Oldalak

2012. szeptember 17., hétfő

44. fejezet


Úgy döntöttem, hogy nem fogom olyan hamar befejezni a blogot. úgy kb. próbálok úgy tervezni, hogy 5-6 legyen, de azt garantálom, hogy a befejező rész dupla lesz, vagyis úgy tervezem... Na jó, ezt inkább majd később, nem rabolom a drága olvasó időt! :P 

Trixi: Nem biztos! Köszönöm! :) ♥
Dorinaa: Semmi baj! :) Remélem azért tetszik! Köszii! 
Stefii: Köszönöm! :) De sajnos egyszer minden jónak vége szakad, de ígérem, próbálom a másik blogot ugyan ilyen jóra írni! 
Izii: Hatalmas! De már nem akarok semmi depis részt, most már happy lesz minden! :) 
Lena: Háhá! Ez Zayn szerencséje, áldott jó szülők! :) 
Zsófii: Köszönöm! :) Nem fogok... Vagyis nem tervezem, úgy tervezem, hogy csak 2-3 hónapos ugrással, és az sztem bőven bele fog majd férni, és garantálom, hogy imádni fogod! ;) 
Bogi: Köszönöm! :) 






Egy könnyed világközlés! 



A napok eszméletlen gyorsasággal pörögnek a szemem előtt, hiszen már február eleje van... És hát a sajtó élesen ellenem kezd fordulni. Már mindenki azt találgatja, hogy milyen okokból mondtam le a koncerteket, dedikálásokat. Persze volt aki már rátapintott a terhességre, de én végső szavam lesz a döntő ezek felett. Ami nem is olyan sokára lesz. Egy tv-s showra fogok hamarosan elmenni, és a srácokkal is megyek majd egy rádióba is. Ezt az a teher amit még be tudok vállalni, és az orvos szerint is ezt még nyugodtan megtehetem. A hasam már egy keveset nőtt, és ez nagyon is tetszik. És mi a helyzet Zaynnel? Teljesen felpörgött. Annyira örül, hogy apuka lesz, és már alig várja, hogy a nagy pocakommal, kézen fogva járhassunk az utcán és büszkélkedhessen. Én persze mosolygok ezen, mert nagyon jól esik, hogy így érez. Őszintén szólva sokkal rosszabban reménykedtem. Patricia és Yassar is amiben tudnak segítenek nekünk, és még Safaa is nagyon izgatott a kicsi miatt. Persze én is nagyon izgulok, és egyben rettegek a szülés miatt, de azt hiszem képes leszek evvel megbirkózni. Viszont még azzal kell sokat várnunk, hogy megtudjuk a babánk pontos nemét. Én abban reménykedem, hogy kislány lesz, viszont ez még Zayntől meg sem kérdeztem.
A srácok amikor megtudták, hogy terhes vagyok azt hitték viccelek velük és kinevettek. Majd elmondtam nekik még sokszor, majd már felfogták, hogy teljesen komolyan beszélek nekik. Harry nagyon örült, bár Niall annyira nem, viszont a barátnőm annál is jobban. A többiek pedig aránylag nagyon jól fogadták, még Eleanor is. Amikor elmeséltem, hogy mi is a helyzet, nagyon aggódni kezdtek, persze a mai napig aggódnak is. Van, hogy Louis felhív egy nap többször is, de a többiek is. Elég vicces, de már valamennyire jobba helyzet.
Reggel nagyot nyújtózkodva keltem fel.
- Jó reggel álomszuszék! - mosolygott Zayn.
- Reggelt! - nyomtam el egy ásítást.
A hátamon feküdve maradtam, ő pedig az oldalára fordult, és a hasamat simogatta.
- Szerinted fiú lesz vagy lány? - kérdeztem.
- Lány, és olyan szép lesz mint az anyja! - mosolygott rám.
Ezen csak mosolyogtam és egy puszit nyomtam az arcára.
- Izgulsz a délután miatt? - kérdezte.
- Egy kicsit...
Délután lesz a tv-s szereplésem, és hát nem kicsit parázom.
- Nem kell aggódnod, mindenki örülni fog! - fölém tornyosult, és csak csókolt.
Lábam azonnal a derekára fonódott, és kezeimmel a hátát simogattam.
- Szeretlek! - néztem a szemébe.
- Nem szeretlek, én imádlak! - kuncogott, és a nyakamat csókolgatta.
Én felnevettem, majd egy halk sóhajt fojtottam el magamban.
- Nyomás, csinálok reggelit! - ki akarsz szállni mellőlem, de megragadtam a csuklóját.
- Majd én... Ne mindig te fáradozz... - mondtam.
- Pihenned kell..
- Nem fogok pihenni! - mondtam megemelve a hangomat.
- Jó oké! - nevette el magát.
Én mosolyogva adtam neki egy csókot, majd nevetve mentem le a konyhába. Amikor leértem nekiláttam a rántottának. Elég rég ettem már, és nagyon is megkívántam. Nekiláttam, majd hamarosan Zayn is lejött az emeletről. Átölelt, és szinte alig hagyta, hogy reggelit csináljak.
- Mikor kell menned orvoshoz? - kérdezte a nyakamat csókolgatva.
- Pár nap múlva, most pontosan nem tudom, majd megnézem a papírt. De miért?
- Mert most én is veled megyek! - mondta.
Elmosolyodtam ezen, aztán pedig hagyott tovább reggelit csinálni.
Reggeli után ő elmosogatott, én pedig elhatároztam, hogy felmegyek és nézek valami ruhát.
***
Délután, visszamásztam a szobámba, majd a kikészített ruhákat kezdtem el magamra húzni. Egy fekete cicanadrág, hozzá illő lila kis rojtos szoknyával, majd egy szürke pántos felső.
- Ez mégsem lesz olyan jó választás. - mondtam.
Zayn csak értetlenül nézett rám.
- Nézd a hasamat!
Oldalra álltam, és ő csak hatalmas mosolygott húzott az arcára.
- Szerintem csodás! - kuncogott.
- De még senki sem tudja, azt hiszik majd, hogy csak meghíztam. - húztam el a számat.
- Akkor vannak olyan bő felsőid is.
- Egy zseni vagy! - nevettem.
A szekrényhez mentem, és kihúztam belelő egy szürkés darabot, amit magamra kaptam.
- Csodás! - jutalmazott meg egy csókkal.
Egy kevés kis sminket tettem fel, majd jöhetett pár kiegészítő, aztán Rich is megjött. Elköszöntem Zayntől, aztán felkaptam a cipőmet, és a kabátom, majd a kocsiba ültünk, és már úton is voltunk a stúdió felé.
Ahogy odaértünk, engem egyből bekísértek, lesegítették a kabátomat, aztán jöhetett még egy kis igazítás a sminkemen. Rám szerelték a mikrofont, bekísértek, váltottam néhány szót pár emberrel, majd a kényelmes kanapén helyet is foglaltam. Jött a szokásos bemondó szöveg, aztán pedig már én voltam a képben.
- Elizabeth... December óta teljesen eltűntél... És pár napja az összes előreírt koncertedet is lemondták... Mégis miért? - jött a sokadig kérdése.
- Egy ideig el is fogok tűnni, ugyanis most a párom, és a család a legfontosabbak! - mosolyogtam.
- Pár napja Daniellel egy kórháznál láttak titeket, és sokak szerint felettébb vidáman mászkáltatok, biztos van erre valami magyarázat.
- Elég családcentrikus ember vagyok. És most úgy tűnik a tervink valóra válnak.
- Ez azt jelenti... - mosolygott a nő.
- Igen, terhes vagyok, és már lassan három kerek hónapja. - mosolyogtam.
Egy pillanatra csend lett, majd hirtelen tapsvihar, én pedig csak virultam.
- Gratulálok de tényleg. Nem gondolod, hogy kicsit fiatal vagy még. Hiszen 18 éves érett nő vagy, aki előtt egy fényesebbnél fényesebb karrier volt.
- Nem. Zayn egyik unokatestvére hamarosan 4 éves lesz, nagyon sok időt töltöttem vele, és Luxal is, és még ha d me mondjam hány kicsire vigyáztam már életem során. De nem érzem azt, hogy ez korai.
- És az apuka Zayn mint szólt hozzá.
- Először alig hitte el, de nagyon boldog, és ez a legfontosabb.
- Szülők?
Még ezer kérdéssel bombáztak meg, de nem zavart. Örömmel válaszoltam amire csak tudtam, és remélem ,hogy mindenki ennyire jól fogja fogadni mint ahogy ez a nő is. 

3 megjegyzés:

  1. Szuper rész lett,minden olyan jó,túl jó....remélem nem írsz bele semmi rosszat :)

    VálaszTörlés
  2. Maradjon csak ilyen vidám és boldog a végéig. ÍGy pont jó. Mindenki boldog. Remélem nem lessz több szomoru rész. A másik blogod is biztos ilyen szuper lesz,sőt , lehet hogy jobb mind ez,ki tudja? Alig várom a köviit *-* Szeretlek!! <3<3

    VálaszTörlés
  3. Legyen ilyen bolog meg vidám meg maradjon minden így ahog vaaan.! És had tudjuk már meg h PiciLizzy vagy PiciZayn lesz a bba.! vagy kettő?! vagy hároom?! Mennyi lesz és milyeen?! Siess már a köviveel na.!!♥♥

    VálaszTörlés