Oldalak

2012. szeptember 5., szerda

32. fejezet

Sziasztok, ez most egy kicsit Lightos rész lesz! Holnap pedig... hát holnap jön az a rész... a bonyodalom! De mielőtt bármit is elkezdenénk, szeretnélek titeket megkérni arra, hogy a ITT egy kis szavazást indítottam, és érdekelne a véleményetek, a véleményeket ott kommentbe és chaten várom. Előre is nagyon köszönöm mindenkinek!

demon: hát nem ígérek semmit sem! 
Dorinaa: Igen nagyon! :P Köszönöm! Én azért nem akarok heti egyet.. mert én olyan ember vagyok, hogy... nem bírnám ki egy hétig úgy hogy semmit se halljatok rólam! :P 
Trixi: Ajánlom is! :P Azaz én szövegeeem! Pom pádrééé perfektóóó! ♥ 
Vikii: Ajja... akkor holnap meg fogsz ölni.. De kérleeeek neee! Cejetjeeeek! ♥ 
Zsófii: Köszönöööm! :D 
Bogi: Igen nagyon! :D Amúgy... ha külső szemszögből nézzük... Félős vagyok de nagyon.. viszont aki engem jobban ismer, és akit én is barátnőmnek mondok.. Na az tudja mennyire nem vagyok kis csiga! xDD 
Izii: Igeeen! Holnap megtudod! ;) 

U.I.: Akármennyire is szeretitek Hannah Montanát... Ajánlom a számot, mert Lizzy ezt énekli majd és aki nem tud angolul meg kell érteni mi van a dalban... Mert azt hiszem a dal teljesen a történethez vág! 

Csóóók: Lizzy! ♥



Egy fellépés, tökéletes befejezéssel! 



Ahogy eljött a dedikálás napja kicsit ideges voltam. Tegnap mindent lebeszéltem mindenkivel, és nagyon tetszett másoknak is az ötletem. A dalt rendesen bemagoltam, és Paul szinte azonnal meg is tanulta az akkordokat.
Reggel idegesen keltem ki Zayn mellől az ágyból. Elég jó időt mondtak, mára szóval én ennek ki is tettem. A halvány rózsaszín harisnyámat húztam fel, majd a szoknyámat, és persze a kék spagetti pántos mini felsőt. Majd egy nagy meggondolásból a harisnyától megszabadultam. amint ezzel megvoltam Zayn is kezdett ébredezni.  Majd csak azt éreztem, hogy maga felé fordít. Egymás szemébe néztünk.
- Csinos vagy! - mosolygott rám. - De ugye nem gondolod komolyan... Hogyan fogom én kibírni a napot...
Én kuncogtam csak rajta, majd a pólóját megragadtam és szorosan magamhoz húztam, és megcsókoltam őt. Ő megragadott, majd csak felültetett az asztalra. A lábamat a derekán fontam össze.
- Ki kell bírnod! - mosolyogtam rá.
- Megpróbálom.
Majd csak újra megcsókolt. Elengedtem őt, majd csak újra a szépítkezésnek vettem alá magamat. Kivasaltam a hajamat, és nagyon halvány sminket is tettem fel. Aztán pedig pár kiegészítő, és már át is engedtem a terepet Zaynnek.
Én fogtam a gitáromat, majd csak lementem. A srácok lent voltak és láttam rajtuk, hogy már cseppet sem izgulnak.
- Mink a gitár? - kérdezte Hazza.
- Mert kell! - mosolyogtam.
Csendben megreggeliztem, vagyis reggeliztünk mert közben Zayn is hozzám vergődött. Elszívott egy cigit, aztán pedig már indultunk is. Paulal beszélgettünk, majd amikor odaértünk csak a hatalmas tömeget láttuk. Amikor kiszálltunk mindenki sikoltozott, aztán Pault is láttam, aki nem engedtek be.
Intettem neki, ő pedig már csatlakozott hozzánk. Amikor beértünk egyenesen hátra mentünk. Én és Paul félre vonultunk, majd csak beszélgetni kezdtünk. Kezdtem egyre idegesebb lenni.
De percek múlva már felkellet menni a színpadra, nekünk pedig kikészítettek két széket is. Felmentünk, nekem pedig a kezembe adták a mikrofont.
- Sziasztok... - mosolyogtam. - Remélem megengeditek nekem, hogy pár percet most raboljak a dedikálásból, ugyanis egy kis meglepetéssel érkeztem. Lényegében mindenkinek meglepetés lesz, de... A dalt Zaynnek küldeném, mondtam és rá néztem egy kis mosollyal.
Láttam amint a srácok ledöbbennek. Leültem, és végig feléjük nézem, vagy csak zavaromba lehajtottam a fejemet. Paul játszani kezdett, én pedig már énekeltem is. Kicsit remegett a kezem, de szerintem ez nagyon is jogos. Féltem, hogy Zayn mit szól majd hozzá, és a többiek véleménye is nagyon érdekel.
Ahogy énekeltem félve Zaynre pillantottam, aki hatalmas mosollyal az arcán felkelt majd elém sétált. Én felnéztem rá, és csak énekeltem tovább. Szabad kezemet fogta és felhúzott a székről. Én elmosolyodtam, és boldogan keltem fel.
A dal végén hatalmas mosollyal az arcomon néztük egymást, majd ő egy csókot adott a számra. A tömeg hirtelen sikítozni, és tapsolni kezdett, én pedig csak nevettem és ő is.
- Köszönöm! - mondtam a mikrofonba a közönség felé.
Megköszöntem Paulnak is, majd leültünk és kezdetét vette a dedikálás.
***
Amikor hazaértünk, Zayn bezárta az ajtót, majd egyenesen a szobába mentünk fel, ahol újra csak bezárkóztunk.
- Köszönöm, köszönöm! - ölelt szorosan magához.
- Nagyon szeretlek, és annyi mindet tettél, mondtál már nekem... Soha nem fogom tudni azt neked visszaadni.
- Már rég visszaadtad. Szeretsz engem, igent mondtál, velem élsz, és még egy dalt is írtál!
Mindegyikünk pizsibe bújt, majd az ágyba dőltünk le. egymáshoz bújtunk, és így nyomott el minket az álom.
reggel korábban keltem fel, mint Zayn, így óvatosan kiszálltam mellőle. Összefogtam a hajamat majd egyenesen a konyhába mentem le. Úgy gondoltam csinálok neki egy kis reggelit. Lent, a hűtőből elővettem amire szükségem volt, majd megkerestem a serpenyőt, és nekiláttam a reggelinek. Szalonnás rántottának álltam neki.
Amikor már majdnem kész voltam, két kéz karolt át és  nyakamat kezdte el csókolgatni. Én csak mosolyogtam.
- Ágyba akartam vinni a reggelit! - mosolyogtam.
- Én meg téged akarlak az ágyba látni! - kuncogott.
- Te kis perverz! - röhögtem.
- Nem én állak bugyiban és egy mini toppan a konyhában!
Még jobban magához húzott. Én csak nevettem, majd csak nagy nehezen a tányérra tettem a reggelit. Egy csókot adtam neki, majd leültünk az asztalhoz és enni kezdtünk. Hirtelen csengettek.
- Maradj majd én megyek! - álltam fel.
Ajtót nyitottam, Louis, Eleanor és Hazza álltak ott.
- Gyertek be! - álltam arrébb.
Ők bejöttek, betettem az ajtót.
- Nem zavarunk? - jött a kérdés Eltől.
- Nem, éppen reggelizünk! - mosolyogtam.
Visszamentem az ebédlőbe. Zayn üdvözölte őket, majd csak ettem tovább, mert ő addigra már betolta a kajáját. Pár perc múlva már én is végeztem. A konyhába mentem, és nekiláttam elpakolni.
- Segíthetek? - jött oda hozzám El.
- Jaj nem kell! - mosolyogtam rá.
- Szerintem öltözz át, Zayn szinte csorgatja utánad a nyálát! - nevetett.
Ezen én is csak nevette, majd amikor elmosogattam, csendben felvonultam a szobába, hogy átöltözhessek. Egy melegítőnadrágot kaptam magamra, egy kék pántos felsőt, és egy kötött pulcsit húztam fel. Majd fogtam a telefonomat és lementem a többiekhez. Leültem a kanapéra Hazza és Zayn közé. Zayn egyből átölelt, én pedig csak hozzá bújtam. Felmentem twitterre és Anne írt nekem.
"Szia... El sem hiszem, hogy írtál. Ez.. Jaj nagyon aranyos tőled. És semmiség, örömmel írom ki a véleményemet! Amúgy nagy rajongód vagyok és a srácoknak is!"
- Mondom én, jóban lesztek! - nevetett Zayn.
Én mosolyogtam de már írtam is neki.
"Ez természetes! De remélem nem vagyok tapintatlan ha azt mondom, hogy szívesen találkoznék veled!"
Amikor elküldtem, kiléptem. Zaynnel összekulcsoltuk az ujjainkat, és a srácokkal kezdtünk el beszélgetni. 

3 megjegyzés:

  1. Csak ismételni tudom önmagamat, megint nagyon jó lett, alig várom a következő részt! És kíváncsi vagyok milyen szerepe lesz Anne-nek, remélem csak jó!!

    VálaszTörlés
  2. Waaa tök jóóóóó*-* Imádomimádomimádom.! Hamarhamar akviiiit te Pirosnadrágos-Csíkospóló-Feketekalapos lány.:Đ Am meg midenképpen Miley Legyen.! Szerinteem.:ĐĐ♥

    VálaszTörlés
  3. Akkor nem fogm olvasni a hnapit.xdd mmeg ha Zaynékkről van szó.. akkor MEGHALSZ.. csak ne az legyen h pl azaz Anne meg Zayyn kavarnak vagy ilyesmi..kérlek.:|| am jólett.^^

    VálaszTörlés