Oldalak

2012. szeptember 3., hétfő

30. fejezet

El sem tudjátok hinni mennyire boldog vagyok, hogy ennyien szeretitek a kis történetemet, a másik ami miatt nagyon Happy vagyok, hogy egyre több olvasómmal ismerkedhetek meg. Oké... összesen kettővel eddig, hiszen Lenát már régről Trixit pedig rokoni kapcsolatból ismerem, de jól esik, hogy Dorinával és Stefivel is beszélhettem, és ők is csak dicsérnek. Ennek nagyon örülök, és remélem a sulikezdés nem veszi el majd az erőtöket az olvasáshoz! 

Dorinaa: Köszönöm! :) 
Trixi: Háhá! I Luw kisteknős! És nem kapsz, ezt facen lerendeztük! :P 
Lena: Jó kaptok képet! :P 
Stefiiii: Igen lesz szó még róla, de majd csak később.... /jó sokára/ Olyan jó, hogy nem azt mondod, hogy ők, hanem Ti! Ez annyira aranyos! :$:$:$ ♥♥♥ Én is imádlak! 
Franci: Kösziii! :)
Zsófii: Köszikee! :D 
Bogi: Semmi baj! :) Örülök, hogy tetszik! :) 
Izii: Sajnos ez az igazság... És én azt írom le ami szerintem egy emberre várhat ha ilyen helyzetben van.




Egy kis bulizás...




Az este... Hát.. Egyszerűen tökéletes volt. Teljesen elnyomta az agyunkat a szenvedély, és vágy. Egyszerűen az este... hát szavakat nem találok rá, hogy mennyire jó volt.
- Lizzy... - szólalt meg reggel Zayn.
- Hmm? - rá néztem.
- Tudom hülye kérdés, de... Nem akarsz esetleg hozzám költözni?
Egy pillanatra meglepődtem, majd csak elmosolyodtam.
- Persze!
Ő maga alá gyűrt, én pedig csak hangosan felnevettem.
- Szeretlek! - mosolygott.
Én egy csókkal válaszoltam rá.
 - Készülődjetek! - dörömbölte Niall.
Én csak mosolyogtam Zaynra, majd csak kiszálltunk mind a ketten.
- Én átmegyek Liamhez, átviszem neki az ajándékát! - mondtam miközben a farmeromat húztam fel.
Ő nem mondott semmit ,csak mosolygott.
- Ha nem örül neki, én lecsapom! - szólat meg miközben a kádban nézte a teknőst.
- Szerintem is tetszeni fog neki. - mosolyogtam.
Fogtam a táskámat amibe eltettem a plüsst meg a cuccokat, majd fogtam a teknőst, óvatosan megtörölgettem, majd a törölközővel együtt elindultam vele lefelé. Miriam és Niall már a nappaliban voltak. Felkaptam a kocsi kulcsot.
- Majd jövök! - mondtam, majd egyenesen a kocsimhoz mentem.
Betettem a táskámat, majd a törölközőt letettem és rá a teknőst. A teknősegyszerűen csak bealudt. Elég viccesen nézett ki. Én is beültem, majd már indultam is. Egy kicsikét eltévedtem de végül is sikeresen célba értem. A ház elé parkoltam le, majd felhívtam Danit, hogy ő nyissa ki nekem az ajtót. fogtam a cuccaimat, majd kopogtam az ajtón. Dani nyitotta ki nekem.
- Szia. Liam? - kérdeztem halkan.
- Dani ki az? - kérdezte Liam.
- Csak egy táncos csaj, egy pillanat és megyek. - majd rám nézett. - A kanapén, háttal lesz!
Mosolyogtam, majd kivettem a táskából a plüsst, fogtam a teknőst majd mögé lopóztam.
- Boldog szülinapot! - mondtam majd mögüle elé tettem a két kis ajándékomat.
Láttam ahogy összerezzent.
- Lizzy. - mondta majd átvette tőlem.
- Egy teknős... jaj de aranyos vagy! - mondta aranyosan Liam.
- Amúgy Clarie a neve! - mondtam és csak Daniellere vigyorogtam.
Ő a szemét forgatta, majd Liam elvitte őket, gondolom a másik két kis aranyoshoz. Percek múlva jött csak vissza.
- Nagyon köszönöm! - szorosan magához ölelt.
- Nincs mit! - mosolyogtam rá.
Adtam neki még két puszit, majd aztán elköszöntem tőlük és elindultam vissza haza. de előtte persze megígértettem Liammel, hogy itt leszek a buliján. Csak kár, hogy ő még nem tudja, hogy nem lesz semmiféle medencés buli.
Hazaérve elmeséltem mi volt, és ők is csak mosolyogtak. Danielle küldött egy üzit, hogy már fél hátkor legyünk ott. Az órára néztünk és már lassan négy óta volt, így mindenki elvonult. Én elővettem a fekete ruhámat, amit majd fel fogok venni, és hozzá a barna magas sarkúmat.
- Csinos! - nézte a ruhát.
- Neked még az is csinos ha mackónaciban és a pólódban flangálok! - nevettem.
- Akkor inkább az gyönyörű aki benne van! - kacsintott rám.
- Tényleg komolyan gondoltad, hogy hozzád költözzek? - néztem rá.
- Szeretnék reggel úgy ébredni, hogy az arcodat látom... - mosolygott rám. - Nagyon is akarom!
Én ettől csak elpirultam, és egy picit lehajtottam a fejem. Odalépett hozzám, és a derekamat fogta.
- Nem érdekelnek a gyűlölök. Én... teljesen beléd vagyok habarodva, és szeretném ha azt az időt amit tudunk együtt töltjük! - mondta, végig a szemembe nézett.
- Én is szeretlek! - simogattam az arcát.
Olyan jól esett enyhén borostás arcát simogatnom.
- Minden percet veled akarok tölteni! - mosolyogtam. 
Egy csókot adtunk egymásnak, aztán sajnos neki kellett kezdeni készülődni. Gyorsan letusoltam, majd csak felhúztam a fehérneműimet, közben Zayn is bejött, jó alaposan végigmért, majd ő is nekikezdett tusolni. Még szerencse, hogy teljesen párás az egész kabin.
- Félek az estétől! - mondtam.
Már a ruhámban álltam ott, és a hajamat göndörítettem.
- Miért is?
Amikor kijött, a derekára volt csavarva a törölköző, de még így is nagyot nyeltem, amikor megláttam őt.
- Tudod, hogy nem szeretek bulizni... - mondtam, és kihúztam a hajgöndörítőt.
- Tudom édes... Ha akarod, megvárjuk míg Liam megkapja a tortát aztán eljöhetünk. - mondta.
- Nem kell. Liam bulija, kibírom! - mosolyogtam.
Ő egy piszit adott majd ment a szobába.  Kicsi lakkot fújtam a hajamra, aztán pedig Zayn is teljes felszerelésben jött vissza. Kék farmer, és egy fehér ing, meg a szokásos kis nyakláncai. Ő a haját kezdte el megszárítani, én pedig csak a sminket csináltam. Feltettem a nyakláncot is. A gyűrűmre néztem és egy pillanatra csak elmosolyodtam... Zayn mögém lépett, a hajamat az egyik oldalamra tűrte el és finoman átkarolt.
- Akarok egy képet! - röhögött majd a zsebéből elővette a telefonját.
Mind a ketten csak mosolyogtunk majd ő csinált egy képet. Majd átvettem tőle. Kicsit hülyéskedtünk. Majd csak a nyakamat csókolta, én arcomra pedig egy hatalmas mosoly kúszott és lefényképeztem. A telefonomat az asztalon hagytam, Zayn pedig hozta az övét. Lent, megöleltem őt, ő pedig csak a twitterre tette föl az egyik képet, méghozzá azt amin mind a ketten mosolygunk, és ő fényképezett. De el is olvastam mait írt.
"Ő a legeslegjobb csaj a földön, és megtiszteltetés, hogy ő az enyém! Szeretlek!"
- Én is!
Egy puszit nyomtam az arcára. Olyan jó, mert amikor magas sarkúban vagyok, akkor csak alig fél fejjel nagyobb nálam.
Hamarosan indultunk is. Rich vitt minket, aminek roppant mód örültem is.
Ahogy a helyszínre értünk bementünk, vagyis csak akartunk mert a fotósok nem éppen engedték egy nekünk. De perceken belül már bent is voltunk. voltak páran de volt nekünk egy külön, elkerített rész, mi oda mentünk és vártunk.
Hamarosan pedig meg is jött a szülinapot. Mi csak tapsoltunk, és boldog szülinapokat kiabáltunk. Ő csak nevetett, majd odajött és megölelt mindenkit. Kicsit megdöbbent, hogy ott voltam, de nekem is nagyon örült. hamarosan pedig kezdetét vette a buli. Mindenki elvolt, csak én ültem ott és éreztem magam kellemetlenül. Csak ott ültem, és kedvesen mosolyogtam.
- Lizzy... Menjünk... - mondta Zayn.
- Nem... Maradjunk. - mondtam.
- De látom, hogy nem élvezed!
- Nem baj. Liamnek fontos, hogy mind itt vagyunk... - mosolyogtam rá és egy csókot adtam neki.
- Elrabolom a csajodat, ha nem bánod! - jött oda Hazza.
- Csak épségben kérem vissza! - nevetett Zayn.
- Hová viszel? - néztem rá.
- Táncoluuunk! - ujjongott.
Látszott rajta, hogy van benne már egy kis pia. de csak fogta a kezem és elmentünk táncolni. Őszintén szólva még jól is esett a tánc, de Hazza gyorsan elpártolt, és Zayn váltotta őt fel. Egymásra néztünk, majd testünk összesimult és egyszerre ringtunk a zenére. Roppant feldobta a kedvemet.
Percekkel később csatlakoztunk csak a többiekhez, én pedig csak mosolyogtam.
majd hamarosan mindenki odagyűlt hozzánk, és megjött Liam tortája is. Mindenki énekelni kezdett, majd csak jött a pezsgő özön, amiből én is kaptam rendesen. Mindenki csak nevetett az egészen.
- Elmegyek a mosdóba...- mondtam Zaynnek.
- Nagyon vigyázz magara! - csókolt meg.
Könnyeden rá mosolyogtam, majd elindultam a mosdóba. hamar elvégeztem a dolgomat, majd egy kicsit rendbe szedtem magam de már mentem is vissza, vagyis csak akartam amíg az utamba nem álltak. Két banga dög állt elém, mögöttük pedig egy csaj gúnyos mosollyal. Előre tudtam, hogy itt baj lesz. Dejavu érzésem lett hirtelen. nagyot nyeltem, és csak remegni kezdtem.
- Baj van? - állt elém hirtelen Zayn.  Majd jöttek a biztonságiak is, majd Zayn csak felém fordult.
- Menjünk innen... - suttogtam neki könnye szemekkel.
Ő átkarolt majd egyenesen kimentünk. Én szememből folytak a könnyek és remegtem. Beültünk a kocsiba.
- Eszembe jutott ami akkor történt.... - mondtam most már sírva.
Magához ölelt, majd éreztem ,hogy elindultunk.
- Nem engedem, hogy megtörténjen újra! - mondta, és megpuszilt.
Megnyugvással töltött el, de még mindig remegtem az ijedségtől. 

3 megjegyzés:

  1. A Teknősöm...:'//♥ Ott van Leyuum...♥ Most haribo van hozzád is és Liamhez is, amiért ellopta a tekimet.! *morcosfej*
    amúgy meg, a hülyeségemtől eltekintve, nagyon de nagyon jó lett.! És ki volt az a két nagy darab emberk meg az a csaj?! .O Am meg tök jóóóó lett.! Vroooom már a köviiiit.:ĐĐĐ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Háát ez is nagyon jó lett....hmmm a vége, kiváncsi vagyok, hogy mi jutott eszébe Lizzynek és, hogy ki volt az a két lány....
    Liam is olyan aranyos volt meg Dani is, jó hogy ilyen jóba vannak ;) Várom a folytatást!

    VálaszTörlés