Oldalak

2012. szeptember 12., szerda

39. fejezet


Sziasztok, bár most nem vagyok toppon /nagyon nem vagyok jól/ azért miattatok felvonszoltam magamat, és itt is lenne a friss. Lehet a pénteki friss vagy nagyon de nagyon késő este  jön /olyan 11 felé/ vagy szombaton dupla részt kaptok. Nektek melyik lenne jobb? 

Dorinaa: Semmi baj! Igen, sajnos nekem is. :( 
Lena: Köszönöm, és én is ebben reménykedem! :) Örülök, hogy tetszettek! 
Trixi: Inkább nem, nem szégyenítem magamat, ártana az egomnak! :P xDD Én is szeretlek! ♥
Stefii: Elolvastam, és nagyon is tetszik! :D És örülök, hogy tetszett! :D 
Zsófii: Jaj köszönöm! :$ Amúgy nekem is az az egyik nagy kedvencem Mileytól! ;) 
Bogi: Majd az is ki fog derülni, ennyit elmondok! :P I Love Rock 'n' Roll pedig egy különleges helyet foglal a szívemben ezért választottam bele! :P 





Hamarosan itt a Karácsoooony! ♥


/ December... karácsony előtti napok/

Egy napja jöttem csak haza, de azt a napot egyből végig is aludtam. A koncertek nagyon zsúfoltak, de élveztem mindegyiket. Volt, hogy egymás utáni napokon voltak a koncertek, és néha még becsúszott egy dedikálás, tv-s szereplés vagy más. A rajongó táborom egyre csak nőtt, ezt twitteren láttam leginkább, és azon, hogy napi szinten kaptam a kommenteket, és mindig hatalmas tömeg vett körül. Zayn egy csomó koncertemre eljött, viszont a srácokat kicsit keveset láttam. Már hiányoztak, viszont Miriam csak áradozni tudott Niallről, és hogy mennyire jó fejek a srácok. Amint tegnap hazajöttem, a drága vőlegényem vacsorával várt, és egy csodás esténk volt, viszont amint elaludtam teljesen kiütöttek, és aludtam mint a bunda.
Amikor egy szállodában kellett aludnom, akkor Zayn általában velem, volt és szinte elvoltunk mint két befőtt. Végig nevettük az estéket, és hát... Még más egyebeket is csináltunk, de hát azt nem kell részleteznem azt hiszem.
Úgy tervezzük, hogy ma kicsit karácsonyosabbá tesszük a házat. Kívülre az én javaslatom által semmi nem kerül, inkább csak a ház belsejét dekoráljuk. Aztán pedig jöhet a fenyő, és a süti sütés. Úgy tervezzük, hogy a karácsony első napját kettesben fogjuk tölteni, másnap pedig a szüleihez megyünk. Ezt le is beszéltük, és a szülei is benne voltak ebben.
És hogy mi a helyzet velem? Elég sok... A bátyám teljesen elfeledkezett rólam, és már csak Miriammel tartom a kapcsolatot, az otthoniak közül. Kicsit rossz, mert így nagyon is egyedül érzem magam... Szüleim nincsenek, és teljesen egyedül vagyok.
Viszont ma elméletileg a srácok átjönnek hozzánk, kivéve Niallt, mert ő és Miriam már reggel elutaztak Mulliungarba. Átjönnek, aztán pedig ők is mennek haza, és most akarnak ajándékozni. De hiába kötöttem nekik ki, hogy nekem semmit se vegyenek, biztosra veszem, hogy teljesen sokat költöttek rám.
Ahogy reggel felkeltem, Zayn még békésen szuszogott mellettem. Feljebb kúsztam, és csak az arcát figyeltem, majd a hajába simítottam. A szőke tincse ugyan úgy virított ki gyönyörű barna hajából. Imádom őt, és ez soha nem is fog megváltozni.
- Jó reggelt... - mormolta.
- Jó reggelt! - mosolyogtam.
Lassan nyitotta ki a szemeit, majd magához húzott, és egy lágy csókot nyomott számra.
- Menjünk! - mondtam hatalmas mosollyal az arcomon.
Kipattantam az ágyból, magamra kaptam valami ruhát, majd a mamuszomba léptem bele, a hajamat megfésültem, felkötöttem aztán pedig már siettem is lefelé. Alig vártam, hogy nekileselkedjünk a karácsonyi sürgetetnek. Neki akartam látni már a sütiknek, a fának, és minden díszítésnek.
Amikor a reggelit befejeztük, Zayn a fával ügyködött, én pedig a recepteket majszolgattam, és kiválogattam mit is kell megcsinálnom.
- Oké ez meg van... - jött be a konyhába.
Én már nagyban munkálkodtam a sütiken.
- Honnan van ennyi receptünk? - nézte a lapokat.
- Danielle írt le nekem párat, meg még nálatok mazsoláztam ki párat.
- Az én csajom! - nevetve megölelt.
Én is nevettem, aztán pedig ő is bevonta magát a süti készítésbe. Egész jól elvoltunk, nevettünk sokat, bekapcsolta a tv és szólt a zene is. Úgyhogy teljesen alaphangulat volt. Olyan dél felé, mikor már az ebéd is főtt, meg a süti is, elkezdtük kidekorálni a házat. Lecseréltem a terítőket, míg Zayn nekikezdett a fának, később pedig én is csatlakoztam hozzá.
- Mennyire jó már... Ez az első karácsonyunk együtt... - mondta.
- Egy családként... - mondtam halkan lehajtott fejjel.
- Egy családként! - ismételte meg a mondatomat, majd egy csókot adott.
Csengettek, majd már ment is. Hamarosan kiabálásokat hallottam, és egyből tudtam, hogy a srácok azok. Elmosolyodtam, de folytattam a fa díszítését. Amint ledobták a cuccaikat, egyből megrohamoztak engem is. Szorosan öleltek.
Lényegében majdnem egy hónapja nem is találkoztam velük, és már tényleg el is felejtettem, mennyire is idióták. Lousi és Hazza együtt öletlek meg, és két hatalmas puszival fogadtak. Liam egy szoros öleléssel és két puszival. A mosoly alig akart lefagyni az arcomról. Zayn is megcsókolt, majd ők letelepedtek a kanapén, én pedig a konyhában sürögtem egy darabig.
Amikor visszamentem a nappaliba, már mindegyik srác a fát állta körül. Én is csatlakoztam, és a zene továbbra is hangosan szólt.
- Na ki teszi fel? - kérdezte Harry a csillagra mutatva.
- Zayn! - mondtam azonnal.
Mosolyogva a kezébe vette, majd egy kis segítséggel, de a csillag is felkerült a fa tetejére. Egy kép is készült a fáról, majd pedig leültünk enni. A srácok azonnal áradozni kezdtek az élményeikről, én pedig alig bírtam röhögés nélkül.
Ebéd után, a nappaliba telepedtünk le, már mindenki előtt ott volt a kis ajándéka. Mi is a jól bevált ajándékozási módszer mellett álltunk. Mindenki kihúzott egy nevet, és annak adunk ajándékot. Én voltam olyan szerencsés, hogy Louist húztam ki. És szinte a megfelelő ajándékot meg is vettem neki. Egy karóra, mai szerintem pont az ő ízlése, és egy kis répa alakú plüss.
- Liam kezd te! - mondta Zayn.
Ő pedig felált és egyenesen elém jött.
- Boldog karácsonyt! - nyújtott át felém egy lila dobozkát.
- Köszönöm, viszont kívánom!
Adtam neki két puszit majd pedig átvette a csomagot, ő visszaült, én pedig a kis zsacsetot vettem fel magam mellől.
- Boldog karácsonyt! - nyújtottam ás Louisnak az ajándékát.
Ő megköszönte, majd visszaültem, és a saját ajándékomra meredtem. Kinyitottam, és egy parfümöt kaptam, meg egy cuki kis plüss cicát. Betettem a kis csomagomat a fa alá, és Zayn is a sajátját, majd pedig elköszöntünk a fiúktól, ők pedig az útjukra mentek.
Az napunk további felét  a konyhában töltöttem, Zayn pedig mindenben segített nekem. Úgy döntöttünk este lesz egy kis twitcamzés. Már alig vártam, és azt is, hogy megkapjam az ajándékomat, és azt is, hogy én adjam oda az enyémet.
Kicsit sokat filózta azon, hogy minek örülhetne a legjobban. Hiszen mindene megvan amire csak vágyhat az ember. De az mellett döntöttem, hogy kap pár ruhát, meg persze egy órát is, aminek a hátuljára gravíroztattam is. Lehet nem a legszebb és a legjobb ajándék, de azért remélem, hogy tetszeni fog majd neki.
Este a forró kakaóval ültem Zayn mellett, felhúzott lábakkal, és összekulcsolt ujjakkal. Az ajándékok már a fa alatt, és nagyon nem tetszett nekem. Már kicsiként sem szerettem ha az ilyenek a szemem előtt vannak, mert még nagyobb késztetést érzek, hogy felnyissam őket. De most még várnom kellett vele. Hétkor állunk neki twitcamozni és olyan egy max két órát leszünk fent, aztán pedig ajándékozás. Hihetetlen, hogy mennyire kis akaratos vagyok.
Lehozta a gépét, majd az asztalra tette, mi pedig csak a kanapén ültünk. Zayn felül, majd csak kitárta a lábait, én pedig beültem oda. Kiírtuk, hogy hamarosan cam, aztán pedig felléptünk. Már rengetek ember volt fent, de nem is bántuk meg. Aztán pedig neki is láttunk... Elég érdekes volt az egész, de azt hiszem nagyon is jó értelemben...

3 megjegyzés:

  1. Szuper lett, most nekem is karácsonyos hangultom lett,csak az a baj, hogy szeptember van, vagyis nem baj mert holnap NIALL SZÜLINAPJA LESZ :D :D bocsi,de ezt muszáj volt leírnom ;) Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Szuper mint mindig :D És dettó nekem is olyan lett a hangulatom :D
    Elképzeltem ezt az egészet amit leírtál és tök jó :)
    Nálam is van rész! Ezt csak úgy mellékesen írtam!
    És remélem jobban vagy már! Nincs semmi bajod. És nekem mind 1, hogy lesz a pénteki. Vagy a dupla. Nekem bárhogyan jó!
    Hamar kövit! Puszika, Lena

    VálaszTörlés
  3. Sziaa. Full szuper (ha létezik ilyen szo) lett ez a feji is,kis édi sütizés,én is kérek :D Milyen cuki az én Liamem aki a Danielleé de a blogomban az enyém. Szerintem szombaton is csak eggyet rakjál így olyan lesz mint egy plusz feji.Vagyis a pénteket kihagyod és szombaton és vasárnap is csak egy-egy rész legyen. Ez a személyes véleményem,nekem igy nagyon tetszene. Szeretlek nagyoon :* <3 xx

    VálaszTörlés