlés
  5. Irtam az elöbb egy nagyon hosszu kommentet de véletlenül kiléptem mielött elküldte volna,ezért holnap facebookon fogom megirni neked.Imádlaak!!

    VálaszTörlés