Oldalak

2012. szeptember 10., hétfő

37. fejezet

Elszomorító hírek... Ezen a héten, legkésőbb a jövő héten véget ér a történetem. 
De akkor essen szó a másik blogról is. Mivel sokan kérték, hogy majd adjam meg a másik címet... elmondom, hogy nem fogok vesződni az újra csinálásban, és a link cserékkel. Itt fog folytatódni a történet. Szóval marad a linkem ugyan ez, csak éppen egy másik szálon fog folytatódni.
/Amúgy mostanság rákattantam az ilyen arab zenékre... Nagyon pöpevek *.*/ I Luw Zayn!

Dorinaa: Köszönöm! :) 
Lena: Köszönöm! 
Trixi: Köszönöm! :D ♥ 
Stefii: Semmi baj, neked elnézem! ;) Nem tud a meglepiről! Nem csaptam össze, ezt garantálni tudom! :) 
Izii: Sajnos... :( Izgalom... most annyira nem majd a későbbiekben! 
Zsófii: Nyugalom, nem parázunk! Köszönöm! :) 
Bogi: Pontosan! :D Nem sír, nevet! xDD 



Fellépés...! 

Holnap este lesz a fellépésünk, mi pedig délután már itt voltunk, és ügyesen hárítottam a dolgokat. Yassar meghívott minket erre a muszlim találkozóra, és szinte már gyomoridegem van, hogy nem mondhatok semmit sem. A nap nagy részét velük töltöttük, és olyan jó volt. Safaa és Waliyha is jönnek majd, meg persze Doniya is. Szóval végül is az egész Malik család.
Vacsora közben csend volt az egész asztalnál. Vacsi után pedig mindenki elvonult a maga kis dolgára. Én és Zayn felmentünk a szobájába, hogy kettesben legyünk. Bezárkóztunk, majd az ágyba dőltünk és egymás karjaiban nyomott el mindkét az álom.
Reggel amikor felkeltem, letusoltam, majd nekiláttam felöltözni.
- Hová?- - jött oda hozzám az álmos Zayn.
Átkarolta a derekamat.
- El kell intéznem valamit! - mondtam.
- Mit? - kérdezte és a nyakamat kezdte el csókolgatni.
- Majd megtudod! - nevettem. - Este találkozunk az ünnepségen! És forrón ajánlom, hogy ne csajozz be!
Néztem rá. Ő felkuncogott, majd csak ajkaimra tapadt. Lassan megéreztem ,hogy mennyire is káván engem, de nem engedtem neki semmit sem.
- Este! - nyomtam a szájára egy csókot.
Fogtam cuccaimat, aztán pedig már mentem is. Lent is elköszöntem mindenkitől, majd a helyszín felé vettem az irányt. Már elég sokan voltak akik pakolásztak meg minden. Szabadtéri eseménysorozat lesz, aminek én roppant mód örülök is. És ha minden jól megy akkor mi maradhatunk majd a ruhánkban.
Ahogy beléptem a nekünk kijelölt öltözőbe, a lányok már mosolyogva beszélgettek. Leültem egy székre, majd csak Danit vártuk. Amikor belépett, egyből hívott minket, hogy próbáljunk. Most zene nélkül ment az egész. Amikor lejöttünk, egyre több ember jött, és már az ilyen másmilyen kis programok vették magukat kezdetbe.
Kaptunk ebédet, amit csendben el is fogyasztottunk, majd mindenkit kezelésbe vettek. A kezünket nekilátták mehedivel teletenni. Közben pedig  kivasalták a hajunkat. Dani haja is most egyenes lesz. Bár neki tovább fog tartani kivasalni.
/Aki nem tudja, a mehedi annak a magyar jelentése a henna/ 
Elég sok időbe telt elkészülni, hiszen a mehedi nem megy olyan egyszerű, és nem is kis felületre kellett alkotni. Meg a hajvasalás, akkor még fel kell öltözni, és még ott a smink is.
Mindenkin láttam hogy ideges, és mindenkinek járt a lába. Egy csomó muszlim közé tesszük majd be a lábunkat, mi akik alig egy hónapja kezdték el a hastáncot, olyanokhoz akik ezeken nőttek fel. Fogalmam sincs, hogy mit várjak el, max csak annyit, hogy remélem nem fújoznak ki minket. Mi mindnet megteszünk annak érdekében, hogy profi színvonalat hozzunk.
Ahogy elnéztem az enyém volt a legapróbb minta, de egyben a legnagyobb is. A sminket mindenki maga intézte el. Egy könnyebb fekete smink volt az amit el kellett készítenünk.
Amikor felöltöztünk és a kikészítők is rajtunk voltak, egyre idegesebb lettem, de amint megláttam Dani mennyire jól is néz ki, kicsit elpárolgott belőlem minden.
Amikor kiértünk, a színpad előtt már sokan voltak. Az első sorokban láttam Safaat, Waliyhat és Doniyat is. Mögöttük pedig ott volt Patricia, Yassar és Zayn is.

Ahogy felmentünk, csak őket néztem, és láttam a döbbenetet az arcukon. Egy pillanatra elmosolyodtam, és kezdtem megnyugodni. Majd Liam, Harry, Louis és Niall is feltűntek, meg persze Miriam is. Ahogy elindult a zene mindenki tette amit neki kellett. A tánc közben lényegében mindenkit figyeltem, és vártam a reakciókat. Mindenki mosolygott, ami nagyon is jól esett, legalábbis nekem. Ahogy a végére értünk, mindenki tapsolt nekünk.
Mi lejöttünk, én pedig egyenesen Zaynékehez igyekeztem. Nem nagyon érdekelt, hogy mezítláb vagyok.
- Ezt el sem hiszem! - nevetve ölelt meg Zayn.
- Ha nem tetszik egyszerűen csak mond ki! - néztem rá!
- Imádtam!
Megfogta a derekamat, majd egy kicsit megemelt és megpörgetett. Én nevettem, majd amint letett megcsókoltuk egymást. Kezemet a mellkasára tettem. Majd csak összekulcsoltuk a kezünket.
- Nagyon ügyes voltál! - dicsért meg Yassar.
Nagyon de nagyon jól esett! Mindenki gratulált nekünk, majd én elmentem, hogy felhúzzak valami cipőt. Egy sarut kaptam magamra, majd visszamentem a többiekhez. Láttam Zayn unokatesóit is, de nem mertem odamenni. Hazza jött oda hozzám, meg a srácok akik gratuláltak nekem. Egyre több ismerős arcot láttam.
- Elizabeth... - jött oda Jawaad Zayn egyik unokatestvére.
- Szia Jawaad! - mosolyogtam és megöleltem őt.
- Jesszusom mennyit változtál. - nézett végig rajtam. - Kezd beigazolódni amit akkor mondtam!
Kicsit elvesztem az emlékek között. Már nem is emlékszem mit mondott nekem. Zayn hátulról ölelt át.
- Nem emlékszem rá... - mondtam egy kicsit zavarban.
- Egyszer iszlám vallású csaj leszel!
Ezen én is csak mosolyogtam. És tényleg igaza volt. Egyszer még nagyon régen, mikor csak úgy hármasban lófráltunk akkor mondta nekem. Zayn elrabolt a többiektől, majd csak a családja társaságában vegyültünk el.
***
Elég sokáig voltunk kint. De nem is bántam, olyan jót táncoltam, és megérte. Amíg én visszaöltöztem, addig ők kint vártak. 
Ahogy hazaértünk, én egyből felmentem, hogy le tudjak tusolni. Amint beálltam a zuhanya alá hallottam, hogy valaki bejött, majd percek múlva már két kéz siklott végig a vállamon egyenesen a kezemig.
- Remélem nem zavarok... - mormolta a fülemben édes hangján Zayn.
- Te, soha! - mondtam halkan.
Szembe fordultunk egymással, és szinte elvesztünk egymás szemeiben. Csak néztük egymást, majd csókba forrtunk össze.
***
Reggel mosolyogva keltem fel. Megfordultam, Zayn még aludt. kezem a mellkasára tettem, majd feljebb tornásztam magam, és puszilgatni kezdtem őt.
- Jó reggelt... - mormolta.
Én mosolyogtam, majd a szájára tapadtam. Szenvedélyesen csókoltuk egymást. Keze végig siklott a hátamon, és a fenekemnél megállott. Én belenyögtem a csókba, amin ő elmosolyodott.
Amikor elváltunk egymástól, elmentünk letusolni, majd pedig egy kényelmes ruhába bújtunk. Én egy kék melegítőbe, és az ő fehér OBEY felsőjét. Hajamat kifésültem, majd összefogtam. A tükör elé álltam, majd felhúztam a felsőmet, hogy megnézzem mennyire látszanak még a nyomok.
- Mi a baj? - jött Zayn is oda hozzám.
- Csak megnéztem ,hogy mennyire látszanak még a foltok! - tűrtem vissza a felsőmet.
Elég nagy volt rám, de nem éppen érdekelt. A telefonomat a nadrág zsebébe tettem, majd elindultunk lefelé. Zayn szorosan mögöttem jött. Amikor leértünk még pár ismerős arc volt lent. Akit egyből kiszúrtam a legkisebb unokatesóját Zaynnek. Alen alig volt négy éves, de már most kész szívtipró gyerek. Köszöntünk mindenkinek, de mi egyből a konyhába mentünk be. Hirtelen csak azt éreztem, hogy valaki a lábamba kapaszkodik.
- Alen hagyd őket szépen békén...
Lepillantottam és két mosolygós szempár köszönt vissza rám. Azonnal felvettem, és az oldalamra fogtam a kicsit. Volt súlya ezt nem tagadom, de még bőven elbírtam őt.
- Én csinálok reggelit, menj csak be. - mosolygott Zayn.
Így is tettem... Alennel az oldalamon visszamentünk a nappaliba. 

2 megjegyzés:

  1. Waaaaaaa....jó és rossz értelemben is...Rossz: mindjárt vége ennek az egésznek...:'/
    Jó hír: Waaa tsizta édeeees.:$ És nem tudom, hogy ezt az egészet a Barbus fellépése után vagy előtt találtad-e ki, de mindenesetre tök jó lett, és ha utűn, akkr látom hatással volt rád;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes rész lett,és én is sajnálom ,hogy hamarosan vége. Zaynnel ha a történet folytatódna,összeházasodhatnátok és gyerekeitek is lehetnének,biztos jo szülők lennétek,téged is szeret Alenke ugyhogy jo anyuka lennél,Zaynt pedig nem látogatnák az unokatesoi ha nem szeretnék.Mostanában már nem annyira várom a kövit mert hamarosan nem lesz kövi és igy inkább várnék több időt minthogy ne legyen mire majd várjak. Nagyon szeretlek,várom az uj blogod. :* <3

    VálaszTörlés