Oldalak

2012. szeptember 14., péntek

41. fejezet

Büszke vagyok magamra, mert este volt annyira kényszer erőt, hogy megírjam nektek a fejezetet... Lényegében nem is bírtam elmenni aludni, hogy nem hozok nektek frisst, és rekord idő alatt meg is írtam. Tudom... Egy kicsit későn hozom, de azért remélem holnap bombáztok majd komikkal, de holnap már korábban jön a fejezet! Na most pedig megyek csicsikálni mert késő van, hulla vagyok, és nem mellesleg még teljesen kivörösödtek a szemeim és könnyezek is! Ájj de értetek mindent! ♥♥♥

Trixi: Na most megtudod, hogy lesznek egy picik vagy sem! xDD Köszönöm!
Dorinaa: Ez kedves, köszi! :) 
Stefii: Ki mondta, hogy holnap vége? Egy szóval sem mondtam én ezt! :P Még pár feji vissza van nem kell aggódni! Én egy szóval sem mondtam azt, hogy na holnap vége... legalább 2-3 fejivel előbb szólok, hogy nah még ennyi vissza van! 
Zsófii: Őszintén szólva... Én linzert zabáltam mikor a fejit írtam, szóval... Átérzem a mézeskalácsos dolgot! :P
Bogi: Köszönöm! :) 




Szülinapi ajándék... Miért ne?



/Egy évvel később... Január első hetei/
Bő egy év telt el... Betöltöttem a 18. életévemet, és valami eszméletlen jó volt a szülinapi bulim. Na jó.. Nem is annyira buli volt inkább egy nagy családi összejövetel. A srácok, Miriam és persze én. Itt voltunk nálunk, és minden olyan volt mintha öt évesek lennénk. Végig nevettük a napot, majd pedig egy esti fürdőzéssel zártunk mindent. Jah és sikeresen le is érettségiztem, aminek még jobban örültem, mivel előrehozott volt, és kétszer annyit tanultam rá mint mások.
Zaynnel pedig már eléggé beleéltük magunkat abba a gondolatba, hogy gyerekünk legyen. Elég sok tapasztalatot is szereztünk, ez idő alatt, mert sokszor Luxra vigyáztunk, vagy Alenre de volt már, hogy egy egész kicsi csöppséget bíztak ránk, és nagyon élveztük az egészet. Bár még egyenlőre nem tervezünk semmit sem, hiszen 18 vagyok... Kicsit még várni szeretnék.
Ami pedig a munkát illeti... Két turnét lezártam, kiadtam még egy albumot, és még két klip. Egyszerűen csak nagyon jól érzem magamat az énekesi pályán, és rengeteg rajongót szereztem magamnak. Ez nekem még új, de teljes mértékig hozzászoktam ehhez. Már amennyire hozzá lehet szokni ahhoz, hogy sehová sem tudsz elmenni lagzis kíséret nélkül. Számos hírességgel volt szerencsém találkozni... De talán a legjobb az Conor Maynard volt. Amikor táncpróba volt, hirtelen megjelent ott, én pedig azt sem tudtam mit csináljak. Rajongója vagyok, és kiderült ő is nagyon szereti a zenémet, amitől eléggé zavarba is kerültem, és megállapítottam, hogy nagyon is jó fej.
A karácsonyt teljesen kettesben töltöttük, és nagyon de nagyon jó volt. Szilveszterkor pedig a szüleinél voltunk. Nagyon szeretek velük lenni, mert igazán befogadtak, és saját gyerekükként tekintenek rám. Zayn pedig... Egyszerűen teljesen egymásba habarodtunk, és alig lehet minket elválasztani. Persze a sajtó már egy csomó pletykával hitetlenkedett. Ha hinnénk nekik akkor legalább hatszor szakítottunk már... De ez nem igaz. Még veszekedni sem veszekszünk. Ez amolyan... Két mágnes ami tökéletesen illik egymáshoz, és kibírja az idő által okozott károkat. Szóval... Boldogabb nem is lehetnénk. Időközben Liam is megkérte Danielle kezét, és hamarosan esküvő is lesz, bár nyári idő pontot akarnak... Úgyhogy még nem lehet tudni. Louis és Eleanor is még együtt vannak és nagyon boldogok, persze Niall és Miriam is. Egyedül az én kis bátyusomat Harry van egyedül, bár van egy csaj akinek nagyon csapja szelet, és elég komolynak is látszik a dolog, szóval mi csak reménykedni tudunk ebben.
Napok óta eléggé rosszul vagyok. Nem is tudom pontosan mi van velem, csak annyit tudok mondani, hogy émelygés. Daniellet megkértem, hogy jöjjön ma át, mert Zayn lelép és akkor majd bővebben beszélek neki. Aztán majd meglátjuk mi lesz.
Reggel fáradtan másztam ki az ágyból. Este alig bírtam aludni mert hánytam, és rossz volt. De most már kicsit jobban érzem magamat. Felvettem a melegítőgatyámat, majd a felsőt, belebújtam a mamuszomba. Amint leértem a csengő is megszólalt. Azonnal mentem is ajtót nyitni. Danielle mosolygós arca köszönt vissza rám. Megöleltük egymást majd behívtam. Leültünk a kanapéra.
- Na mi is baj? - kérdezte.
- Hát... Már napok óta nagyon furcsa érzésem van, hányinger, émelygés, tegnap este még hánytam is. - számoltam be neki.
- Lehet hülyén hangzik, de nem gondoltál bele abba, hogy terhes vagy?
A szívem egy ütemet kihagyott, de be kellett lássam igaza van...
- Lehet... Már lassan egy hónapja nem volt menszesem sem... Danielle.... - néztem rá ijedten.
- Mi lenne veled nélkülem... - sóhajtott fel mosolyogva.
Én nem értettem miről beszél, majd a táskájában kezdett el kotorászni, és hamarosan egy kis doboz került a kezeim közé. Amikor megláttam a feliratot egy kicsit megijedtem: Terhességi teszt
Vettem egy mély levegőt, majd egyenesen bezárkóztam a fürdőbe. Elolvastam a leírást, majd tettem amit tennem kellett, de egyszerűen nem bírtam, és csak a kád szálán ülte, a teszt a csap szélén, a lábam pedig folyamatosan járt.
- Lizzy.... Engedj be! - dörömbölt Dani.
Nem szóltam neki semmit sem. A telefonom kijelzőjén figyeltem az órát, majd pedig a képet néztem. Természetesen én és Zayn vagyunk rajta amikor egy csókot ad nekem. Egyik kedvenc képem a sok közül. Elég sok közös képünk van, de hát ezeket mind imádom is.
Amikor letelt a kijelölt idő, kicsit remegve de a tesztre néztem... Két kis csík jelent meg rajta. Pozitív. Arcomra egy hatalmas mosoly futott. Szinte lelőhettek volna, annyira a fellegekben jártam. Gyorsan ajtót nyitottam, és ujjongva nyomtam Danielle orra elé. Ő is roppant mód megörült ennek.
- Ez olyan... jaj olyan jó! - mosolygott.
- Ennél szebb nem is lehetne! - mondtam egy iszonyatos vigyorral az arcomon.
- Mikor mondod el neki? De előbb orvoshoz is el kellene menned! - mondta Dani.
- Mi lenne... Ha szülinapján mondanám el neki?
- Szerintem ki fog csattanni örömében! - nevetett. - De addig van pár napunk, szóval előbb egy orvoshoz megyünk el.
Ő lement, és hívta is azt a dokit, ahová ő jár, én pedig csak azonnal kimentem, és a kinti szemetesbe dobtam el a tesztet, hogy Zayn még véletlenül se találja meg. Annyira felvidultam hirtelen... Nem bírtam magammal. Lesz egy kicsi babám... Az enyém, és bennem fejlődik, és majd engem fog anyunak hívni. Ahogy ott ültem a kanapén a kis plüssömet magamhoz húztam, és mosolyogva piszkáltam. Ez a plüssözés nekem már rossz mániám, de nem is nagyon szeretnék erről leszokni, olyan jó érzés, és szinte... Olyan nehéz erről leszokni.
Dani közben elmondta, hogy holnap délutánra máris szerzett nekem egy idő pontot. A fiúknak pedig majd azt kell mondani, hogy kicsit elmegyünk egy csajos estére, vagyis inkább délutánra. Nem szoktam hazudni Zaynnek, de szeretném ha mindez titokban maradna a szülinapjáig.
Amikor Danielle elment, én még mindig sokkolva ültem a kanapén és alig bírtam felfogni a dolgokat. A rosszullétek mind a kicsi lény miatt voltak. Én pedig gyógyszer vettem be, kár hogy akkor még nem tudtam erről. Biztos egy szemet sem vettem volna be. De remélem semmi baja nincsen neki. A hasamat simogattam. Olyannyira jó érzés.
Zayn szülinapja... Azt elméletileg majd náluk tartjuk, de remélem semmi baj sem lesz, és az ő szülei is örülni fognak majd ennek. Bár Yassar reakciójától egy kicsit tartok... De aránylag a többiekétől nem. Remélem mindenki örülni fog, főleg Zayn. Láttam az arcát amikor erről beszélgettünk, csak úgy ragyogott, és most is ebben bizakodom, hogy szemei pont ugyan úgy fognak csillogni. De sajnos erre még a hétvégéig várnom kell majd. Pont a 21. szülinapja lesz... Remélem az én kis ajándékom szép lesz....
Este jött haza Zayn, és én próbáltam teljesen úgy viselkedni, mint mindig. Vacsorát csináltam, együtt a nappaliban elfogyasztottuk, majd egymás karjaiban tv-t néztünk. Közben persze beavattam, hogy holnap mit tervezünk Daniellel, persze a csajos programról tud, és azt mondta, hogy nagyon örül ennek.
Az este további részét, vagy csókolózva, vagy pedig egymás nézésébe merülve telt el. De persze Zayn észrevette, hogy más vagyok, de egy könnyű, csak boldog vagyok, hogy veled vagyok szöveggel próbáltam meg hárítani. Ezt félig meddig el is hitte nekem. De most csak rajtam múlik minden... És holnap már sokkal biztosabbak leszünk mindenben!  

4 megjegyzés:

  1. Juj Istenem! De cuki vagy! ÉS ez a rész is nagyon cuki lett! Lesz ki Zayn vagy kicssi Lizzye ! Jupii!! A Liam Dannielles részt figyelembe sem vettem mert akkor most nem lennék ennyire feldobva. Imádlak!Alig várom Zayn szülinalját és a reakcioját,remélem ő is és Yassar is jol fogja fogadni. Alig várom a kövit! Jesszusom!Holnap te hogy fogsz reggel felkelni? O.o

    VálaszTörlés
  2. Juj milyen szőke vagyok! Valaki löjjön le! Holnap szombat! ÉS azért hittem hogy vége lesz mert azt mondtad hoggy 40-41 fejezetes lesz.örülök hogy nem.

    VálaszTörlés
  3. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*-* *-* Lesz PiciZayn vagy PiciLizzy♥♥♥ Waaaaaaaaaaaaaa*-* És ezzel konkrétan el is mondtam a fejezetről a véleményemet....Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*-* *-* *-* ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Jujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj *.*
    Lesz pici baba :D De jó :) Zayn biztosan örülni fog neki :D
    Király rész mind mindig :)
    Hamar a résszel!
    Puszi, Lena

    VálaszTörlés