Oldalak

2012. szeptember 2., vasárnap

29. fejezet


A suli... Hát igen, viszont én nem akarok olyan lenni, hogy heti egy rész. Szeretném ha ez a napi-kétnapi frisselés megmaradni, viszont ez tőletek is függ. Szeretném ha a kommentek megmaradnának *bár sajnos már pár rendszeresem felszívódott* Úgyhogy... remélem tartani tudjuk ezt a szintet. Kellemes olvasást, és kommentelést! 

Dorinaa: Köszi! :) 
Trixi: Az vagy édes az! xDD ♥
demon: Háháhá! Azt nem mondhatnám. 
Franci: Júúj! :$ Nagyon köszönöm! 
Stefiii: Hát eddig még nem kaptam levelet, de remélem azért elküldöd, mert tényleg érdekelne a véleményed! 
Zsófii: Semmi baj! :) Örülök, hogy tetszett! 



Készülődés! 


Csak két napja jöttünk haza Párizsból, de már elegem van Londonból. Ahogy leszálltunk a gépről már megrohamoztak minket a fotósok, meg a rajongók. Nagyon nehezen tudtunk kijönni. Dylan és Ashely persze roppantul örültek ennek, ami kicsit jobban feldobott. De sajnos ez nem ért véget ilyen könnyen. Újságcikkek és a tvben is benne volt ez az egész. Mindenki csak találgatta, hogy mi lehet, és neten is egyre több rosszat kaptam. Twitteren pedig több ezer pártoltak el tőlem.
Most itt vagyunk a harmadik napon... Két napja ki sem mozdulok innen, Zayn ma pedig szabadnapot kapott, így átjön egy kicsit. Sajnos őt is kap elég rosszat, de... valahogy éreztem, hogy ez lesz.
Délután kettő felé szólt a csengő és Ashely nyitotta az ajtót.
- Lizzy... - jött azonnal oda hozzám Zayn.
Hirtelen nagyon jó kedvem lett. Felálltam a kanapéra majd csak a nyakába borultam. Ő szorosan karolt át majd mellém telepedett, le és csak összebújtunk.
- Holnap lesz Liam szülinapja, és Danielle meglepetés pulit csinál. Ugye eljössz? - kérdezte.
- Nem... - mondtam.
- De Liam is ott akarna látni téged! Amúgy is Liam úgy tudja, hogy otthon leszünk medencés bulit tartunk. És azt mondta ha nem viszlek el akkor rácsesztem de rendesen! - nevetett.
Én is elnevettem magamat.
- Jó rendben... - mosolyogtam.
- Amúgy Niall üzeni, hogy elhívta Miriamet is és holnap átjön!
- Megölöm... A hülyéje nem képes felhívni... - morogtam.
Ő csak nevetett. Dylannel és Ashley beszélgettünk csak. Végül is hamar elment az idő. Hazza jött Zaynért. Kimentünk, ő pedig a kocsinak dőlve várt minket. Megöleltem őt.
- Akkor jössz a bulira? - kérdezte.
- Ki nem hagynám! - mosolyogtam. - Holnap úgy is lesz egy dedikálásom, majd elmegyek nézek neki ajándékot!
Elköszöntem tőlük, Zaynnel pedig egy csókot váltottunk, ők pedig mentek is.
Én bementem majd csak gondolkodni kezdtem mit is vegyek Liamnek. Mi az amit nagyon szeret... A teknősöket, mindent ami Disney, és még a  Toy Storyt is. Oké, akkor... Majd elnézek egy játékboltba szerintem... Vagy nem tudom.
Megvacsoráztam, majd felmentem a szobámba, és ledőltem aludni. Reggel hétkor keltem már fel. Kilencre a helyszínen kell lennem, majd még hangpróba, aztán két-három számot előadok, aztán pedig dedikálás. Utána meg szerintem elnézek ajándékot venni. Lesz időm bőven.
Bementem a fürdőbe és felöltöztem. Egy farmert és egy inget kaptam magamra, majd jöhetett a smink és a kiegészítők. A telefonomat lenémítva a zsebembe tettem, majd pár holmit a táskámba pakoltam. Egy tornacipőt húztam fel majd már mentem is le.
Lent csak Dylan volt. Köszöntem neki, majd csináltam magamnak reggelit, meg ittam elég sok vizet.
Fél kilenckor már Richel a pláza felé mentünk.
Amikor bementem már elég sok minden felé el volt kerítve a hely. Amikor megláttak sikoltozni kezdtek, én pedig csak mosolyogva integettem feléjük. Sokan mondták már nekem, hogy nagyon közvetlen vagyok feléjük, de hiszen ők is emberek, jogos, hogy nagyon is közvetlen vagyok.
Hamarosan mindent elleptek a rajongók, nekem meg színpadra kellett mennem.
Először a Someday számot énekeltem majd a Just a Girlt és végül a Liberty Walkot. Amikor lejöttem, volt pár percem, hogy kifújjam magamat. Kaptam vizet, majd csak ott álltam, és csak vártam mikor mehetek. Majd elindultam. Leültem a helyemre és már engedték is fel hozzám a lányokat, és a fiúkat is. Elég sokat írogattam, de azt hiszem nagyon is megérte. Majd hirtelen egy nagyon kicsi lány jött oda. Egy közös képet akart, én pedig mosolyogva keltem fel, majd emeltem fel a kicsi lányt. Ő is mosolygott az anyuka pedig csak egy képet csinált. A pici lány egy nagy puszit adott az arcomra amitől én csak mosolyogtam. Én is adtam neki egy puszit majd óvatosan letettem őt, integetett, és én is neki. Visszaültem majd csak folytatódott minden tovább.
Amikor végeztem, mindenkitől elköszöntem, aztán pedig Richel felfedező körútra indultunk. Az első hely egy játékbolt volt, ahogy találtam is egy Woodys plüsst amit azonnal meg is vettem. Majd csak egy állatkereskedést is találtam. Amikor bementem az eladó lány készségesen segített nekem.
- Teknőst szeretnék... - mondtam.
- Jókor jöttél. Pont van három kisteknősünk. - mosolygott majd mutatta is őket.
Mind a hármat egyesével a kezembe vettem, de a harmadik igazán megtetszett, mert olyan kis félős volt, és meg is nyalta a kezemet.
- Azt hiszem ő lesz! - mosolyogtam.
Majd fizettem és egy kis dobozba tettük őt, hogy en lássa senki sem, majd siettünk haza, ugyanis a kis drágát vízbe kell tegyem.
Hazaérve egyből a fürdőmbe mentem, ahogy gyorsan engedtem a kádba vizet és beletettem a teknőst. Megkértem Richt, hogy menjen és vegyen neki kaját, aki mosolyogva tette is amire kértem. Én ott maradtam a kis teknőssel, akinek látszólag tetszett a helye. Nagyon aranyos, már értem Liam mért szereti őket ennyire.
- Legyen a neved... Clarie! - mosolyogtam. - Liam imádni fog, és lesz két másik haverod is! - nevettem.
- Egy teknőssel beszélsz...
Ijedten kaptam a fejem az ajtó felé. Miriam állt ott mosolyogva. Én sikítva felpattantam és a nyakába borultam. Mind a ketten csak nevettünk, de nagyon is örültem neki.
- Kié lesz? - jött beljebb és megnézte a teknőst.
- Liamnek lesz! - mosolyogtam. - Holnap délelőtt átmegyek hozzá, és ott odaadom neki! Mert azért mégse a bulin! - nevettem.
- Jogos! - mosolygott.
Rich is befutott, majd megköszöntem neki, és ment is. Miriam a vendégszobában telepedett le, majd szóltam Dylannek és Ashleynek, hogy itt marad pár napra, és ne csodálkozzanak, ha Niall is itt lesz. Este már csak pisziben kuksoltunk a szobámban.
- Mutasd a gyűrűt! - mosolygott Miriam.
Én csak megmutattam neki a kezemet.
- Gyönyörű! - mosolygott.
Majd kopogtak, és Niall meg Zayn jöttek be.
- Jó estét hölgyek, én elrabolnám Miriamet! - mondta Niall.
bólintott nekem majd felkaptam Miriamet és amilyen gyorsan jött olyan gyorsan távoztak. Zayn nevetve tette be az ajtót majd bezárta. Odajött majd csak megcsókolt és finoman ledöntött.
- Megmutathatom mit vettem Liamnek? - kérdeztem tőle.
- Na mutasd! - mosolygott.
Először a kis plüsst mutattam meg neki, ami szerinte Liamnek nagyon fog tetszeni, majd a fürdőbe vezettem őt.
- Akarom én tudni? - nézett rám hülyén.
- Igen! Nézz bele a kádba! - vigyorogtam rá.
Hülyén nézett rám, majd csak belenézett és nevetett.
- Imádni fogja! - mondta. - Neve van?
- Clarie... - mosolyogta. - Mivel Danielle teljes neve Danielle Clarie Peazer.
- Hihetetlen nőszemély vagy!
Röhögött rajtam Zayn majd csak megölelt. Fenekem alá nyúlt és felültetett a kis a mosdókagyló mellé. Elég nagy hely van rajt ami azt illeti. Szenvedélyesen csókolt. Cseppet sem finomkodott. Egy pillanat alatt leszedtem róla a felsőjét, és csak végig simítottam a mellkasán. Ő is nagyon hamar megszabadított a felsőmtől, de mivel pisziben voltam a melltartóval már nem kellet törődnie.
Egy pillanatra végignézett, majd felkapott és egyenesen visszavitt az a szobába és az ágyra döntött le...

6 megjegyzés:

  1. Nagyoon jól sikerült ;) Tetszett ez a rész is, remélem hamar jön a következő, kiváncsian várom, hogy mi lesz Liam bulija ;) Ja és jó lett az új fejléc(:

    VálaszTörlés
  2. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa.!!!!!!!!!!!!!! *-* *-* *-* Egy kis teknőőőőőőőőőőőős.:ĐĐĐĐ♥♥♥♥♥ Nekem is kell egy kis teknps.! De nagy is jöhet.!!!! Azt kérek szülimre vagy karira.!! Te meg kapsz egy Toy Storys babát.! Waaaa de tök jó lett.! De egy kis teknőőőőőőőőőőős*-*♥♥♥ Kérünk (legalább is én) egy képeeeet.! Úistenem kell egy teknps.4 És waaa tök jó lett.! I Luw (my life).!!!!♥♥

    VálaszTörlés
  3. Wiiiiiiiiiiiii ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ egy teknőske *.* *.* *.* De cuki lehet már! Én is kérek képet róla :D Kivi vagyok mi lesz a buliban, és biztosan fog Liam örülni neki :D
    Hamar kövit! Puszi,Lena

    VálaszTörlés
  4. Alig várom már Liamnek a buliját és Niall és Miriam kapcsolatárol remélem még lesz szo. Myen szép tőled. Összejön a legjobb barátnőd a te pasid eggyik legjobb barátjával. Ez olyan romantikus. *-* I love your blog (nem voltam soha jo angolbol de idén ráállok) Zaynben és benned pedig nem csalodtam. Egy igazi szerelmespár pont azt csinálja ami ti. Nagyon jo lett ez a rész is :D Imádtam!! Téged is imádlak!! <3 Köviiiit *-*

    VálaszTörlés
  5. Alig várom már Liamnek a buliját és Niall és Miriam kapcsolatárol remélem még lesz szo. Myen szép tőled. Összejön a legjobb barátnőd a te pasid eggyik legjobb barátjával. Ez olyan romantikus. *-* I love your blog (nem voltam soha jo angolbol de idén ráállok) Zaynben és benned pedig nem csalodtam. Egy igazi szerelmespár pont azt csinálja ami ti. Nagyon jo lett ez a rész is :D Imádtam!! Téged is imádlak!! <3 Köviiiit *-*

    VálaszTörlés
  6. de jóóóóóóóó!!!!! *.* *.* várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés