Oldalak

2012. szeptember 4., kedd

31. fejezet

Sziasztok. Kicsit elfogytunk, de mivel megígértem, hogy a frisselés marad, itt is lenne a friss! Remélem mindenkinek jól mentek az első napok! Jó olvasást, jó tanulást! 

Trixi: Nem durcizz! Szeretleeek! 
Dorinaa: Örülök, hogy tetszett! :D 
Vikii: Hát ezt nem ígérem meg! :P 
Izii: Itt is lenne, remélem tetszeni fog ez is! :) 
Zsófii: Örülök, hogy tetszett! :P 
Bogi: Olyan mint én! :$ :D 




Költözködés! 

Fogalmam sem volt ki az a két faszi, te a csajt lehet ismertem, biztos valamelyik rosszakaróm volt. De most óriási szerencsém bolt, hogy Zayn és a többiek időben jöttek, mert ha nem talán még rosszabb vár rám mint múltkor  amikor sikeresen a kezemet törték el. 
Amikor hazamentünk, Dylannek nem mondtunk semmit ,sem csak közöltem vele, hogy elköltözöm, amit egész jól fogadott. Felmentünk az emeletre.
- Aludhatok a pólódban? - kérdeztem felmutatva Zayn felsőjét.
- Bármikor! - mosolygott rám.
Hamar letusoltam, majd felhúztam egy kényelmes bugyit, és a pólót. Lemostam a sminket, a hajamat pedig csak vizesen hagytam. Semmi kedvem nem volt megszárítani. Megmostam a fogamat, majd csak visszacsoszogtam a szobába, Zayn pedig bement a fürdőbe. Ledőltem az ágyba, majd csak a laptopomat piszkáltam és Zayn telefonját. Nagy nehezen rájöttem, hogyan tudom átküldeni a képeket, majd amint ezzel megvoltam, letettem a telefonját, és a képeket néztem. Az egyik azonnal meg is tetszett, amelyiken mind a ketten csókolózunk.
- Átettem a képeket a gépemre, nem baj? - kérdeztem maikor kijött egy szál bokszerben.
- Nem! - dőlt le mellém mosolyogva.
Én tovább gépeztem, ő pedig csak figyelte, hogy mit csinálok. Twitterre mentem fel, majd csak láttam, hogy páran linkeltek minden féléket, meg képeket is amit azonnal néztem is. Egy lány pedig kitette azt a képet amit Zayn tett fel és kommentálta is.
"Nem tudom miért kell szidni Lizzyt.. Nézz magadra mielőtt leszólod őt. Nagyon helyes lány, és Zaynnel igazán aranyos. És itt jön fel az a téma, hogy szidod mindegyiket. Nézd meg magadat a pasiddal majd jellemezd... Elvitt téged Spanyolországba nyaralni, töltötök együtt romantikus perceket, és a te kezedet megkérte Párizsban? És még énekelt is hozzá? Nem... Szóval maradjatok csöndbe!!!!"
Egy kicsit elnevettem, magamat, majd követtem a csajt, és úgy gondoltam írok is neki.
- Remek emberismerő vagy, jóban fogtok lenni! - mosolygott rám Zayn és egy csókot nyomott majd, csak átfordult és betakarózott.
Én pedig csak gépeltem.
"Szia kedves Anne! Csak meg szeretném köszönni azt amit írtál. Nagyon de nagyon kedves tőled, és... Atyám azt sem tudom mit mondjak... Köszönöm! Aludj jól! Csók Lizzy!"
Elküldtem, kinyomtam a laptopomat, aztán pedig kikapcsoltam és én is megfordultam, majd jól betakaróztam. Félálomban voltam mikor átkaroltak, és csak annyit éreztem, hogy Zayn közel húz magához.
Reggel mikor felkeltem, Zayn nem volt mellettem. Felültem az ágyban és éppen akkor jött be egy tálcával a kezében.
- Jó reggelt! - mosolygott és elém tette le a tálcát.
- Jó reggelt... - mondtam. - Ezt mivel érdemlem?
- Csak mert... Csak mert igent mondtál, csak mert belementél hogy hozzám költözöl, csak mert szeretlek! - mondta.
Megcsókoltam, kezdett egy kicsit lelkifurdalásom lenni, hiszen ő már annyi mindent mondott, és tett értem, én pedig csak sírok, és alig hálálom meg ezt neki.
Már egy ideje dolgozom egy dalon, amit lényegében hozzá írok, és remélem hamarosan neki is megmutathatom. És nagyjából azt is tudom, hogy hogyan tervezem meg az egészet. Hamarosan lesz egy közös dedikálásunk. Csak egy sima dedikálás lesz, meg a rajongók tesznek majd fel kérdéseket.
Reggeli után nekiláttunk vagyis inkább csak én, mert Zaynt hívta Will, hogy menni kell. Egy hosszas csók után engedtem csak őt el.
Összeszedtem a ruháimat, majd mindent kivasaltam, és szépen nekiláttam elpakolni. Hát mit ne mondjak, nagyon sok cuccom volt. Majd amikre jobban oda kellet figyelnem, azokat a dobozba tettem őket. nagy nehezen de végeztem mindennel. Aztán persze csak Zaynt kezdtem el hívni.
- Szia, merre jársz? - kérdeztem mikor felvette.
- Már otthon, szóval gyere nyugodtan. Hazza is itt van.
- Rendben, megyek! - mosolyogtam majd letettem.
Dylan és Ashley segítettek bepakolni a kocsiba, majd megöleltem őket, és elköszöntem, aztán pedig már mentem is. Hirtelen elkezdett szakadni az eső, aminek roppant nem örültem. Amikor odaértem Zayn a garázs felé intett, én pedig gyorsa be is álltam, majd csak becsukták az ajtót.
- Kellemes londoni idő.
Szálltam ki sóhajtva a kocsiból.
- Az! - mondta Hazza és megölelt.
Majd Zayn jött oda.
- Amúgy este átjön majd Liam, beszélni szeretne veled! - mondta.
Én sóhajtottam, mert tudtam, hogy biztos a buli miatt. Adtam neki egy puszit majd hárman elkezdtünk felhordani a cuccokat. Hamar megvoltunk szerencsére.
- Na én megyek, hagylak pakolni!
Átkarolta a nyakamat és szorosan magához ölelt. Én is átöleltem őt.
- Este te is jössz? - kérdeztem.
- Mindenki jön! - mosolygott.
Én felmentem, Zayn addig elköszönt Harrytől. Aztán pedig csatlakozott hozzám. Viszont a szoba valahogy más volt... Láttam egy teljesen üres asztalt, amire semmi nem volt pakolva, és a másik mellett helyezkedett el.
- Gondoltam szükséged lesz rá majd szeptemberben! - karolt át hátulról.
- Képes voltál venni? - fordultam meg. - Nem vagy normális! - nevettem.
Megcsókoltam, majd nekiláttunk pakolni. Zayn nagyon sokat segített nekem, amiért nagyon is hálás voltam. Az íróasztalt is elég jól berendeztem. Még pakoltunk mikor megszólalt a csengő, Zayn már ment is, de én csak ott maradtam, és folytattam a pakolást. A laptopot az íróasztalra tettem, majd a tolltartómat is és a füzeteket pedig a fiókba tettem. Kopogtak, én pedig hátra néztem. Liam mosolygós arca köszönt vissza rám.
- Szia! - mentem oda hozzá és egyből megöleltem őt.
- Szia. - mosolygott. bejött, majd pedig betette az ajtót.
 Az ágyra ültem le ő pedig a székemre.
- Ami a bulin történt... - kezdett bele de én félbevágtam.
- Én csak azt bánom, hogy Zaynt elráncigáltam, ott kellett volna maradnia...
- Ne beszélj hülyeségeket. Amúgy, én most a helyedben Zayn miatt aggódnék. Magát okolja, amiért ez történt, mert igazán elkísérhetett volna az ajtóig... - mondta Liam.
Én csak magam elé figyeltem. Zayn magát okolja... Pedig semmi szükség erre. Majd csak felállt, ésé n is, megölelt.
- Zayn nagyon szeret téged! - mosolygott rám.
- Én is őt! - mosolyogtam.
Összeborzolta a hajam, main csak nevettünk majd ő ment is. Én megigazítottam a hajamat, aztán pedig folytattam a pakolást. A kezembe fogtam a füzetemet, majd csak a sorokat olvastam és halkan dúltam magamban.
- Új dal? - jött be Zayn.
Én azonnal összecsuktam a füzetet és a fiókba helyeztem.
- Csak alakulgat! - mosolyogtam.
- Gyere, a többiek már várnak! - mosolygott.
Felhúzott, majd csak egy csókot adott, és mentünk is le. Lent már tényleg mindenki ott volt, még Dani és El is. Megöleltem őket, majd csináltam magamnak vacsorát, de láttam Niall nagyon kacsingat a konyha felé, így csináltam neki is egy szendvicset. A szobában a földön telepedtem le, a telefonomat pedig az asztalra tettem.
Fel kell hívnom majd az én régi jó haveromat Pault, hogy esetleg nem-e akar nekem segíteni. Kezembe fogtam a telefont és már hívni is kezdtem.
- Szia Paul, én vagyok az Kicsi! - mosolyogtam.
- istenem, de jó hallani a hangod újra! - megkönnyebbülten sóhajtott a telefonba.
- Esetleg nem jársz London környékén? - kérdeztem.
- De... - mondta.
- Akkor holnap összefuthatnánk, lenne hozzád egy kérésem.
- Neked több is lehet! - nevetett, és én is.
- Először csak egy lesz! - nevettem. - Csak még annyit, hogy a pengetőd legyen nálad!
Megmondtam neki, hogy hol találkozzunk, aztán pedig le is tettük.
- Paul? Nem összevesztetek? - kérdezte Zayn.
- Szerinted tudnak rám haragudni? - nevettem.
- Nem! - röhögött. - De miért is kell találkoznotok?
- Az titok! Majd megtudod!
Egy kis csókot nyomtam a szájára. Ő pedig csak mosolygott és a szemét forgatta.
Most már ideje, hogy én is meglepjem őt valamivel, és ne csak ő engemet. 

4 megjegyzés:

  1. szia ez isteni remélem nem lesz több ilyen atrocitása lizzynek

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült ez is, kiváncsi vagyok Zayn mit szól majd a meglepihez :D Olyan édes és figyelmes! Alig várom a következő részt! ;) Ügyes vagy, hogy ilyen hamar hozol részeket, nem csalódtam benned! Más épp hogy ír egy héten egyet...pff Na de te nem ilyen vagy (:

    VálaszTörlés
  3. Waaa én nem durcizok mert szejetleeeek♥ Am meg pompádré.! pérféktóóó.!! Nagyooon klassz lett ez is, hamar-hamar köviiit♥

    VálaszTörlés
  4. ha vmi rossz történik.. én nem tudom mit fogok csiinálnii.. de megöllek.-.- :|

    VálaszTörlés